Ja dit.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:26 schreef aarontje112 het volgende:
Op zich is dit nog wel aardig, maar wel heul repetitief en de staging is nou ook niet bepaald inventief
Dat zegt genoegquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:27 schreef FlyingEagle het volgende:
Wilde het vergelijken met de drie die we eerste hadden gehoord, maar ik ben ze alweer vergeten
Sorry, welke nummers?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:27 schreef FlyingEagle het volgende:
Wilde het vergelijken met de drie die we eerste hadden gehoord, maar ik ben ze alweer vergeten
Ik rolde m’n ogen en dacht “ok boomer” toen ze zeiden dat dit gaat werken op TikTok en ik ben 40+.quote:
Nog wel meerquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:29 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Qua thema, niet qua nummer. Ze zijn slechts 1 jaar te laat.
Jammer dat ze er doorheen zingtquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:31 schreef molloot200 het volgende:
Hold on for the ride of our lifes mensen
Wel iets met yellow jersey ofzo, wel een wielerfan dus.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:32 schreef koffieleuk het volgende:
Zit op mobiel, dus kom even sporadisch.
Heeft iemand van het panel nou een shirt over veldrijden of zo?
Er heeft er een een fiets op z'n shirt staanquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:32 schreef koffieleuk het volgende:
Zit op mobiel, dus kom even sporadisch.
Heeft iemand van het panel nou een shirt over veldrijden of zo?
Hierna!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:33 schreef koffieleuk het volgende:
Is Brooke trouwens al aan de beurt?
Top!quote:
Supercurrent song that could be in de charts!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:33 schreef aarontje112 het volgende:
Wat zal de jury over dit nummer gaan roeptoeteren![]()
Ik vraag me dan ook oprecht af wat de artiesten van hun 'eigen' nummers vindenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:33 schreef FlyingEagle het volgende:
Snap deze dame niet, je hebt geleerd om opera zangeres te worden. Nu zing je zo'n 1000 in een dozijn nummer, terwijl je waarschijnlijk veel meer had bereikt in opera
Da's goed nieuws voor volgend jaar voor Ierland.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:35 schreef aarontje112 het volgende:
Jeetje wat een flashbacks naar onze nationale finale met Joan Franka en Raffaella dit![]()
![]()
Ze worden steeds ongeloofwaardigerquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:37 schreef aarontje112 het volgende:
Wat zit die vrouw nou te blaten over wat voor artistiek pareltje dit is? Kijken we live naar een LSD-trip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |