SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Ze heeft iets over zich, wat ik niet echt mag.quote:
die kommen donnerstagquote:Op zondag 16 januari 2022 00:12 schreef mario390 het volgende:
de gaan niet op elkaar stemen
vorall niet wanneer 4-5 nieuwe
kommen
Je kunt stemmen wat er onder de rode knop moet komenquote:Op zondag 16 januari 2022 00:12 schreef mario390 het volgende:
de gaan niet op elkaar stemen
vorall niet wanneer 4-5 nieuwe
kommen
een hoop hier hebben na Kitty nu Nawel op de hitlistquote:Op zondag 16 januari 2022 00:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze heeft iets over zich, wat ik niet echt mag.
waquote:Op zondag 16 januari 2022 00:13 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
die kommen donnerstag
dann sein die nominaties al gewesen
Nawel en Nouchine staan bij mij al een week boven aanquote:Op zondag 16 januari 2022 00:14 schreef Flory het volgende:
[..]
een hoop hier hebben na Kitty nu Nawel op de hitlist
ja de praten nu weer alle,ik snap nietquote:Op zondag 16 januari 2022 00:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt stemmen wat er onder de rode knop moet komen
Jerrel, Jeroen, Mona, Matt en Mike komen in het huis?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja Amy had gedrukt, toen SL waarin ze nieuwe bewoners kregen te zien.quote:Op zondag 16 januari 2022 00:15 schreef B00STER het volgende:
Ik ben er even tussenuit geweest. Is die knop al eens afgegaan?
Eveline toch?quote:Op zondag 16 januari 2022 00:17 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja Amy had gedrukt, toen SL waarin ze nieuwe bewoners kregen te zien.
Ja die had ik nog meegekregen idd, dankjewel. Maar daarna dus niet meer?quote:Op zondag 16 januari 2022 00:17 schreef Flory het volgende:
[..]
Oh okayquote:
Neinquote:Op zondag 16 januari 2022 00:17 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja die had ik nog meegekregen idd, dankjewel. Maar daarna dus niet meer?
Thanks weerquote:Op zondag 16 januari 2022 00:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, morgen een vroege dienst, fragmenten van vandaag, welterusten ...![]()
DGK_Tegengas in BB / Big Brother 2022 Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
quote:Op zondag 16 januari 2022 00:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Jerrel, Jeroen, Mona, Matt en Mike komen in het huis?mona was toch geen binnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de nieuwen heten leroy, julio,
en hanna
OK gemeldquote:Op zondag 16 januari 2022 00:17 schreef Toverheks het volgende:
Gebeld moet zijn geweld typ op mijn foon pppffftt gaat mis
Hoop hetquote:Op zondag 16 januari 2022 00:19 schreef B00STER het volgende:
[..]
Misschien wachten ze tot iedereen slaapt
Eveline had gedruktquote:Op zondag 16 januari 2022 00:17 schreef Flory het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dat was vorig jaar ook niet met dat getallenspel, dus hopen maar.quote:Op zondag 16 januari 2022 00:21 schreef Flory het volgende:
[..]
Hoop het![]()
Maar als alles achter SL zit hebben we er weinig aan
Nouja, leuk, "je gaf me rare blikken".quote:Op zondag 16 januari 2022 00:22 schreef Stargazing het volgende:
toch vreemd hoe, nu Kitty weg is, de meiden wel allemaal samen een leuk gesprek kunnen hebben. INCLUSIEF Vera en Grace
Vrouwen..quote:Op zondag 16 januari 2022 00:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nouja, leuk, "je gaf me rare blikken".![]()
Nouja, goed dat ze het tegen elkaar uitspreken I guess.
vrouwelijke jowiequote:Op zondag 16 januari 2022 00:24 schreef Flory het volgende:
[..]
Heerlijk die meid, maar soms ietwat too much
Denk dat een hoop ouderen af zullen haken zonder Kitty, snap dat wel maar TV is meestal ouderen. Vraag me af hoe dit uit gaat pakken.quote:Op zondag 16 januari 2022 00:22 schreef Stargazing het volgende:
toch vreemd hoe, nu Kitty weg is, de meiden wel allemaal samen een leuk gesprek kunnen hebben. INCLUSIEF Vera en Grace.
En die "blikken" kan je weer kwijt op marktplaatsquote:Op zondag 16 januari 2022 00:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Niemand luistert naar Amy of neemt haar serieus, ze hebben wel al door dat Amy te snel conclusies trekt.quote:Op zondag 16 januari 2022 00:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zal vast wel bij het masterplan horen van de groene kamer.quote:Op zondag 16 januari 2022 00:12 schreef Krambo het volgende:
Vera en Nawel zijn nu vriendinnetjes of wat?
Ik vind het heel leerzaam!quote:Op zondag 16 januari 2022 00:27 schreef Krambo het volgende:
Die vrouwen zijn een partijtje gecompliceerd, ik zou d'r gek van worden
Die heb ik even gemist wat voor gevoel?quote:Op zondag 16 januari 2022 00:17 schreef Tourniquet het volgende:
Nawel zadelt Vera even op met een kutgevoel? Dafak!
Wie is het volgende zwarte schaap?quote:Op zondag 16 januari 2022 00:28 schreef Stargazing het volgende:
Zie hoe alles ineens wel uitgepraat kan worden.
Kitty dacht dat de sfeer erop achteruit zou gaan zonder haar, dit moet extra hard aankomen als ze dit ziet
Takes onequote:Op zondag 16 januari 2022 00:30 schreef UtopiaFreak het volgende:
Vera prikt door de onzin van Nawel heen, luistert het aan.
zo is het goedquote:Op zondag 16 januari 2022 00:28 schreef Stargazing het volgende:
Zie hoe alles ineens wel uitgepraat kan worden.
Kitty dacht dat de sfeer erop achteruit zou gaan zonder haar, dit moet extra hard aankomen als ze dit ziet
Op dit moment is er niet echt een, tenzij Peter verder gaat met de bullshit die Kitty in zijn hoofd heeft gestopt. Nu Kitty weg is wil ik iedereen een nieuwe kans geven, ook omdat ik dit nu zie. Er wordt echt gepraat voor het eerstquote:Op zondag 16 januari 2022 00:29 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Wie is het volgende zwarte schaap?
Er is altijd een zwart schaapquote:Op zondag 16 januari 2022 00:31 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Op dit moment is er niet echt een, tenzij Peter verder gaat met de bullshit die Kitty in zijn hoofd heeft gestopt. Nu Kitty weg is wil ik iedereen een nieuwe kans geven, ook omdat ik dit nu zie. Er wordt echt gepraat voor het eerst
Lekker boeiendquote:Op zondag 16 januari 2022 00:33 schreef DGK-Eric het volgende:
Nog even en Grace gaat toch Nouche d'r kutje scheren...
op dit moment niet in mijn ogen.quote:
quote:Op zondag 16 januari 2022 00:33 schreef DGK-Eric het volgende:
Nog even en Grace gaat toch nog Nouche d'r kutje scheren...
Al sinds ze daar naar binnen is gewandeldquote:
Nou ik probeer het met liefde hoorquote:Op zondag 16 januari 2022 00:34 schreef Flory het volgende:
Alleen met vrouwen is om gek van te worden (mijn ervaring)
Werken met alleen mannen is echt een verademing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |