Met nummers geschreven van land nummer 2quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:01 schreef molloot200 het volgende:
Nog steeds zo ironisch dat dit soort troep steeds afkomt van het meest winnende Eurovisie land
Dat maakt het misschien alleen maar ergerquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Met nummers geschreven van land nummer 2
Er waren honderden dingen ingestuurd. Natuurlijk zat daar wel een tof startend indiebandje bij of zo, maar nee, in Ierland leven ze onder een fucking steenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:04 schreef Nexum het volgende:
Ik vraag me bij dit soort NFs dan toch altijd af hoe het kan dat echt talent niet naar dit soort dingen trekt. Zouden de echt goede acts in Ierland Eurovisie een grap vinden dat ze daarom niet komen opdagen?
Het is het publiek in Ierland dat Eurovisie een grap vindt, en dus durven de echt goede acts hun reputatie niet aan.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:04 schreef Nexum het volgende:
Ik vraag me bij dit soort NFs dan toch altijd af hoe het kan dat echt talent niet naar dit soort dingen trekt. Zouden de echt goede acts in Ierland Eurovisie een grap vinden dat ze daarom niet komen opdagen?
Ja Got Talent. Vorige week toevallig dat voorbij zien komenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:06 schreef Momo het volgende:
Toen deze mee deed met The Voice verzweeg hij dat hij naar het songfestival was geweest eerder voor Ierland.
Ik erger me groen en geel aan ze.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:03 schreef FlyingEagle het volgende:
Die jurry leeft volgensmij in een totale andere wereld
Linda Martin danquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik erger me groen en geel aan ze.
Vooral die Paul Harrington, lijkt me verder een heel aardige kerel maar vorig jaar had hij ook een interview in een podcast en daar droop toch wel vanaf dat het vroeger allemaal simpel en beter en normaler was en nu is alles ingewikkeld en gek.
Halverwege en reclame nu en verder pure cringequote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:13 schreef aarontje112 het volgende:
Ik kan zo pas inschakelen, iemand een mini-samenvatting van hoe ver de show is en een algehele sfeerimpressie?
Hoop dat ik nog op tijd ben voor That’s Rich
Grazie!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Halverwege en reclame nu en verder pure cringe
We hebben al een betere stem gehoord dan Adele en een jongen wordt al omschreven als de volgende Shawn Mendesquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:13 schreef aarontje112 het volgende:
Ik kan zo pas inschakelen, iemand een mini-samenvatting van hoe ver de show is en een algehele sfeerimpressie?
Hoop dat ik nog op tijd ben voor That’s Rich
Ik vind de cringe wel heerlijk qua vermaak eigenlijkquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Halverwege en reclame nu en verder pure cringe
En de lokale dierenopzetter weet nauwelijks hoe dieren eruit zienquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:15 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
We hebben al een betere stem gehoord dan Adele en een jongen wordt al omschreven als de volgende Shawn Mendes
Ja dit.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:26 schreef aarontje112 het volgende:
Op zich is dit nog wel aardig, maar wel heul repetitief en de staging is nou ook niet bepaald inventief
Dat zegt genoegquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:27 schreef FlyingEagle het volgende:
Wilde het vergelijken met de drie die we eerste hadden gehoord, maar ik ben ze alweer vergeten
Sorry, welke nummers?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:27 schreef FlyingEagle het volgende:
Wilde het vergelijken met de drie die we eerste hadden gehoord, maar ik ben ze alweer vergeten
Ik rolde m’n ogen en dacht “ok boomer” toen ze zeiden dat dit gaat werken op TikTok en ik ben 40+.quote:
Nog wel meerquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:29 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Qua thema, niet qua nummer. Ze zijn slechts 1 jaar te laat.
Jammer dat ze er doorheen zingtquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:31 schreef molloot200 het volgende:
Hold on for the ride of our lifes mensen
Wel iets met yellow jersey ofzo, wel een wielerfan dus.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:32 schreef koffieleuk het volgende:
Zit op mobiel, dus kom even sporadisch.
Heeft iemand van het panel nou een shirt over veldrijden of zo?
Er heeft er een een fiets op z'n shirt staanquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:32 schreef koffieleuk het volgende:
Zit op mobiel, dus kom even sporadisch.
Heeft iemand van het panel nou een shirt over veldrijden of zo?
Hierna!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:33 schreef koffieleuk het volgende:
Is Brooke trouwens al aan de beurt?
Top!quote:
Supercurrent song that could be in de charts!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:33 schreef aarontje112 het volgende:
Wat zal de jury over dit nummer gaan roeptoeteren![]()
Ik vraag me dan ook oprecht af wat de artiesten van hun 'eigen' nummers vindenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:33 schreef FlyingEagle het volgende:
Snap deze dame niet, je hebt geleerd om opera zangeres te worden. Nu zing je zo'n 1000 in een dozijn nummer, terwijl je waarschijnlijk veel meer had bereikt in opera
Da's goed nieuws voor volgend jaar voor Ierland.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:35 schreef aarontje112 het volgende:
Jeetje wat een flashbacks naar onze nationale finale met Joan Franka en Raffaella dit![]()
![]()
Ze worden steeds ongeloofwaardigerquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:37 schreef aarontje112 het volgende:
Wat zit die vrouw nou te blaten over wat voor artistiek pareltje dit is? Kijken we live naar een LSD-trip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |