Die 10kg zo'n beetje.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:14 schreef Claudia_x het volgende:
hoeveel kg moeten jullie aankomen of afvallen om een kledingmaat groter of kleiner te moeten/kunnen dragen?
Dat ligt aan je maat en gewicht.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jouw marge van 10 kg valt inderdaad best mee!
Wat ik me trouwens afvraag (vraag aan iedereen): hoeveel kg moeten jullie aankomen of afvallen om een kledingmaat groter of kleiner te moeten/kunnen dragen?
+honderdmiljoenmiljard.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:35 schreef SQ het volgende:
Ik hecht overigens totaal geen waarde meer aan (label)maten. Ik draag primark leggings in maat S en ik kocht met een bmi van 29 laatst een feestjurk in 3XL bij Donna Li. Zeg het maar hoor.
O ja, die brede schouders heb ik dus ook. Ik vind dat echt zo vreselijk, en daar valt niet tegenop te lijnen. Een kleinere maat bovenkleding is dan, zeker in combinatie met mjin E-cup, niet heel snel aan de orde, helaas.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die 10kg zo'n beetje.
Bij mij ligt de grens voor een (jeans)maat kleiner zo'n beetje bij de 78kg. Da's ook een van m'n belangrijkere drijfveren om echt weer wat kwijt te willen, ik wil die broeken weer aan.![]()
Dingen als truien vind ik nooit zo spannend, m'n bovenlichaam is wonderlijk stabiel, ik merk het éigenlijk alleen aan m'n cupmaat, nu is het meer een C, bij 75kg is het een B. En meestal werkt een maat kleiner qua shirt toch niet omdat ik redelijk brede schouders heb, dat zal ook meehelpen qua draagbaarheid. En bij een echte "blegh"-dag trek ik gewoon een wolvenshirt aan.
Ik ben juist andersom. Vind dat alleen maar irritant als die broek zo helemaal over mijn buik zitquote:Op donderdag 3 februari 2022 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, het modebeeld helpt ook bij maatwisselingen.
Broeken met hoge tailleHeupbroeken.
Ja ik weet dat jij meer een kringloopstruiner bent, want anders zou ik DUO boots willen aanraden voor stevige kuitenquote:Op donderdag 3 februari 2022 12:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij broeken heb ik nu vaak 2 maten kleiner dan toen ik 85 kg woog, maar het ligt echt aan het merk en model en de stevigheid en stretch van de stof. Ik heb inmiddels een veel slankere taille, dus broeken zakken naar verhouding sneller af, terwijl sommige andere kleding vaak nog wel prima past. Maar de klapkuiten blijven, dus deze winter heb ik nog geen lange laarzen kunnen dragen, ik zal straks weer eens een paar proberen.
Armen zijn ook echt wel dunner geworden, van sommige jurken in maat L slobberen de mouwen inmiddels en ze hebben ook bij de taille wat ruimte teveel, maar vanwege brede schouders en bh’s in 80E pas ik dezelfde jurken nog niet in maat M.
Het scheelt enorm hoe het verdeeld is ja.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:32 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Ik ben juist andersom. Vind dat alleen maar irritant als die broek zo helemaal over mijn buik zit
Bij mij zijn broeken overigens geen probleem. Mijn benen zijn redelijk slank. Maar tshirts en truien zijn meer een probleem. Draag eigenlijk altijd wat 'wijdere' kleding. Gewoon normale getailleerde shirts heb ik al jaren niet meer aan omdat ik me er niet prettig in voel. Maar als ik ga winkelen zie ik wel altijd zo veel leuke, dus dat is ook een beetje motivatie voor mij, zodat ik die leuke kleding weer aan kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto is, aan de bril te zien, van 2018/begin 2019, dus de boel is daar ietsje strakker dan nu, maar dezelfde trui aan.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik heb echt een appel figuur. Mijn armen en benen zijn gewoon slank. Mijn borst ook nog best oke, maar heb voornamelijk een buik en lovehandles.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het scheelt enorm hoe het verdeeld is ja.Ik val qua verhoudingen ergens tussen een zandloper en een peer en het extra gewicht gaat in eerste instantie zo'n beetje tussen m'n navel en m'n knieën zitten.
Ja, da’s buiten mijn comfortzone. Ik heb ruim meer dan 10 paar lange laarzen (ook wel nieuw gekocht maar dan was ¤80 wel de max voor een paar van Rieker)en het gros paste me gewoon toen ik tussen de 75 en 80 woog, maar het gewicht verdeelt zich kennelijk elke keer weer anders.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:40 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja ik weet dat jij meer een kringloopstruiner bent, want anders zou ik DUO boots willen aanraden voor stevige kuitenmaar dan betaal je wel rond de 300-350 voor een paar.
Eiwitrepenquote:Op donderdag 3 februari 2022 12:55 schreef miss_sly het volgende:
Ik moet echt iets aanleggen van goede tussendoortjes die wat vullen, anders grijp ik toch weer naar van alles.
Zelfde soort figuur hier. Heb jij ook dat je altijd een riem moet dragen? Want de meeste spijkerbroeken zijn te smal bij mijn bovenbenen of te wijd voor mijn taille.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het scheelt enorm hoe het verdeeld is ja.Ik val qua verhoudingen ergens tussen een zandloper en een peer en het extra gewicht gaat in eerste instantie zo'n beetje tussen m'n navel en m'n knieën zitten.
Zo'n broek met hoge taille is daarvoor ideaal, want dat zakt tenminste niet af.
En flares.
Een riem zou wel een hoop ophijsen schelen ja, maar ik haathaathaat riemen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:15 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Zelfde soort figuur hier. Heb jij ook dat je altijd een riem moet dragen? Want de meeste spijkerbroeken zijn te smal bij mijn bovenbenen of te wijd voor mijn taille.
Ja, hoi.quote:
Isaquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, hoi.
Hoe kom jij aan mijn grafiek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |