Ik ken het hele programma niet, maar dit gaat alle kijkcijfers verbreken natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:41 schreef kanovinnie het volgende:
Maargoed, de volgende boos aflevering gaat dus een goeie worden
Schrijf iets op zijn voordeur!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:44 schreef Rabieluh het volgende:
Verdorie, die Rietbergen komt uit mijn dorp lees ik net.
Die Francisco, wie is dat?quote:
Nouja, zou kunnen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja, hij is natuurlijk totaal niet betrokken bij alles wat los staat van de tv uitzendingen.
Zo zijn er nog wel meer types voorbij gekomen voor wie de Blind Auditions echt op het lijf geschreven waren, die dus ook niet bang voor een #metoo hoefden te zijn.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:53 schreef tralalala het volgende:
Samantha Steenwijk had nergens last van.
Goh, hoe zou dat nou komen.
Ze vond het vooral vreselijk dat The Voice nu 'geblamed' wordt. Niet dat er meerdere mensen op grote schaal misbruik maakten van jonge meiden, blijkbaar.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:53 schreef tralalala het volgende:
Best een leuk programma. Ben normaal geen fan van BNN maar die Hofman doet goed werk.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken het hele programma niet, maar dit gaat alle kijkcijfers verbreken natuurlijk.
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:57 schreef damsco het volgende:
Jaren geleden meegedaan aan de voice. Ik moest toen van de productie ook allemaal spullen in mijn holletje stoppen. Ik heb uiteindelijk met een banaan in mijn reet op het podium gestaan. Onvergetelijke ervaring.
Herman? Ben jij dat?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:57 schreef damsco het volgende:
Jaren geleden meegedaan aan de voice. Ik moest toen van de productie ook allemaal spullen in mijn holletje stoppen. Ik heb uiteindelijk met een banaan in mijn reet op het podium gestaan. Onvergetelijke ervaring.
Onvergetelijk en onbetaalbaar. Dat zijn de momenten waar je het allemaal voor doet.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:57 schreef damsco het volgende:
Ja inderdaad. En als je dat afkeurt ben je zelf ook gewoon een crimineel.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:57 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Best een leuk programma. Ben normaal geen fan van BNN maar die Hofman doet goed werk.
Ze zijn begonnen met oplichters en huisjesmelkers te confronteren. Maar sinds een tijd houden ze zich ook bezig met wat bredere maatschappelijke problemen. En nu dus ook misstanden in talentenjachten.
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:53 schreef tralalala het volgende:
Nee ik wist er echt helemaal niks van, ja ik kende natuurlijk wel de verhalen uit de wandelgangenquote:
Wat een domme doos he.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze vond het vooral vreselijk dat The Voice nu 'geblamed' wordt. Niet dat er meerdere mensen op grote schaal misbruik maakten van jonge meiden, blijkbaar.
Alsof hij zich onder het plebs begeeft.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee ik wist er echt helemaal niks van, ja ik kende natuurlijk wel de verhalen uit de wandelgangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |