gespot!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:22 schreef Aoibhin het volgende:
Zoek goed naar een figuur ergens rechts achter op het podium in het zwart gehuldDie zingt gewoon veel mee
Jawel, doen we het samenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:23 schreef NailQueen het volgende:
Deze kan ik ook bijna helemaal meezingen, maar die ga ik niet bij de karaoke doen
* Aoibhin noteertquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]Had ik niet willen missen inderdaad, waren mooie tijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja precies. Dit soort liedjes hebben het lang heel goed gedaan, maar nu visten zij alleen bij elkaar heel erg in dezelfde vijver.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:24 schreef usagi414 het volgende:
Griekenland en Cyprus hebben elkaar vakkundig uitgeschakeld.
Beide leuk maar ze zaten elkaar flink in de weg.
Griekenland gaf dit toch 12 puntenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:24 schreef usagi414 het volgende:
Griekenland en Cyprus hebben elkaar vakkundig uitgeschakeld.
Beide leuk maar ze zaten elkaar flink in de weg.
Oh echt?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Griekenland gaf dit toch 12 punten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |