Dit is treurig omdat het gewoon waar is.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je Dries nu belt, zit die over tien minuten in de auto naar Schiphol hoor

Goed hoorquote:Op donderdag 24 februari 2022 22:29 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Citi Zeni heeft een mail gestuurd naar EBU om Rusland te diskwalificeren.

Ik denk/hoop dat er geen Russische artiest te vinden is die nu wil. Maar misschien ben ik naïef.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:00 schreef Em31 het volgende:
Zou me niet verbazen dat Rusland deze week nog de artiest bekend maakt.

Kirkorov zou wel willen, die schrijft het nummer is al bekend. En die is keihard pro Putin.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk/hoop dat er geen Russische artiest te vinden is die nu wil. Maar misschien ben ik naïef.

Artiesten die in het verleden liedjes van Kirkorov hebben gezongen hebben zich in ieder geval al uitgesproken tegen de oorlog, zoals Sergej Lazarevquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Kirkorov zou wel willen, die schrijft het nummer is al bekend. En die is keihard pro Putin.

En dan weten dat ie uitgekotst gaat worden door de hele esf community en elke kijker? En er waarschijnlijk drie minuten lang door z'n lied geboed gaat worden? Zou z'n enorme ego dat aankunnen?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Kirkorov zou wel willen, die schrijft het nummer is al bekend. En die is keihard pro Putin.

Ik zie hem er voor aan in het geval, maar ik denk niet dat het de bedoeling was dat hij zelf zou gaan, er is weer een andere Natalia die het nummer mag zingen, maar weet niet of die zelf nog wel wil gaan.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:28 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan weten dat ie uitgekotst gaat worden door de hele esf community en elke kijker? En er waarschijnlijk drie minuten lang door z'n lied geboed gaat worden? Zou z'n enorme ego dat aankunnen?

Als hij dat niet kan, dan niemand.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:28 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan weten dat ie uitgekotst gaat worden door de hele esf community en elke kijker? En er waarschijnlijk drie minuten lang door z'n lied geboed gaat worden? Zou z'n enorme ego dat aankunnen?
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |