als een boer met kiespijn toch welquote:Op donderdag 20 januari 2022 12:57 schreef VEM2012 het volgende:
Geen Bergwijn, maar Ihattaren. Bij PSV hebben ze ook weer wat te lachen.
dat lijkt me ookquote:Op donderdag 20 januari 2022 13:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze sowieso nog een vervanger van Neres gaan halen. (die er wel meteen kan staan)
Dan is die over een half jaar weg. De bal ligt volledig bij Ihattaren of hij er wat van wil maken.quote:Op donderdag 20 januari 2022 12:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Track record van moeilijke jongens die bij PSV er niet aan te pas kwamen en naar Ajax gingen is niet zo heel best.
Nouja je kan praktisch gratis (vermoed ik) een van de talentvolste middenvelders van Nederland ophalen. Ik snap het gokje eigenlijk wel.quote:Op donderdag 20 januari 2022 12:57 schreef VEM2012 het volgende:
Geen Bergwijn, maar Ihattaren. Bij PSV hebben ze ook weer wat te lachen.
Ik gok dat we Bergwijn wel kunnen afschrijven, of we moeten er echt teveel voor willen betalen...quote:
Omdat die nu toevallig 2 keer scoort? Dat lijkt me niet maar zie Ajax geen 30 miljoen betalen voor Bergwijn dat is gewoon te veel.quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik gok dat we Bergwijn wel kunnen afschrijven, of we moeten er echt teveel voor willen betalen...
Ik zou hem zelfs in zijn 'prime' (ja dit voelt wel wat raar bij zo'n jonge jongen) niet opstellen in dit Ajax, naast dat ik 0 geloof heb dat het nog goedkomt. En hij heeft een vrij stevig salaris, dat zal Ajax wel over moeten nemen. Vind het ook helemaal geen goede voetballer voor Hagball.quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja je kan praktisch gratis (vermoed ik) een van de talentvolste middenvelders van Nederland ophalen. Ik snap het gokje eigenlijk wel.
Ze melken het bij Spurs gewoon uit, ze hoeven hem niet perse kwijt natuurlijkquote:Op donderdag 20 januari 2022 13:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat die nu toevallig 2 keer scoort? Dat lijkt me niet maar zie Ajax geen 30 miljoen betalen voor Bergwijn dat is gewoon te veel.
Ja het blijft een gok wat dat betreft maar ik vond hem wel iets speciaals hebben. Verwacht eigenlijk niet dat Ajax hem dat salaris gaan geven, ze zijn daar toch ook niet helemaal achterlijkquote:Op donderdag 20 januari 2022 13:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou hem zelfs in zijn 'prime' (ja dit voelt wel wat raar bij zo'n jonge jongen) niet opstellen in dit Ajax, naast dat ik 0 geloof heb dat het nog goedkomt. En hij heeft een vrij stevig salaris, dat zal Ajax wel over moeten nemen. Vind het ook helemaal geen goede voetballer voor Hagball.
Het zou helemaal geen slechte zaak zijn om die jongen achter Antony klaar te stomen en het geld voor Bergwijn in je zak te houden. Met een Ihattaren die wellicht toch een prof wil zijn en Berghuis zijn er ook nog opties op rechts.quote:
Van Axel Dongen bezit zoveel talent boh. Dat gaat een toppertje worden. Ik had Xavi Simons ook wel graag bij ons gezien, boh heerlijke techniek. Ihhataren is volgens Freek Jansen een buitenkansje en NIET de vervanger voor Bergwijn. Ajax is nog steeds zoekende.quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zou helemaal geen slechte zaak zijn om die jongen achter Antony klaar te stomen en het geld voor Bergwijn in je zak te houden. Met een Ihattaren die wellicht toch een prof wil zijn en Berghuis zijn er ook nog opties op rechts.
Maar het is een linksbuiten.quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zou helemaal geen slechte zaak zijn om die jongen achter Antony klaar te stomen en het geld voor Bergwijn in je zak te houden. Met een Ihattaren die wellicht toch een prof wil zijn en Berghuis zijn er ook nog opties op rechts.
Unuvar hebben we ook nog. Hopelijk gaat die niet te snel zeuren. Hetzelfde geldt voor Hlynsson en Rasmussen en Kjaer.quote:
Ik vind ze wel wat naief om te denken dat juist zij de goede snaar wel weten te raken, heb niet zo'n zin in de grote Ihatarrenshow wat het altijd bij PSV was. Maar als het wel goed uitpakt hoor je mij niet klagen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja het blijft een gok wat dat betreft maar ik vond hem wel iets speciaals hebben. Verwacht eigenlijk niet dat Ajax hem dat salaris gaan geven, ze zijn daar toch ook niet helemaal achterlijk
Speelde vandeweek op rechts tochquote:
De altijd overschatte Unuvar vind ik geen Ajax 1 speler.quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Unuvar hebben we ook nog. Hopelijk gaat die niet te snel zeuren. Hetzelfde geldt voor Hlynsson en Rasmussen en Kjaer.
Dan is die toch weg over een half jaar.quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind ze wel wat naief om te denken dat juist zij de goede snaar wel weten te raken, heb niet zo'n zin in de grote Ihatarrenshow wat het altijd bij PSV was. Maar als het wel goed uitpakt hoor je mij niet klagen.
Ik denk serieus dat Ihhataren in een soort depressie is geraakt na het verlies van zijn vader en dat daar niet goed op is geanticipeerd door zijn omgeving (ook PSV).quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind ze wel wat naief om te denken dat juist zij de goede snaar wel weten te raken, heb niet zo'n zin in de grote Ihatarrenshow wat het altijd bij PSV was. Maar als het wel goed uitpakt hoor je mij niet klagen.
Heerlijk spelertje ouwe reus.quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De altijd overschatte Unuvar vind ik geen Ajax 1 speler.
Nu 5 minuutjes al RB inderdaad (wat hij ook wel kan) maar hij speelt meestal LB, daar vind ik hem ook beter.quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Speelde vandeweek op rechts toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |