Als ze familie daar fan is dan is dat best triest. Jullie gaan zeker ook nooit eens naar een opera of museum?quote:Op zondag 16 januari 2022 14:48 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Helemaal echt geen schip mee te bezeilen!
Ze was diehard fan, keek het iedere keer, geabonneerd op YouTube.
Wilde zelf ook een keer meedoen en dan dit!
Al vanaf gisterenavond hysterie als je er over begint.
Zelfs enkele van haar vriendinnen hebben haar al geblokkeerd op de app omdat ze eindeloos door rant.
Ze wil een doorstart met een nieuwe jury, nieuwe zender en ondertussen kunnen ik en mijn ouders de oren dicht knopen.
Bedankt Bekend Nederland!!!
quote:Op zondag 16 januari 2022 15:42 schreef Werkman het volgende:
Ts woont in Urk.
Daar cancelen ze niet zo maar iets voor wat gefriemel en ongewenste gezelschapsspelletjes.
Vandaar dat zijn zus het dus niet begrijpen en verwerken kan.
Wees blij dat ze uiteindelijk niet mee mocht doen/het niet heeft gedaan. Anders had je nu ergere problemen dan wat gezeur en gemopperquote:Op zondag 16 januari 2022 14:48 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Zelfs enkele van haar vriendinnen hebben haar al geblokkeerd op de app omdat ze eindeloos door rant.
Ze wil een doorstart met een nieuwe jury, nieuwe zender en ondertussen kunnen ik en mijn ouders de oren dicht knopen.
Dat zou een goede analyse kunnen zijnquote:Op zondag 16 januari 2022 15:42 schreef Werkman het volgende:
Ts woont in Urk.
Daar cancelen ze niet zo maar iets voor wat gefriemel en ongewenste gezelschapsspelletjes.
Vandaar dat zijn zus het dus niet begrijpen en verwerken kan.
Eerlijk gejat uit een vorig deeltje van NWS / RTL legt 'The voice' stil #4 Jeroen Rietbergen opgestapt, wie volgt?quote:
Dan hadden haar vader en broer jaloers geworden daar in Urk.quote:Op zondag 16 januari 2022 15:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Wees blij dat ze uiteindelijk niet mee mocht doen/het niet heeft gedaan. Anders had je nu ergere problemen dan wat gezeur en gemopper
"op" Urkquote:Op zondag 16 januari 2022 17:41 schreef Werkman het volgende:
[..]
Dan hadden haar vader en broer jaloers geworden daar in Urk.
Jammer dat jij alleen maar een piemeltje hebt, want ze wil een echte lul.quote:
Tja dat krijg je met een vagina die de Hang Son Doong op een hondenhok doet lijken.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:46 schreef laforest het volgende:
[..]
Jammer dat jij alleen maar een piemeltje hebt, want ze wil een echte lul.
Dit. En is er inmiddels al wat 'bewezen'?quote:Op zondag 16 januari 2022 18:17 schreef CharlesKinbote het volgende:
weet dat het begrip wat overgebruikt is maar vind die #metoo-zaken altijd zo kafkaesk. enige wat je hoort zijn een handjevol zwaar emotioneel geladen begrippen, "misbruik", "grensoverschrijdend gedrag", "machtspositie", "seksueel contact". de communicatieafdeling van de beklaagde(n) is ongelooflijk geschrokken, vraagt zich af hoe dit ooit heeft kunnen gebeuren en heeft een onderzoek ingesteld om zo snel mogelijk de waarheid boven tafel te halen! opiniemakers struikelen over elkaar heen om te krijsen over hoe afschuwelijk en verschrikkelijk en ontoelaatbaar het allemaal is (nogmaals, zonder enig detail). niemand weet wie wat gedaan heeft, niemand weet of mag weten waar hij beschuldigd van is, want dat zou de beschuldigers in gevaar/verlegenheid brengen. gwn één groot fucking mediacircus
Zeker gemist dat Rietbergen zelf heeft toegegeven dat ie fout zat en zijn functie per direct heeft neergelegd?quote:Op maandag 17 januari 2022 11:27 schreef matigeuser het volgende:
Dit. En is er inmiddels al wat 'bewezen'?
quote:BANDLEIDER JEROEN RIETBERGEN ERKENT DE BESCHULDIGINGEN EN STAPT PER DIRECT OP
Aanstaande donderdag komt het BNNVARA-programma BOOS met een uitzending over seksueel overschrijdend gedrag bij The Voice of Holland. In een langlopend onderzoek van BOOS ontving de redactie meerdere verhalen over seksueel overschrijdend gedrag van meerdere personen binnen het programma. De vermeende daders zijn de afgelopen week benaderd om een reactie te geven op de aantijgingen jegens hen. Deze zaterdag ontving de redactie een bekentenis en spijtbetuiging van de bandleider van The Voice, Jeroen Rietbergen. Hij heeft laten weten zijn werkzaamheden bij The Voice per direct neer te leggen.
https://pers.bnnvara.nl/t(...)-onderzoek-van-boos/
Moest om één of andere reden keihard lachen toen ik dit las.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:26 schreef Näsenbar het volgende:
Als mensen als Ali B of Lil' Kleine moeten gaan bepalen of je talent hebt of niet is de bodem al in zicht.
Nu er vanalles uit het riool naar buiten komt is Linda er wel ineens klaar meequote:
Linda de Mol heeft haar relatie met Jeroen Rietbergen verbroken, laat ze maandag in een verklaring weten. Rietbergen raakte de afgelopen dagen in opspraak wegens ongepast gedrag achter de schermen bij The voice of Holland, waarbij hij bandleider was.
"Sinds een paar dagen zit ik in een verschrikkelijke nachtmerrie. Er zijn zo ontzettend veel dingen naar boven gekomen waar ik geen weet van had en waarvan ik, omdat ze anoniem zijn, niet weet wat waar is en wat niet", schrijft De Mol op LINDA.nl.
"Ik heb inmiddels mijn relatie verbroken, Jeroen woont niet meer bij mij. Mijn werkzaamheden leg ik de komende tijd neer in de hoop dit een plek te kunnen geven en ik vraag iedereen mijn gezin met rust te laten."
https://www.nu.nl/achterk(...)ingen-the-voice.html
Nee dat nieuws heb ik niet gemist maar het is me nog steeds niet duidelijk wat hij nou precies gedaan heeft en / of waar hij van wordt beticht.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:41 schreef Nine. het volgende:
[..]
Zeker gemist dat Rietbergen zelf heeft toegegeven dat ie fout zat en zijn functie per direct heeft neergelegd?
[..]
Ach ja... Gooise vrouwen.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:09 schreef Nine. het volgende:
[..]
Nu er vanalles uit het riool naar buiten komt is Linda er wel ineens klaar mee
Haha ik, ik, ikquote:Op maandag 17 januari 2022 13:09 schreef Nine. het volgende:
[..]
Nu er vanalles uit het riool naar buiten komt is Linda er wel ineens klaar mee
Hoe is het nu met je zus, het lijkt er namelijk op dat er elke dag meer cases komen omtrent deze.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:48 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Ik weet het niet.quote:Op maandag 17 januari 2022 16:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Hoe is het nu met je zus, het lijkt er namelijk op dat er elke dag meer cases komen omtrent deze.
Alsof het een dier is!quote:Op maandag 17 januari 2022 17:08 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Het werd op een gegeven moment zo erg dat mijn vader voorstelde om een eindje te gaan rijden.
Toen we op de Hoge Veluwe kwamen zijn we zogenaamd gestopt om onze benen te strekken en toen ze uitstapte zijn we weg gereden.
Met haar mobiel nog op de achterbank.
Het verdient geen schoonheidsprijs maar de rust is wel weer even weergekeerd en we zijn nodig aan het bijkomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |