Ja lekker meebrullen en meehupsenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:58 schreef BillDauterive het volgende:
In 2012 was ik meer een muzieksnob en vond ik dit niets. Inmiddels geniet ik ook van deze goedkope makkelijk scorende zooi, leuk!
Ja ik mis dat moeilijk kunstzinnig gedoe van vorige week met die sprookjes welquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:00 schreef molloot200 het volgende:
Die postcards van dit jaar zijn ook zo ongeveer de saaisten van die ze ooit hebben gehad hè
Had ook gewoon gewonnen als ze plek 2 had geloot.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:00 schreef Fred_B het volgende:
Loreen had (sowieso wel gewonnen) ook wel een gunstige loting na een paar weinig zeggende liedjes.
Geeft toch niet, ieder zo hun meningquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:00 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb mijn mening al een keer gegeven over Euphoria maar dat wil niet zeggen dat ik het geen terechte winnaar vind
In de jaren 70 en 80 hadden we ze vaker in deze stijl, dan valt dit nog wel mee. Maar ja, da's niet direct waar je mee vergeleken wil worden.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:00 schreef molloot200 het volgende:
Die postcards van dit jaar zijn ook zo ongeveer de saaisten van die ze ooit hebben gehad hè
Zelfs als dit de 1e of 2de startpositie had, had het nog gewonnen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:00 schreef Fred_B het volgende:
Loreen had (sowieso wel gewonnen) ook wel een gunstige loting na een paar weinig zeggende liedjes.
Ze maakten het klein, dat was idd erg goedquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:01 schreef Aoibhin het volgende:
Ook die hele staging/choreografie zo opvallend zonder dat er veel opvallendheid in zitGewoon goed camerawerk ook
Een beetje het Barbara Pravi gevoel.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:01 schreef Aoibhin het volgende:
Ook die hele staging/choreografie zo opvallend zonder dat er veel opvallendheid in zitGewoon goed camerawerk ook
Geen publiek in beeld.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:01 schreef Aoibhin het volgende:
Ja zegt echt wat over deze inzendingquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:02 schreef Sableheart het volgende:
Toch knap, dat je in een sterk jaar er alsnog ver bovenuit weet te stijgen.
Het klopt en connect maar tegelijkertijd heb je het idee dat je nooit echt haar echte gezicht ziet tijdens het lied. Vetquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:01 schreef Aoibhin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |