Nou volgens mij had ze al voorzorg nodig......als je denkt dat een rls je oplossing is om niet thuis te zitten.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:53 schreef quirina het volgende:
Kitty heeft echt psychologische nazorg nodig.
Maar ze liet die groene kamer wel praten over vera dat die niet oprecht was erin.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik denk dat Kitty het op zich wel goed zag dat Vera meer into Dimi is dan andersom
Da's wel jammer ja, we zijn nu net van een baasspeler afquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gaan ze toch weer met huismeesters werkenWat een kutzooi
hij snapt veras verhalen niet middag,hij weest nietquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:00 schreef Koos1958 het volgende:
Ze gaf wel dimitri de schuld dat het nep is.
Ik sluit dat niet uit. Of ze moeten een goede vervanger voor haar hebben klaar staan.quote:
blijf dromen. Ze krijgen haar amper stil in de uitzending ze gaan haar er echt niet opnieuw ingooien. Daarbij, dan zouden er 4 opdrachten voor niets zijn geweest dus gaat niet gebeurenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:00 schreef quirina het volgende:
Plottwist
Kitty volgende week weer terug het big brother huis in.
Immuniteit gekozen. Dat is het meest "verstorend". En ik gun ze geen extra luxequote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
We mogen ook weer stemmen
[ afbeelding ]
Wordt Huismeester/esquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
We mogen ook weer stemmen
[ afbeelding ]
Ga haar daar maar even troosten knul. Ze heeft je warmte nodig nu.quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:03 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Echt he, man man man dit was toch fantastische tv dit !
Ze vatte het zelf even samenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:59 schreef Benny het volgende:
De samenvatting van Kitty is niet ends meer uitgezonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |