quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:11 schreef jurjen3000 het volgende:
[..]
Hier ook inderdaad.Ik heb noch gegoogled noch logisch geredeneerd bij a) en b)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:19 schreef redrock63 het volgende:
[..]Ik heb dit (foute) antwoord / deze redenering meerdere keren voorbij horen/zien komen en ik snap het echt niet. Als je ook maar één keer een AIVD puzzel hebt gedaan, of een antwoordendocument hebt bekeken, dan weet je toch dat de oplossing niet is: "gooi wat random informatie van de helft van de opgave in Google en dan is de bovenste hit je antwoord" :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:00 schreef billiebob123 het volgende:
[..]
Ik heb dit (foute) antwoord / deze redenering meerdere keren voorbij horen/zien komen en ik snap het echt niet. Als je ook maar één keer een AIVD puzzel hebt gedaan, of een antwoordendocument hebt bekeken, dan weet je toch dat de oplossing niet is: "gooi wat random informatie van de helft van de opgave in Google en dan is de bovenste hit je antwoord" :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 februari 2022 14:05 schreef redrock63 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 februari 2022 19:29 schreef billiebob123 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij 7 hielp dat wel gelukkigquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:00 schreef billiebob123 het volgende:
[..]
Ik heb dit (foute) antwoord / deze redenering meerdere keren voorbij horen/zien komen en ik snap het echt niet. Als je ook maar één keer een AIVD puzzel hebt gedaan, of een antwoordendocument hebt bekeken, dan weet je toch dat de oplossing niet is: "gooi wat random informatie van de helft van de opgave in Google en dan is de bovenste hit je antwoord" :p
quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:51 schreef CarloV het volgende:
[..]
Ik heb noch gegoogled noch logisch geredeneerd bij a) en b)Is het Bing?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wikipedia search helpt ook vaak beter dan Google, helemaal als je een kopie van Wikipedia op je eigen pc zet.quote:
Shit! Ze hebben me door!quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:59 schreef thabit het volgende:
[..]
Wikipedia search helpt ook vaak beter dan Google, helemaal als je een kopie van Wikipedia op je eigen pc zet.
Duckduckgoquote:
Nu maar hopen dat ze op Fok zitten zodat we ze met z'n allen kunnen feliciteren :pquote:Op maandag 21 februari 2022 12:18 schreef thabit het volgende:
Een nieuwe winnaar, zo lijkt het (hier 93 punten).
Daar ben ik idd ook benieuwd naar, of de winnaars ook op Fok komen.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:23 schreef Beerrend het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze op Fok zitten zodat we ze met z'n allen kunnen feliciteren :p
Ook een mooie score hoorquote:Op maandag 21 februari 2022 12:18 schreef thabit het volgende:
Blokkeren mocht niet, in het gevraagde format moest wit per se slaan. Ondanks dat had ik ook een andere oplossing voor het rechterbord (Bn6+ Qxn6 Qo4#) omdat mijn FEN qua pionnen iets anders was, ik denk dat ze hier wel aardig mild zijn geweest.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:21 schreef IshaD het volgende:
Top 25, precies m'n doel bereikt!
Ik ben het nog steeds niets eens met de schaakpuzzel, rechts kan de koningin nog steeds blokkeren in plaats van slaan, maar gelukkig had ik 'm wel goed.
quote:Op maandag 21 februari 2022 12:18 schreef thabit het volgende:
quote:Op maandag 21 februari 2022 12:23 schreef Beerrend het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze op Fok zitten zodat we ze met z'n allen kunnen feliciteren :p
Heel leuk dat de uitslag er zo snel is!quote:Op maandag 21 februari 2022 12:36 schreef PZZLD het volgende:
[..]
Daar ben ik idd ook benieuwd naar, of de winnaars ook op Fok komen.
En @:CarloV: delen wij de 2e plek nu? Ook leuk toch ...?
En wat fijn van de AIVD dat we zo snel een uitslag kregen...!
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 21 februari 2022 16:03 schreef TeamTHT het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heel leuk dat de uitslag er zo snel is!
Wij zijn TeamTHT en hebben dit jaar 99 punten gehaald. Normaal zitten wij niet op FOK! (maar lezen stiekem wel met jullie mee).
In het laatste weekend voor de inleverdatum is het alsnog gelukt om opgave 3 op te lossen waardoor we hoopten eindelijk bij de club van 100 te behoren. Helaas zijn we 1 punt misgelopen op opgave 13a waar een ander antwoord werd gezocht dan dat wij gaven.
We willen de puzzelmakers en puzzelaars bedanken voor een onwijze editie van de AIVD kerstpuzzel en we zien jullie volgend jaar weer
van harte!quote:Op maandag 21 februari 2022 16:03 schreef TeamTHT het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heel leuk dat de uitslag er zo snel is!
Wij zijn TeamTHT en hebben dit jaar 99 punten gehaald. Normaal zitten wij niet op FOK! (maar lezen stiekem wel met jullie mee).
In het laatste weekend voor de inleverdatum is het alsnog gelukt om opgave 3 op te lossen waardoor we hoopten eindelijk bij de club van 100 te behoren. Helaas zijn we 1 punt misgelopen op opgave 13a waar een ander antwoord werd gezocht dan dat wij gaven.
We willen de puzzelmakers en puzzelaars bedanken voor een onwijze editie van de AIVD kerstpuzzel en we zien jullie volgend jaar weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |