SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
[ Bericht 0% gewijzigd door Benny op 15-01-2022 20:52:43 ]'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:50 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Told you!!!!!
Open facebook maar niet!
Ruud in Utopia was ooit een van de snelste topics.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
og nooit de COS zo blij gezien met iemands vertrek![]()
Moet van jerrel geleden zijn
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:51 schreef quirina het volgende:
bewoners kunnen eindelijk rustig slapen en vertoeven in hygiënischer omstandigheden.
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:53 schreef utopia2.0 het volgende:
Nu die drank erin en dit heugelijke nieuws vieren en er kan dan geneukt worden.
Een paar jaar, minstensquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:53 schreef quirina het volgende:
Kitty heeft echt psychologische nazorg nodig.
Ui voor @Paul ?quote:
ze wilde ook bekend wordenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:53 schreef Kinga het volgende:
Ze heeft genoeg televisie gemaakt. En tot nooit meer ziens.
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:53 schreef quirina het volgende:
Balonnen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:54 schreef ChocoFan het volgende:
Yes, zo blij dat ze eruit is, dom wijf.
Zo blij dat we van haar af zijn.quote:
Toto Wolff of their group..quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:55 schreef Krambo het volgende:
zo zeg, zelden zon slechte verliezer gezien
Echt triest om te zienquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
Meid wat ze je jezelf voor lul op tv
NO PETER! ZIS IS SO NOT RAIT!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:56 schreef King_Merc het volgende:
the T
[..]
Toto Wolff of their group..
Echt he. En je kunt niks he. Je moet haar laten razen. Je kunt haar nu niet de bek snoeren ofzo.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Hier zijn Peter en Geraldine niet echt op voorbereid
Denk niet dat ze haar die kans geven.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:56 schreef Stargazing het volgende:
hupla weer over haar vader. Ze hoopt echt nog dat ze er terug ingegooid wordt, Deze vrouw heeft echt psychische stoornissen
Hahahahahahaha...echt!! Bizarquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:49 schreef just me het volgende:
ik wist het, ik wist het, ik wist het, kutzooi
Ze loopt helemaal leeg...quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:57 schreef utopia2.0 het volgende:
Daar komt het. Wat laat dat wijf zich kennen zeg
Zo'n demente ouwe is bijzaak.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:57 schreef Krambo het volgende:
Emotioneler dat je een spel moet verlaten dan wanneer je vader net gestorven is
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:58 schreef Whuzz het volgende:
Makkelijkste interview EVER voor Peter en Geraldine!
"Jij mag het nu vertellen Kitty!"
Kitty: *kots* *braak* *klaag* *baude uitspraken*
De droom van elke presentator![]()
Zo gaat ze Ali B en Marco er nog bij betrekken.quote:
Is "Hartenlust" niet 'n zorgcentrum voor labiele mensen?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:56 schreef D. het volgende:
Kan ze naar hartenlust thuis verder snurken
Had je anders verwachtquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:59 schreef Dotteke het volgende:
Jonguh jonguh wat een slechte verliezer zeg.
Die gaan haar inhuren als woordvoerderquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo gaat ze Ali B en Marco er nog bij betrekken.
Nee joh, leverde prachtige beelden op.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gaan ze toch weer met huismeesters werkenWat een kutzooi
We gaan naar Paul Elstak nu?quote:
Ik dacht dat ik hier dan op de juiste plek zatquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Is "Hartenlust" niet 'n zorgcentrum voor labiele mensen? [ afbeelding ]
Er zit geen Jill in dat huisquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee joh, leverde prachtige beelden op.
Ik EIS een polonaise om 6:00 uur!
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:59 schreef Benny het volgende:
De samenvatting van Kitty is niet ends meer uitgezonden
Dat is balen, moeten ze een nieuwe halen,quote:
Kijken teveel mensen?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:00 schreef mario390 het volgende:
wat is met de videoland
site? draaid en draaid
Die wil niet meer.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:00 schreef quirina het volgende:
Plottwist
Kitty volgende week weer terug het big brother huis in.
Nou volgens mij had ze al voorzorg nodig......als je denkt dat een rls je oplossing is om niet thuis te zitten.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:53 schreef quirina het volgende:
Maar ze liet die groene kamer wel praten over vera dat die niet oprecht was erin.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik denk dat Kitty het op zich wel goed zag dat Vera meer into Dimi is dan andersom
Da's wel jammer ja, we zijn nu net van een baasspeler afquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gaan ze toch weer met huismeesters werkenWat een kutzooi
hij snapt veras verhalen niet middag,hij weest nietquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:00 schreef Koos1958 het volgende:
Ze gaf wel dimitri de schuld dat het nep is.
Ik sluit dat niet uit. Of ze moeten een goede vervanger voor haar hebben klaar staan.quote:
blijf dromen. Ze krijgen haar amper stil in de uitzending ze gaan haar er echt niet opnieuw ingooien. Daarbij, dan zouden er 4 opdrachten voor niets zijn geweest dus gaat niet gebeurenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:00 schreef quirina het volgende:
Plottwist
Kitty volgende week weer terug het big brother huis in.
Immuniteit gekozen. Dat is het meest "verstorend". En ik gun ze geen extra luxequote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
We mogen ook weer stemmen
[ afbeelding ]
Wordt Huismeester/esquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[ afbeelding ]
Ga haar daar maar even troosten knul. Ze heeft je warmte nodig nu.quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:03 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Echt he, man man man dit was toch fantastische tv dit !
Ze vatte het zelf even samenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:59 schreef Benny het volgende:
De samenvatting van Kitty is niet ends meer uitgezonden
quote:
Ze hebben echt de creativiteit van een regenwormquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[ afbeelding ]
faulty40 bij kitty aan de tiet.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ga haar daar maar even troosten knul. Ze heeft je warmte nodig nu.
Doe eens normaal idioot.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ga haar daar maar even troosten knul. Ze heeft je warmte nodig nu.
sterkte aan angus youngquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik gun de bewoners van Aalten heel veel sterkte de komende tijd.
die komt niet,enn bijna niemand willquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik sluit dat niet uit. Of ze moeten een goede vervanger voor haar hebben klaar staan.
Immuniteitquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[ afbeelding ]
Jouw moeder is naar huisquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:05 schreef Thaidg het volgende:
Nu is saaier zonder kitty helaas, hopelijk komt er een oudere bewoner bij
Dank voor het compliment. Stel het op prijs. Heb je het al gehoord? Kitty is naar huis. Dacht meld het even, misschien had je het gemistquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:03 schreef Steven_Stil het volgende:
Ik heb nu al medelijden met de psycholoog van de nazorg.
Kitty vindt dit maar verdachtquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:05 schreef Jockari het volgende:
Komt dik in orde deze nacht bij die 2
[ afbeelding ]
Huh ? Ze zij tog ook ik had die vrijstelling moeten kopen wat ben ik dom geweest !!!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:01 schreef spapaars het volgende:
Ze moet wel beseffen dat de kijker haar eruit heeft gestemd.
Dus lekker de schuld bij zichzelf moet zoeken.
Maar nee, de gifmengster legt de schuld bij anderen
Donder eens op met je cojonaprotocol scamquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Voor geheime kamers kunnen ze het coronaprotocol niet breken.. Dus dan staat er geen cameraploeg bij de uitgang + opwachting in de studio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |