SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Ze heeft iets over zich, wat ik niet echt mag.quote:
die kommen donnerstagquote:Op zondag 16 januari 2022 00:12 schreef mario390 het volgende:
de gaan niet op elkaar stemen
vorall niet wanneer 4-5 nieuwe
kommen
Je kunt stemmen wat er onder de rode knop moet komenquote:Op zondag 16 januari 2022 00:12 schreef mario390 het volgende:
de gaan niet op elkaar stemen
vorall niet wanneer 4-5 nieuwe
kommen
een hoop hier hebben na Kitty nu Nawel op de hitlistquote:Op zondag 16 januari 2022 00:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze heeft iets over zich, wat ik niet echt mag.
waquote:Op zondag 16 januari 2022 00:13 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
die kommen donnerstag
dann sein die nominaties al gewesen
Nawel en Nouchine staan bij mij al een week boven aanquote:Op zondag 16 januari 2022 00:14 schreef Flory het volgende:
[..]
een hoop hier hebben na Kitty nu Nawel op de hitlist
ja de praten nu weer alle,ik snap nietquote:Op zondag 16 januari 2022 00:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt stemmen wat er onder de rode knop moet komen
Jerrel, Jeroen, Mona, Matt en Mike komen in het huis?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja Amy had gedrukt, toen SL waarin ze nieuwe bewoners kregen te zien.quote:Op zondag 16 januari 2022 00:15 schreef B00STER het volgende:
Ik ben er even tussenuit geweest. Is die knop al eens afgegaan?
Eveline toch?quote:Op zondag 16 januari 2022 00:17 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja Amy had gedrukt, toen SL waarin ze nieuwe bewoners kregen te zien.
Ja die had ik nog meegekregen idd, dankjewel. Maar daarna dus niet meer?quote:Op zondag 16 januari 2022 00:17 schreef Flory het volgende:
[..]
Oh okayquote:
Neinquote:Op zondag 16 januari 2022 00:17 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja die had ik nog meegekregen idd, dankjewel. Maar daarna dus niet meer?
Thanks weerquote:Op zondag 16 januari 2022 00:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, morgen een vroege dienst, fragmenten van vandaag, welterusten ...![]()
DGK_Tegengas in BB / Big Brother 2022 Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
quote:Op zondag 16 januari 2022 00:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Jerrel, Jeroen, Mona, Matt en Mike komen in het huis?mona was toch geen binnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de nieuwen heten leroy, julio,
en hanna
OK gemeldquote:Op zondag 16 januari 2022 00:17 schreef Toverheks het volgende:
Gebeld moet zijn geweld typ op mijn foon pppffftt gaat mis
Hoop hetquote:Op zondag 16 januari 2022 00:19 schreef B00STER het volgende:
[..]
Misschien wachten ze tot iedereen slaapt
Eveline had gedruktquote:Op zondag 16 januari 2022 00:17 schreef Flory het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dat was vorig jaar ook niet met dat getallenspel, dus hopen maar.quote:Op zondag 16 januari 2022 00:21 schreef Flory het volgende:
[..]
Hoop het![]()
Maar als alles achter SL zit hebben we er weinig aan
Nouja, leuk, "je gaf me rare blikken".quote:Op zondag 16 januari 2022 00:22 schreef Stargazing het volgende:
toch vreemd hoe, nu Kitty weg is, de meiden wel allemaal samen een leuk gesprek kunnen hebben. INCLUSIEF Vera en Grace
Vrouwen..quote:Op zondag 16 januari 2022 00:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nouja, leuk, "je gaf me rare blikken".![]()
Nouja, goed dat ze het tegen elkaar uitspreken I guess.
vrouwelijke jowiequote:Op zondag 16 januari 2022 00:24 schreef Flory het volgende:
[..]
Heerlijk die meid, maar soms ietwat too much
Denk dat een hoop ouderen af zullen haken zonder Kitty, snap dat wel maar TV is meestal ouderen. Vraag me af hoe dit uit gaat pakken.quote:Op zondag 16 januari 2022 00:22 schreef Stargazing het volgende:
toch vreemd hoe, nu Kitty weg is, de meiden wel allemaal samen een leuk gesprek kunnen hebben. INCLUSIEF Vera en Grace.
En die "blikken" kan je weer kwijt op marktplaatsquote:Op zondag 16 januari 2022 00:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Niemand luistert naar Amy of neemt haar serieus, ze hebben wel al door dat Amy te snel conclusies trekt.quote:Op zondag 16 januari 2022 00:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zal vast wel bij het masterplan horen van de groene kamer.quote:Op zondag 16 januari 2022 00:12 schreef Krambo het volgende:
Vera en Nawel zijn nu vriendinnetjes of wat?
Ik vind het heel leerzaam!quote:Op zondag 16 januari 2022 00:27 schreef Krambo het volgende:
Die vrouwen zijn een partijtje gecompliceerd, ik zou d'r gek van worden
Die heb ik even gemist wat voor gevoel?quote:Op zondag 16 januari 2022 00:17 schreef Tourniquet het volgende:
Nawel zadelt Vera even op met een kutgevoel? Dafak!
Wie is het volgende zwarte schaap?quote:Op zondag 16 januari 2022 00:28 schreef Stargazing het volgende:
Zie hoe alles ineens wel uitgepraat kan worden.
Kitty dacht dat de sfeer erop achteruit zou gaan zonder haar, dit moet extra hard aankomen als ze dit ziet
Takes onequote:Op zondag 16 januari 2022 00:30 schreef UtopiaFreak het volgende:
Vera prikt door de onzin van Nawel heen, luistert het aan.
zo is het goedquote:Op zondag 16 januari 2022 00:28 schreef Stargazing het volgende:
Zie hoe alles ineens wel uitgepraat kan worden.
Kitty dacht dat de sfeer erop achteruit zou gaan zonder haar, dit moet extra hard aankomen als ze dit ziet
Op dit moment is er niet echt een, tenzij Peter verder gaat met de bullshit die Kitty in zijn hoofd heeft gestopt. Nu Kitty weg is wil ik iedereen een nieuwe kans geven, ook omdat ik dit nu zie. Er wordt echt gepraat voor het eerstquote:Op zondag 16 januari 2022 00:29 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Wie is het volgende zwarte schaap?
Er is altijd een zwart schaapquote:Op zondag 16 januari 2022 00:31 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Op dit moment is er niet echt een, tenzij Peter verder gaat met de bullshit die Kitty in zijn hoofd heeft gestopt. Nu Kitty weg is wil ik iedereen een nieuwe kans geven, ook omdat ik dit nu zie. Er wordt echt gepraat voor het eerst
Lekker boeiendquote:Op zondag 16 januari 2022 00:33 schreef DGK-Eric het volgende:
Nog even en Grace gaat toch Nouche d'r kutje scheren...
op dit moment niet in mijn ogen.quote:
quote:Op zondag 16 januari 2022 00:33 schreef DGK-Eric het volgende:
Nog even en Grace gaat toch nog Nouche d'r kutje scheren...
Al sinds ze daar naar binnen is gewandeldquote:
Nou ik probeer het met liefde hoorquote:Op zondag 16 januari 2022 00:34 schreef Flory het volgende:
Alleen met vrouwen is om gek van te worden (mijn ervaring)
Werken met alleen mannen is echt een verademing
ALS dat echt zo is, dan is het gestuurd en echt een complete faal want er zijn Kitty's overalquote:Op zondag 16 januari 2022 00:34 schreef Stargazing het volgende:
[..]
op dit moment niet in mijn ogen.
Iedereen een nieuwe kans.
Het feit dat er nu al wordt gepraat en de issues onderling worden uitgepraat bewijst dat Kitty gewoon echt het probleem was.
Dan ben je wel heel naīef. Dit is gewoon een strategische zet van Nawel/groene kamer en niks meer minder.quote:Op zondag 16 januari 2022 00:34 schreef Stargazing het volgende:
[..]
op dit moment niet in mijn ogen.
Iedereen een nieuwe kans.
Het feit dat er nu al wordt gepraat en de issues onderling worden uitgepraat bewijst dat Kitty gewoon echt het probleem was.
Die gaat het op den duur ook niet trekken, veel te onzeker en ze heeft teveel bevestiging nodigquote:
is het niet kees van de bacon die vermomd is ?quote:Op zondag 16 januari 2022 00:36 schreef JDB94 het volgende:
Ondertussen observeert Eveline alles, die snapt het spel tenminste gok ik
quote:Op zondag 16 januari 2022 00:38 schreef mario390 het volgende:
dit zijn mijn streams meiden met elkaar
Die Eveline laat zich niets zeggen of wijsmaken heb ik het ideequote:Op zondag 16 januari 2022 00:36 schreef JDB94 het volgende:
Ondertussen observeert Eveline alles, die snapt het spel tenminste gok ik
Ik ziet het wel deze week, ik ben geen fan van de groene kamer, maar ik ben bereid om mijn meningen en vooroordelen even achter me te laten tot ik zie hoe ze zijn zonder dat ze gebrainwashed worden door kitty.quote:Op zondag 16 januari 2022 00:36 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Dan ben je wel heel naīef. Dit is gewoon een strategische zet van Nawel/groene kamer en niks meer minder.
Amazing Grace.quote:Op zondag 16 januari 2022 00:39 schreef Flow3r het volgende:
Grace zingt als ze gelukkig is, als ze vrolijk is, als ze iets moet verwerken, als ze op staat, als ze aan haar moeder denkt, als ze aan haar kind denkt, als ze even moet ontladen , etc etc
Als in:ze gaat nog van zich laten horen?quote:Op zondag 16 januari 2022 00:39 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Die Eveline laat zich niets zeggen of wijsmaken heb ik het idee
Fair enough. Maar een kat verliest nooit zijn streken.quote:Op zondag 16 januari 2022 00:40 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Ik ziet het wel deze week, ik ben geen fan van de groene kamer, maar ik ben bereid om mijn meningen en vooroordelen even achter me te laten tot ik zie hoe ze zijn zonder dat ze gebrainwashed worden door kitty.
Althans voorlopig toch.
Een vos...quote:Op zondag 16 januari 2022 00:41 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Fair enough. Maar een kat verliest nooit zijn streken.
daar ben ik het mee eens. maar begrijp me niet verkeerd, niemand van de groene kamer is mijn favoriet of zal mijn favoriet worden.quote:Op zondag 16 januari 2022 00:41 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Fair enough. Maar een kat verliest nooit zijn streken.
Dit moet natuurlijk nog wel op de groene kamer besproken wordenquote:Op zondag 16 januari 2022 00:41 schreef juul. het volgende:
Ik hoop echt dat ze Vera nu een stuk beter gaan behandelen al heb ik er een hard hoofd in
Ja dat denk ik wel. Vind Eveline al behoorlijk vinnig richting Amy af en toe. En die gaat ook nog wel met anderen clashenquote:Op zondag 16 januari 2022 00:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als in:ze gaat nog van zich laten horen?
dat is echt niet gemaakt.quote:
Is het niet nog wat vroeg voor een ODOL?quote:
Heb jij geen probleem mee toch?quote:Op zondag 16 januari 2022 00:46 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Is het niet nog wat vroeg voor een ODOL?![]()
Ff snel de druk eraf halen?quote:Op zondag 16 januari 2022 00:46 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Had idd ook gehoopt dat ze die pokerface vast zou houdenquote:Op zondag 16 januari 2022 00:47 schreef B00STER het volgende:
Ik denk dat Vera terughoudend moet zijn met wat ze zegt, met haar gevoel te uiten. De haaien om haar heen ruiken bloed, als je het mij vraagt. Ze maakt zich kwetsbaar.
Ja, en ik heb niet echt het idee dat de reacties die ze krijgt (behalve die van Grace) haar erg gaan helpen.quote:Op zondag 16 januari 2022 00:47 schreef B00STER het volgende:
Ik denk dat Vera terughoudend moet zijn met wat ze zegt, met haar gevoel te uiten. De haaien om haar heen ruiken bloed, als je het mij vraagt. Ze maakt zich kwetsbaar.
Inderdaad, alleen Grace komt oprecht over op mij momenteel.quote:Op zondag 16 januari 2022 00:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, en ik heb niet echt het idee dat de reacties die ze krijgt (behalve die van Grace) haar erg gaan helpen.
Nah, ik denk dat er nu wel meer begrip isquote:Op zondag 16 januari 2022 00:47 schreef B00STER het volgende:
helemaal uit mekaar trekken die dimiquote:Op zondag 16 januari 2022 00:48 schreef FreshFruit het volgende:
Als ik Vera was dook ik ik nu vol op Dimi.
Ja toch?quote:Op zondag 16 januari 2022 00:49 schreef odie22 het volgende:
[..]
helemaal uit mekaar trekken die dimi
Neuh, maar dat doe je toch gewoon ff in de jacuzzi?quote:
Die zit nog op slot skatsje.quote:Op zondag 16 januari 2022 00:50 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Neuh, maar dat doe je toch gewoon ff in de jacuzzi?
Mensen die zeggen 'ik ben' of ik 'ik ben niet' zijn vaak het tegenovergesteld leert de ervaringquote:Op zondag 16 januari 2022 00:49 schreef Flory het volgende:
Ik ben echt een goei mens zegt Nawel, ik heb daar geen mega goede vibe bij
Zeker mensen die dat CONSTANT zeggen jaquote:Op zondag 16 januari 2022 00:51 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Mensen die zeggen 'ik ben' of ik 'ik ben niet' zijn vaak het tegenovergesteld leert de ervaring
Lekker slipe.quote:
nee dat gaat mis,en ze praten niet echt met elkaar ,die ventquote:Op zondag 16 januari 2022 00:48 schreef FreshFruit het volgende:
For time being.quote:
Jij bent een vrouw, jij begrijpt dit beter dan ik, maar tuurlijk is het nu allemaal begrip en liefde, tot er weer nominaties zijn. Kijken hoe het dan gaat.quote:Op zondag 16 januari 2022 00:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nah, ik denk dat er nu wel meer begrip is
Ik geef het nog geen kwartje.quote:
Aan die Dimi heeft ze ook niks.quote:Op zondag 16 januari 2022 00:48 schreef FreshFruit het volgende:
Eerder deze week was ik er nog van overtuigd dat Vera een spelletje speelde met hem. Inmiddels begin ik ervan overtuigd te raken dat het andersom is inderdaad.quote:Op zondag 16 januari 2022 00:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Aan die Dimi heeft ze ook niks.
Daar wordt ze alleen nog onzekerder van. Ze krijgt geen enkele bevestiging van hem. Zij doet constant haar best maar krijgt niks terug.
Zou kunnen, of het zit gewoon niet in die jongenquote:Op zondag 16 januari 2022 00:55 schreef B00STER het volgende:
[..]
Eerder deze week was ik er nog van overtuigd dat Vera een spelletje speelde met hem. Inmiddels begin ik ervan overtuigd te raken dat het andersom is inderdaad.
Ik denk dat dit gesprek wel geholpen heeft, ze hebben het uitgepraat en Vera min of meer omhelst en aangegeven dat ze welkom isquote:Op zondag 16 januari 2022 00:53 schreef B00STER het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, jij begrijpt dit beter dan ik, maar tuurlijk is het nu allemaal begrip en liefde, tot er weer nominaties zijn. Kijken hoe het dan gaat.
Venus en Mars.quote:Op zondag 16 januari 2022 00:55 schreef Tourniquet het volgende:
Ik vond het een gesprek met een behoorlijk rare "vibe" eigenlijk (om die term ook maar eens te gebruiken), maar misschien komt dat doordat ik een man ben.
Precies dit, ze kan beter kappen met hem, snap trouwens toch niet wat ze in hem zietquote:Op zondag 16 januari 2022 00:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Daar wordt ze alleen nog onzekerder van. Ze krijgt geen enkele bevestiging van hem. Zij doet constant haar best maar krijgt niks terug.
Peter had toch een sleutel gepakt van de lopende band bij binnenkomst? Is al bekend waar die van is?quote:
Dat zeker.quote:Op zondag 16 januari 2022 00:55 schreef Flory het volgende:
[..]
We zijn het er wel over eens blijkbaar
Maar waar valt ze dan op? Wat is het dan aan hem dat haar zo 'gek' maakt dat ze binnen 2 weken met hem in bed duikt (wat dat dan ook inhoudt)quote:Op zondag 16 januari 2022 00:56 schreef Flory het volgende:
[..]
Zou kunnen, of het zit gewoon niet in die jongen
Nee hoor, had ik ookquote:Op zondag 16 januari 2022 00:55 schreef Tourniquet het volgende:
Ik vond het een gesprek met een behoorlijk rare "vibe" eigenlijk (om die term ook maar eens te gebruiken), maar misschien komt dat doordat ik een man ben.
Ik heb persoonlijk nooit gedacht dat Vera met iemand samen zou gaan voor de stemmen of een spelletje zou spelen, al is het maar door wat ze ook al eerder vertelde over haar vorige relatie.quote:Op zondag 16 januari 2022 00:55 schreef B00STER het volgende:
[..]
Eerder deze week was ik er nog van overtuigd dat Vera een spelletje speelde met hem. Inmiddels begin ik ervan overtuigd te raken dat het andersom is inderdaad.
Van de Hottub of en de sauna.quote:Op zondag 16 januari 2022 00:57 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Peter had toch een sleutel gepakt van de lopende band bij binnenkomst? Is al bekend waar die van is?
die snapt haar niet,middag als zij brekte vragte hij van en spelquote:Op zondag 16 januari 2022 00:56 schreef Flory het volgende:
[..]
Zou kunnen, of het zit gewoon niet in die jongen
Zo blij dat ik dit een vrouw 'hoor' zeggen een keer. Ik heb dat dus ook al sinds het begin. Even buiten uiterlijk om (want daar kreeg ik nogal voor op mijn kop toen ik dat zei), hij heeft ongemakkelijke humor, is veel minder snel dan de andere jongens. Ik vraag het me dus ook al die tijd al af.quote:Op zondag 16 januari 2022 00:56 schreef juul. het volgende:
[..]
Precies dit, ze kan beter kappen met hem, snap trouwens toch niet wat ze in hem ziet
Oprecht? psychologisch spelletje? Ik snap het ook nietquote:Op zondag 16 januari 2022 00:55 schreef Tourniquet het volgende:
Ja op de nominatie wat dacht je anders zo fake als maar kan zijn die twee.quote:Op zondag 16 januari 2022 00:57 schreef B00STER het volgende:
[..]
Maar waar valt ze dan op? Wat is het dan aan hem dat haar zo 'gek' maakt dat ze binnen 2 weken met hem in bed duikt (wat dat dan ook inhoudt)
Nou ja ik heb eerder deze week best kritiek geuit op ze (beiden). Omdat ik toen dacht, Dimi is safe, zij nog niet (destijds) en gezien de situatie is het best opmerkelijk. Maar nu ben ik er niet zo zeker meer van, wat Vera betreft dan.quote:Op zondag 16 januari 2022 00:57 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk nooit gedacht dat Vera met iemand samen zou gaan voor de stemmen of een spelletje zou spelen, al is het maar door wat ze ook al eerder vertelde over haar vorige relatie.
Dat klopt rare man of begin niet ergens aan waar je niet 100% goed bij voelt of ga ervoor en laat het zien. Nu lijkt het of het leuk voor erbij is. Misschien is hij te bewust van alle camera's. Je ziet duidelijk dat een vooral van 1 kant komt.quote:Op zondag 16 januari 2022 00:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Easy,Dimi hapte toe.quote:Op zondag 16 januari 2022 00:58 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zo blij dat ik dit een vrouw 'hoor' zeggen een keer. Ik heb dat dus ook al sinds het begin. Even buiten uiterlijk om (want daar kreeg ik nogal voor op mijn kop toen ik dat zei), hij heeft ongemakkelijke humor, is veel minder snel dan de andere jongens. Ik vraag het me dus ook al die tijd al af.
Misschien is het wel het idee van verliefd zijn.quote:Op zondag 16 januari 2022 00:57 schreef B00STER het volgende:
[..]
Maar waar valt ze dan op? Wat is het dan aan hem dat haar zo 'gek' maakt dat ze binnen 2 weken met hem in bed duikt (wat dat dan ook inhoudt)
Ik vind het eerder andersom. Ik heb Vera geen moves zien maken. Volgens mij was het toch echt Dimi die haar voor het eerst een kus gaf uit het niets.quote:
Heeft u gelijk in.quote:Op zondag 16 januari 2022 01:01 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik vind het eerder andersom. Ik heb Vera geen moves zien maken. Volgens mij was het toch echt Dimi die haar voor het eerst een kus gaf uit het niets.
Uit het niets? Vera was net een vuurtoren, stond nog net niet op haar voorhoofdquote:Op zondag 16 januari 2022 01:01 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik vind het eerder andersom. Ik heb Vera geen moves zien maken. Volgens mij was het toch echt Dimi die haar voor het eerst een kus gaf uit het niets.
Vreemd dat die sleutel dan nog niet gebruikt is.quote:
Er ging wel wat aan vooraf, ze raakte hem steeds aan, beetje speels flirten enzo.quote:Op zondag 16 januari 2022 01:01 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op zondag 16 januari 2022 01:02 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Uit het niets? Vera was net een vuurtoren, stond nog net niet op haar voorhoofd
jawel, maar ze heeft wel veel hintjes in die richting gegeven waardoor hij wel dacht dat ie een move kon makenquote:Op zondag 16 januari 2022 01:01 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou ja ik heb ook niet iedere 24 uur gezien uiteraard, het zou kunnen hoor. Ik bedoel eigenlijk meer van ik weet het niet meer inmiddels haha.quote:Op zondag 16 januari 2022 01:03 schreef Flory het volgende:
[..]
Er ging wel wat aan vooraf, ze raakte hem steeds aan, beetje speels flirten enzo.
En hoe ze naar hem keek
Lekker slipe.quote:Op zondag 16 januari 2022 01:03 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Vreemd dat die sleutel dan nog niet gebruikt is.
Anyways, ik ga zelf nog wel ff bubbelen en dan naar bed.
Nite nite lieve COS'ers!
Haha inderdaadquote:Op zondag 16 januari 2022 01:02 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Uit het niets? Vera was net een vuurtoren, stond nog net niet op haar voorhoofd
Misschien omdat hij aandacht voor haar had? Dat dat voldoende voor haar was. Ze wil zich heel graag geliefd voelen en dacht dat bij hem te vinden.quote:Op zondag 16 januari 2022 00:57 schreef B00STER het volgende:
[..]
ja ik vind dat niet mooi het zit nog wat met haar ,zij verliefd zich te straks,quote:Op zondag 16 januari 2022 01:01 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Misschien is het wel het idee van verliefd zijn.
Het te graag willen en daardoor weer dezelfde fout maken. Ze heeft een laag zelfbeeld. Door die vorige relatie.
Het enige wat ik zie, als ik mijn gevoel uitschakel van 'waarom duik je binnen 2 weken in bed met 100 camera's' is een gevoelig meisje. En daar ben ik dan weer gevoelig voor.quote:Op zondag 16 januari 2022 01:04 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Misschien omdat hij aandacht voor haar had? Dat dat voldoende voor haar was. Ze wil zich heel graag geliefd voelen en dacht dat bij hem te vinden.
Valt wel mee Mario.quote:Op zondag 16 januari 2022 01:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ik vind dat niet mooi het zit nog wat met haar ,zij verliefd zich te straks,
Hij lijkt op mijn ex en ik lijk qua gedrag op vera. Toen bedoel ik.quote:Op zondag 16 januari 2022 00:58 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zo blij dat ik dit een vrouw 'hoor' zeggen een keer. Ik heb dat dus ook al sinds het begin. Even buiten uiterlijk om (want daar kreeg ik nogal voor op mijn kop toen ik dat zei), hij heeft ongemakkelijke humor, is veel minder snel dan de andere jongens. Ik vraag het me dus ook al die tijd al af.
Hij reageert jammergenoeg niet hoe zij graag zou willen, wat serieuzere gesprekjes, wat meer ook van zijn kant.quote:Op zondag 16 januari 2022 01:03 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou ja ik heb ook niet iedere 24 uur gezien uiteraard, het zou kunnen hoor. Ik bedoel eigenlijk meer van ik weet het niet meer inmiddels haha.
Grace zit er en is lief vor Veraquote:Op zondag 16 januari 2022 01:02 schreef Flow3r het volgende:
Je ziet nu ook dat na het besluit om te gaan slapen, Grace en Vera nog effe dollen, na willen praten etc, zelfde gebeurt in de ander kamer
Ze bonden gewoon veel sneller als ze samen slapen, het is voor Vera dus ook niet zo handig dat ze in de gouden kamer ligt als ze vriendinnen wil maken, met de jongens zit het toch wel goed.
Stel dat Grace om een of andere reden weg moet, dan is ze automatisch buitengesloten bij de meiden omdat ze apart ligt, het kleppen gebeurt toch vaak als ze al in bed liggen
Slaap wel Ericquote:Op zondag 16 januari 2022 01:03 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Vreemd dat die sleutel dan nog niet gebruikt is.
Anyways, ik ga zelf nog wel ff bubbelen en dan naar bed.
Nite nite lieve COS'ers!
Ik ook. Heb wel met haar te doen. Echt verdrietig dat ze zo beschadigd is door die vorige relatie.quote:Op zondag 16 januari 2022 01:04 schreef B00STER het volgende:
[..]
Het enige wat ik zie, als ik mijn gevoel uitschakel van 'waarom duik je binnen 2 weken in bed met 100 camera's' is een gevoelig meisje. En daar ben ik dan weer gevoelig voor.
Inderdaad, dat bedoel ik met die aparte humor en minder snel. Ik bedoel het niet als belediging voor ik een fanclub in mijn nek heb. Maar ik begrijp sinds ze op hem valt haar keuze al niet. Nogmaals uiterlijk is en mag nooit een factor zijn. Maar opmerkelijk vond ik het wel, gezien wat er nog meer rondloopt.quote:Op zondag 16 januari 2022 01:05 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Hij lijkt op mijn ex en ik lijk qua gedrag op vera. Toen bedoel ik.
En ex zag mij ook nooit staan, rare grapjes, weinig inhoud, etc.
Gerrie vond ik echt heel leuk:We zijn wel wat gewend.quote:Op zondag 16 januari 2022 01:06 schreef Flory het volgende:
[..]
Hij reageert jammergenoeg niet hoe zij graag zou willen, wat serieuzere gesprekjes, wat meer ook van zijn kant.
Haar mam vond ik trouwens wel lekker nuchter reageren in de live
Ja heerlijk mens inderdaad. Maar hoe oud is die jongen? half in de 20? Volgens mij leren mannen dat doorgaans sowieso pas na de 30.quote:Op zondag 16 januari 2022 01:06 schreef Flory het volgende:
[..]
Hij reageert jammergenoeg niet hoe zij graag zou willen, wat serieuzere gesprekjes, wat meer ook van zijn kant.
Haar mam vond ik trouwens wel lekker nuchter reageren in de live
Ze wordt al een beetje wakker, beseft dat hij eigenlijk geen interesse in haar toont, alleen maar over het spel met haar praatquote:Op zondag 16 januari 2022 01:07 schreef B00STER het volgende:
[..]
Inderdaad, dat bedoel ik met die aparte humor en minder snel. Ik bedoel het niet als belediging voor ik een fanclub in mijn nek heb. Maar ik begrijp sinds ze op hem valt haar keuze al niet. Nogmaals uiterlijk is en mag nooit een factor zijn. Maar opmerkelijk vond ik het wel, gezien wat er nog meer rondloopt.
Ik zou dat niet kunnen.Heb echt klotetijden gehad.quote:Op zondag 16 januari 2022 01:07 schreef chufi het volgende:
Je hebt ook mannen die van relatie in relatie duiken ... ik noem geen namen
Waar is veertje?quote:
Ik hoop dat iedere kijker dat ook zo (door)ziet.quote:Op zondag 16 januari 2022 01:07 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Ik ook. Heb wel met haar te doen. Echt verdrietig dat ze zo beschadigd is door die vorige relatie.
Je hebt tijdzones, dus als wij slapen, zijn anderen nog wakker.quote:Op zondag 16 januari 2022 00:46 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ze ligt in ieder geval weer in haar eigen bed, dat is al weer opmerkelijk.quote:Op zondag 16 januari 2022 01:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze wordt al een beetje wakker, beseft dat hij eigenlijk geen interesse in haar toont, alleen maar over het spel met haar praat
Ja nuchtere Zeeuwsequote:Op zondag 16 januari 2022 01:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gerrie vond ik echt heel leuk:We zijn wel wat gewend.
Zo echt wel he.Is gvd niks van te verstaanquote:Op zondag 16 januari 2022 01:09 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat kunnen die wijfen roddelen. Eigenlijk moet BB nu opeens roepen, ZENDERCHECK
Whaaa daaronder staat Kittie al met een postquote:Op zondag 16 januari 2022 01:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dit verhaal postte iemand op twitter van de week. Het is een verzameling tweets, een lang verhaal. Begin nu toch te geloven dat er een kern van waarheid in zit.
[ twitter ]
Ik kan het ook nietquote:Op zondag 16 januari 2022 01:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zou dat niet kunnen.Heb echt klotetijden gehad.
Had ik kunnen zijn,hield geen rekening met gevoelens van een ander,en wanneer je te dichtbij bij was je weg.En ging ik verder.quote:Op zondag 16 januari 2022 01:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dit verhaal postte iemand op twitter van de week. Het is een verzameling tweets, een lang verhaal. Begin nu toch te geloven dat er een kern van waarheid in zit.
[ twitter ]
Het zijn vooral Evelien en Nawel.quote:Op zondag 16 januari 2022 01:10 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Zo echt wel he.Is gvd niks van te verstaan
26, maar het is echt nog een spring in't veld, maar wel met lief karakter.quote:Op zondag 16 januari 2022 01:08 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja heerlijk mens inderdaad. Maar hoe oud is die jongen? half in de 20? Volgens mij leren mannen dat doorgaans sowieso pas na de 30.
quote:
Heb jij ook Pioneers?quote:Op zondag 16 januari 2022 01:12 schreef B00STER het volgende:
Zojuist vielen mijn speakers automatisch uit na te lang een te laag geluidsniveau. Dat gebeurde nooit toen Kitty er nog was
Oh ja ik heb ook echt niets tegen hem hoor persoonlijk. Maar als dat is wat ze verwacht en zoekt, dan kan ze beter voor een Toby gaan bijvoorbeeld. Heb je ook niet veel aan want die wil teveel voor zichzelf, maar die is in mijn ogen wel volwassen en weet wat hij wil.quote:Op zondag 16 januari 2022 01:13 schreef Flory het volgende:
[..]
26, maar het is echt nog een spring in't veld, maar wel met lief karakter.
Staan op mijn verlanglijstje.quote:Op zondag 16 januari 2022 01:15 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee KRK's (Krokit) maar die hebben dezelfde feature haha. *klik klik* en uit.
Het probleem is alleen dat Tobias haar niet wil?quote:Op zondag 16 januari 2022 01:14 schreef B00STER het volgende:
[..]
Oh ja ik heb ook echt niets tegen hem hoor persoonlijk. Maar als dat is wat ze verwacht en zoekt, dan kan ze beter voor een Toby gaan bijvoorbeeld. Heb je ook niet veel aan want die wil teveel voor zichzelf, maar die is in mijn ogen wel volwassen en weet wat hij wil.
Hotel mario ... op 200 meter van het huisquote:Op zondag 16 januari 2022 01:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
zit die in hotel? of in vliegtuig nach Alcatrazz
Of dat ze het geluid wat verder open draaienquote:Op zondag 16 januari 2022 01:16 schreef B00STER het volgende:
BB is dit jaar zeker een stuk strenger, maar ik snap niet dat dit gefluister niet wordt afgestraft met een keiharde 'ZENDERCHECK'. Dat deden ze zelfs vorig jaar.
Ik heb niets dan goede ervaringen met ze, ik heb ze nou al 4 jaar. Ik ben componist (ter referentie) perfecte actieve monitors.quote:
Geen idee, het was maar een voorbeeld hequote:Op zondag 16 januari 2022 01:17 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Het probleem is alleen dat Tobias haar niet wil?
oje dann kann zij echt doorbraken als zijquote:Op zondag 16 januari 2022 01:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Hotel mario ... op 200 meter van het huis
Nou ik deed dat zelf soms, tot Kitty ineens begon te snurken en het fundament van mijn huis het bijna begaf. Schrok me een ongeluk iedere keer. Dus nu durf ik dat niet meer haha.quote:Op zondag 16 januari 2022 01:17 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Of dat ze het geluid wat verder open draaien
Ik hoef het niet te weten en hoop ook dat updates in haar eigen persoonlijke topic komen ipv in de COSquote:Op zondag 16 januari 2022 01:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
oje dann kann zij echt doorbraken als zij
will
Daarom zei ik het is een vooropgezet zet geweest dat gesprek. Een vos verliest zijn streken niet zei ik net al. En Nawel is en blijft een roddelaar. En Nouchine en Eveline doen er maar al te graag aan mee. Amy loopt gewoon achter Eveline aan. Alle 3 mogen die weg dan zal het een stuk leuker zijn in het huis.quote:
Hmmm.quote:Op zondag 16 januari 2022 01:22 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Daarom zei ik is een vooropgezet zet dat gesprek. Een vos verliest zijn streken niet zei ik net al.
Ja dat zat erin, Nawel heeft duidelijk gemaakt waar zij zich aan stoorde, met andere woorden Ze hebben Vera nog een kans gegevenquote:Op zondag 16 januari 2022 01:19 schreef Flow3r het volgende:
Ik hoor de naam Vera en 'het is nu aan haar '
Die is veel attenter. Hij zag dat er iets met Vera was en stuurde Dimi er achteraan. Hij zei ook dat ze zouden stoppen met plagen.quote:Op zondag 16 januari 2022 01:14 schreef B00STER het volgende:
[..]
Oh ja ik heb ook echt niets tegen hem hoor persoonlijk. Maar als dat is wat ze verwacht en zoekt, dan kan ze beter voor een Toby gaan bijvoorbeeld. Heb je ook niet veel aan want die wil teveel voor zichzelf, maar die is in mijn ogen wel volwassen en weet wat hij wil.
Maar die twee nieuwen zijn ook niet vies van een roddeltjequote:Op zondag 16 januari 2022 01:22 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Daarom zei ik is een vooropgezet zet dat gesprek. Een vos verliest zijn streken niet zei ik net al.
Trusten.quote:Op zondag 16 januari 2022 01:24 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik haak af, morgen weer werken . Pit ze all
man man,ik hoop amy gaat zich verbabbelenquote:Op zondag 16 januari 2022 01:22 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja dat zat erin, Nawel heeft duidelijk gemaakt waar zij zich aan stoorde, met andere woorden Ze hebben Vera nog een kans gegeven
Ik hoorde Eveline iets zeggen over "tweede kans, maar geen derde kans"quote:Op zondag 16 januari 2022 01:19 schreef Flow3r het volgende:
Ik hoor de naam Vera en 'het is nu aan haar '
Trustenquote:Op zondag 16 januari 2022 01:24 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik haak af, morgen weer werken . Pit ze all
FEBO?quote:Op zondag 16 januari 2022 01:26 schreef Flory het volgende:
BESTE FEBO, MOGEN WE MEELUISTEREN AUB?
Please laat ze niet steeds fluisteren
quote:Op zondag 16 januari 2022 01:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het zijn vooral Evelien en Nawel.
Kijk dat bedoel ik, zo zien hun het dusquote:Op zondag 16 januari 2022 01:24 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ik hoorde Eveline iets zeggen over "tweede kans, maar geen derde kans"
Soort van nickname voor regie en consorten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |