quote:Op maandag 7 februari 2022 12:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, nee, het is geen echte acceptatie. Ik ben oprecht wel ongelukkig.
Nee, ja, ik worstel wel een beetje op het moment. Motivatie om te trainen is ook laag, hoewel ik wel ga een aantal keer per week.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:25 schreef SQ het volgende:
[..]dan hoop ik dat je wel dingen kunt vinden die je gelukkig maken, of dat nou afvallen is of iets anders. Want ongelukkig zijn is in geen enkel geval oké
Ja, slaap is super belangrijk. Ik vind dat de basis voor mijn hele 'goed voor mezelf zijn' ding. Slecht slapen = slechte keuzes maken. Dat is fysiologisch goed te verklaren overigens, dus je hoeft niet zo streng voor jezelf te zijn. Focussen op beter slapen is productieverquote:Op maandag 7 februari 2022 13:27 schreef SilverEyes het volgende:
Hier ontzettend slecht geslapen vannacht en ik merk dat altijd direct de dag daarna. Echt de hele dag door die craving en geen discipline om dan nee te zeggen /schop onder m'n hol
Goede tip!quote:Op maandag 7 februari 2022 13:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, slaap is super belangrijk. Ik vind dat de basis voor mijn hele 'goed voor mezelf zijn' ding. Slecht slapen = slechte keuzes maken. Dat is fysiologisch goed te verklaren overigens, dus je hoeft niet zo streng voor jezelf te zijn. Focussen op beter slapen is productiever
Kijk, dat is effectiefquote:Op maandag 7 februari 2022 13:47 schreef Donna het volgende:
Goede tip!
Iemand die een dreumes met doorkomende tanden wil lenen?
Haha dit ja. Ik zal het mijn zoontje doorgevenquote:Op maandag 7 februari 2022 13:47 schreef Donna het volgende:
[..]
Goede tip!
Iemand die een dreumes met doorkomende tanden wil lenen?
En tegen die tijd zijn wij allemaal afgeslankt. Afgesproken!quote:Op maandag 7 februari 2022 13:49 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Haha dit ja. Ik zal het mijn zoontje doorgeven![]()
Ooit wordt ie puber en is hij het bed niet uit te slaan
Dealquote:Op maandag 7 februari 2022 13:50 schreef Donna het volgende:
[..]
En tegen die tijd zijn wij allemaal afgeslankt. Afgesproken!
Dat dacht ik een paar jaar geleden ook, maar tot nu toe lukt het me best aardig op m’n inmiddels 49e.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:04 schreef Donna het volgende:
Ik denk wel eens dat het NU moet gebeuren omdat ik anders te oud wordt om nog fatsoenlijk af te vallen.
Ik ben op m'n zwaarste gewicht ooit, van m'n laatste zwangerschap is teveel blijven plakken.
Wauw wat goed! Dan kan ik nog wel een aantal jaartjes vooruit.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat dacht ik een paar jaar geleden ook, maar tot nu toe lukt het me best aardig op m’n inmiddels 49e.
Ik zie al zowat een week 75.0 op de weegschaal, met tussendoor ook al een keer 74.7
De mijlpaal van 10 kg eraf is in iets minder dan 9 maanden bereikt![]()
Het plan was om het rustig aan te doen, dat afvallen, want heel streng doen en chocola afzweren leverde bij eerdere pogingen geen geweldig resultaat op. Blijven eten, overdag genoeg blijven eten lijkt voor mij nu toch de truc. Ik had toen ik begon niet durven hopen dat ik dit gewicht zou bereiken. Nu ga ik door, eerst maar eens de 73 voor een gezond bmi...
Wat fijn zegquote:Op maandag 7 februari 2022 14:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat dacht ik een paar jaar geleden ook, maar tot nu toe lukt het me best aardig op m’n inmiddels 49e.
Ik zie al zowat een week 75.0 op de weegschaal, met tussendoor ook al een keer 74.7
Het plan was om het rustig aan te doen, dat afvallen, want heel streng doen en chocola afzweren leverde bij eerdere pogingen geen geweldig resultaat op. Blijven eten, overdag genoeg blijven eten lijkt voor mij nu toch de truc. Ik had toen ik begon niet durven hopen dat ik dit gewicht zou bereiken. Nu ga ik door, eerst maar eens de 73 voor een gezond bmi...
Kijk, dat wil ik horen!quote:Op maandag 7 februari 2022 14:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
quote:Ik zie al zowat een week 75.0 op de weegschaal, met tussendoor ook al een keer 74.7
Er werd altijd gedacht dat je metabolisme afneemt als je ouder wordt, maar recent groot onderzoek laat zien dat dat niet klopt. Tussen je 18e en 20ste neemt het af en blijft dan tussen je 20ste en 60ste hetzelfde. Het probleem zit hem meer in steeds minder bewegen als je ouder wordt. Dus ik denk dat je idd nog heel wat jaartjes vooruit kanquote:Op maandag 7 februari 2022 14:19 schreef Donna het volgende:
Wauw wat goed! Dan kan ik nog wel een aantal jaartjes vooruit.
Haha ja dat zou nog best eens kunnen.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er werd altijd gedacht dat je metabolisme afneemt als je ouder wordt, maar recent groot onderzoek laat zien dat dat niet klopt. Tussen je 18e en 20ste neemt het af en blijft dan tussen je 20ste en 60ste hetzelfde. Het probleem zit hem meer in steeds minder bewegen als je ouder wordt. Dus ik denk dat je idd nog heel wat jaartjes vooruit kan
Daily energy expenditure through the human life course - Science augustus 2021
Jaquote:Op maandag 7 februari 2022 14:30 schreef SQ het volgende:
Haha ja dat zou nog best eens kunnen.
Fitbit vond op de dag dat ik 40 werd dat mijn conditiescore van "gemiddeld" naar "goed" moestAndere leeftijdscategorie met kennelijk lagere verwachtingen
En nu elke keer als ik dat zie staan op mijn horloge: HEEL GOED voor iemand van 40 moet ik gnorken. Zo van, eigenlijk is het best kut maar voor een oud lijk is het wel goed hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |