Ik weet niet of je nou trots moet zijn als club dat je een compleet stadion elke wedstrijd kunt vullen met doorgesnoven tokkies.quote:
Berghuis is naar Ajaxquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:12 schreef yats het volgende:
[..]
Ik weet niet of je nou trots moet zijn als club dat je een compleet stadion elke wedstrijd kunt vullen met doorgesnoven tokkies.
Ik denk dat Feyenoord ook aan goede voornemens gedaan heeft door geen domme grove overtredingen te maken waardoor die Vitessespelers geen reden hebben dat te doen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:19 schreef Caland het volgende:
Al bijna 20 minuten gespeeld en er heeft nog geen Vitessespeler kermend van de pijn op de grond gelegen
Hopelijk hebben ze dus aan goede voornemens gedaan
Dit is toch een belachelijke gele kaart?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:22 schreef yats het volgende:
En zodra je dat post maakt Feyenoord meteen zo'n overtreding
Hou toch op man. Je hoorde letterlijk het contact van de scheenbeschermer die geraakt werd.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:22 schreef Caland het volgende:
Openda springt over een been heen
En gaat vervolgens kermend naar de grond
Ik was te vroeg
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:23 schreef yats het volgende:
[..]
Hou toch op man. Je hoorde letterlijk het contact van de scheenbeschermer die geraakt werd.
Dat is knap Yatsie. Jij hep zeker dolby surroundquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:23 schreef yats het volgende:
[..]
Hou toch op man. Je hoorde letterlijk het contact van de scheenbeschermer die geraakt werd.
Vloet is op de velden dus bloedeloos zal helaas wel meevallenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:23 schreef maxi-mus het volgende:
Wordt dit weer zo'n bloedeloze avond met bijzonder weinig goals?
Ik snuif en drink niet al mijn geld weg en heb daardoor geld voor een betere tv. Ik snap dat jij als Feyenoorder je dat moeilijk voor kunt stellen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is knap Yatsie. Jij hep zeker dolby surround
Ze stellen hem weer op dus dit kan zeker. Ik hoop trouwens dat Heracles degradeert.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vloet is op de velden dus bloedeloos zal helaas wel meevallen
(kan dit al?)
Ach het is niet dat hij de winnende kan maken in een CL finale ofzo tochquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze stellen hem weer op dus dit kan zeker. Ik hoop trouwens dat Heracles degradeert.
Wie hoopt dat nou niet?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze stellen hem weer op dus dit kan zeker. Ik hoop trouwens dat Heracles degradeert.
Dat maakt moreel voor mij geen reet uit eerlijk gezegd Caland.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach het is niet dat hij de winnende kan maken in een CL finale ofzo toch
Dat is evengoed een reden om hem juist niet op te stellenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach het is niet dat hij de winnende kan maken in een CL finale ofzo toch
Ik wilde er even een ja maar hullie doen het ook verhaal van maken maar je hapt nietquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat maakt moreel voor mij geen reet uit eerlijk gezegd Caland.
Dat soort dingen doe je maar bij Yats.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wilde er even een ja maar hullie doen het ook verhaal van maken maar je hapt niet
Erg jammer
Vergeet je niet af en toe je middelvinger op te steken en iedereen van Vitesse voor #%%#jood uit te maken?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:30 schreef Caland het volgende:
Ik vind dit niet zo’n leuke wedstrijd eigenlijk
Ik had nu veel liever snuivend met mijn rug naar het veld gestaan om de uitslag de volgende ochtend te controleren op teletekst
Ik kijk pas 5 minuten, maar ik zeg gewoon jaquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gezellig! Vind jij ook dat de scheidsrechter wel erg op de hand van Vitesse is?
Ik heb eigenlijk nog niemand het woord #%%#jood horen zeggen ooitquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:32 schreef yats het volgende:
[..]
Vergeet je niet af en toe je middelvinger op te steken en iedereen van Vitesse voor #%%#jood uit te maken?
Nee joh, voetbal is bijzaak.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:32 schreef yats het volgende:
[..]
Vergeet je niet af en toe je middelvinger op te steken en iedereen van Vitesse voor #%%#jood uit te maken?
Zit jij ooit in de kuip?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog niemand het woord #%%#jood horen zeggen ooit
Goed zo! Dan ben je tenminste een echte supporter.quote:
Ik heb ooit wel in de kuip gezeten moet ik eerlijk bekennenquote:
Ik heb een beetje half zitten kijken, maar dat was niet heel best neequote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
Bannis miste trouwens gister 40-45 kansen. @:caland @:scrummie
Welke wedstrijd?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel in de kuip gezeten moet ik eerlijk bekennen
Dat was wel erg lang geleden en omdat iemand me meenam naar het Nederlands elftal
Had je ook een oranje klomp op je hoofd?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat was wel erg lang geleden en omdat iemand me meenam naar het Nederlands elftal
Daarvoor moet ik even heel diep gaan graven, was in het tijdperk Van Bastenquote:
Het ergste scheldwoord dat je bij oranje p de tribune hoort is 'vlegel'.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zo ben ik nietquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Had je ook een oranje klomp op je hoofd?
Iniesta is het hier niet mee eensquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:37 schreef yats het volgende:
[..]
Het ergste scheldwoord dat je bij oranje p de tribune hoort is 'vlegel'.
Mimimimimiquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ochjee. Een Vitesse speler die niet tegen een tikkie kan.
Whats new.
Die iniesta is toch ook een echte man van de wereld he. Nu spreekt hij dus ook Nederlands...respect.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Iniesta is het hier niet mee eens
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:37 schreef maxi-mus het volgende:
Er stort weer een Vitessespeler ter aarde.
Dat is de keeper. Die hoort dat te doen als er op de goal geschoten word.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ochjee. Een Vitesse speler die niet tegen een tikkie kan.
Whats new.
Ook nog een gelijkspelletje, ellende.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:38 schreef Tagliano het volgende:
@:maxi-mus Australië moet het zijn geweest
Vitesse verdiend inmiddels wel een goal inderdaadquote:
Oke ik heb geen idee meer maar kennelijk zijn ze logisch, dus dan ga ik in ieder geval voor Cahillquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
Als je de twee (op zich wel logische) doelpuntenmakers nog weet krijg je bonuspunten. @:tagliano
Welke wedstrijd?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:41 schreef Caland het volgende:
Mijn eerste interlandwedstrijd was zelfs in het gelredome @:yats
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:43 schreef yats het volgende:
[..]
Welke wedstrijd?
Mijn eerste en enige was in de Arena tegen de VS. Ik was een van de weinigen die voor de VS juichte...
Beide goed ouwe reus.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oke ik heb geen idee meer maar kennelijk zijn ze logisch, dus dan ga ik in ieder geval voor Cahill
Nederland, speelde Roed toen nog voor Nederland?
Ik denk het wel, want:
[ afbeelding ]
Tot zover een inkijkje in mijn logica
Ik geloof Nederland tegen Ghanaquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:43 schreef yats het volgende:
[..]
Welke wedstrijd?
Mijn eerste en enige was in de Arena tegen de VS. Ik was een van de weinigen die voor de VS juichte...
Proost ouwe reusquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:43 schreef Tagliano het volgende:
Ik pak er nog eens een wijntje bij want het voetbal is bepaald niet te versmaden
Ik begrijp dat je als Feyenoorders zo reageert op de wedstrijd van vandaag. Echt goed is het (nog) niet.quote:
Ja dit zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beide goed ouwe reus.
De goal van Australie was knotsgek blijkbaar:
Mark Viduka schoot vanaf elf meter de bal onderkant lat. Via de rug van Edwin van der Sar kwam deze tegen de paal. Waarna André Ooijer, via Van der Sar, de bal voor de voeten van Tim Cahill schiet die uiteindelijke scoort. De strafschop was gegeven na een overtreding van Joris Mathijsen.
0-0 als het in 1998 was.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik geloof Nederland tegen Ghana
Wij gingen daar toen met het hele team heen. Uitslag moet je me niet vragen
Alles gaat ook een beetje voorspelbaar over rechts. Feyenoord mist een type Sinisterra.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:46 schreef Caland het volgende:
Laatste 10-15 minuten Feyenoord wel duidelijk beter
Maar het resulteert niet echt in kansen
Dat zei ik alquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alles gaat ook een beetje voorspelbaar over rechts. Feyenoord mist een type Sinisterra.
Ik dacht even dat dat Diemers wasquote:
Vond het wel prima in de eerste helft.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En Siem in de spits. Wat een vreselijk elftal staat er zeg.
Ik kijk gratis via Ziggyquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:54 schreef Zipportal het volgende:
Schuld van de Roverheid. Moet publiek bij. Geen cent naar ESPN zo.
Ik hoop dat jullie winnenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:05 schreef MC-M het volgende:
[..]
Vond het wel prima in de eerste helft.
Lol.
Nee, zijn verplichte zitplaatsen (GGMM vindt dit soort humor vast leuk)quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:21 schreef maxi-mus het volgende:
Kan die rechtsbuiten van Hacken er per direct staan?
Het is gewoon echt niet leuk om naar te kijken, het voelt als een lange zitquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:24 schreef Caland het volgende:
Fluit maar af, ik heb wel weer genoeg gezien
Maar hopen op volle stadions binnenkort
Dat ligt bij deze pot niet aan het gebrek aan publiekquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is gewoon echt niet leuk om naar te kijken, het voelt als een lange zit
Mwa, geeft wel een stukje beleving. Verder niet nee, moest het eigenlijk gewoon even kwijtquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat ligt bij deze pot niet aan het gebrek aan publiek
Ik heb ook echt het idee dat het meteen een soort steriel emotieloos kutvoetbal wordt, helemaal omdat je nu die overgang zo goed merkt van wel-geen publiekquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is gewoon echt niet leuk om naar te kijken, het voelt als een lange zit
Inderdaad ja, beetje de zaterdagmorgen bij de plaatselijke FC waar iedereen met een kater op het veld staat en alleen twee vrijwilligers kijken.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb ook echt het idee dat het meteen een soort steriel emotieloos kutvoetbal wordt, helemaal omdat je nu die overgang zo goed merkt van wel-geen publiek
Sinds hij kerona heeft gehad vind ik hem erg matig. De Cil mot in de goal.quote:
Deze post is 2 minuten te laat door gekomen, genotquote:
Mario Been (al was dat van de Eredivisie, met Onana op zijn piek)quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:29 schreef yats het volgende:
Wie was dat hier ook alweer die Bijlow de beste keeper van Nederland vond?
Ik wilde in de eerste helft posten dat ik hem vandaag juist opvallend vaak niet vond uitkomenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sinds hij kerona heeft gehad vind ik hem erg matig. De Cil mot in de goal.
(@:fetX vindt dit opportunisme niet leuk)
Nee, ik bedoel een fokker. Enig idee wie dat was?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mario Been (al was dat van de Eredivisie, met Onana op zijn piek)
Na zo'n weekje Afrika Cup vind je dat natuurlijk ook al snel bij keepers.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wilde in de eerste helft posten dat ik hem vandaag juist opvallend vaak niet vond uitkomen
Ik snap nu waarom
Ik heb helaas teveel moeite met het bijhouden van bijzondere uitspraken op FOK!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:32 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel een fokker. Enig idee wie dat was?
Behalve Onana vind ik ook niet dat er een keeper in de buurt komt.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:32 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel een fokker. Enig idee wie dat was?
Pasveer?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Behalve Onana vind ik ook niet dat er een keeper in de buurt komt.
TILLED
Mwah, ik snap dat de VAR dit terug kijkt. Je kunt beide kanten prima verdedigen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:34 schreef Caland het volgende:
Dat leek me niet echt hinderlijk eigenlijk
Van Beukering is er niks bij om ontopic te blijvenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:35 schreef maxi-mus het volgende:
FOK! is hier smerig traag trouwens, meer mensen last van?
Het is bijna niet te doen nee, ik word er doodmoe vanquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:35 schreef maxi-mus het volgende:
FOK! is hier smerig traag trouwens, meer mensen last van?
Als je prima beide kanten kan verdedigen moet de VAR er dus met zijn fikken vanaf blijvenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:35 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, ik snap dat de VAR dit terug kijkt. Je kunt beide kanten prima verdedigen.
Eensquote:
Dan is het dus niks voor de VARquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:35 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, ik snap dat de VAR dit terug kijkt. Je kunt beide kanten prima verdedigen.
Mwah, eerder dit jaar hadden we tegen Twente exact hetzelfde en die keurde de VAR wel goed. Het blijft gewoon willekeur qua VAR.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je prima beide kanten kan verdedigen moet de VAR er dus met zijn fikken vanaf blijven
(niet dat ik het erg vindt dat die er toch wel aan komt)
Ondanks dat ik het een lul vind blijf ik voor Cillessen gaan.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan zou ik altijd voor Bijlow kiezen ouwe reus.
Dat zou op basis van dit seizoen zeker terecht zijn.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:40 schreef yats het volgende:
[..]
Ondanks dat ik het een lul vind blijf ik voor Cillessen gaan.
Die zit aardig in een neerwaartse spiraal jaquote:
Dat leek mij op voorhand een erg sterke aankoop, zeker voor dat bedrag. Bij Brighton zijn de spelers het voetballen toch verleerd.quote:
Letsch maakt altijd dezelfde fout. We lopen weer achteruit en dan word het lastig.quote:
Mogen ze de KNVB zeer dankbaar voor zijn inderdaadquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:55 schreef maxi-mus het volgende:
Het is inmiddels ook wel bijzonder te noemen dat Vitesse dit gaat winnen.
Och ze zijn er nou tochquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:56 schreef yats het volgende:
Oh ja, plak er nog maar een minuut aan vast joh...
De gelukkigste heeft gewonnen in een 0-0 wedstrijdquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:55 schreef maxi-mus het volgende:
Het is inmiddels ook wel bijzonder te noemen dat Vitesse dit gaat winnen.
Plek 3 zou ook kunnen als Feyenoord nog aardig wat coronagevalletjes of blessures pakt, zo breed is die selectie ook weer nietquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wordt nog een spannende strijd om plek 4 met Vitesse, Twente en AZ.
Nou ja. Hij is sinds die tijd inderdaad heel erg matig. Facts.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sinds hij kerona heeft gehad vind ik hem erg matig. De Cil mot in de goal.
(@:fetX vindt dit opportunisme niet leuk)
Idem bij AZ, Vitesse en Twente. De eerste 11 zijn prima, maar daar achter?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Plek 3 zou ook kunnen als Feyenoord nog aardig wat coronagevalletjes of blessures pakt, zo breed is die selectie ook weer niet
Vanwege het opstellen van Vloet, ik zag ook al een boos statement van een hoelikanclubje.quote:
Vanwege Vloet, Hans.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lui staan 13e, waar ze thuis horen, dus ik snap het niet
Aha. Dus nu hebben capusjonnies die in de nacht een bus opwachten opeens moreel besefquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vanwege het opstellen van Vloet, ik zag ook al een boos statement van een hoelikanclubje.
(mijn grapje over Vloet is een groot succes op twitter)
Ach, natuurlijk. Schandalig dat die vent nog mag spelen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vanwege het opstellen van Vloet, ik zag ook al een boos statement van een hoelikanclubje.
(mijn grapje over Vloet is een groot succes op twitter)
Misschien wilden ze alleen maar zeker weten dat Vloet de bus niet bestuurde.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Aha. Dus nu hebben capusjonnies die in de nacht een bus opwachten opeens moreel besef
Leuke rubriek
Ja ik zag dat het al besproken was toen ik mijn reactie aan het typen was, Frits.quote:
Kan gebeuren ouwe reus. Blijft maar lekker gaan met Twente he!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja ik zag dat het al besproken was toen ik mijn reactie aan het typen was, Frits.
Onnie?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kan gebeuren ouwe reus. Blijft maar lekker gaan met Twente he!
Strontvervelend om tegen te spelen, heerlijk.quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:37 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Na een paar sappies zelf gaan rijden
Ik vind het wel leuk dat het filmpje voor de opstellingen van Ajax beter is dan die van Feyenoord en psvquote:
Dit kan niet.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:28 schreef PicoMMP het volgende:
Ajax mist dit seizoen wel scorend vermogen.
Maar dit is Leo niet.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:32 schreef Slobeend het volgende:
Waarom mag Leo deze wedstrijd ook al doen na gisteravond mijn oren al gepijnigd te hebben.
Jezus ik ga af. Heb het geluid zacht staan maar hu hoor ik het inderdaadquote:
Ja, als het eenmaal 2-0 staat wordt het vaak 5-0, maar al het puntverlies komt toch echt door het niet maken van goals.quote:
Dan hebben ze meer moeite met een gesloten organisatie lijkt mij en om dan oplossingen te vinden, ze hebben zo'n 60 goals in de Eredivisie gemaakt en een bult in de CL. Meest voorkomende uitslag was 5-0. Ze scoren ook boven xG trouwens.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:34 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja, als het eenmaal 2-0 staat wordt het vaak 5-0, maar al het puntverlies komt toch echt door het niet maken van goals.
quote:Op zondag 16 januari 2022 12:38 schreef KingRoland het volgende:
Als dit de wedstrijd van het jaar is voor Utrecht dan belooft 2022 niet heel veel goeds voor FC Utrecht fans
Utrecht fans zijn niet te benijdenquote:Op zondag 16 januari 2022 12:38 schreef KingRoland het volgende:
Als dit de wedstrijd van het jaar is voor Utrecht dan belooft 2022 niet heel veel goeds voor FC Utrecht fans
quote:Op zondag 16 januari 2022 12:47 schreef Saekerhett het volgende:
Niveauverschil is wel zeer ernstig trouwens.
Grens was vergeten dat er VAR bestaat inderdaadquote:Op zondag 16 januari 2022 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Terecht ook wel, normaal laten ze zelfs overduidelijke buitenspelsituaties doorlopen.
Hadden ze nooit uitgespeeld johquote:
10000% van wel, hij liep alleen op keeper afquote:
Als Marco Borsato niet op kleine meisjes viel hadden we nu geen rel.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:52 schreef Paul het volgende:
[..]
10000% van wel, hij liep alleen op keeper af
als utrecht had gescoord stonden we 1-2 en daarna 2-2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |