SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB / [bewoner] Julio
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
[ Bericht 1% gewijzigd door Benny op 16-01-2022 13:24:41 ]'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Ha, Noes laat eindelijk haar ware aard zienquote:
Ah.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is ie ook
https://m.facebook.com/st(...)9&id=100001664019910
quote:Op zondag 16 januari 2022 12:40 schreef Madhouse11 het volgende:
Gaaf,een oud-collega in het huis. Ik ga het maar even volgen
Welkom.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:40 schreef Madhouse11 het volgende:
CHAOSquote:Op zondag 16 januari 2022 12:41 schreef Rhosyn het volgende:
Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Dat zeggen ze ja.
Ben ik het niet mee eens.
Drukte. Chaos.
Nice, sappige details plsquote:Op zondag 16 januari 2022 12:40 schreef Madhouse11 het volgende:
er zijn ook homo's die niet als een homo pratenquote:Op zondag 16 januari 2022 12:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wilde net zeggen dat ziet een blinde nog wel en zoniet dan hoort hij het wel.....
Al dat roddelen 's avonds is ook vermoeiendquote:Op zondag 16 januari 2022 12:39 schreef zodeju het volgende:
Oh, tis dat we het ff weten Nawel is erg moe, sorry daarvoor.
Hij is stemacteur... je zou toch verwachten dat hij meer op z'n reportoire heeft.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:42 schreef just me het volgende:
[..]
er zijn ook homo's die niet als een homo praten
Precies, maar dat gaat voor hem niet op.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:42 schreef just me het volgende:
[..]
Uitdelen!quote:
Maar er zijn weinig hetero's die als een homo pratenquote:Op zondag 16 januari 2022 12:42 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is okay.quote:
Gaat ie zelf wel doen, is wel een open boek. Hele fijne vent.quote:
videolandquote:Op zondag 16 januari 2022 12:46 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Gaat ie zelf wel doen, is wel een open boek. Hele fijne vent.
Hoe kan ik dit live volgen?
Hij zij IK HOUD VAN GROOT LOL ja dat snap ik lolquote:Op zondag 16 januari 2022 12:45 schreef D. het volgende:
Geloof wel dat het een positieve toevoeging aan het huis is
Videoland, moet je wel abo hebben.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:46 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Gaat ie zelf wel doen, is wel een open boek. Hele fijne vent.
Hoe kan ik dit live volgen?
Ik zag hem eerst.Hij is van mij.quote:
Die zit te beoordelen of zijn man-boobs groote genoeg zijn om aan te hangen...quote:
Echt wel. Zo enthousiast en ik denk een hele lieve man zonder vooroordelen , hij heeft wel alles gevolgd, dus ben benieuwd.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:45 schreef D. het volgende:
Geloof wel dat het een positieve toevoeging aan het huis is
Feit is ook dat hij met meer vrolijkheid komt dan Kitty in veertien dagen heeft laten zien.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:46 schreef Whuzz het volgende:
Ik weet nog niet wat ik van Julio vind, anders dan dat ik hem verkies boven Kitty. Maar goed. Dat zegt ook niks natuurlijk
Discriminatie van white incels!quote:Op zondag 16 januari 2022 12:47 schreef JDB94 het volgende:
Als je niet-hetero bent heb je X keer meer kans om in BB te komen
Jaaa dacht ik ook. Potentie om mee te knuffelen.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die zit te beoordelen of zijn man-boobs groote genoeg zijn om aan te hangen...
Ongeluk toen hij een baby was , wiegje waarin hij lag vloog in brand.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:48 schreef Harry het volgende:
@:Madhouse11, wat is er met Julio's hoofd gebeurd?
quote:Op zondag 16 januari 2022 12:50 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Ongeluk toen hij een baby was , wiegje waarin hij lag vloog in brand.
Vreselijk..... Bedankt voor je antwoord!quote:Op zondag 16 januari 2022 12:50 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Heftigquote:Op zondag 16 januari 2022 12:50 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Ow das wel heftig.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:50 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Ik denk zo maar dat veel aan Eveline fake is.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:52 schreef Hunter het volgende:
Die schaterlach van Eveline is ook erg gemaakt, vind ik. Ook fake.
Heftigquote:Op zondag 16 januari 2022 12:50 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zullen wel gespreid gaan komen in de loop van de week.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:50 schreef Lobmans het volgende:
Benieuwd of de ander twee kandidaten ook nog het huis in komen of Julio de enige nieuwe bewoner is voorlopig.
Dat weet je niet zeker.... ??quote:Op zondag 16 januari 2022 12:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zullen wel gespreid gaan komen in de loop van de week.
Freek heeft zijn bronnen.quote:
Ik vind het nu al een leuke man.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat vermoedde heb ik ook [ afbeelding ]
Net zoals Mona en Jeroen van vorig jaarquote:
Hahahaha.... (vorig jaar wist Freekie volgens een betrouwbare bron dat Jill na ziekenhuisopname niet meer terug zou komen)quote:
Kristoff mocht 1 van de drie bewoners kiezen, wie weet mogen wij wel uit de 2 andere 1 kiezenquote:Op zondag 16 januari 2022 12:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zullen wel gespreid gaan komen in de loop van de week.
Gaan we nou weer persoonlijk worden gast.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:57 schreef Harry het volgende:
[..]
Hahahaha.... (vorig jaar wist Freekie volgens een betrouwbare bron dat Jill na ziekenhuisopname niet meer terug zou komen)
So racistquote:
Jawelquote:Op zondag 16 januari 2022 12:59 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Maar niet verbaast dat Kitty naar huis is?
quote:Op zondag 16 januari 2022 12:59 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Wat zei hij?,... breek de spiegel dan zie je hem janken ?????
Echt niet,ik las zijn FB. Jij kleine Sylvana.quote:
Wel zonnebrand mee?quote:
Yup Julio. Is al topic over.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:01 schreef GayGuy het volgende:
Ik kan het helaas niet zien vandaag, maar is er een nieuwe bewoner? Of moet ik feestboek weer met een grote emmer zout nemen?🤣
Ja, Julio has arrivedquote:Op zondag 16 januari 2022 13:01 schreef GayGuy het volgende:
Ik kan het helaas niet zien vandaag, maar is er een nieuwe bewoner? Of moet ik feestboek weer met een grote emmer zout nemen?🤣
quote:Op zondag 16 januari 2022 13:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt niet,ik las zijn FB. Jij kleine Sylvana.
Julio, Kristoff heeft in de gameroom 1 van de 3 nieuwe bewoners mogen kiezenquote:Op zondag 16 januari 2022 13:01 schreef GayGuy het volgende:
Vrees het ook. Leuk voor even, maar vermoed dat hij nooit "uit" staat.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:03 schreef Begeleiding het volgende:
Lijkt mij iemand waar je snel vermoeid van raakt.
nee in de dbk.. julio stond al klaarquote:Op zondag 16 januari 2022 13:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Julio, Kristoff heeft in de gameroom 1 van de 3 nieuwe bewoners mogen kiezen
Ik denk het wel.lijkt me een heel slimme man.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Vrees het ook. Leuk voor even, maar vermoed dat hij nooit "uit" staat.
Oh dat kan ookquote:Op zondag 16 januari 2022 13:04 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
nee in de dbk.. julio stond al klaar
beetje raar, dat zei julio ook. oh stel dat je niet v mij had gekozen, kon ik weer afdruipen?
Nee Julio stond in zijn eentje in de gameroom en Kristof mocht ja of nee zeggenquote:Op zondag 16 januari 2022 13:04 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
beetje raar, dat zei julio ook. oh stel dat je niet v mij had gekozen, kon ik weer afdruipen?
Hahaha.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:05 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik zoud nu moeten studeren.
bB verpest mijn studie
Je kan nog altijd in een fastfoodketen gaan werkenquote:Op zondag 16 januari 2022 13:05 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik zoud nu moeten studeren.
bB verpest mijn studie
jeetje wat een triest verhaalquote:Op zondag 16 januari 2022 12:50 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Misschien stonden ze alle 3 klaar en moesten er 2 inderdaad afdruipen.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:04 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
oooh dat klinkt logischerquote:Op zondag 16 januari 2022 13:05 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee Julio stond in zijn eentje in de gameroom en Kristof mocht ja of nee zeggen
Lach maar fris fruitig duiveltje van mequote:
Gelukkig heb ik al 2 diploma's en ben ik nu bezig met mijn tweede Bachelorquote:Op zondag 16 januari 2022 13:05 schreef bpi het volgende:
[..]
Je kan nog altijd in een fastfoodketen gaan werken
quote:Op zondag 16 januari 2022 13:07 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Wat ziet Grace er anders uit met een bril op, of heb ik iets gemist?
Ja ineens een dikke kop en kalend hequote:Op zondag 16 januari 2022 13:07 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Wat ziet Grace er anders uit met een bril op, of heb ik iets gemist?
Heeft gefigureerd in GTSTquote:Op zondag 16 januari 2022 13:07 schreef freaky40 het volgende:
Hij komt me bekend voor. Maar kan hem niet plaatsen in welk programma dat was.
Dat zou zomaar kunnen. Korte lijntjes daar bij Endemol Shine (productie GTST)quote:
quote:Op zondag 16 januari 2022 13:07 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Lach maar fris fruitig duiveltje van me
[..]
Gelukkig heb ik al 2 diploma's en ben ik nu bezig met mijn tweede Bachelor![]()
Maar toch. De Efteling lijkt me wel een goede drop out
Heeft figuranten rollen gespeeld in GTST en Penoza, en in een videoclip van Marco Borsato.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:07 schreef freaky40 het volgende:
Hij komt me bekend voor. Maar kan hem niet plaatsen in welk programma dat was.
Groene. Lijkt me een enorme roddelkont.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:08 schreef greysbones het volgende:
Is het een groene kamer figuur of een gouden?
Dat laatste is gelijk dubieus.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:08 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Heeft figuranten rollen gespeeld in GTST en Penoza, en in een videoclip van Marco Borsato.
GECANCELLED! Die is af.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:08 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
en in een videoclip van Marco Borsato.
de meeste zijn erg druk ja.. ik doe t geluid maar weer uitquote:Op zondag 16 januari 2022 13:09 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Ik vond Grace erg leuk, maar lijkt of ze altijd in het middelpunt moet staan en zij de thema's leidt. Ook Julio lijkt heel aanwezig te zijn.
Vindt niemand echt leuk uit de groep tot nu toe.
quote:Op zondag 16 januari 2022 13:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Groene. Lijkt me een enorme roddelkont.
Grace in gesprek met Tobias was een mooi moment.Toen was ze heel rustig. De dames lijken elkaar te willen overschreeuwen.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:09 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Ik vond Grace erg leuk, maar lijkt of ze altijd in het middelpunt moet staan en zij de thema's leidt. Ook Julio lijkt heel aanwezig te zijn.
Vindt niemand echt leuk uit de groep tot nu toe.
quote:
Ja, en peterquote:Op zondag 16 januari 2022 13:14 schreef danilel het volgende:
salar in de douche tegen nouchine roddelen over? Amy?
Volgens mij wel. Over wat ons ook al opviel, dat Amy constant overal bij komt staan.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:14 schreef danilel het volgende:
alles wat salar er uitkraamt is roddelenquote:Op zondag 16 januari 2022 13:14 schreef danilel het volgende:
En beide toevallig zonder microfoon.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:14 schreef danilel het volgende:
Nouchine kan er anders ook wat van...quote:Op zondag 16 januari 2022 13:16 schreef odie22 het volgende:
[..]
alles wat salar er uitkraamt is roddelen
niet gauw van onderwerp veranderenquote:Op zondag 16 januari 2022 13:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nouchine kan er anders ook wat van...
ben aan het terugluisteren, hij noemt haar echt vies...........wat is salar zelf dan?quote:Op zondag 16 januari 2022 13:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Over wat ons ook al opviel, dat Amy constant overal bij komt staan.
Die staat er niet meerquote:
quote:
Als je meeloper opzoekt in het woordenboek zie je Amyquote:Op zondag 16 januari 2022 13:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Over wat ons ook al opviel, dat Amy constant overal bij komt staan.
Amy toch.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:18 schreef Koos1958 het volgende:
Ze zijn weer aan het roddelen over iemand. Salar en nouchine over dat iemand niet te vertrouwen is
ik vind noes niks, heb ik al een aantal keren aangegeven, maar ben bang om hele schare noes fans over me heen te krijgenquote:Op zondag 16 januari 2022 13:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Het één is geen ontkenning het ander hè?
Ze zijn allebei sneakerts.
Nee die was in de badkamer en ging toen naar toiletquote:Op zondag 16 januari 2022 13:19 schreef Rhosyn het volgende:
Vera stond af te luisteren in de wc. Salar en Nouchine vertrouwen iemand niet.
Grace? Evelyn? Iemand met pit.
ze vertrouwen amy nietquote:Op zondag 16 januari 2022 13:19 schreef Rhosyn het volgende:
Vera stond af te luisteren in de wc. Salar en Nouchine vertrouwen iemand niet.
Grace? Evelyn? Iemand met pit.
Mijn steun heb je. Ik vind Noes een raar mens. Dat gehang bij Kitty, zielig doen en ondertussen roddelen.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:19 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik vind noes niks, heb ik al een aantal keren aangegeven, maar ben bang om hele schare noes fans over me heen te krijgen
Neee, ze was aan het afluisteren....quote:Op zondag 16 januari 2022 13:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee die was in de badkamer en ging toen naar toilet
dat mag toch, zo vind ik niks aan Vera, smaken mogen verschillen.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:19 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik vind noes niks, heb ik al een aantal keren aangegeven, maar ben bang om hele schare noes fans over me heen te krijgen
HEY! Niks slechts over Vera he!quote:Op zondag 16 januari 2022 13:20 schreef danilel het volgende:
[..]
dat mag toch, zo vind ik niks aan Vera, smaken mogen verschillen.
Oh okee... die moet haar plekje nog vinden. Die gaat ze niet vinden ben ik bang.quote:
Mee eens. Zij is een sneaky slang die overal meeloopt, maar als het moment daar is bijt ze haar gif.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:19 schreef odie22 het volgende:
[..]
Amyquote:Op zondag 16 januari 2022 13:18 schreef Koos1958 het volgende:
Ze zijn weer aan het roddelen over iemand. Salar en nouchine over dat iemand niet te vertrouwen is
WAAROM STAAT DIE NOG NIET IN DE OP!!!quote:Op zondag 16 januari 2022 13:20 schreef Benny het volgende:
Ik kijk ff niet en er is een nieuwe bewoner
BB21... harder, sneller, spannender, heftiger!quote:Op zondag 16 januari 2022 13:20 schreef Benny het volgende:
Ik kijk ff niet en er is een nieuwe bewoner
Nee kapperbwas die anderequote:Op zondag 16 januari 2022 13:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
BB21... harder, sneller, spannender, heftiger!
Op blijven letten Benny!
Julio. Kristof mocht in de DBK kiezen of die er in kwam.
Homo, Kapper (toch?), woont in Brabant, spraakwaterval.
Oeps. Oh ja, Julio was acteur ofzo?quote:
Terecht puntquote:Op zondag 16 januari 2022 13:22 schreef Hunter het volgende:
[..]
WAAROM STAAT DIE NOG NIET IN DE OP!!!
quote:Op zondag 16 januari 2022 13:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En relatiecoach.. precies wat ze daar nodig hebben zeker ...
raar, gisteren waren ze nog pinkyfriends tot het eindequote:Op zondag 16 januari 2022 13:19 schreef Whuzz het volgende:
En Salar noemt Navel nu arrogant en zegt dat hij alleen Nouchine vertrouwt.
Oh dan heel erg goed van haar.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Neee, ze was aan het afluisteren....
Volgens mij is Hoelio een goeie VerzinselCoachquote:Op zondag 16 januari 2022 13:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Is dat een beroep? Daar heb je FoK toch al voor? R&P.
Of Reddit.
Dat heeft bij Salar echt geen waarde hoor.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:25 schreef odie22 het volgende:
[..]
raar, gisteren waren ze nog pinkyfriends tot het einde
Ook al gecancelled?quote:
Op 'zingen' en 'oeloeloe'en' mag best een sanctie komenquote:Op zondag 16 januari 2022 13:26 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Wordt steeds erger en harder, kappuh nou
Dat gaat niet,we kunnen u niet missen.quote:
Maar bij Starmaker hadden ze wat talentquote:Op zondag 16 januari 2022 13:28 schreef Benny het volgende:
Hier wordt meer gezongen dan bij Starmaker
nee maar bij nawel wel, en als die er achter komt wordt het vuurwerkquote:Op zondag 16 januari 2022 13:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat heeft bij Salar echt geen waarde hoor.
quote:
Welke van de 3?quote:Op zondag 16 januari 2022 13:19 schreef odie22 het volgende:
[..]
Tobias, Dimi, Peter, Grace, lijken me momenteel de kanshebbers.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:29 schreef Fikkert2 het volgende:
Weer finale met 2 belgen en 2 nl-ers, volgens dimi stond dat in contract
Noes is potentieel om te gaan.quote:
yep, is gisteravond ook nog een keer gezegdquote:Op zondag 16 januari 2022 13:29 schreef Fikkert2 het volgende:
Weer finale met 2 belgen en 2 nl-ers, volgens dimi stond dat in contract
Dan moet het toch gestuurd worden lijkt mequote:Op zondag 16 januari 2022 13:31 schreef odie22 het volgende:
[..]
yep, is gisteravond ook nog een keer gezegd
Ja, voor een keertje. Niet 25 uur per dagquote:Op zondag 16 januari 2022 13:31 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik Grace toch wel aardig vindt zingen
Ik denk eerder Nawelquote:
ja dat doen ze ook, was vorig jaar ook zoquote:Op zondag 16 januari 2022 13:32 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Dan moet het toch gestuurd worden lijkt me
Ik ben vóór. Kan niet wachten op de slap die Amy krijgt. Die lippen zullen me heen-en-weer flapperenquote:Op zondag 16 januari 2022 13:33 schreef Benny het volgende:
[..]
Russische bitch slap competitie om immuniteit
nawel is top 5 , niet dat ze top is , maar dat ze bij de eerste 5 eindigtquote:Op zondag 16 januari 2022 13:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk eerder Nawel
Maar noes is mij ook prima
Dat denk ik nietquote:Op zondag 16 januari 2022 13:34 schreef odie22 het volgende:
[..]
nawel is top 5 , niet dat ze top is , maar dat ze bij de eerste 5 eindigt
Haar ass ook.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik ben vóór. Kan niet wachten op de slap die Amy krijgt. Die lippen zullen me heen-en-weer flapperen
Dimi weet ik niet. Is sociaal niet sterk.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tobias, Dimi, Peter, Grace, lijken me momenteel de kanshebbers.
Fixedquote:Op zondag 16 januari 2022 13:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tobias, Dimi, Peter, Grace, lijken Vera lijkt me momenteel de kanshebber.
Neh... Vera wordt er vroeg of laat door Twitter-Karens uitgestemd.quote:
Nee dat is echt een einzelganger. Praat ook niet over prive dingen of zo.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:35 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dimi weet ik niet. Is sociaal niet sterk.
nou die zijn er al hoorquote:Op zondag 16 januari 2022 13:36 schreef RobjeGeus het volgende:
Nu nog een pot en een transgender in het huis en dan hebben we alles weer gehad
quote:Op zondag 16 januari 2022 13:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Neh... Vera wordt er vroeg of laat door Twitter-Karens uitgestemd.
quote:Op zondag 16 januari 2022 13:37 schreef Whuzz het volgende:
Salar baalt dat alle vrouwen zijn haarlak hebben gebruikt. Is bijna op nu
wat praat je nu vor en onzin?quote:Op zondag 16 januari 2022 13:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Neh... Vera wordt er vroeg of laat door Twitter-Karens uitgestemd.
Ik denk niet dat dit het probleem is.. kwestie van wegzetten van mensen.. en aangezien BB gisteren al goed haar best heeft gedaan het als mogelijk nep te benoemen gaan mensen daar in meequote:Op zondag 16 januari 2022 13:38 schreef Eks-Ree het volgende:
[..]
Geen onzin, Vera komt vroeg of laat in de irritatiezone van mensen. En dat wordt haar exit.
navel is toch irritant,meer irritant is bijna niet moelijkquote:Op zondag 16 januari 2022 13:38 schreef Eks-Ree het volgende:
[..]
Geen onzin, Vera komt vroeg of laat in de irritatiezone van mensen. En dat wordt haar exit.
Dat klopt. Beiden halen dus de finale nietquote:Op zondag 16 januari 2022 13:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
navel is toch irritant,meer irritant is bijna niet moelijk
quote:Op zondag 16 januari 2022 13:37 schreef Whuzz het volgende:
Salar baalt dat alle vrouwen zijn haarlak hebben gebruikt. Is bijna op nu
Yup, alles voor het spel!quote:Op zondag 16 januari 2022 13:42 schreef engine het volgende:
Julie heeft echt alles gezien
Salar wil meteen beste vriendjes worden
Die gaat niet lang meer duren. Die gaat Julio helemaal uithoren.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:43 schreef Tamaartje het volgende:
Salar heeft geen idee wat er allemaal te zien is volgens mij op die streams
Hij kan er ook niks aan doen dat die spiegel daar hangt....dan moet je welquote:Op zondag 16 januari 2022 13:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Yup, alles voor het spel!
(Checkt ondertussen wel ff 20 keer of zijn haar nog goed zit)
iets met beperkte tijd om het haar te wassen ?quote:Op zondag 16 januari 2022 13:43 schreef odie22 het volgende:
waarom wassen die vrouwen dat vieze stinkhaar niet elke dag ?
Ja, hij heeft ook het matras omgeruild dus Julio mag op het matras van Kitty.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:41 schreef greysbones het volgende:
Aaah salar heeft meteen bed geruild
En julio heeft dus streams gekeken
Wie missen we hier
Ik ben alleen met haar wassen al 10 minuten bezigquote:Op zondag 16 januari 2022 13:43 schreef odie22 het volgende:
waarom wassen die vrouwen dat vieze stinkhaar niet elke dag ?
Brrrrrrquote:Op zondag 16 januari 2022 13:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, hij heeft ook het matras omgeruild dus Julio mag op het matras van Kitty.![]()
Hoop voor hem dat er wel schoon beddengoed wordt geregeld.
En dat is nog vrij kort.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben alleen met haar wassen al 10 minuten bezig
Gewoon afscheren. Doe ik ook. Nooit gezeikquote:Op zondag 16 januari 2022 13:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
grace heeft het volgens mij nog geen 1 x gewassen, vies wijfquote:Op zondag 16 januari 2022 13:44 schreef just me het volgende:
[..]
iets met beperkte tijd om het haar te wassen ?
Je bent kaaaal!!!!!quote:Op zondag 16 januari 2022 13:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Gewoon afscheren. Doe ik ook. Nooit gezeik
vera wast het wel vaakquote:Op zondag 16 januari 2022 13:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
De verklaring staat in het begin van het topic.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:45 schreef Koos1958 het volgende:
Ik zie grote littekens op julio zijn hoofd. En zijn oor lijkt wel verbrand geweest.
Er zit een ex-collega van hem in COS. Die vertelde dat zijn wiegje als kind in brand heeft gestaan, vandaar alle littekensquote:Op zondag 16 januari 2022 13:45 schreef Koos1958 het volgende:
Ik zie grote littekens op julio zijn hoofd. En zijn oor lijkt wel verbrand geweest.
Ja linker oor dat zei ik alquote:Op zondag 16 januari 2022 13:45 schreef Koos1958 het volgende:
Zo heftigquote:Op zondag 16 januari 2022 13:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Er zit een ex-collega van hem in COS. Die vertelde dat zijn wiegje als kind in brand heeft gestaan, vandaar alle littekens
Gaat wel vervelen ben ik bang....quote:Op zondag 16 januari 2022 13:47 schreef engine het volgende:
Hij klinkt wel vermakelijk. Tot nu toe is alles leuk
Als ik 2 minuten onder de douche sta is mijn haar net goed natquote:
Nu heb ik een "Grace-beeld" bij jouquote:Op zondag 16 januari 2022 13:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ik 2 minuten onder de douche sta is mijn haar net goed nat
ja en vorig jaar was de moeder van rene hier op fokquote:Op zondag 16 januari 2022 13:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Er zit een ex-collega van hem in COS. Die vertelde dat zijn wiegje als kind in brand heeft gestaan, vandaar alle littekens
quote:Op zondag 16 januari 2022 13:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ik 2 minuten onder de douche sta is mijn haar net goed nat
Van wiequote:Op zondag 16 januari 2022 13:49 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja en vorig jaar was de moeder van rene hier op fok![]()
Ja dat is zeker mogelijk. En hij gaat heus niet constant zo vrolijk zijn.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Gaat wel vervelen ben ik bang....
Ik heb zo'n vermoeden dat hij binnen een paar dagen erg in de irritatie-zone zal zitten.
Het wordt een kwestie van tijd voordat Kitty hier online is.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:49 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja en vorig jaar was de moeder van rene hier op fok![]()
ja daar ging het nu weer even niet omquote:Op zondag 16 januari 2022 13:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Van wie
Die gast was zo saai dat je zijn voornaam al was vergeten voor hij zijn achternaam had verteld
Ik had je niet herkend Kit !quote:Op zondag 16 januari 2022 13:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben gewoon blond
Maar heel dik haar
Ben benieuwd welke COS-er dan als eerste tot "mongool" bestempeld zal worden.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:51 schreef Eks-Ree het volgende:
[..]
Het wordt een kwestie van tijd voordat Kitty hier online is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
tegen de tijd dat die begrijpt hoe ze in moet loggen hier is BB afgelopenquote:Op zondag 16 januari 2022 13:51 schreef Eks-Ree het volgende:
[..]
Welkom Kittyquote:Op zondag 16 januari 2022 13:51 schreef Eks-Ree het volgende:
[..]
Is het wat had niet echt tijd te luisteren?quote:Op zondag 16 januari 2022 13:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Julio vindt wel alles leuk, wow, gaaf en zo.
Die geven we natuurlijk een warm welkom.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:51 schreef Eks-Ree het volgende:
[..]
Ik denk wel ok, maar wel vermoeiend op den duur... hij is over alles enthousiast.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het wat had niet echt tijd te luisteren?
Dat zou wel lollig zijn.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Zullen ze nu in 1 dag de hele weekvoorraad er doorheen jagen, zo zonder Kitty?
Kijken of hij dat volhoud danquote:Op zondag 16 januari 2022 13:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk wel ok, maar wel vermoeiend op den duur... hij is over alles enthousiast.
Zonder de lakens te verschonen zodat hij nog het gevoel heeft dat Kitty er nog is.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:41 schreef greysbones het volgende:
Aaah salar heeft meteen bed geruild
En julio heeft dus streams gekeken
Wie missen we hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |