Dit wordt natuurlijk weer weken vanquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:41 schreef myShizzle het volgende:
It's going down bitchezzzz
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
*insert gapendesmiley.gif
Wanneer rijdt hij eens tegen die paal aan?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:50 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dit wordt natuurlijk weer weken van
[ afbeelding ]
Bangmakerij.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:41 schreef myShizzle het volgende:
It's going down bitchezzzz
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
*insert gapendesmiley.gif
weet niemandquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:39 schreef Alpha0 het volgende:
Heeft Nederland al wat dolfijntjes in de Oostzee liggen? Nu ik ook hoor dat Gotland wel eens bedreigd zou kunnen worden.
Kiev is niet heel belangrijk. Alle welvaart, zo ver Oekraiene dat heeft, zit in het oosten van het land. Kharkov is wel een belangrijke stad.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:35 schreef Discombobulate het volgende:
Een invasie tot de dnjepr zouden ze eventueel kunnen doen. Alles ten westen daarvan en het wordt een zwaar bloederige strijd. Maar dan zitten ze wel weer met Kiev natuurlijk.
Ho, weer die smiley. Komt zo raar over.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
weet niemand
snmg1 is wel aanwezig met de Rotterdam
Behalve dat dit niet waar is. De economie van Oekraïne bevindt zich in het westen. Het oosten heeft met name verouderde industrie.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:44 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Kiev is niet heel belangrijk. Alle welvaart, zo ver Oekraiene dat heeft, zit in het oosten van het land. Kharkov is wel een belangrijke stad.
In minuut 49:12quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:32 schreef polderturk het volgende:
[..]
Wanneer rijdt hij eens tegen die paal aan?
Ten opzichte van de Oekraïne zeker, maar als ik het zo bekijk is een bezetting tot aan de Dnjepr de verwachting, en ik vrees dat het westen dan wel sancties uitvaardigt maar niet gaat terugschieten. Het lijkt een acceptabel verlies, zeker omdat die regio onstabiel zal blijven.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:31 schreef Discombobulate het volgende:
Rusland is wel echt zo gigantisch veel sterker.
Tegenwoordig is Oekraine en de Baltische staten een hotspot in Software development.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:03 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Behalve dat dit niet waar is. De economie van Oekraïne bevindt zich in het westen. Het oosten heeft met name verouderde industrie.
Al een tijdje idd. Software bedrijf waar ik werkte had een heel blik programmeurs in Wit-Rusland. Je krijgt wel waar je voor betaald echter...quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Tegenwoordig is Oekraine en de Baltische staten een hotspot in Software development.
Klopt ook steeds meer Polen, lui zijn ook gewoon fijn om mee samen te werken, overigens werk ik nu met team in Vietnam, ook top kwaliteit.quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Al een tijdje idd. Software bedrijf waar ik werkte had een heel blik programmeurs in Wit-Rusland. Je krijgt wel waar je voor betaald echter...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |