SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Inderdaad, lekker doorstampen met 6 km/hquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:18 schreef Vicky het volgende:
Wandelen vind ik wel fijn, maar wel op een doorlooptempo. Van langzaam lopen krijg ik onwijs pijn in mijn rug.
Hardlopen kan ik niet met mijn krakkemikkige lijf 🤣
Dan gaat mijn heup na 5 minuten al protesteren, ik moet mijn echtgenoot altijd afremmen. Slenteren is niet fijn, maar te snel ook niet, ik heb een tempo tussen de 4 en 5 km per uur.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:23 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Inderdaad, lekker doorstampen met 6 km/h
Dan moet je het niet doen neequote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dan gaat mijn heup na 5 minuten al protesteren, ik moet mijn echtgenoot altijd afremmen. Slenteren is niet fijn, maar te snel ook niet, ik heb een tempo tussen de 4 en 5 km per uur.
Ik loop ook zoiets ja. Meestal neem ik mijn hond mee, dus dan sta je al de halve tijd stilquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Slenteren is niet fijn, maar te snel ook niet, ik heb een tempo tussen de 4 en 5 km per uur.
Ik ook.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Dan gaat mijn heup na 5 minuten al protesteren, ik moet mijn echtgenoot altijd afremmen. Slenteren is niet fijn, maar te snel ook niet, ik heb een tempo tussen de 4 en 5 km per uur.
Hier ook (alleen heb ik niet gefietstquote:Op zondag 16 januari 2022 12:13 schreef Blues het volgende:
1 kilo erbij
Bijzonder met al dat gefiets... maar ik denk dat ik wel wat verborgen kcal kan traceren Blues
Allemaal spieren!quote:Op zondag 16 januari 2022 12:13 schreef Blues het volgende:
1 kilo erbij
Bijzonder met al dat gefiets... maar ik denk dat ik wel wat verborgen kcal kan traceren Blues
Wij kunnen je hier wel uitfoeteren als je een dag hebt liggen larven op de bank?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:29 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kom binnenvallen met een vraag.
In de loop van vorig jaar begon ik te beseffen dat ik m'n routines voor altijd aan moet passen. Ik werk al twee jaar thuis met één pauze van een maand en het werk gaat nooit meer worden als voorheen. Dat betekent voor mij dat ik mijn vaste fietstochten niet meer heb (2 uur per werkdag) en dat ik meer eet (door uitgebreider te lunchen bijvoorbeeld).
Wat eten betreft is de knop omgegaan: ik houd m'n calorieen braaf bij en zit al sinds november in het gareel, ondanks de feestdagen. Maar beweging is lastiger voor me om braaf te doen. Ik heb een tijd dagelijks gewandeld en een tijd aan hardlopen gedaan, maar dat ebt op den duur weg als er iets in m'n routine verandert. Ik denk dat wat sociale 'dwang' me kan helpen. Ik ben op zoek naar een online gemeenschap waar ik leuke mensen kan vinden die soortgelijke doelen hebben. Hebben jullie daar misschien tips voor? Ik heb een Apple Watch en het lijkt me in ieder geval aardig om die te gebruiken voor het uitwisselen van/gezamenlijk werken aan statistieken.
Da's heel aantrekkelijk, al vind ik het leuker om te zien dat ik sneller een trap opga dan jij bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wij kunnen je hier wel uitfoeteren als je een dag hebt liggen larven op de bank?
Behehe, ik denk dat je de meeste van ons ernstig overschatquote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Da's heel aantrekkelijk, al vind ik het leuker om te zien dat ik sneller een trap opga dan jij bijvoorbeeld.Ik kick op statistieken, maar m'n luiheid is érg hardnekkig. Hoe iemand een jaar lang 12.000 stappen per dag weet te zetten is me een raadsel - ik heb er grote bewondering voor.
M'n eerste doel is om de drie activiteitsringen van Apple elke dag vol te maken. Voor de meesten hier is dat waarschijnlijk een belachelijk laag doel: 300 kcal per dag aan actieve calorieen verbranden, 30 minuten training per dag (van de categorie minimaal een stevige wandeling) en minstens 12 uren per dag 1 minuut bewegen.
Ik ben zelf de feestdagen (twee kinderen jarig, ikzelf jarig, Sint Maarten, Sinterklaas, kerst en de jaarwisseling) doorgekomen door het ontbijt regelmatig over te slaan en keuzes te maken tussen de lekkernijen. Ik heb daarnaast een heel specifiek streven voor het calorietekort dat ik per week wil bereiken. Dat betekent dat ik een slechtere dag in diezelfde week nog kan compenseren met een strenge dag en dat helpt me de hier zo treffend omgeschreven, weinig constructieve gedachten als 'alles is nu toch verloren dus laat ik eten wat ik wil' te voorkomen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:33 schreef Pinuts het volgende:
Ik ben deze week een weekje in Spanje. Maar aangezien ik vorig weekend ook al weg was ga ik proberen redelijk braaf (redelijk, dus ook af en toe zondigen) te eten. Ofja, belangrijkste vind ik dat kcal tekort. En aangezien ik normaal toch al nooit ontbijt zou ik toch met 3en lunch van zo'n 600 kcal, een diner van 1000 kcal en een snack van 200 kcal uit moeten komen. Vooral aangezien je deze dagen ook veel wandelend. En wil eindelijk ook eens de balans vinden tussen genieten op vakantie maar wel aan je doelen blijven werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |