Ach, Wat kan die jongen er aan doen? Oké, hij heeft zich opgegeven maar dit heeft hij toch ook niet zien aankomen?quote:Op zondag 16 januari 2022 16:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat hele programma wordt waarschijnlijk gecanceld en hij is blij dat die door is naar de “battles”?
Ok.
is toch shownieuws, wat had je verwacht einstein?quote:Op zondag 16 januari 2022 16:42 schreef cherrycoke het volgende:
Gaan we nu dingen die op instagram verschijnen zien als nieuws?
Wat is dit voor vuilnisbak journalistiek?
ER IS WAT ONZINNIGS GEPOST OP INSTA SNEL POST IT ALS NIEUWSSSSS!!!!111quote:Op zondag 16 januari 2022 16:44 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
is toch shownieuws, wat had je verwacht einstein?
quote:Op zondag 16 januari 2022 16:44 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
is toch shownieuws, wat had je verwacht einstein?
braadsteen heeft ook instaquote:Op zondag 16 januari 2022 16:45 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ER IS WAT ONZINNIGS GEPOST OP INSTA SNEL POST IT ALS NIEUWSSSSS!!!!111
quote:
quote:
[ququote:
ote]quote:
Waarschijnlijk iemand die reclame voor tandpasta maaktquote:
[..]quote:Op zondag 16 januari 2022 18:48 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
[..]
[qu
[..]
ote][ afbeelding ] Op zondag 16 januari 2022 15:51 schreef Socios het volgende:
Wie?
Ha die stokjquote:Op zondag 16 januari 2022 18:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
[..]
Waarschijnlijk iemand die reclame voor tandpasta maakt
[ afbeelding ]
Ik wel.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:38 schreef Werkman het volgende:
Ik zie geen reden om hem of andere kandidaten hierover aan te vallen.
Dit ja.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:09 schreef Aiciu het volgende:
Wat een ophef over seks
Preutse mensen tegenwoordig
Hahaatjesquote:Op zondag 16 januari 2022 16:12 schreef Fok-it het volgende:
The voice was best aardig toen het nieuw was maar nu geeft echt niemand een hol meer hoor deelnemertje uit seizoen 94
En wat is je volgende zet? De toiletjongen kwalijk nemen?quote:Op maandag 17 januari 2022 10:55 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Ik wel.
Volgens mij krijgen alle kandidaten wel mee wat daar achter de schermen gebeurt.
Het feit dat het gebeurt, komt omdat iedereen zo op zichzelf geilt en graag door het publiek belangrijk gevonden wilt worden. Als ze zich al iets aantrekken van het lot van de slachtoffers, dan weegt dat voor hen niet op om daarvoor hun roem op te geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |