Ui voor @Paul ?quote:
ze wilde ook bekend wordenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:53 schreef Kinga het volgende:
Ze heeft genoeg televisie gemaakt. En tot nooit meer ziens.
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:53 schreef quirina het volgende:
Kitty heeft echt psychologische nazorg nodig.
Balonnen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:54 schreef ChocoFan het volgende:
Yes, zo blij dat ze eruit is, dom wijf.
Zo blij dat we van haar af zijn.quote:
Toto Wolff of their group..quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:55 schreef Krambo het volgende:
zo zeg, zelden zon slechte verliezer gezien
Echt triest om te zienquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
Meid wat ze je jezelf voor lul op tv
NO PETER! ZIS IS SO NOT RAIT!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:56 schreef King_Merc het volgende:
the T
[..]
Toto Wolff of their group..
Echt he. En je kunt niks he. Je moet haar laten razen. Je kunt haar nu niet de bek snoeren ofzo.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Hier zijn Peter en Geraldine niet echt op voorbereid
Denk niet dat ze haar die kans geven.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:56 schreef Stargazing het volgende:
hupla weer over haar vader. Ze hoopt echt nog dat ze er terug ingegooid wordt, Deze vrouw heeft echt psychische stoornissen
Hahahahahahaha...echt!! Bizarquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:49 schreef just me het volgende:
ik wist het, ik wist het, ik wist het, kutzooi
Ze loopt helemaal leeg...quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:57 schreef utopia2.0 het volgende:
Daar komt het. Wat laat dat wijf zich kennen zeg
Zo'n demente ouwe is bijzaak.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:57 schreef Krambo het volgende:
Emotioneler dat je een spel moet verlaten dan wanneer je vader net gestorven is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |