bij mij klopt de slot- rentetermijn niet, dus niet primadeluxquote:Op woensdag 19 januari 2022 20:57 schreef peterc het volgende:
SIG aflossing Valutablvd ontvangen, keurig op de vervaldatum, PRIMADELUX SIG
quote:Op woensdag 19 januari 2022 17:27 schreef lykkefund het volgende:
Pff, dit gaat "aanslepen", het L'vnda traject...Dank voor het delen. Wat een gedoe zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelf zit ik vanwege de spreiding ook in een 8 tal schepen. Meeste via crowdpartners. Gelukkig gaan al deze projecten zonder problemen. Dus het kan wel. Maar het blijft oppassen voor te oude schepen en voor pleziervaart. De projecten die ik gekozen heb zijn ervaren schippers met een goed verhaal die weten wat ze doen met een schip, waarbij het vooral om vrachtvervoer gaat.
Nog niet gedaan. Weet ook niet of ik het ga doen als ik al die stappen in de mail zo zie. En ik weet nog niet wat er aan de voorwaarden veranderd is.quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:07 schreef dyna18 het volgende:
[..]
nee, dit heb ik niet gedaan.
Ik wil de nieuwe voorwaarden van KoM niet accepteren, dus kan dit proces niet doorlopen.
Ben wel benieuwd naar jouw ervaring. Hoe verliep het proces? En waar liep je tegenaan?
Heb jij wel het juiste bedrag ontvangen uit het betaalschema, ik namelijk niet. Dat nog afgezien van het feit dat de rente die uitbetaald zou worden volgens het schem ook niet overeenkomt met 12 maanden het afgesproken percentage over het geīnvesteerde bedrag, misschien handig om dat ook eens te controleren, is met zo'n 12 maanden project eenvoudig te doen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:57 schreef peterc het volgende:
SIG aflossing Valutablvd ontvangen, keurig op de vervaldatum, PRIMADELUX SIG
Voor de liefhebbers:quote:Op woensdag 19 januari 2022 18:45 schreef ETphonehome het volgende:
Wanneer was dit project gepubliceerd?
Het is tussen de regels door gelezen wel een trieste situatie, gezondheidsproblemen... waardoor het schip langere tijd stillag.quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:10 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Dank voor het delen. Wat een gedoe zeg.
Zelf zit ik vanwege de spreiding ook in een 8 tal schepen. Meeste via crowdpartners. Gelukkig gaan al deze projecten zonder problemen. Dus het kan wel. Maar het blijft oppassen voor te oude schepen en voor pleziervaart. De projecten die ik gekozen heb zijn ervaren schippers met een goed verhaal die weten wat ze doen met een schip, waarbij het vooral om vrachtvervoer gaat.
Aflossing klopt, rente wijkt iets af vh betaalschema. Moet eerlijk zeggen dat ik niet (frequent) kijk naar de rentesom in het schema. Op jaarbasis wijkt de rente bij mij ook iets af.quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:33 schreef tnhb het volgende:
[..]
Heb jij wel het juiste bedrag ontvangen uit het betaalschema, ik namelijk niet. Dat nog afgezien van het feit dat de rente die uitbetaald zou worden volgens het schem ook niet overeenkomt met 12 maanden het afgesproken percentage over het geīnvesteerde bedrag, misschien handig om dat ook eens te controleren, is met zo'n 12 maanden project eenvoudig te doen.
Kan het renteverschil niet komen doordat de aflossing bv. een dag eerder heeft plaatsgevonden dan het oorspronkelijke schema?quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:54 schreef peterc het volgende:
[..]
Aflossing klopt, rente wijkt iets af vh betaalschema. Moet eerlijk zeggen dat ik niet (frequent) kijk naar de rentesom in het schema. Op jaarbasis wijkt de rente bij mij ook iets af.
quote:Op woensdag 19 januari 2022 16:55 schreef Horsemen het volgende:
Nieuw Nederlands (recreatief) Max Crowdfund project met pré investeringslinkje:
Loan #731686 Den Oever, 1779 GJ, NetherlandsMensen die een pré-investeringslinkje willen kunnen ons een DM sturen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat vinden jullie van dit project, ook in combinatie met de geboden netto rente?
Ook voor volgende projecten?quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:33 schreef Max_Crowdfund het volgende:
[..]
Mensen die een pré-investeringslinkje willen kunnen ons een DM sturen!
Er zijn hier vaak mensen die hier interesse in hebben. Misschien een idee dat jullie de linkjes hier standaard delen? Dat geeft voor nu ook gelijk wat meer spreiding voor de server.quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:33 schreef Max_Crowdfund het volgende:
[..]
Mensen die een pré-investeringslinkje willen kunnen ons een DM sturen!
Bij deze:quote:Op donderdag 20 januari 2022 10:28 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Er zijn hier vaak mensen die hier interesse in hebben. Misschien een idee dat jullie de linkjes hier standaard delen? Dat geeft voor nu ook gelijk wat meer spreiding voor de server.
Dit linkje had ik hier gisteren al gedeeldquote:Op donderdag 20 januari 2022 10:34 schreef Slijker het volgende:
[..]
Bij deze:
https://maxcrowdfund.com/node/731686
Wij hebben een iets ander systeem, aan de link zelf heb je niet zo veel. Je moet namelijk uitgenodigd worden om vroegtijdig toegang te krijgen. Wel iets om over na te denken om dit ook op een dergelijke manier te implementeren...quote:Op donderdag 20 januari 2022 10:28 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Er zijn hier vaak mensen die hier interesse in hebben. Misschien een idee dat jullie de linkjes hier standaard delen? Dat geeft voor nu ook gelijk wat meer spreiding voor de server.
quote:Op woensdag 19 januari 2022 17:28 schreef Horsemen het volgende:
Nieuwe aanvullende lening bij een Collin project:
Nilian BeheerHier heb ik wel interesse in! Linkje is van harte welkomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.collincrowdfund.nl/nilian-beheer/
Gedeeltelijk mee bekend.quote:Op donderdag 20 januari 2022 10:40 schreef Max_Crowdfund het volgende:
[..]
Wij hebben een iets ander systeem, aan de link zelf heb je niet zo veel. Je moet namelijk uitgenodigd worden om vroegtijdig toegang te krijgen. Wel iets om over na te denken om dit ook op een dergelijke manier te implementeren...
Overigens, hoe veel van jullie zijn bekend met de aankomende ECSP vergunning die invloed gaat hebben op alle Europese crowdfundingplatformen? Wanneer deze ingaat dan zullen dergelijke linkjes helemaal ophouden met bestaan, want het voortrekken van gebruiker zal niet meer mogen.
Stuur even een mailtje naar info@maxcrowdfund.com vanaf het emailadres dat is geregistreerd op het platform. Dan maken we het in ordequote:Op donderdag 20 januari 2022 12:20 schreef nvaonline het volgende:
@:Max_crowdfund graag een preinvesteringslinkje, kan helaas geen DM sturen.
Die reactie kreeg ik inmiddels van sig, maar er kan beste een dag (of week of maand) eerdre zijn afgelost, dat maakt in dit geval niets uit als het goed is. In de financiele analyse van het project (informatie op basis waarvan de investeeders o.a. hebben ingetekend) staat namelijk het volgende:quote:Op donderdag 20 januari 2022 00:43 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Kan het renteverschil niet komen doordat de aflossing bv. een dag eerder heeft plaatsgevonden dan het oorspronkelijke schema?
Daar lijkt me weinig ruimte in te zijn..., toch? (we hebben vorig jaar ook zo'n geintje meegemaakt, daar hadden ze van moeten leren en dit dus voor moeten zijn)quote:De Geldlener heeft de mogelijkheid om vervroegd af te lossen:
Bij een algehele aflossing binnen de rentevaste periode is de Geldlener verplicht een boete te betalen
overeenkomstig 6 maanden rente, zoals vastgelegd in de hypotheekakte. Is de resterende termijn korter
dan 6 maanden, dan geldt de boete over de resterende periode tot het einde van de rentevastperiode.
In het geval van een gebroken maand wordt het aantal dagen daarvan meegerekend. Daarnaast brengt
SamenInGeld administratiekosten in rekening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |