abonnement Unibet Coolblue
pi_203200267


[ Bericht 48% gewijzigd door Dotteke op 16-01-2022 14:11:10 ]
  Moderator zaterdag 15 januari 2022 @ 13:44:19 #2
382129 crew  Donna
pi_203202661
Jaa lijkt me ook super lekker.

Mijn oudste is bij opa en oma aan het spelen en de jongste huilde tranen met tuiten toen zus wegging. Zo zielig, ze was echt ontroostbaar. Gelukkig speelt ze nu alweer.
pi_203206674
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 13:44 schreef Donna het volgende:
Jaa lijkt me ook super lekker.

Mijn oudste is bij opa en oma aan het spelen en de jongste huilde tranen met tuiten toen zus wegging. Zo zielig, ze was echt ontroostbaar. Gelukkig speelt ze nu alweer.
Aww wel lief

We werden net gebeld door een grote bierwinkel, of we een keertje in de winkel willen staan en onze biertjes laten proeven aan de klanten/er over vertellen :D Heel gaaf.
Ze verkopen sowieso al vanaf het begin onze bieren.
  Moderator zondag 16 januari 2022 @ 06:59:08 #4
388664 crew  Dotteke
pi_203215367
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 18:48 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Aww wel lief

We werden net gebeld door een grote bierwinkel, of we een keertje in de winkel willen staan en onze biertjes laten proeven aan de klanten/er over vertellen :D Heel gaaf.
Ze verkopen sowieso al vanaf het begin onze bieren.
O dat is toch geweldig Sarabi

Morguh allemaal c_/
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  zondag 16 januari 2022 @ 07:44:41 #5
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_203215454
Ik ben vorige week gestart met dagbesteding.

Deze week nog proef en dan keuze maken.

Ik weet ongeveer wat ik wil gaan doen.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_203215723
Waar kun je tussen kiezen Pinnemutske? :)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  zondag 16 januari 2022 @ 09:19:09 #7
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_203215913
Maandag 10 januari:

Voormiddag: Crea
Namiddag: Oud papier


Donderdag 13 januari:

Voormiddag: Atelier Verellen
Namiddag: Recrea fietsen


Maandag 17 januari

Voormiddag: was en strijk
Namiddag: groenten snijden


Donderdag 20 januari

Voormiddag: Core stability / atletiek
Namiddag: Crea

Toelichting: Atelier Verellen bestaat uit kurkatelier (sorteren enz) en semi industrieel (stickers plakken, doosjes vouwen)
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  Moderator zondag 16 januari 2022 @ 10:19:01 #8
382129 crew  Donna
pi_203216565
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 18:48 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Aww wel lief

We werden net gebeld door een grote bierwinkel, of we een keertje in de winkel willen staan en onze biertjes laten proeven aan de klanten/er over vertellen :D Heel gaaf.
Ze verkopen sowieso al vanaf het begin onze bieren.
Wauw super gaaf!!

Ik heb vanaf bijna 2 weken geleden al zo nu en dan een zere, rauwe keel. Zelftesten gedaan natuurlijk, negatief. En toen las ik Marieke Elzinga op Insta die hetzelfde had maar bij een GGD test toch positief bleek. Dus heb toen ook snel een pcr gedaan, ook negatief. En nu heb ik dus WEER een zere keel, pijnlijker dan eerst en weer zowel de zelftest als pcr negatief.
Grmbl, weer thuiswerken want ja wil anderen ook niet met dit wat ik wel heb aansteken, ben er echt zo klaar mee.
pi_203216649
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 10:19 schreef Donna het volgende:

[..]
Wauw super gaaf!!

Ik heb vanaf bijna 2 weken geleden al zo nu en dan een zere, rauwe keel. Zelftesten gedaan natuurlijk, negatief. En toen las ik Marieke Elzinga op Insta die hetzelfde had maar bij een GGD test toch positief bleek. Dus heb toen ook snel een pcr gedaan, ook negatief. En nu heb ik dus WEER een zere keel, pijnlijker dan eerst en weer zowel de zelftest als pcr negatief.
Grmbl, weer thuiswerken want ja wil anderen ook niet met dit wat ik wel heb aansteken, ben er echt zo klaar mee.
Ik hoor zo om mij heen dat Omicron niet altijd bij zelftesten naar voren komt omdat het vooral in de keel zit. Toch hoop ik voor jou dat her gewoon keelpijn is.
  Moderator zondag 16 januari 2022 @ 10:46:05 #10
382129 crew  Donna
pi_203216905
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 10:25 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik hoor zo om mij heen dat Omicron niet altijd bij zelftesten naar voren komt omdat het vooral in de keel zit. Toch hoop ik voor jou dat her gewoon keelpijn is.
Ja klopt daarom ging ik ook 2x naar de GGD, maar schijnbaar dus toch echt niet. :X
  Moderator zondag 16 januari 2022 @ 14:12:33 #11
388664 crew  Dotteke
pi_203220306
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 10:46 schreef Donna het volgende:

[..]
Ja klopt daarom ging ik ook 2x naar de GGD, maar schijnbaar dus toch echt niet. :X
Gelukkig maar *O*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_203225734
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 13:44 schreef Donna het volgende:
Jaa lijkt me ook super lekker.

Ik zie dat wijnhuis Deurne hem nu heeft. Maar geen idee waar jij woont :+
  Moderator zondag 16 januari 2022 @ 19:28:38 #13
382129 crew  Donna
pi_203225795
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 19:25 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik zie dat wijnhuis Deurne hem nu heeft. Maar geen idee waar jij woont :+
166km noordelijker. :P :P
pi_203226072
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 19:28 schreef Donna het volgende:

[..]
166km noordelijker. :P :P
:D
  Moderator maandag 17 januari 2022 @ 07:59:57 #15
382129 crew  Donna
pi_203231649
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 19:40 schreef Sarabi het volgende:

[..]
:D
Hahaha, dat wordt toch bestellen. Nouja, maar even wat collega's verzamelen. We bestellen enkele keren per jaar bij drankdozijn een doos vol. Dus dat kan prima.
pi_203231940
Morguh :W
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_203231967
Be careful what you wish for..

vanmorgen schoot door mijn hoofd dat ik wel een dagje ziek zou willen zijn. Net zo, dat ik lekker zou kunnen lezen en lanterfanten in bed. Bij het leeghalen van de vaatwasser schoot het in mijn rug en nu kan ik dus niet meer bewegen. Het heeft me drie kwartier gekost om naar de bank te komen. :{ Zo verder rupsen om nog wat beter te liggen.

Hopelijk hoef ik niet naar de wc vandaag. oO<
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_203232051
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 08:44 schreef Sumppi het volgende:
Be careful what you wish for..

vanmorgen schoot door mijn hoofd dat ik wel een dagje ziek zou willen zijn. Net zo, dat ik lekker zou kunnen lezen en lanterfanten in bed. Bij het leeghalen van de vaatwasser schoot het in mijn rug en nu kan ik dus niet meer bewegen. Het heeft me drie kwartier gekost om naar de bank te komen. :{ Zo verder rupsen om nog wat beter te liggen.

Hopelijk hoef ik niet naar de wc vandaag. oO<
Oef, sterkte!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_203232156
Dankje. Eigenlijk moet ik richting vloer om oefeningen te doen, maar ik ben bang dat ik dan niet meer op de bank kom. :')

Ik was even bang dat er een zenuw bekneld zat, maar blijkbaar zijn het de spieren.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_203232232
En iets van een kruik erop om ze zo een beetje warm te krijgen eerst?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_203232773
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 08:44 schreef Sumppi het volgende:
Be careful what you wish for..

vanmorgen schoot door mijn hoofd dat ik wel een dagje ziek zou willen zijn. Net zo, dat ik lekker zou kunnen lezen en lanterfanten in bed. Bij het leeghalen van de vaatwasser schoot het in mijn rug en nu kan ik dus niet meer bewegen. Het heeft me drie kwartier gekost om naar de bank te komen. :{ Zo verder rupsen om nog wat beter te liggen.

Hopelijk hoef ik niet naar de wc vandaag. oO<
Oh jeeejtje... heel veel sterkte ....
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_203232933
Dat lijkt me wel fijn. Moet ik alleen even wachten tot man thuis is.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_203234233
Beterschap Summpi -O-
  Moderator maandag 17 januari 2022 @ 12:40:40 #24
382129 crew  Donna
pi_203235247
Jakkes, veel sterkte, lijkt me hells!
pi_203237139
Zodra ik weer met m'n stuiterballen rond kan dansen ga ik daar zo van genieten!

Na de oefeningen van een of andere Youtuber kan ik in elk geval weer rechtop staan en voorzichtig rondlopen. Vanmorgen kwam ik niet verder dan rupsen en kruipen.

M'n stuiterballen komen zo thuis. :o *O* Ik heb uren geslapen, dus niks lezen en series kijken in bed.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_203237797
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 14:54 schreef Sumppi het volgende:
Zodra ik weer met m'n stuiterballen rond kan dansen ga ik daar zo van genieten!

Na de oefeningen van een of andere Youtuber kan ik in elk geval weer rechtop staan en voorzichtig rondlopen. Vanmorgen kwam ik niet verder dan rupsen en kruipen.

M'n stuiterballen komen zo thuis. :o *O* Ik heb uren geslapen, dus niks lezen en series kijken in bed.
Fijn dat de oefeningen iets verbetering geven.

Mag ik even ranten?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_203238655
Vervelend dat zulke beginners kunnen zorgen voor een slechte naam. Vallen ze niet snel door de mand?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  maandag 17 januari 2022 @ 16:33:10 #28
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_203238954
Nog 2 weken proef. Er is zoveel om te proberen.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_203239204
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 16:16 schreef Sumppi het volgende:
Vervelend dat zulke beginners kunnen zorgen voor een slechte naam. Vallen ze niet snel door de mand?
Vaak houden ze het niet lang vol. Ligt er ook aan hoeveel geld ze hebben te investeren.
pi_203241600
Ik vind dat wel een beetje bijzonder. Man en ik brouwen af en toe ook een biertje voor eigen gebruik, maar dat zijn gewoon voorgeschreven recepten. Het zou niet eens in me opkomen dat we dan al op grote schaal zo'n zelfde bier kunnen gaan verkopen. :P

Misschien dat we ooit wel zo ver komen om eigen recepten te bedenken en te testen, maar voor nu hebben we hier nog dik lol aan. En ook geen tijd/geld/energie over om te investeren, dat ook. :')
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_203241660
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 19:27 schreef Nanuke het volgende:
Ik vind dat wel een beetje bijzonder. Man en ik brouwen af en toe ook een biertje voor eigen gebruik, maar dat zijn gewoon voorgeschreven recepten. Het zou niet eens in me opkomen dat we dan al op grote schaal zo'n zelfde bier kunnen gaan verkopen. :P

Misschien dat we ooit wel zo ver komen om eigen recepten te bedenken en te testen, maar voor nu hebben we hier nog dik lol aan. En ook geen tijd/geld/energie over om te investeren, dat ook. :')
Achja misschien is het een geval van te veel geld hebben. Je kan die recepten natuurlijk ook gewoon in het groot laten brouwen, er zit geen copyright op.

Maar leuk dat jullie het samen als hobby hebben :)
pi_203242512
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 19:31 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Achja misschien is het een geval van te veel geld hebben. Je kan die recepten natuurlijk ook gewoon in het groot laten brouwen, er zit geen copyright op.

Maar leuk dat jullie het samen als hobby hebben :)
Het zal vast zoiets zijn. Het is ook best hip, sinds een paar jaar volgens mij. Toen wij begonnen hoorde ik er nooit iemand over en inmiddels schieten de hobbybrouwers als paddestoelen uit de grond.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  Moderator dinsdag 18 januari 2022 @ 10:20:15 #33
388664 crew  Dotteke
pi_203250115
Morguh allemaal c_/ Nog iemand crea bezig?
Mijn baby dekentje begint op te schieten ik denk nog zo cm of 15.
Maar mijn schouder/arm zijn goed naar de maan helaas
Kijken wat de fysio morgen zegt. Het is niet meer leuk maar ik wil het afkrijgen.
Heb trouwens meer last als ik achter de laptop zit dan als ik aan het breien ben
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_203250230
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 20:05 schreef Nanuke het volgende:

[..]
Het zal vast zoiets zijn. Het is ook best hip, sinds een paar jaar volgens mij. Toen wij begonnen hoorde ik er nooit iemand over en inmiddels schieten de hobbybrouwers als paddestoelen uit de grond.
Ja niet alleen hobbybrouwers. Er komen ook nog steeds nieuwe brouwerijen bij. We hadden beter 15 jaar geleden kunnen beginnen :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 10:20 schreef Dotteke het volgende:
Morguh allemaal c_/ Nog iemand crea bezig?
Mijn baby dekentje begint op te schieten ik denk nog zo cm of 15.
Maar mijn schouder/arm zijn goed naar de maan helaas
Kijken wat de fysio morgen zegt. Het is niet meer leuk maar ik wil het afkrijgen.
Heb trouwens meer last als ik achter de laptop zit dan als ik aan het breien ben
Goedemorgen, beterschap met je arm!
Ik ben al begonnen aan kerstkaarten borduren.
  Moderator dinsdag 18 januari 2022 @ 10:38:09 #35
388664 crew  Dotteke
pi_203250344
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 10:30 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ja niet alleen hobbybrouwers. Er komen ook nog steeds nieuwe brouwerijen bij. We hadden beter 15 jaar geleden kunnen beginnen :D
[..]
Goedemorgen, beterschap met je arm!
Ik ben al begonnen aan kerstkaarten borduren.
Dank je
O dan ben je wel mooi op tijd. Hoeveel wil je er borduren?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_203250441
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 10:38 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dank je
O dan ben je wel mooi op tijd. Hoeveel wil je er borduren?
Stuk of 12 :) en ja dan hoef ik in ieder geval niet te haasten
  Moderator dinsdag 18 januari 2022 @ 10:48:28 #37
388664 crew  Dotteke
pi_203250489
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 10:44 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Stuk of 12 :) en ja dan hoef ik in ieder geval niet te haasten
Gelijk heb je, iedere maand in :P heb je mooi de tijd
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_203265017
Vandaag lekker naar huis O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_203265194
Waar fijn, CotS!
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_203265253
Goed nieuws. :)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 10:29:44 #41
382129 crew  Donna
pi_203266172
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 08:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag lekker naar huis O+
Super!

Ben zo verkouden, echt vervelend. Mijn neus en lippen doen ook helemaal zeer inmiddels. Laat dit maar snel voorbij zijn, want ik heb wat lekkers gekregen (cookie dough van Lets dough it) en ik proef er nu niks van. :'(

Ben al 3x negatief getest bij de GGD. Een doodnormale verkoudheid bestaat ook nog gewoon. :9
pi_203266768
Wat een prijzen voor die cookie dough. :o Zonde om daar van te eten als je er niks van proeft. Beterschap dus!

Wel goed gevonden om deeg en beslag te verkopen. Ik heb al een aantal keer op het punt gestaan cakebeslag in bakjes te doen en het zo uit te delen. :9
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_203266788
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 10:29 schreef Donna het volgende:

[..]
Super!

Ben zo verkouden, echt vervelend. Mijn neus en lippen doen ook helemaal zeer inmiddels. Laat dit maar snel voorbij zijn, want ik heb wat lekkers gekregen (cookie dough van Lets dough it) en ik proef er nu niks van. :'(

Ben al 3x negatief getest bij de GGD. Een doodnormale verkoudheid bestaat ook nog gewoon. :9
Ja, je zou het bijna vergeten, die verkoudheden. _O- Ik vond m'n vorige er wel flink harder inhakken (GGD zei in ieder geval geen corona, dus het zal), blijkbaar ben ik niets meer gewend. :')

En zonde. :'(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_203266979
Hier merk ik dat mensen nieuwsgierig zijn naar de test en als het dan negatief is ze zeggen dat dat mooi is, maar vervolgens vergeten dat de persoon zich nog altijd rot voelt ook al is het geen corona. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_203267030
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 11:29 schreef Sumppi het volgende:
Hier merk ik dat mensen nieuwsgierig zijn naar de test en als het dan negatief is ze zeggen dat dat mooi is, maar vervolgens vergeten dat de persoon zich nog altijd rot voelt ook al is het geen corona. :')
Jep. :') Had ik laatst ook, thuistests waren de hele tijd negatief, maar om m'n mama gerust te stellen toch ook maar even naar de teststraat gegaan. Die helemaal opgelucht, maar ik zat nog steeds koortsig te zijn. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_203267236
Ondertussen lig ik alweer drie dagen voornamelijk op bed. Ik kan wat lopen en staan, maar zitten is te pijnlijk. Man is echt m'n held. En het is heel gezellig als de kinderen komen buurten op bed. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_203267239
Ik kan liggend breien.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 11:46:17 #48
382129 crew  Donna
pi_203267241
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 11:10 schreef Sumppi het volgende:
Wat een prijzen voor die cookie dough. :o Zonde om daar van te eten als je er niks van proeft. Beterschap dus!

Wel goed gevonden om deeg en beslag te verkopen. Ik heb al een aantal keer op het punt gestaan cakebeslag in bakjes te doen en het zo uit te delen. :9
Jaa super slim haha. Ik kan ook niet wachten tot ik weer wat proef, ga het nu niet eten idd, echt zonde dan.
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 11:46:48 #49
382129 crew  Donna
pi_203267251
quote:
10s.gif Op woensdag 19 januari 2022 11:46 schreef Sumppi het volgende:
Ik kan liggend breien.
Haha beter!
pi_203269689
quote:
10s.gif Op woensdag 19 januari 2022 11:46 schreef Sumppi het volgende:
Ik kan liggend breien.
Wauw, dat is wel lekker dan. :P
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_203271979
Nou, eerste besmetting erg dichtbij. De leerkracht van de jongste. :{
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_203278649
Morguh c_/
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_203278685
Goedemorgen,

Eigen bedje was weer heerlijk. Vandaag even wat wassen en zo, verder heerlijk creatief bezig :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_203278694
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 07:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,

Eigen bedje was weer heerlijk. Vandaag even wat wassen en zo, verder heerlijk creatief bezig :)
He jje bent weer thuis, dat is fijn
Hoe is het nu met je?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_203278697
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:20 schreef Sumppi het volgende:
Nou, eerste besmetting erg dichtbij. De leerkracht van de jongste. :{
Het gaat hard nu, lees in de kranten dat hele scholen alweer gesloten zijn en er een te kort aan personeel overal dreigt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_203278727
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 07:09 schreef Dotteke het volgende:

[..]
He jje bent weer thuis, dat is fijn
Hoe is het nu met je?
Best wel aardig. Slaap weer, maar ben nog erg moe.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_203278730
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:20 schreef Sumppi het volgende:
Nou, eerste besmetting erg dichtbij. De leerkracht van de jongste. :{
Oef vervelend. Kan de jongste wel naar school of geen invaller?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_203278731
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 07:21 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Best wel aardig. Slaap weer, maar ben nog erg moe.
Gelukkig maar. Je lichaam heeft even tijd nodig natuurlijk. Rustig aan doen dan maar Child
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_203278753
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 07:22 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Gelukkig maar. Je lichaam heeft even tijd nodig natuurlijk. Rustig aan doen dan maar Child
Ja komt wel goed... Gewoon rustig aanrommelen in huis
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_203278758
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 07:29 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja komt wel goed... Gewoon rustig aanrommelen in huis
Lekker creabea doen
Wat ga je doen vandaag?
Lukt het haken weer?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_203278963
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 07:21 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oef vervelend. Kan de jongste wel naar school of geen invaller?
Allereerst: fijn dat je weer thuis bent. :*

Kleuter is morgen thuis, maar voor vandaag is er een invaller.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_203279933
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 07:32 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Lekker creabea doen
Wat ga je doen vandaag?
Lukt het haken weer?
Haken gaat in kleine stukjes, dus soiweso het huishouden, beetje haken, beetje breien, van alles een beetje ;) niks moet en alles mag
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_203279937
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2022 08:08 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Allereerst: fijn dat je weer thuis bent. :*

Kleuter is morgen thuis, maar voor vandaag is er een invaller.
Dank je!

Dat scheelt, wel onrustig zeg...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator donderdag 20 januari 2022 @ 09:58:26 #64
382129 crew  Donna
pi_203279983
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 09:53 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Haken gaat in kleine stukjes, dus soiweso het huishouden, beetje haken, beetje breien, van alles een beetje ;) niks moet en alles mag
Rustig aan!
pi_203279997
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 09:53 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Haken gaat in kleine stukjes, dus soiweso het huishouden, beetje haken, beetje breien, van alles een beetje ;) niks moet en alles mag
ZO gaat het hier ook alles in mate doen
Heb nu twee dagen niet gebreid omdat mijn arm en schouder super overbelast zijn
Gisteren is de fysio op 5 min na 5 kwartier bezig geweest. Normaal is hij 50 min met mijn hele lijf bezig
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator donderdag 20 januari 2022 @ 09:59:59 #66
382129 crew  Donna
pi_203279999
Wij doen vandaag lekker niks en vanavond ga ik borduren.
pi_203280028
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 09:59 schreef Donna het volgende:
Wij doen vandaag lekker niks en vanavond ga ik borduren.
Lekker, ik doe eigenlijk in de avond niet haken of breien
Overdag een paar toeren en dan weer stoppen
Maar de tijd begint te dringen, over 4 weken is mijn dochter uitgeteld :P
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator donderdag 20 januari 2022 @ 10:09:54 #68
382129 crew  Donna
pi_203280121
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 10:02 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Lekker, ik doe eigenlijk in de avond niet haken of breien
Overdag een paar toeren en dan weer stoppen
Maar de tijd begint te dringen, over 4 weken is mijn dochter uitgeteld :P
Met een dreumes van net 1 kom ik overdag niet echt aan handwerken toe haha. Mijn leven vindt plaats in de avonduren haha.
pi_203280134
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 10:09 schreef Donna het volgende:

[..]
Met een dreumes van net 1 kom ik overdag niet echt aan handwerken toe haha. Mijn leven vindt plaats in de avonduren haha.
O dat snap ik, toen ik ze nog zo klein had had ik daar overdag ook geen ruimte voor hoor, speelde ook alles in de avond uren af en vaak ook pas na 21 uur
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_203284106
Ik heb zo'n luxe positie... alleen zijn is zo lekker vrij

Morgen weer hobbykamer *O* weer 100% eigen ritme. Dan ook weer strenger met schermen. Vandaag even acclimatiseren
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_203295808
Goedemorgen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_203295932
Mogge :W

Vandaag nog een dagje werken, vanmiddag een rondje sportschool en dan lekker niets. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_203296242
Goeiemorgen!

Meh, ben sinds gistermiddag snotverkouden... Na m'n lunchwandeling een loopneus, zoals wel vaker. Vanuit de kou weer in een warme huiskamer/thuiskantoor = snuiten. Maar normaal is dat met 1 of 2 keer snuiten klaar... Heb er nu al zeker een halve doos tissues doorheen gejaagd, en m'n zoon noemde me gisteravond al Rudolf }:| :X
Zelftest was negatief, hopelijk krijg ik de snotkraan snel dichtgedraaid...

c_/ dan maar!
pi_203297097
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 09:19 schreef Shandaly het volgende:
Goeiemorgen!

Meh, ben sinds gistermiddag snotverkouden... Na m'n lunchwandeling een loopneus, zoals wel vaker. Vanuit de kou weer in een warme huiskamer/thuiskantoor = snuiten. Maar normaal is dat met 1 of 2 keer snuiten klaar... Heb er nu al zeker een halve doos tissues doorheen gejaagd, en m'n zoon noemde me gisteravond al Rudolf }:| :X
Zelftest was negatief, hopelijk krijg ik de snotkraan snel dichtgedraaid...

c_/ dan maar!
Rudolf _O-

Beterschap!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 10:43:22 #75
382129 crew  Donna
pi_203297460
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 09:19 schreef Shandaly het volgende:
Goeiemorgen!

Meh, ben sinds gistermiddag snotverkouden... Na m'n lunchwandeling een loopneus, zoals wel vaker. Vanuit de kou weer in een warme huiskamer/thuiskantoor = snuiten. Maar normaal is dat met 1 of 2 keer snuiten klaar... Heb er nu al zeker een halve doos tissues doorheen gejaagd, en m'n zoon noemde me gisteravond al Rudolf }:| :X
Zelftest was negatief, hopelijk krijg ik de snotkraan snel dichtgedraaid...

c_/ dan maar!
Zo zit ik er ook al dagen bij. Toen ik dinsdagavond ineens niks meer proefde (achteraf door die enorm verstopte neus) meteen naar de GGD, maar ook daar negatief. Een fikse verkoudheid bestaat dus ook nog!
pi_203297926
Het is ergens wel geruststellend dat "gewone" verkoudheid ook nog gewoon bestaat, maar het maakt het niet minder vervelend allemaal. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 15:46:48 #77
388664 crew  Dotteke
pi_203301823
Het vervelende is dat je dan steeds moet testen
Het gaat wel snel met de besmettingen nu 57.549 nieuwe vandaag
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_203302582
Toen ik een Zelftest voor de kliniek moest doen stond er op de gebruiksaanwijzing dat het stokje 2 tot 4 cm in je neus moest. Ik vind mijn neus groot. Dus ik had vier cm afgetekend vanaf het wat en ramde die stok erin
Dat was een bloedneus
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_203302695
Ik kom er tot nu toe nog steeds goed vanaf, nog niet moeten testen *klopt op hout*
pi_203302745
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 16:43 schreef Sarabi het volgende:
Ik kom er tot nu toe nog steeds goed vanaf, nog niet moeten testen *klopt op hout*
Hier wat gezondheid betreft gelukkig ook niet *O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator zaterdag 22 januari 2022 @ 07:42:09 #81
388664 crew  Dotteke
pi_203311361
Morguh c_/
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_203311438
Goedemorgen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator zaterdag 22 januari 2022 @ 08:14:00 #83
388664 crew  Dotteke
pi_203311459
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 08:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
:W c_/
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_203313542
Kleuter heeft een positieve thuistest. -O-

En ze is ook wel echt ziek. Ze is niet een van de kinderen die zonder symptomen positief testen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_203314962
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:08 schreef Sumppi het volgende:
Kleuter heeft een positieve thuistest. -O-

En ze is ook wel echt ziek. Ze is niet een van de kinderen die zonder symptomen positief testen.
Gatsie wat ontzettend naar. Heel erg veel sterkte voor jullie :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_203314988
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:08 schreef Sumppi het volgende:
Kleuter heeft een positieve thuistest. -O-

En ze is ook wel echt ziek. Ze is niet een van de kinderen die zonder symptomen positief testen.
Ow -O- -O-
Wat sneu, hopelijk gaat het snel weer beter.
pi_203315315
Dankjewel. :*

En het komt vast allemaal goed. Ik ben vast en zeker sowieso de sjaak, want een kleuter kan natuurlijk onmogelijk in isolatie.

Gelukkig kunnen we boodschappen bestellen. Sinds kort bezorgen ze hier ook. :)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_203315378
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 14:19 schreef Sumppi het volgende:
Dankjewel. :*

En het komt vast allemaal goed. Ik ben vast en zeker sowieso de sjaak, want een kleuter kan natuurlijk onmogelijk in isolatie.

Gelukkig kunnen we boodschappen bestellen. Sinds kort bezorgen ze hier ook. :)
Jij had wel al je booster gehad toch?
pi_203315390
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 14:19 schreef Sumppi het volgende:
Dankjewel. :*

En het komt vast allemaal goed. Ik ben vast en zeker sowieso de sjaak, want een kleuter kan natuurlijk onmogelijk in isolatie.

Gelukkig kunnen we boodschappen bestellen. Sinds kort bezorgen ze hier ook. :)
Logisch met zo'n kleine...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_203315444
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 14:24 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Jij had wel al je booster gehad toch?
Ja, gelukkig wel. :)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator zaterdag 22 januari 2022 @ 14:36:35 #91
388664 crew  Dotteke
pi_203315521
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:08 schreef Sumppi het volgende:
Kleuter heeft een positieve thuistest. -O-

En ze is ook wel echt ziek. Ze is niet een van de kinderen die zonder symptomen positief testen.
A gossie beterschap voor de kleine, hopelijk hersteld ze snel
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_203315544
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 14:30 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Ja, gelukkig wel. :)
Dat is wel een fijne gedachte.

Net een bestelling bij een winkel afgehaald. Kregen we commentaar dat ze het eigenlijk te druk hebben daarvoor. En als je zelf kan lopen je het maar gewoon zelfs bij elkaar moet zoeken -O-
Erg klantvriendelijk....not.
Biedt het dan niet aan op je site.
pi_203315558
Wat bot. :X
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator zaterdag 22 januari 2022 @ 14:54:23 #94
388664 crew  Dotteke
pi_203315709
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 14:38 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dat is wel een fijne gedachte.

Net een bestelling bij een winkel afgehaald. Kregen we commentaar dat ze het eigenlijk te druk hebben daarvoor. En als je zelf kan lopen je het maar gewoon zelfs bij elkaar moet zoeken -O-
Erg klantvriendelijk....not.
Biedt het dan niet aan op je site.
Niet erg klantvriendelijk inderdaad
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_203316693
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 14:38 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dat is wel een fijne gedachte.

Net een bestelling bij een winkel afgehaald. Kregen we commentaar dat ze het eigenlijk te druk hebben daarvoor. En als je zelf kan lopen je het maar gewoon zelfs bij elkaar moet zoeken -O-
Erg klantvriendelijk....not.
Biedt het dan niet aan op je site.
Oh lekker dan...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator zaterdag 22 januari 2022 @ 16:22:45 #96
382129 crew  Donna
pi_203316851
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 14:38 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dat is wel een fijne gedachte.

Net een bestelling bij een winkel afgehaald. Kregen we commentaar dat ze het eigenlijk te druk hebben daarvoor. En als je zelf kan lopen je het maar gewoon zelfs bij elkaar moet zoeken -O-
Erg klantvriendelijk....not.
Biedt het dan niet aan op je site.
Nahjaaaaaa.
pi_203317844
Achja zal wel met verkeerde been uit bed zijn gestapt.
pi_203319595
Oké... vanavond ruim ik mijn hobbykamer op zodat ik morgen alle ruimte heb om los te gaan in mijn bujo... rommeltje
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_203319969
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:08 schreef Sumppi het volgende:
Kleuter heeft een positieve thuistest. -O-

En ze is ook wel echt ziek. Ze is niet een van de kinderen die zonder symptomen positief testen.
Shit zeg. Ik ben ook positief en voel me al beroerd, kan me niet voorstellen hoe dat als kleuter moet voelen. Hopelijk knapt ze snel op. :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_203326067
Beterschap Nanuke. Ben je de enige thuis met een positieve test?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_203327132
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2022 00:00 schreef Sumppi het volgende:
Beterschap Nanuke. Ben je de enige thuis met een positieve test?
Dankjewel. Ik verwacht bij kleuter ook nog wel klachten en aansluitend positieve test in de komende dagen. Afstand houden met zulke kleine kinderen en een partner die wel vrij mag bewegen omdat hij de booster heeft gehad is erg onmogelijk. :P baby had al verkoudheidsklachten maar die durf ik niet te testen. :@
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_203327183
Afstand houden is niet te doen. Mocht je toch willen testen: staafje heeft bij kleuter amper haar keel en neus geraakt, maar de test sloeg direct positief uit. :+

Ik zal straks denk ik ook wel positief testen. M'n borst doet wat pijn bij het ademen en ik voel m'n keel. Ik word daar toch wel wat zenuwachtig van. :{
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator zondag 23 januari 2022 @ 07:14:49 #103
388664 crew  Dotteke
pi_203327293
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2022 05:22 schreef Sumppi het volgende:
Afstand houden is niet te doen. Mocht je toch willen testen: staafje heeft bij kleuter amper haar keel en neus geraakt, maar de test sloeg direct positief uit. :+

Ik zal straks denk ik ook wel positief testen. M'n borst doet wat pijn bij het ademen en ik voel m'n keel. Ik word daar toch wel wat zenuwachtig van. :{
O Sumppi dat snap ik, gelukkig schijnt deze niet zo erg te zijn als die andere varianten. Hou je daar maar aan vast
Maar ik snap je zorgen. Sterkte en hopelijk wordt jij niet besmet

MIJn kleinzoon heeft het ook twee keer gehad hij sliep bij mijn dochter in bed, beide keren is zij niet besmet geraakt ondanks dat ze wat verkoudheidsklachten had bleef ze negatief testen gelukkig
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator zondag 23 januari 2022 @ 07:28:45 #104
388664 crew  Dotteke
pi_203327321
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 19:52 schreef Nanuke het volgende:

[..]
Shit zeg. Ik ben ook positief en voel me al beroerd, kan me niet voorstellen hoe dat als kleuter moet voelen. Hopelijk knapt ze snel op. :*
O jij ook al, Beterschap *;
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_203327426
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2022 05:22 schreef Sumppi het volgende:
Afstand houden is niet te doen. Mocht je toch willen testen: staafje heeft bij kleuter amper haar keel en neus geraakt, maar de test sloeg direct positief uit. :+

Ik zal straks denk ik ook wel positief testen. M'n borst doet wat pijn bij het ademen en ik voel m'n keel. Ik word daar toch wel wat zenuwachtig van. :{
Dat biedt wel perspectief. Ik denk dat ik ze beiden dan test als ik uit quarantaine zou mogen als ze niet eerder klachten krijgen.

Pijn op de borst heb ik niet, ik ben gewoon echt heel verkouden, incl voorhoofdsholteontsteking, zere keel, etc. En moe. :Z

hopelijk valt het bij jou ook mee sumppi. :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_203327806
Mijn test is ook positief. De band om m'n borst is weg.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator zondag 23 januari 2022 @ 09:20:28 #107
388664 crew  Dotteke
pi_203327851
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2022 09:15 schreef Sumppi het volgende:
Mijn test is ook positief. De band om m'n borst is weg.
Jemig het gaat lekker hier, heb mijn mondkapje maar snel op gezet :D
Beterschap Sumppi, wel fijn dat die band om je borst weg is
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_203328072
En dat ziek zijn vind ik nog niet eens t ergste. Nergens heen mogen en de kinderen mee in quarantaine wel. :P
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  Moderator zondag 23 januari 2022 @ 09:58:23 #109
388664 crew  Dotteke
pi_203328179
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 09:45 schreef Nanuke het volgende:
En dat ziek zijn vind ik nog niet eens t ergste. Nergens heen mogen en de kinderen mee in quarantaine wel. :P
Nergens heen mogen ben ik wel aan gewend. Ik werd in de eerste ronde verdacht van het hebben van corona, weken lang. Toen werd er nog niet getest. TOen er getest werd kwam de dokter nog thuis om te testen en toen bleek ik gelukkig negatief.
Het is maar voor 5 dagen toch Nanuke? en dan zit het weekend er ook nog bij dus hoeven ze gelukkig niet veel van school te missen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_203328227
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2022 09:15 schreef Sumppi het volgende:
Mijn test is ook positief. De band om m'n borst is weg.
Fijn dat dat gevoel iig weg is.

Nergens heen mogen zou ik geen probleem mee hebben, maarja heb ook geen kinderen :+
pi_203328299
Mijn man zit nu geīsoleerd van ons. Dat is het meest vervelend op het moment.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator zondag 23 januari 2022 @ 10:19:43 #112
388664 crew  Dotteke
pi_203328397
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2022 10:11 schreef Sumppi het volgende:
Mijn man zit nu geīsoleerd van ons. Dat is het meest vervelend op het moment.
Ja het zijn allemaal geen leuke dingen
Belangrijkste is dat niemand al te ziek wordt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_203328510
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 09:58 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Nergens heen mogen ben ik wel aan gewend. Ik werd in de eerste ronde verdacht van het hebben van corona, weken lang. Toen werd er nog niet getest. TOen er getest werd kwam de dokter nog thuis om te testen en toen bleek ik gelukkig negatief.
Het is maar voor 5 dagen toch Nanuke? en dan zit het weekend er ook nog bij dus hoeven ze gelukkig niet veel van school te missen
Nee, tot ik sowieso 24uur klachtvrij ben. ;) En dat is alleen als ze zelf geen klachten krijgen. Denk dat we nog wel minimaal een week zoet zijn zo. En we zijn alle sinds woensdag thuis met z'n 3en. En man moet gewoon werken dus ik ben er wel klaar mee.

Met alleen binnenblijven zou ik geen moeite hebben trouwens. Maar icm drukke kleuter en baby en ziek, vind ik t wel minder geslaagd.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  Moderator zondag 23 januari 2022 @ 10:36:56 #114
388664 crew  Dotteke
pi_203328600
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 10:30 schreef Nanuke het volgende:

[..]
Nee, tot ik sowieso 24uur klachtvrij ben. ;) En dat is alleen als ze zelf geen klachten krijgen. Denk dat we nog wel minimaal een week zoet zijn zo. En we zijn alle sinds woensdag thuis met z'n 3en. En man moet gewoon werken dus ik ben er wel klaar mee.

Met alleen binnenblijven zou ik geen moeite hebben trouwens. Maar icm drukke kleuter en baby en ziek, vind ik t wel minder geslaagd.
Ja leuk is anders. Maar gelukkig kan je thuis blijven en hoef je niet naar het ziekenhuis.
Zijn zware tijden als je zo moet binnen blijven sterkte en hopelijk knap je snel op
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_203328699
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2022 10:11 schreef Sumppi het volgende:
Mijn man zit nu geīsoleerd van ons. Dat is het meest vervelend op het moment.
Dat is wel klote.
pi_203329496
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2022 10:11 schreef Sumppi het volgende:
Mijn man zit nu geīsoleerd van ons. Dat is het meest vervelend op het moment.
Wij hebben dus ervoor gekozen dat niet te doen. Ik zou niet weten hoe we dat moeten doen ook. Sterkte, hopelijk zijn jullie ook snel weer beter. :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  Moderator zondag 23 januari 2022 @ 11:58:10 #117
382129 crew  Donna
pi_203329573
Lijkt mij ook vreselijk, hebben wij niet gedaan onder het mom; iedereen komt toch aan de beurt.
Maar ik krijg het maar niet. |:)
pi_203331442
Donna. :D Op de een of andere manier zijn er wel meer mensen die niet besmet raken hoezeer ze ook in aanraking komen met anderen die wel besmet zijn.

M'n man is net begonnen bij een nieuwe werkgever en heeft volgende week wat belangrijke afspraken, vandaar. Afspraken op afstand, maar hij zou liever niet beroerd zijn dan.

Nu mail dat er meer leerlingen positief zijn getest en de klas thuis moet blijven.

En Nanuke, het is ook klote om beroerd te zijn en voor jonge kinderen te moeten zorgen en ze ook wat te vermaken. Hier is de hele pony verzameling uitgestald op het grote bed, er liggen tig boekjes, spelletjes en nu heb ik Disney aan. :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator zondag 23 januari 2022 @ 17:54:00 #119
388664 crew  Dotteke
pi_203335344
Ik worstel nog steeds met de naweeën van de booster, althans dat hoop ik dat het daar van komt.
Moet morgen naar de gyneacoloog, sinds woensdag weer bloedverlies.
Best wel eng
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_203335506
Dotteke. -O-

Sterkte voor morgen en ik hoop dat het niks ergs is.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator zondag 23 januari 2022 @ 18:18:44 #121
388664 crew  Dotteke
pi_203335713
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2022 18:04 schreef Sumppi het volgende:
Dotteke. -O-

Sterkte voor morgen en ik hoop dat het niks ergs is.
Dank je, ben best wel een beetje angstig. Je haalt je van alles in de kop vooral omdat ik al een keer kanker heb gehad en ze zeggen dat na 10 jaar het ergens in je lichaam terug kan komen.
Maar ik hou mij maar vast dat het door de b ooster komt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator maandag 24 januari 2022 @ 06:40:14 #122
388664 crew  Dotteke
pi_203340817
Morguh allemaal, fijne dag vandaag c_/
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  maandag 24 januari 2022 @ 08:03:06 #123
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_203341034
:W om 10u beginnen.

Nog steeds dolgelukkig.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_203341036
Sterkte vandaag, Dotteke.

Mijn uitslag is binnen:
U bent getest op 23 januari 2022.
De uitslag van de test is positief. Dat betekent dat u corona heeft.

Halve nacht in de weer geweest met middelste dochter. Zo ziek. Met de jongste lijkt alles wel weer oké.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_203341043
Fijne dag vandaag, Pinnenmutske. :)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator maandag 24 januari 2022 @ 08:06:29 #126
388664 crew  Dotteke
pi_203341055
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2022 08:03 schreef Sumppi het volgende:
Sterkte vandaag, Dotteke.

Mijn uitslag is binnen:
U bent getest op 23 januari 2022.
De uitslag van de test is positief. Dat betekent dat u corona heeft.

Halve nacht in de weer geweest met middelste dochter. Zo ziek. Met de jongste lijkt alles wel weer oké.
Dank je wel Sumppi
Bah wat naar, NIet al te ziek gaan worden he?

beterschap ook voor de jongste dochter, hopelijk hersteld ze snel
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator maandag 24 januari 2022 @ 08:06:54 #127
388664 crew  Dotteke
pi_203341059
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2022 08:03 schreef Pinnenmutske het volgende:
:W om 10u beginnen.

Nog steeds dolgelukkig.
Hey Pinnenmutske
Succes vandaag ^O^
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  maandag 24 januari 2022 @ 08:15:03 #128
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_203341110
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2022 08:03 schreef Sumppi het volgende:
Sterkte vandaag, Dotteke.

Mijn uitslag is binnen:
U bent getest op 23 januari 2022.
De uitslag van de test is positief. Dat betekent dat u corona heeft.

Halve nacht in de weer geweest met middelste dochter. Zo ziek. Met de jongste lijkt alles wel weer oké.
Sterkte Sump, trekt je rug het nog een beetje eigenlijk?

quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 18:18 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dank je, ben best wel een beetje angstig. Je haalt je van alles in de kop vooral omdat ik al een keer kanker heb gehad en ze zeggen dat na 10 jaar het ergens in je lichaam terug kan komen.
Maar ik hou mij maar vast dat het door de b ooster komt
Sterkte vandaag. :*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator maandag 24 januari 2022 @ 08:15:39 #129
388664 crew  Dotteke
pi_203341117
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 08:15 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Sterkte Sump, trekt je rug het nog een beetje eigenlijk?
[..]
Sterkte vandaag. :*
Dank je :*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_203341142
Gister aan het eind van de middag was ik wel wat chagrijnig door die rug en het steeds weer op moeten staan voor verzoeken van de jongste: slokje water, nieuw filmpje, knuffel zoeken, wat te eten, enz. :')

Daarna werd middelste best heftig ziek: flink koorts, dingen zien die er niet zijn, erge hoofdpijn, hoesten en pijn door haar hele lichaam. Nouja, dan maakt die rug ook niet meer uit. :+

De meisjes slapen nu bij mij in bed.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator maandag 24 januari 2022 @ 08:27:40 #131
388664 crew  Dotteke
pi_203341168
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2022 08:20 schreef Sumppi het volgende:
Gister aan het eind van de middag was ik wel wat chagrijnig door die rug en het steeds weer op moeten staan voor verzoeken van de jongste: slokje water, nieuw filmpje, knuffel zoeken, wat te eten, enz. :')

Daarna werd middelste best heftig ziek: flink koorts, dingen zien die er niet zijn, erge hoofdpijn, hoesten en pijn door haar hele lichaam. Nouja, dan maakt die rug ook niet meer uit. :+

De meisjes slapen nu bij mij in bed.
Een moeder moet en gaat altijd door. Zeker voor haar kinderen, maar heel vervelend hoor Sumppi.
Die kleine is echt flink ziek zeg. Laten we hopen dat het vandaag een stuk beter gaat.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_203341213
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2022 08:20 schreef Sumppi het volgende:
Gister aan het eind van de middag was ik wel wat chagrijnig door die rug en het steeds weer op moeten staan voor verzoeken van de jongste: slokje water, nieuw filmpje, knuffel zoeken, wat te eten, enz. :')

Daarna werd middelste best heftig ziek: flink koorts, dingen zien die er niet zijn, erge hoofdpijn, hoesten en pijn door haar hele lichaam. Nouja, dan maakt die rug ook niet meer uit. :+

De meisjes slapen nu bij mij in bed.
Hč bah wat naar. Sterkte ermee, hopelijk sla jij je er beter doorheen. :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_203341219
Succes vandaag Dotteke!
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  Moderator maandag 24 januari 2022 @ 08:36:36 #134
388664 crew  Dotteke
pi_203341231
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 08:35 schreef Nanuke het volgende:
Succes vandaag Dotteke!
Dank je :*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_203341496
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2022 08:20 schreef Sumppi het volgende:
Gister aan het eind van de middag was ik wel wat chagrijnig door die rug en het steeds weer op moeten staan voor verzoeken van de jongste: slokje water, nieuw filmpje, knuffel zoeken, wat te eten, enz. :')

Daarna werd middelste best heftig ziek: flink koorts, dingen zien die er niet zijn, erge hoofdpijn, hoesten en pijn door haar hele lichaam. Nouja, dan maakt die rug ook niet meer uit. :+

De meisjes slapen nu bij mij in bed.
Wat naar dat de middelste zo ziek is -O- hopelijk is vandaag een betere dag voor iedereen.

quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 08:36 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dank je :*
Succes :*
  maandag 24 januari 2022 @ 09:26:00 #136
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_203341660
24/1
vm dansen
nm bijen/ porto

27/1
Vm dessert
Nm noten

31/1
Vm groenten snijden
Nm sporthal en boccia

3/2
Vm Verellen
Nm netbal
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_203342394
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2022 09:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
24/1
vm dansen
nm bijen/ porto

27/1
Vm dessert
Nm noten

31/1
Vm groenten snijden
Nm sporthal en boccia

3/2
Vm Verellen
Nm netbal
^O^ leuk!

Wat is Verellen? En boccia?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator maandag 24 januari 2022 @ 11:50:10 #138
388664 crew  Dotteke
pi_203343206
Het was geen prettig onderzoek en er gaan meerdere volgen
Het was in ieder geval niet van de booster en ze weten niet of het goed of kwaadaardig is :'(
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_203343656
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 11:50 schreef Dotteke het volgende:
Het was geen prettig onderzoek en er gaan meerdere volgen
Het was in ieder geval niet van de booster en ze weten niet of het goed of kwaadaardig is :'(
Nee, Dotteke, wat erg. ;( Hoe snel volgen de volgende onderzoeken?
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_203343685
Oh, Dotteke. ;( Wat een onzekerheid.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator maandag 24 januari 2022 @ 12:25:33 #141
388664 crew  Dotteke
pi_203343686
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 12:22 schreef Nanuke het volgende:

[..]
Nee, Dotteke, wat erg. ;( Hoe snel volgen de volgende onderzoeken?
Ze hebben vandaag een biopt genomen daar krijg ik volgende week dinsdag de uitslag van
8 maart gaan ze met een camera in de baarmoeder kijken, wat ik op zich best lang vindt duren.
Maar met di ebiopt zullen ze al wel weten of het goedaardig of kwaadaardig is
Ik zal hoe dan ook geopereerd gaan worden
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  maandag 24 januari 2022 @ 12:26:21 #142
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_203343695
Shitzooi Dotteke ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator maandag 24 januari 2022 @ 12:34:55 #143
388664 crew  Dotteke
pi_203343779
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Shitzooi Dotteke ;(
We blijven het beste er maar van hopen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_203346311
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 12:34 schreef Dotteke het volgende:

[..]
We blijven het beste er maar van hopen
O+

Heel veel sterkte met alle onderzoeken en zorgen.
  Moderator maandag 24 januari 2022 @ 15:47:02 #145
388664 crew  Dotteke
pi_203346339
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 15:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]
O+

Heel veel sterkte met alle onderzoeken en zorgen.
Dank je wel :8

Lief zijn jullie allemaal
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_203347215
:W Hoi
net terug van de knutselclub
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator maandag 24 januari 2022 @ 16:51:50 #147
382129 crew  Donna
pi_203347258
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 12:34 schreef Dotteke het volgende:

[..]
We blijven het beste er maar van hopen
He jakkes, veel sterkte!
  Moderator maandag 24 januari 2022 @ 16:55:53 #148
388664 crew  Dotteke
pi_203347319
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 16:51 schreef Donna het volgende:

[..]
He jakkes, veel sterkte!
Dank je Donna :*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_203352415
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 16:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
:W Hoi
net terug van de knutselclub
Wat heb je gemaakt? O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_203353779
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 12:25 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ze hebben vandaag een biopt genomen daar krijg ik volgende week dinsdag de uitslag van
8 maart gaan ze met een camera in de baarmoeder kijken, wat ik op zich best lang vindt duren.
Maar met di ebiopt zullen ze al wel weten of het goedaardig of kwaadaardig is
Ik zal hoe dan ook geopereerd gaan worden
Oh shit, sorry dat ik over wat anders begon. Wat ongelooflijk heftig! Ik ga heel hard voor je duimen, hopen en bidden. Heel erg veel sterkte en een hele dikke knuffel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 25 januari 2022 @ 05:09:28 #151
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_203354009
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  Moderator dinsdag 25 januari 2022 @ 05:38:40 #152
388664 crew  Dotteke
pi_203354020
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 01:39 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh shit, sorry dat ik over wat anders begon. Wat ongelooflijk heftig! Ik ga heel hard voor je duimen, hopen en bidden. Heel erg veel sterkte en een hele dikke knuffel
Thnx :P
Waarom sorry? Je mag het hebben waarover je het wil hoor.

[ Bericht 7% gewijzigd door Dotteke op 25-01-2022 07:10:09 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_203357592
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 05:38 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Thnx :P
Waarom sorry? Je mag het hebben waarover je het wil hoor.
Het is dom en egocentrisch om eerst te posten en dan te lezen. Voortaan doe ik het andersom
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_203357603
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 22:21 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Wat heb je gemaakt? O+
Je neemt zelf wat mee....dus gewoon een buideltje gebreid
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator dinsdag 25 januari 2022 @ 12:46:05 #155
388664 crew  Dotteke
pi_203357609
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 12:45 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Het is dom en egocentrisch om eerst te posten en dan te lezen. Voortaan doe ik het andersom
O dat vind ik niet hoor. Gewoon lekker doen wat je zelf wilt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_203358019
In de SC van CUL gaat dat altijd heel natuurlijk, heb ik het idee. Goed nieuws, slap geouwehoer en slecht nieuws naast elkaar. En ook niet iedereen reageert (direct).

@Nanuke hoe gaat het nu bij jullie?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_203358059
Man verveelde zich en maakte een rijtjeshuis voor mussen:



Zelfbeheersing waar ik nog wat van kan leren:





Het is zo leuk om de hond vanalles te leren. Hij is door naar de cursus voor gevorderden. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_203358143
Wauw, wat knap! Hoe oud is de hond? Stiekem wil ik ook wel een hond, maar ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen. :P

Ik heb een AB-kuurtje want ik kreeg nogal flinke voorhoofdsholteontsteking ervan. En extra pijnstillers. Vandaag is de eerste dag dat ik niet slechter opsta dan ik naar bed ging.

Helaas is de oudste ook positief dus we zitten nog wel even in quarantaine. :')
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_203358399
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 13:16 schreef Sumppi het volgende:
In de SC van CUL gaat dat altijd heel natuurlijk, heb ik het idee. Goed nieuws, slap geouwehoer en slecht nieuws naast elkaar. En ook niet iedereen reageert (direct).

@:Nanuke hoe gaat het nu bij jullie?
Ja... Naja... ik schrok gewoon...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_203358404
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 12:46 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O dat vind ik niet hoor. Gewoon lekker doen wat je zelf wilt.
Oké;*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_203358412
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 13:20 schreef Sumppi het volgende:
Man verveelde zich en maakte een rijtjeshuis voor mussen:

[ afbeelding ]

Zelfbeheersing waar ik nog wat van kan leren:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Het is zo leuk om de hond vanalles te leren. Hij is door naar de cursus voor gevorderden. O+
Super leuke foto's!
En super knap van je hond. Kan ik ook nog wat van leren;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_203358423
Ongesteld en heel veel pijn -O-

Gelukkig kan ik chillen vandaag
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_203358434
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 13:27 schreef Nanuke het volgende:
Wauw, wat knap! Hoe oud is de hond? Stiekem wil ik ook wel een hond, maar ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen. :P

Ik heb een AB-kuurtje want ik kreeg nogal flinke voorhoofdsholteontsteking ervan. En extra pijnstillers. Vandaag is de eerste dag dat ik niet slechter opsta dan ik naar bed ging.

Helaas is de oudste ook positief dus we zitten nog wel even in quarantaine. :')
Oh wat een ziekenboeg
Sterkte
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator dinsdag 25 januari 2022 @ 14:15:04 #164
382129 crew  Donna
pi_203358715
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 13:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja... Naja... ik schrok gewoon...
Ik snap het wel. Je leest niet altijd alles (meteen) en dan kom je zo raar binnen vallen. Maar we weten allemaal dat het zichzelf wel reguleert inderdaad! Komt goed. :*
  Moderator dinsdag 25 januari 2022 @ 14:16:35 #165
382129 crew  Donna
pi_203358739
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 13:27 schreef Nanuke het volgende:
Wauw, wat knap! Hoe oud is de hond? Stiekem wil ik ook wel een hond, maar ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen. :P

Ik heb een AB-kuurtje want ik kreeg nogal flinke voorhoofdsholteontsteking ervan. En extra pijnstillers. Vandaag is de eerste dag dat ik niet slechter opsta dan ik naar bed ging.

Helaas is de oudste ook positief dus we zitten nog wel even in quarantaine. :')
Nou dat gaat ook lekker. Je mag na je eigen quarantaine dan straks wel de deur uit toch? Omdat je recent hersteld bent? Of is dat alleen als degene met de 'nieuwste' Corona besmetting dan in isolatie zit? Beterschap!
pi_203358741
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 13:27 schreef Nanuke het volgende:
Wauw, wat knap! Hoe oud is de hond? Stiekem wil ik ook wel een hond, maar ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen. :P

Ik heb een AB-kuurtje want ik kreeg nogal flinke voorhoofdsholteontsteking ervan. En extra pijnstillers. Vandaag is de eerste dag dat ik niet slechter opsta dan ik naar bed ging.

Helaas is de oudste ook positief dus we zitten nog wel even in quarantaine. :')
Ai, dat is pijnlijk. Hopelijk gaat het vanaf nu elke dag beter. Beterschap voor je oudste ook.

Hier balen we wel een beetje dat we net te horen hebben gekregen dat de test van de oudste negatief is. Dat betekent dat hij op zijn vroegst over twee weken weer naar school kan. Mocht hij eind volgende week positief testen zit hij nog langer thuis. Tenzij ze de regels weer veranderen. 8)7

De hond is bijna 1 jaar. Ik verbaas me er wel over hoeveel werk het eigenlijk is, maar tegelijk is het wel goed voor ons (geestelijk en fysiek). :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 13:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ongesteld en heel veel pijn -O-

Gelukkig kan ik chillen vandaag
Meh. -O- Lekker bankhangen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_203358752
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:15 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik snap het wel. Je leest niet altijd alles (meteen) en dan kom je zo raar binnen vallen. Maar we weten allemaal dat het zichzelf wel reguleert inderdaad! Komt goed. :*
Ja, dit. :Y
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator dinsdag 25 januari 2022 @ 14:17:48 #168
382129 crew  Donna
pi_203358756
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 13:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ongesteld en heel veel pijn -O-

Gelukkig kan ik chillen vandaag
Nou maar lekker bankhangen. -O-

Ik zit er aan te denken om een dagje vrij te nemen binnenkort, maar ik weet nog niet wanneer. Even tijd voor mezelf weer. De jongste is ook steeds super vroeg wakker, dus kan wel een relax dagje gebruiken.
pi_203358942
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:16 schreef Donna het volgende:

[..]
Nou dat gaat ook lekker. Je mag na je eigen quarantaine dan straks wel de deur uit toch? Omdat je recent hersteld bent? Of is dat alleen als degene met de 'nieuwste' Corona besmetting dan in isolatie zit? Beterschap!
Klopt. Maar veel helpt dat nog niet want man is gewoon aan t werk, en dan zou ik dus thuis weer aan de slag moeten. Hoe dan ook, ik kan de dagen wel voorbij kijken. :@
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  Moderator dinsdag 25 januari 2022 @ 14:38:40 #170
382129 crew  Donna
pi_203358959
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:36 schreef Nanuke het volgende:

[..]
Klopt. Maar veel helpt dat nog niet want man is gewoon aan t werk, en dan zou ik dus thuis weer aan de slag moeten. Hoe dan ook, ik kan de dagen wel voorbij kijken. :@
Ohja sorry, ik vergeet soms even dat thuiswerken nog steeds normaal is. Als ik hier (op het industrieterrein) om me heen kijkt werkt er al maanden precies niemand thuis.
pi_203359102
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:16 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Ai, dat is pijnlijk. Hopelijk gaat het vanaf nu elke dag beter. Beterschap voor je oudste ook.

Hier balen we wel een beetje dat we net te horen hebben gekregen dat de test van de oudste negatief is. Dat betekent dat hij op zijn vroegst over twee weken weer naar school kan. Mocht hij eind volgende week positief testen zit hij nog langer thuis. Tenzij ze de regels weer veranderen. 8)7

De hond is bijna 1 jaar. Ik verbaas me er wel over hoeveel werk het eigenlijk is, maar tegelijk is het wel goed voor ons (geestelijk en fysiek). :P

Lekker onhandig inderdaad. Ergens vind ik t nu ook wel prima. Ben ik er in elk geval vanaf voor nu. :P Mijn man blijft ook negatief testen, dus die zei ook al, ik hoop dat ik niet begin als jullie klaar zijn.

Is er een mogelijkheid tot digitaal onderwijs?
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  Moderator dinsdag 25 januari 2022 @ 17:24:16 #172
388664 crew  Dotteke
pi_203360951
Hoe is het met de corona patienten hier, allemaal weer een beetje opgeknapt?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_203365570
Langzaamaan beter. 8-) maar goed ook, ik ben echt klaar met dit gedoe.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  Moderator woensdag 26 januari 2022 @ 06:28:51 #174
388664 crew  Dotteke
pi_203368204
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 21:32 schreef Nanuke het volgende:
Langzaamaan beter. 8-) maar goed ook, ik ben echt klaar met dit gedoe.
Gelukkig maar. Ja wie niet het duurt en duurt maar. Als ik gisteren goed begrepen heb wordt het nog erger de komende weken. Blijf wel goed binnen nog voorlopig.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_203368236
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 21:32 schreef Nanuke het volgende:
Langzaamaan beter. 8-) maar goed ook, ik ben echt klaar met dit gedoe.
Begrijp ik... sterkte :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_203368237
Goedemorgen!

Lag er al vroeg in, dus ook vroeg uit helaas.
Zo maar eens zien wat ik deze dag ga doen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_203371429
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:52 schreef Nanuke het volgende:

[..]
Lekker onhandig inderdaad. Ergens vind ik t nu ook wel prima. Ben ik er in elk geval vanaf voor nu. :P Mijn man blijft ook negatief testen, dus die zei ook al, ik hoop dat ik niet begin als jullie klaar zijn.

Is er een mogelijkheid tot digitaal onderwijs?
Hij doet elke dag wat schoolwerk digitaal, maar het stelt eigenlijk niks voor. :P Zijn thuistest was weer negatief.

Ik ben er nu al wel klaar mee eigenlijk. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_203371455
En met Grey's was ik precies bij seizoen 17 (coronaseizoen). Erg deprimerend en beklemmend. -O-

Ik heb vrolijke series nodig.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_203371481
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 12:14 schreef Sumppi het volgende:
En met Grey's was ik precies bij seizoen 17 (coronaseizoen). Erg deprimerend en beklemmend. -O-

Ik heb vrolijke series nodig.
Dat gevoel had ik ook toen ik die voor het eerst zag. Toch raar om zoiets dan ook in een serie terug te zien.
  Moderator woensdag 26 januari 2022 @ 14:50:30 #180
388664 crew  Dotteke
pi_203373920
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 12:14 schreef Sumppi het volgende:
En met Grey's was ik precies bij seizoen 17 (coronaseizoen). Erg deprimerend en beklemmend. -O-

Ik heb vrolijke series nodig.
:* Lang leve de liefde kijken is altijd lachen :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_203375094
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 12:14 schreef Sumppi het volgende:
En met Grey's was ik precies bij seizoen 17 (coronaseizoen). Erg deprimerend en beklemmend. -O-

Ik heb vrolijke series nodig.
Emily in Paris is vrolijk. :Y
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_203375350
Dank. :)

Zoon zou weer naar school mogen, omdat de regels gister veranderd zijn, maar ik hou hem thuis tot ik en de meiden uit isolatie mogen. Maandag. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_203379056
Hier inderdaad ook maandag. Maar ik ben het besef van dagen inmiddels al zo kwijt dat ik man ervan beschuldigde datie weer een zaterdag aan t werk ging, maar morgen is het pas donderdag. :') :'( :X
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_203380882
:') :X :*

Ik ben maar vroeg naar bed gegaan, zodat het allemaal wat sneller voorbij lijkt. Het artikel van de nos over mogelijke nieuwe varianten maakte me ook somber. Ik trek het slechter dan ik had gedacht van mezelf. -O-
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator donderdag 27 januari 2022 @ 06:26:08 #185
388664 crew  Dotteke
pi_203383456
Morguh allemaal,

Hopelijk zijn de zieken allemaal een beetje opgeknapt *;
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_203384259
Ik lag ook al voor 22.00 in bed. En eindelijk een nacht door kunnen slapen, zonder dat ik wakker werd omdat ik geen lucht kreeg of omdat ik pijnstillers moest innemen. Langzame vooruitgang dus.

Valt de quarantaine je tegen of is t puur het gevoel dat we hier noooooit meer uitkomen?
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_203384543
Goedemorgen

Natuurlijk gaat dit weer voorbij

Hier een dagje gamen. En therapie en een vriendin over de vloer. En schoonmaken. Ben al moe van de gedachte ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_203386050
Drukke dag CotS. Veel plezier met het bezoek en het gamen in ieder geval. :P

quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 09:11 schreef Nanuke het volgende:
Ik lag ook al voor 22.00 in bed. En eindelijk een nacht door kunnen slapen, zonder dat ik wakker werd omdat ik geen lucht kreeg of omdat ik pijnstillers moest innemen. Langzame vooruitgang dus.

Valt de quarantaine je tegen of is t puur het gevoel dat we hier noooooit meer uitkomen?
Zo'n nacht is ook weer goed voor je herstel. ^O^

Het is denk ik een wat ongelukkige periode. Eerst een week plat vanwege m'n rug en nu nog niet vrij door het huis kunnen bewegen vanwege een virus (en zitten gaat ook nog niet zo). Ik had gedacht dat ik opgelucht zou zijn als we goed door die besmetting zouden komen. Dat ik me lichter zou voelen, maar dat is -nog- niet het geval. Misschien volgende week als we elkaar allemaal weer kunnen knuffelen. O+ En ook een zwaar gevoel door het seizoen en de lockdown.

Maar, de sneeuwklokjes komen op. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_203386054
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 06:26 schreef Dotteke het volgende:
Morguh allemaal,

Hopelijk zijn de zieken allemaal een beetje opgeknapt *;
Hoe gaat het met jou? Kun je de zorgen en onzekerheid wat parkeren door afleiding te zoeken? :*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator donderdag 27 januari 2022 @ 11:51:08 #190
388664 crew  Dotteke
pi_203386375
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 11:28 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Hoe gaat het met jou? Kun je de zorgen en onzekerheid wat parkeren door afleiding te zoeken? :*
Door het zeurende gevoel in mijn buik en de bloeding kan ik niet uit mijn gedachten krijgen bij wat ik ook doe. MIjn gedachten slingeren een beetje heen en weer
LIef dat je er aan denkt :D
Hoe is het met jou?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_203386454
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 11:51 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Door het zeurende gevoel in mijn buik en de bloeding kan ik niet uit mijn gedachten krijgen bij wat ik ook doe. MIjn gedachten slingeren een beetje heen en weer
LIef dat je er aan denkt :D
Hoe is het met jou?
Bah wat naar meissie... ik wens je zoveel sterkte en duizend digitale knuffels
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator donderdag 27 januari 2022 @ 12:24:28 #192
388664 crew  Dotteke
pi_203386836
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 11:56 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Bah wat naar meissie... ik wens je zoveel sterkte en duizend digitale knuffels
Dank je wel Child *;
Probeer wel positief te blijven, het kan alle kanten op he 50/50
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator donderdag 27 januari 2022 @ 12:31:30 #193
382129 crew  Donna
pi_203386923
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 11:51 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Door het zeurende gevoel in mijn buik en de bloeding kan ik niet uit mijn gedachten krijgen bij wat ik ook doe. MIjn gedachten slingeren een beetje heen en weer
LIef dat je er aan denkt :D
Hoe is het met jou?
Zo heftig, knufs!
  Moderator donderdag 27 januari 2022 @ 12:36:05 #194
388664 crew  Dotteke
pi_203386989
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 12:31 schreef Donna het volgende:

[..]
Zo heftig, knufs!
thnx :* blijf wel positief hoor maar soms dat tweede stemmetje :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_203387238
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 11:51 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Door het zeurende gevoel in mijn buik en de bloeding kan ik niet uit mijn gedachten krijgen bij wat ik ook doe. MIjn gedachten slingeren een beetje heen en weer
LIef dat je er aan denkt :D
Hoe is het met jou?
Ja, logisch natuurlijk. En dan duurt het wel lang voor het dinsdag is.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_203387272
Man heeft ook corona. Ik kan er geen cheer smiley bij doen, want corona, maar toch.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator donderdag 27 januari 2022 @ 13:00:27 #197
388664 crew  Dotteke
pi_203387369
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 12:52 schreef Sumppi het volgende:
Man heeft ook corona. Ik kan er geen cheer smiley bij doen, want corona, maar toch.
Toch wel, vervelend, beterschap hopelijk wordt hij niet al te ziek
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator donderdag 27 januari 2022 @ 13:01:25 #198
388664 crew  Dotteke
pi_203387379
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 12:50 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Ja, logisch natuurlijk. En dan duurt het wel lang voor het dinsdag is.
Ja ik ken het wel, en mocht het kwaadaardig zijn dan volgen nog meer onderzoeken.
Maar daar ga ik maar niet van uit blijf het positief bekijken
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_203387525
Ik denk dat als ik nog veel langer in quarantaine zit ik een dagdrinker word door dit topic. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Nanuke op 27-01-2022 13:24:46 ]
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  Moderator donderdag 27 januari 2022 @ 14:34:49 #200
382129 crew  Donna
pi_203388485
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 12:36 schreef Dotteke het volgende:

[..]
thnx :* blijf wel positief hoor maar soms dat tweede stemmetje :D
Ja nou logisch, die raak je vast ook niet (snel) meer kwijt.
  Moderator donderdag 27 januari 2022 @ 14:35:17 #201
382129 crew  Donna
pi_203388489
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2022 13:15 schreef Nanuke het volgende:
Ik denk dat als ik nog veel langer in quarantaine zit ik een dagdrinker word door dit topic. :P
Ik twijfel nog tussen een rosé of een Baileys.
pi_203388897
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 14:35 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik twijfel nog tussen een rosé of een Baileys.
Baileys. Dan kan ik lekker meedoen en dan lijkt het nog een beetje op chocolademelk. :P
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_203388987
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_203389010
Of verbeeld je een T-Rex die Baileys probeert te drinken.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_203389082
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 12:24 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dank je wel Child *;
Probeer wel positief te blijven, het kan alle kanten op he 50/50
:*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_203389102
Van een vriendin een boek gekregen over een a-seksuele en a-romantische vrouw. Wel gaaf, want ik dat ook ben. Lijkt me fijn om eindelijk eens herkenning te vinden
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_203389110
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 14:35 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik twijfel nog tussen een rosé of een Baileys.
Was ik maar niet op dieet... zucht... Anders nam ik er ook een

Baileys natuurlijk;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator donderdag 27 januari 2022 @ 15:36:20 #208
382129 crew  Donna
pi_203389235
Haha. Jeej gezellig aan de Baileys met jullie. Ik heb al boerenkool gemaakt zostraks, de perfecte huisvrouw punten zijn weer binnen, dus er kan nu wel een drankje op tafel.
pi_203389525
Baileys :9 daar heb ik sinds we het er in dit topic over hadden al zin in.
Over een week mag ik weer drinken *O*
  Moderator donderdag 27 januari 2022 @ 16:20:03 #210
382129 crew  Donna
pi_203389840
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 15:56 schreef Sarabi het volgende:
Baileys :9 daar heb ik sinds we het er in dit topic over hadden al zin in.
Over een week mag ik weer drinken *O*
1 februari?
pi_203389966
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 16:20 schreef Donna het volgende:

[..]
1 februari?
Yes, maar meestal drinken we niet doordeweeks.
2 februari gaan we wel naar de bios met een champagne arrangement dus dat zal de eerste keer alcohol worden denk ik.
  Moderator donderdag 27 januari 2022 @ 16:34:52 #212
382129 crew  Donna
pi_203390049
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 16:28 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Yes, maar meestal drinken we niet doordeweeks.
2 februari gaan we wel naar de bios met een champagne arrangement dus dat zal de eerste keer alcohol worden denk ik.
Ohhhh ik drink wel eens op donderdag avond een drankje, is soms nodig na 2 dagen met een dreumes en peuter >:)

Bios met champagne klikt goed!
pi_203390082
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 16:28 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Yes, maar meestal drinken we niet doordeweeks.
2 februari gaan we wel naar de bios met een champagne arrangement dus dat zal de eerste keer alcohol worden denk ik.
Naar welke film? *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_203390373
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2022 16:34 schreef Donna het volgende:

[..]
Ohhhh ik drink wel eens op donderdag avond een drankje, is soms nodig na 2 dagen met een dreumes en peuter >:)

Bios met champagne klikt goed!
Donderdag telt hier ook bij het weekend :D

quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 16:38 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Naar welke film? *O*
Volgende week naar de nieuwe Matrix en morgen naar Spider Man
pi_203391870
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 16:57 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Donderdag telt hier ook bij het weekend :D
Als het op donderdag al weekend is dan is doordeweeks niet drinken bijna geen uitdaging. :P
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_203394291
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 19:06 schreef Nanuke het volgende:

[..]
Als het op donderdag al weekend is dan is doordeweeks niet drinken bijna geen uitdaging. :P
Vertel dat tegen iedereen die na het werk een biertje opentrekt ;)

Maar je hebt gelijk hoor. Daarom wil ik er op letten om die andere dagen ook niet te drinken, behalve op speciale gelegenheden. En dus afentoe een maand helemaal niets.
pi_203398292
Goedemorgen

Sow wat een nacht. Medicatie viel verkeerd dus uren boven de pot gehangen en geslapen op de bank.

Gelukkig voel ik me nu weer goed. Even een luie dag doen hier :) druk weekend hier morgen :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator vrijdag 28 januari 2022 @ 07:40:51 #218
388664 crew  Dotteke
pi_203398643
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 04:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen

Sow wat een nacht. Medicatie viel verkeerd dus uren boven de pot gehangen en geslapen op de bank.

Gelukkig voel ik me nu weer goed. Even een luie dag doen hier :) druk weekend hier morgen :)
O dat is niet leuk Child, wel fijn dat je je nu weer goed voelt.
Doe maar lekker rustig aan dan als je het het weekend druk krijgt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_203400323
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 07:40 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O dat is niet leuk Child, wel fijn dat je je nu weer goed voelt.
Doe maar lekker rustig aan dan als je het het weekend druk krijgt.
Ja, kapper afgezegd en nu bij het open raam, kachel uit en deken. Even rust
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator vrijdag 28 januari 2022 @ 11:18:56 #220
382129 crew  Donna
pi_203400479
Jakkes CotS, hopelijk voel je je snel weer wat beter!
pi_203400612
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 16:57 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Donderdag telt hier ook bij het weekend :D
[..]
Volgende week naar de nieuwe Matrix en morgen naar Spider Man
Veel plezier vanavond!

Gister heb ik met zoon Jurassic Park gekeken. Een van de eerste films die ik in de bios zag. :D Binnenkort wil ik ook met hem naar de bioscoop. Alleen vind ik het nu moeilijk inschatten wat hij kan kijken, maar er komt vast weer wat tofs voorbij.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_203400616
Beterschap CotS!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_203401712
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 11:26 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Veel plezier vanavond!

Gister heb ik met zoon Jurassic Park gekeken. Een van de eerste films die ik in de bios zag. :D Binnenkort wil ik ook met hem naar de bioscoop. Alleen vind ik het nu moeilijk inschatten wat hij kan kijken, maar er komt vast weer wat tofs voorbij.
Thanks! Er komen nu wel weer veel nieuwe releases aan verwacht ik.
Wat vond ie van Jurassic Park?
pi_203401853
Hij vond sommige stukken hilarisch en geniet echt van het samen kunnen kijken van zulk soort films. Ik vond het einde wel erg eng in de bioscoop, maar hij vond de film niet eng, alleen wat spannend. The Mummy vond hij doodeng. :@ Dat was een verkeerde inschatting.

Kleuter kijkt graag mee met Grey's en ze vindt het het leukst als ze de binnenkant van mensen kan bekijken, terwijl zoon ervan gruwelt. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_203401865
Ik heb de andere films van Jurassic Park nooit gezien. Zijn ze veel heftiger dan deel 1?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_203401930
Dank jullie :) inmiddels functioneer ik een soort van. Dekentje, beetje eten, beetje drinken. Komt goed

Jurassic Park heb ik een klein stukje gezien als klein kind en werd hysterisch. Mijn broer vond het prachtig. Alleen als kind was ik echt een mietje. Van die Sesamstraat yepyep-monsters kreeg ik al nachtmerries ;)

En nu nog een mietje :P Dat graag horror kijkt en het dan veel te eng vind en me afvraag waarom

(al wissel ik nu docu's af met Criminal Minds (en spinoffs daarvan) en Grey's Anatomy. Intellect spat er dus af bij me ;) )
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_203402382
Ik las laatst iets over waarom we naar drama en horror kijken. Ik geloof dat het te maken had met het contrast tussen de heftigheid van de emoties en dat het goed komt aan het eind van de film of dat je eigen leven oké is. De stoffen die dan vrij komen in je hersenen zijn vast bevredigend.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_203402484
Uit de experimenten bleek dat hoe meer opwinding of spanning mensen ervaren tijdens een film, hoe intenser zij emoties over de goede afloop beleven.

Als gevolg van de dramatische ontwikkelingen bouwt zich lichamelijke spanning op, maar die neemt slechts heel langzaam af wanneer de verwikkelingen zich ten goede keren. De fysieke opwinding loopt dus eigenlijk achter op het verhaal. Daardoor is er nog volop spanning aanwezig bij het begin van de gelukkige ontknoping. Deze overgebleven spanning wordt toegevoegd aan de emotie over de goede afloop. De kijker beleeft die emotie (opluchting, ontroering of tevredenheid) daardoor intenser.

https://www.psychologiemagazine.nl/artikel/de-tv-als-therapeut/

Ik had het niet uit dit artikel, maar hier zeggen ze wat ik bedoelde.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_203402582
En blijkbaar kiezen mensen met een ontspannen, rustig leven ook vaker voor spanning in programma's.

Voor mij wel herkenbaar. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_203402722
Die theorie heb ik idd ook wel eens gelezen :)
Net zoals de theorie over waarom mensen series of films herkijken en boeken herlezen (wat ik ook graag doe wanneer het minder met me gaat. Vaak kijk, lees of luister ik iets voor de kliniek aan, in de kliniek weer, en dan thuis nog een keer) en dat doen mensen wanneer ze angst en onrust ervaren. Dat vond ik heel herkenbaar.

En net zoals dit. Ik heb van mezelf echt extreme emoties en neem deze snel over. Na de hand heb ik idd een heerlijk rustig en ontspannen gevoel, ben ik vrolijker.

en andere keren heb ik docu-buien. Dan ben ik gewoon rustig
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_203403318
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 12:54 schreef Sumppi het volgende:
Hij vond sommige stukken hilarisch en geniet echt van het samen kunnen kijken van zulk soort films. Ik vond het einde wel erg eng in de bioscoop, maar hij vond de film niet eng, alleen wat spannend. The Mummy vond hij doodeng. :@ Dat was een verkeerde inschatting.

Kleuter kijkt graag mee met Grey's en ze vindt het het leukst als ze de binnenkant van mensen kan bekijken, terwijl zoon ervan gruwelt. :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 12:55 schreef Sumppi het volgende:
Ik heb de andere films van Jurassic Park nooit gezien. Zijn ze veel heftiger dan deel 1?
Ik vind dat ook altijd lastig inschatten....ik kon er vrij goed tegen, maar genoeg kinderen die het nog niet zo leuk vinden
pi_203414322
We zullen zien. :)

Heb je gister een leuke dag gehad? Ik verheug me er erg op weer meer te ondernemen en op stap te gaan.

Man bakt nu pannenkoeken. :Y) Erg lekker na mijn koude, natte wandeling met de hond.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_203414591
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 09:56 schreef Sumppi het volgende:
We zullen zien. :)

Heb je gister een leuke dag gehad? Ik verheug me er erg op weer meer te ondernemen en op stap te gaan.

Man bakt nu pannenkoeken. :Y) Erg lekker na mijn koude, natte wandeling met de hond.
Ja heel erg. Ik dacht eigenlijk dat ik het niet gemist had. Maar zo'n dagje dierentuin en dan naar de bios waa echt heerlijk.

Pannenkoeken :9 jaloers.

Net alcoholvrije gin gekocht, ik ben benieuwd. Gisteren in de bios had ik ook een alcoholvrije gin tonic maar ben vergeten te vragen welke gin ze gebruiken. Want die was echt lekker. Nu maar de goedkoopste gekozen :+
pi_203414819
Hoihoi

Zo vertrek ik richting mijn moeder. Vanavond samen uiteten en daarna blijf ik daar tukken :)

Dus fijn weekend iedereen en tot zondag ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator zaterdag 29 januari 2022 @ 16:11:37 #235
388664 crew  Dotteke
pi_203418555
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 10:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoihoi

Zo vertrek ik richting mijn moeder. Vanavond samen uiteten en daarna blijf ik daar tukken :)

Dus fijn weekend iedereen en tot zondag ;)
Fijn weekend Child, geniet er van :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_203422197
Dank het uiteten was heerlijk het kan weer :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_203425988
Jaloers! Buitenlucht! Lekker eten!

Waar ben je geweest CotS? :)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  Moderator zondag 30 januari 2022 @ 07:17:19 #238
382129 crew  Donna
pi_203428467
Heerlijk!

Wij hadden thuis hapjes gemaakt en keken Desperate Housewives. Er was niks op TV en m'n vriend vindt het ook wel geinig haha!
  Moderator zondag 30 januari 2022 @ 08:57:33 #239
388664 crew  Dotteke
pi_203428883
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 20:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank het uiteten was heerlijk het kan weer :)
Lekkerrrrr,

Ik durf het nog niet aan hoor, blijf nog wel even uit die drukte weg
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_203429940
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 23:31 schreef Nanuke het volgende:
Jaloers! Buitenlucht! Lekker eten!

Waar ben je geweest CotS? :)
Jaaaaa was fijn! Sorry voor het jaloers zijn!

Een restaurant waar je eten besteld en geserveerd krijgt als tapas, maar dan met Aziatisch/Chinees/Japans eten. Vet lekker en leuk en gezellig. Enorm genoten. Het lievelingsrestaurant van mijn moeder
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_203429944
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 08:57 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Lekkerrrrr,

Ik durf het nog niet aan hoor, blijf nog wel even uit die drukte weg
Snap ik hoor! Alleen deze uitnodiging kon ik gewoon niet afslaan ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator zondag 30 januari 2022 @ 15:06:47 #242
388664 crew  Dotteke
pi_203433795
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 10:33 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Snap ik hoor! Alleen deze uitnodiging kon ik gewoon niet afslaan ;)
Maakt ook niet uit iedereen is vrij om te gaan.
Kreeg ook een uitnodiging van dochterlief om vandaag naar de Griek te gaan. Maar ik blijf nog wel even thuis eten :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_203437945
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 10:33 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Jaaaaa was fijn! Sorry voor het jaloers zijn!

Een restaurant waar je eten besteld en geserveerd krijgt als tapas, maar dan met Aziatisch/Chinees/Japans eten. Vet lekker en leuk en gezellig. Enorm genoten. Het lievelingsrestaurant van mijn moeder
Oeh, dat klinkt heel erg goed. :9
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_203438011
Een flinke tijd voor de lockdown heb ik gezegd dat ik iets voor het vrijwilligerswerk wel wilde doen (wel twijfels waar ze van weten). Nu kreeg ik dan mail dat het opgezet kan worden, maar ik zie er als een berg tegenop. :{ Met man over gehad dat ik morgen aan ga geven dat ik het toch niet doe, omdat ik het er nu niet bij kan/ wil hebben.

Heb er al de hele dag een rotdag door. :X
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_203438181
Ik had dus gewoon een paar maanden terug 'nee' moeten zeggen op het verzoek, maar ik ben zo'n onverbeterlijke people pleaser. En nu heb ik het erger gemaakt. }:|

Ik was dus al begonnen, maar man merkte op dat ik er helemaal niet blij van werd (paniekerig, somber) en dat dat echt niet de bedoeling is bij vrijwilligerswerk. Ik dacht bij de mail ook: 'ohh nee' in plaats van 'leuk, ga ik doen!', dat was me eerder nog niet zo duidelijk.

Maar het is ook: beloofd is beloofd. Maar dit kost me dan weer zoveel moeite en na die lockdown moet ik zeggen dat het met mij geestelijk niet helemaal lekker loopt. En ik vind dat ik me ook mag bedenken, maar ongelukkig is het wel.

En dat spookt allemaal door m'n hoofd en ik loop vast. ;(

[ Bericht 57% gewijzigd door Sumppi op 30-01-2022 20:36:07 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_203438340
En we zitten in isolatie, dus ik kan ook niet een enorme bak ijs gaan halen! En man heeft alleen verstandig eten besteld voor deze weken. o|O
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_203438357
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 20:25 schreef Sumppi het volgende:
I
Maar het is ook: beloofd is beloofd.
Nee hoor :* ook jouw situatie kan veranderen. Op dit moment is het voor jou gewoon te veel en dan hebben de andere pech.

Goed voor jezelf zorgen :*
pi_203438540
Dankjewel. O+

Ik zag/ zie het helemaal niet zo helder op het moment, met zoveel verschillende gevoelens en ideeën die door m'n hoofd spoken.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_203438582
Nu overhemden strijken. Dat heb ik al zo lang niet gedaan, dat de hond niet eens weet wat een strijkplank is en er in paniek rondjes omheen rent, snuffelt, terugdeinst, enz. We hebben de hond al bijna een jaar. :X
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_203439118
Helemaal met Sarabi eens! Het is tijden geleden en de tijden zijn nu verandert. Nee is nee.

En balen van het geen-ijs
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_203441548
Goedemorgen, na de nieuwjaarswens heb ik hier nog wel gelezen, niet gepost. Heb tussendoor met een vriendin wat pogingen tot schilderen (acryl op Canvas) gedaan, leuk! We willen kijken of we in het voorjaar ergens een cursus kunnen doen of begeleiding kunnen krijgen.

Tegengeluid bij het vrijwilligers dilemma: het is wel vrijwillig, maar niet vrijblijvend (wordt bij de meeste organisaties uitgedragen). Als je iets toezegt, hangen daar wel verantwoordelijkheden aan vast. Er is op je gerekend. Als je dan een tijd later alsnog wilt afhaken vind ik wel dat je in goed overleg moet gaan. De uitkomst is misschien dan ook dat het niet gedaan wordt maar vrijwilligerswerk betekent wel een verbintenis!

Maar misschien is dit helemaal niet passend in deze situatie. Ik weet niet om wat voor vrijwilligers werk het gaat… bovendien zie ik ook wel dat het niet goed voor je is, als ik lees wat voor spanning het oplevert. Maar het “gemak” waarmee sommige mensen in mijn omgeving vrijwilligers taken zouden afzeggen irriteert me soms en dat komt er nu even uit geloof ik :')

bij ons wordt in de laatste week van de maand niet de opvolgende maand maar die erna ingeroosterd. Als ik later denk dat ik toch niet wil of kan, moet ik zelf voor vervanging zorgen.

CotS jaloers dat je al uit eten bent gegaan! Fijn dat je je weer beter voelt. Wij hebben sinds een week een (asiel) hond in huis dus voor ons nog even geen avondjes weg samen.
  Moderator maandag 31 januari 2022 @ 07:37:30 #252
388664 crew  Dotteke
pi_203441599
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 20:25 schreef Sumppi het volgende:
Ik had dus gewoon een paar maanden terug 'nee' moeten zeggen op het verzoek, maar ik ben zo'n onverbeterlijke people pleaser. En nu heb ik het erger gemaakt. }:|

Ik was dus al begonnen, maar man merkte op dat ik er helemaal niet blij van werd (paniekerig, somber) en dat dat echt niet de bedoeling is bij vrijwilligerswerk. Ik dacht bij de mail ook: 'ohh nee' in plaats van 'leuk, ga ik doen!', dat was me eerder nog niet zo duidelijk.

Maar het is ook: beloofd is beloofd. Maar dit kost me dan weer zoveel moeite en na die lockdown moet ik zeggen dat het met mij geestelijk niet helemaal lekker loopt. En ik vind dat ik me ook mag bedenken, maar ongelukkig is het wel.

En dat spookt allemaal door m'n hoofd en ik loop vast. ;(

Wat vervelend Sumppi. Denk vooral eerst aan jezelf. Jou gevoel en gezondheid staan voorop.
Als je het netjes uitlegt zal men daar best begrip voor opbrengen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_203442298
Helemaal mee eens dat vrijwilligerswerk niet vrijblijvend is en dat is het bij mij ook nooit geweest.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator maandag 31 januari 2022 @ 09:40:27 #254
382129 crew  Donna
pi_203442469
Je mag soms best terugkomen op eerder gemaakte beslissingen, daar leer je ook weer van. Hoe zuur het ook is voor de de organisatie.
pi_203442689
Kreeg een heel lieve reactie terug over dat het goed is dat ik keuzes maak en dat er nog niks vastgelegd was. Opgelucht.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_203443628
Valt dan toch weer mee hč. :) Ik kan me om soortgelijke dingen ook zo druk maken, maar uiteindelijk valt het allemaal mee.

Ik was ook vergeten de tandarts af te bellen. Ik voelde me daar echt heel lullig over, maar aan de telefoon waren ze echt super begripvol. :@
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_203445322
Daar staat je hoofd dan ook niet naar. Hier lopen de dagen wat in elkaar over ondertussen. En ik ben ZO moe. 8)7 Hoe voel jij je nu?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator maandag 31 januari 2022 @ 13:07:57 #258
388664 crew  Dotteke
pi_203445364
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 11:07 schreef Nanuke het volgende:
Valt dan toch weer mee hč. :) Ik kan me om soortgelijke dingen ook zo druk maken, maar uiteindelijk valt het allemaal mee.

Ik was ook vergeten de tandarts af te bellen. Ik voelde me daar echt heel lullig over, maar aan de telefoon waren ze echt super begripvol. :@
Gelukkig heb ik daar niet zo snel last van.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator maandag 31 januari 2022 @ 13:18:15 #259
388664 crew  Dotteke
pi_203445485
Yeahhhhhhhhhhhhhhhh Dokter net gebeld en het is goedaardig gelukkig
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_203445621
Ohh wat een opluchting! *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator maandag 31 januari 2022 @ 13:51:09 #261
388664 crew  Dotteke
pi_203445866
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 13:28 schreef Sumppi het volgende:
Ohh wat een opluchting! *O*
Ja echt wel, en een dag eerder dan verwacht, lief dat ze eerder belde
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator maandag 31 januari 2022 @ 13:59:39 #262
382129 crew  Donna
pi_203445958
*O* *O* *O* *O*
pi_203446867
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 13:18 schreef Dotteke het volgende:
Yeahhhhhhhhhhhhhhhh Dokter net gebeld en het is goedaardig gelukkig
Godzijdank
Maakte me zorgen om je
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_203448428
Wat een opluchting! Tijd voor taart. *O*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_203448444
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 13:04 schreef Sumppi het volgende:
Daar staat je hoofd dan ook niet naar. Hier lopen de dagen wat in elkaar over ondertussen. En ik ben ZO moe. 8)7 Hoe voel jij je nu?
Nog steeds snotterig, HOOFDPIJN en moe. Maar met pijnstilling gaat het redelijk acceptabel. Donderdag mag ik weer vrij rondbewegen, dus dan mag ik uitrusten op kantoor. Kijken hoe goed mijn concentratie is. :')
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  Moderator maandag 31 januari 2022 @ 17:47:10 #266
388664 crew  Dotteke
pi_203449001
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 15:04 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Godzijdank
Maakte me zorgen om je
Wat lief. Ik ben ook heel erg opgelucht. 8 maart gaan ze met een camera kijken wat er zit.
Maar het is gelukkig niet kwaadaardig
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator maandag 31 januari 2022 @ 17:50:24 #267
388664 crew  Dotteke
pi_203449028
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 16:52 schreef Nanuke het volgende:
Wat een opluchting! Tijd voor taart. *O*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_203449161
@Serinde wat voor hond hebben jullie?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator dinsdag 1 februari 2022 @ 06:27:57 #269
388664 crew  Dotteke
pi_203454241
Morguh allemaal
Hoe is het met de zieken?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  dinsdag 1 februari 2022 @ 06:29:10 #270
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_203454244
:W :O
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  Moderator dinsdag 1 februari 2022 @ 06:30:26 #271
388664 crew  Dotteke
pi_203454250
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 06:29 schreef Pinnenmutske het volgende:
:W :O
Morguh pinnenmutske :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  dinsdag 1 februari 2022 @ 06:32:15 #272
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_203454258
Vandaag komt de verzorgende.

Gisteren boccia gespeeld in de dagbesteding. Soort petanque met 2 teams en superleuk.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  Moderator dinsdag 1 februari 2022 @ 06:43:35 #273
388664 crew  Dotteke
pi_203454290
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 06:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
Vandaag komt de verzorgende.

Gisteren boccia gespeeld in de dagbesteding. Soort petanque met 2 teams en superleuk.
Ja, ik las al zoiets elders. Fijn dat je het leuk vindt.
Je ging ook een onderzoek krijgen las ik?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  dinsdag 1 februari 2022 @ 07:18:21 #274
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_203454351
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 06:43 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja, ik las al zoiets elders. Fijn dat je het leuk vindt.
Je ging ook een onderzoek krijgen las ik?
Slaapendoscopie en slaaponderzoek idd.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  Moderator dinsdag 1 februari 2022 @ 07:31:48 #275
388664 crew  Dotteke
pi_203454376
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 07:18 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Slaapendoscopie en slaaponderzoek idd.
hopelijk vinden ze dan iets waar ze ook iets aan kunnen doen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  dinsdag 1 februari 2022 @ 07:46:44 #276
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_203454416
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 07:31 schreef Dotteke het volgende:

[..]
hopelijk vinden ze dan iets waar ze ook iets aan kunnen doen.
Ze gaan kijken waar het dichtklapt bij mijn slaapapneu.

https://www.uza.be/primeu(...)r-ernstig-slaapapneu
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  Moderator dinsdag 1 februari 2022 @ 07:49:32 #277
388664 crew  Dotteke
pi_203454428
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 07:46 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Ze gaan kijken waar het dichtklapt bij mijn slaapapneu.

https://www.uza.be/primeu(...)r-ernstig-slaapapneu
ALs ze daar nu ook iets aan kunnen doen is het natuurlijk hartstikke mooi
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_203454924
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 13:18 schreef Dotteke het volgende:
Yeahhhhhhhhhhhhhhhh Dokter net gebeld en het is goedaardig gelukkig
*O* *O*
Wat fijn!
  Moderator dinsdag 1 februari 2022 @ 09:08:42 #279
388664 crew  Dotteke
pi_203454957
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 09:05 schreef Sarabi het volgende:

[..]
*O* *O*
Wat fijn!
Ja ik ben echt blij
Een hele opluchting en ook zo lief dat ze een dag eerder belde dan afgesproken, anders had ik nu in de rats gezeten hoor.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_203455291
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 09:08 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja ik ben echt blij
Een hele opluchting en ook zo lief dat ze een dag eerder belde dan afgesproken, anders had ik nu in de rats gezeten hoor.
Fijn dat ze daar ook over nadenken O+

Ik mag zo naar de mondhygiënist -O-
  Moderator dinsdag 1 februari 2022 @ 09:46:16 #281
388664 crew  Dotteke
pi_203455363
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 09:41 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Fijn dat ze daar ook over nadenken O+

Ik mag zo naar de mondhygiënist -O-
Succes :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_203456088
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 09:46 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Succes :D
Thanks, viel gelukkig mee :)
pi_203456743
Hay :) :W

Weer mijn oude schermregels en dat scheelt enorm veel op wat ik doe. Nu even schermtijd en haken.

Bezig geweest met journals, een cursus godsdienst huiswerk. Schoonmaken. Schilderij voorbereiden... en nu dus even haken met een serie tot een uur..Dan videobellen met een vriendin.

En dan tot 16.00 offline (9.00 tot 11.30 online. Van 13.00 tot 16.00 offline en dan online van 16.00 tot 21.30) schema wordt uitgebouwd. Even in stapjes
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_203456788
Minus videobellen -O-
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_203459360
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 18:03 schreef Sumppi het volgende:
@:Serinde wat voor hond hebben jullie?
Een kruising met een Roemeens paspoort. Hij is naar schatting 4,5 jaar oud en in de basis echt een lieverd.

Zijn favoriete houding:

pi_203459388
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 07:18 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Slaapendoscopie en slaaponderzoek idd.
Ben je dan een dag en een nacht in een slaapcentrum? Hoop dat ze dingen ontdekken wat je mee vooruit kunt!
  dinsdag 1 februari 2022 @ 15:21:49 #287
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_203459597
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 15:00 schreef Serinde het volgende:

[..]
Ben je dan een dag en een nacht in een slaapcentrum? Hoop dat ze dingen ontdekken wat je mee vooruit kunt!
Ja van het UZA.

Slaaponderzoek wel. Endoscopie is daghospitaal in Klina Brasschaat.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_203461655
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 14:57 schreef Serinde het volgende:

[..]
Een kruising met een Roemeens paspoort. Hij is naar schatting 4,5 jaar oud en in de basis echt een lieverd.

Zijn favoriete houding:

[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Wat een mooierd. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_203461797
Vandaag met zoon de eerste film van LOTR gekeken. Nu hij zonder zusjes thuis zit kunnen we zulke films kijken. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_203461987
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 18:37 schreef Sumppi het volgende:
Vandaag met zoon de eerste film van LOTR gekeken. Nu hij zonder zusjes thuis zit kunnen we zulke films kijken. *O*
Gaaf O+ Ik weet nog dat ik die voor het eerst zag.
Dat gevoel krijg je niet vaak meer (ookal Dune afgelopen jaar in de bios in de buurt kwam).
  woensdag 2 februari 2022 @ 07:04:02 #291
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_203468398
Zo grootste gedeelte van de verhuizing is achter de rug. Alleen nog wat verhuisdozen uitpakken. Ik heb zelfs weer even geborduurd. Helaas is mijn loupelamp tijdens de verhuizing gesneuveld. Dus voorlopig geen piepkleine steekjes.

Vanaf vandaag ga ik leren haken, voorlopig maak ik daar iedere woensdagavond tijd voor vrij.
  Moderator woensdag 2 februari 2022 @ 07:14:03 #292
388664 crew  Dotteke
pi_203468426
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 07:04 schreef Patapon het volgende:
Zo grootste gedeelte van de verhuizing is achter de rug. Alleen nog wat verhuisdozen uitpakken. Ik heb zelfs weer even geborduurd. Helaas is mijn loupelamp tijdens de verhuizing gesneuveld. Dus voorlopig geen piepkleine steekjes.

Vanaf vandaag ga ik leren haken, voorlopig maak ik daar iedere woensdagavond tijd voor vrij.
He Patapon

Een hele klus altijd he zo'n verhuizing. Is alles een beetje naar je zin.
Ben benieuwd naar je eerste haakwerkje, succes
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  woensdag 2 februari 2022 @ 08:17:02 #293
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_203468686
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 14:57 schreef Serinde het volgende:

[..]
Een kruising met een Roemeens paspoort. Hij is naar schatting 4,5 jaar oud en in de basis echt een lieverd.

Zijn favoriete houding:

[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Wat een schatje
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_203468817
Een hele goede morgen!

Zin in deze dag :) Gisteren was top en vandaag weer top maken :) Beetje moe wakker geworden, maar goed, trekt wel weer weg. Koffie staat klaar.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 2 februari 2022 @ 10:07:35 #295
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_203469643
Mogguh.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 2 februari 2022 @ 11:00:59 #296
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_203470268
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 07:14 schreef Dotteke het volgende:

[..]
He Patapon

Een hele klus altijd he zo'n verhuizing. Is alles een beetje naar je zin.
Ben benieuwd naar je eerste haakwerkje, succes
Het appartement is prachtig en heerlijk rustig. Eindelijk van die herrie af!
De katten zijn helemaal door het dolle, ik heb ze nog nooit zo zien rennen. Ook al helemaal gewend en ze hebben ook allemaal een plekje om te rusten gevonden.
Volgende week gaan we het balkon inmeten, dan kunnen we het hekwerk laten installeren. Kunnen ze lekker naar buiten. Uitzicht is leuk want ze kijken precies op een grote vijver met heel veel groen.
  woensdag 2 februari 2022 @ 11:02:04 #297
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_203470288
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 11:00 schreef Patapon het volgende:

[..]
Het appartement is prachtig en heerlijk rustig. Eindelijk van die herrie af!
De katten zijn helemaal door het dolle, ik heb ze nog nooit zo zien rennen. Ook al helemaal gewend en ze hebben ook allemaal een plekje om te rusten gevonden.
Volgende week gaan we het balkon inmeten, dan kunnen we het hekwerk laten installeren. Kunnen ze lekker naar buiten. Uitzicht is leuk want ze kijken precies op een grote vijver met heel veel groen.
Fijn! O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator woensdag 2 februari 2022 @ 11:19:05 #298
388664 crew  Dotteke
pi_203470499
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 11:00 schreef Patapon het volgende:

[..]
Het appartement is prachtig en heerlijk rustig. Eindelijk van die herrie af!
De katten zijn helemaal door het dolle, ik heb ze nog nooit zo zien rennen. Ook al helemaal gewend en ze hebben ook allemaal een plekje om te rusten gevonden.
Volgende week gaan we het balkon inmeten, dan kunnen we het hekwerk laten installeren. Kunnen ze lekker naar buiten. Uitzicht is leuk want ze kijken precies op een grote vijver met heel veel groen.
Dus iedereen is blij, fijn hoor
Wel een mooi uitzicht als je op je balkon zit.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  woensdag 2 februari 2022 @ 13:57:27 #299
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_203472507
Uitzicht op poezensnuitjes hoogte. ;)

  Moderator woensdag 2 februari 2022 @ 14:12:59 #300
382129 crew  Donna
pi_203472671
Leuk Patapon! Haken is ook echt heel leuk!
  Moderator woensdag 2 februari 2022 @ 14:13:09 #301
382129 crew  Donna
pi_203472674
Slotje :lijstje:
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')