Ik weet niet of je nou trots moet zijn als club dat je een compleet stadion elke wedstrijd kunt vullen met doorgesnoven tokkies.quote:
Berghuis is naar Ajaxquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:12 schreef yats het volgende:
[..]
Ik weet niet of je nou trots moet zijn als club dat je een compleet stadion elke wedstrijd kunt vullen met doorgesnoven tokkies.
Ik denk dat Feyenoord ook aan goede voornemens gedaan heeft door geen domme grove overtredingen te maken waardoor die Vitessespelers geen reden hebben dat te doen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:19 schreef Caland het volgende:
Al bijna 20 minuten gespeeld en er heeft nog geen Vitessespeler kermend van de pijn op de grond gelegen
Hopelijk hebben ze dus aan goede voornemens gedaan
Dit is toch een belachelijke gele kaart?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:22 schreef yats het volgende:
En zodra je dat post maakt Feyenoord meteen zo'n overtreding
Hou toch op man. Je hoorde letterlijk het contact van de scheenbeschermer die geraakt werd.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:22 schreef Caland het volgende:
Openda springt over een been heen
En gaat vervolgens kermend naar de grond
Ik was te vroeg
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:23 schreef yats het volgende:
[..]
Hou toch op man. Je hoorde letterlijk het contact van de scheenbeschermer die geraakt werd.
Dat is knap Yatsie. Jij hep zeker dolby surroundquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:23 schreef yats het volgende:
[..]
Hou toch op man. Je hoorde letterlijk het contact van de scheenbeschermer die geraakt werd.
Vloet is op de velden dus bloedeloos zal helaas wel meevallenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:23 schreef maxi-mus het volgende:
Wordt dit weer zo'n bloedeloze avond met bijzonder weinig goals?
Ik snuif en drink niet al mijn geld weg en heb daardoor geld voor een betere tv. Ik snap dat jij als Feyenoorder je dat moeilijk voor kunt stellen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is knap Yatsie. Jij hep zeker dolby surround
Ze stellen hem weer op dus dit kan zeker. Ik hoop trouwens dat Heracles degradeert.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vloet is op de velden dus bloedeloos zal helaas wel meevallen
(kan dit al?)
Ach het is niet dat hij de winnende kan maken in een CL finale ofzo tochquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze stellen hem weer op dus dit kan zeker. Ik hoop trouwens dat Heracles degradeert.
Wie hoopt dat nou niet?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze stellen hem weer op dus dit kan zeker. Ik hoop trouwens dat Heracles degradeert.
Dat maakt moreel voor mij geen reet uit eerlijk gezegd Caland.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach het is niet dat hij de winnende kan maken in een CL finale ofzo toch
Dat is evengoed een reden om hem juist niet op te stellenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach het is niet dat hij de winnende kan maken in een CL finale ofzo toch
Ik wilde er even een ja maar hullie doen het ook verhaal van maken maar je hapt nietquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat maakt moreel voor mij geen reet uit eerlijk gezegd Caland.
Dat soort dingen doe je maar bij Yats.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wilde er even een ja maar hullie doen het ook verhaal van maken maar je hapt niet
Erg jammer
Vergeet je niet af en toe je middelvinger op te steken en iedereen van Vitesse voor #%%#jood uit te maken?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:30 schreef Caland het volgende:
Ik vind dit niet zo’n leuke wedstrijd eigenlijk
Ik had nu veel liever snuivend met mijn rug naar het veld gestaan om de uitslag de volgende ochtend te controleren op teletekst
Ik kijk pas 5 minuten, maar ik zeg gewoon jaquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gezellig! Vind jij ook dat de scheidsrechter wel erg op de hand van Vitesse is?
Ik heb eigenlijk nog niemand het woord #%%#jood horen zeggen ooitquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:32 schreef yats het volgende:
[..]
Vergeet je niet af en toe je middelvinger op te steken en iedereen van Vitesse voor #%%#jood uit te maken?
Nee joh, voetbal is bijzaak.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:32 schreef yats het volgende:
[..]
Vergeet je niet af en toe je middelvinger op te steken en iedereen van Vitesse voor #%%#jood uit te maken?
Zit jij ooit in de kuip?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog niemand het woord #%%#jood horen zeggen ooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |