Naja het is iets toch?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:25 schreef Arizona het volgende:
Wel weer een gemiste kans dat de winkels maar tot 17:00 uur open mogen, in het kader van drukte-spreiding.
Maarja, ben hier toch al wel blij mee
Jij zal nooit het type zijn wat zijn mening aan zal passen door wetenschap. Dit subfora staat vol met verklaringen waarom je denkwijze bullshit is. Kijk alleen al naar de kansen om op de ic te belanden met en en zonder vaccinatie/booster etc.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja wat werken ze goed zeg.
Ze werken hooguit matig en dat slechts voor 3 a 4 maanden tops.
2G werkt niet. Graag een bron met cijfers die mijn ongelijk aantonen. Jij beweert dus jij bewijst.
Ik ben ook benieuwd naar welke overgangseffecten hij kiest. Dat kan mijn avond echt maken of breken.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:23 schreef Zwansen het volgende:
Ik ben benieuwd of Ernst zijn .ppt's altijd netjes uitlijnt. Ik vind het vreselijk als mensen naar de volgende slide klikken en de titel of de tekst staat dan net een stukje naar links of rechts.
Ook verschillende lettertypes of -groottes is enorm hinderlijk.
Dat zal Omicron leren!quote:Het dringende advies voor bezoek thuis wordt eveneens iets soepeler. In plaats van twee bezoekers per dag vanaf dertien jaar en ouder mogen dat er vanaf zaterdag vier zijn.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:26 schreef ThierryPicking het volgende:
[..]
Jij zal nooit het type zijn wat zijn mening aan zal passen door wetenschap. Dit subfora staat vol met verklaringen waarom je denkwijze bullshit is. Kijk alleen al naar de kansen om op de ic te belanden met en en zonder vaccinatie/booster etc.
Wij stormen nog even lekker door qua besmettingen. Twente heeft er nog zin in!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:25 schreef bloodymary1 het volgende:
Hier is het echt klaar. Nog maar 7 in mijn gemeente. Valt me wel tegen dat toen Limburg leidde dat hier elke dag even vermeld moest worden. Van wat doen ze daar allemaal? En nu is het in Holland het ergst en hoor je er geen hont meer over.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:25 schreef bloodymary1 het volgende:
Hier is het echt klaar. Nog maar 7 in mijn gemeente. Valt me wel tegen dat toen Limburg leidde dat hier elke dag even vermeld moest worden. Van wat doen ze daar allemaal? En nu is het in Holland het ergst en hoor je er geen hont meer over.
Hier gaat het ook nog lekker, 176 op zo'n 120.000 inwoners.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij stormen nog even lekker door qua besmettingen. Twente heeft er nog zin in!
Ziekenhuisopnames en overlijdens zijn er echter niet tot nauwelijks.
ik heb het al bewezen, jij kan gewoon niet zo goed lezen en ook over de vaccins ben je verkeerd geïnformeerd maar dat is allemaal jouw probleem, net als jezelf slachtoffer voelen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja wat werken ze goed zeg.
Ze werken hooguit matig en dat slechts voor 3 a 4 maanden tops.
2G werkt niet. Graag een bron met cijfers die mijn ongelijk aantonen. Jij beweert dus jij bewijst.
Het kneusje van de klas pesten is gewoon altijd leukquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:25 schreef bloodymary1 het volgende:
iedereen een katerquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:20 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
In steeds meer gemeentes komen nu de nieuwsberichten naar buiten dat de horeca morgen open gaat. In mijn gemeente morgen zelfs van 10 tot 22u.
Ik kijk er nu alweer naar uit om als een klein kind toegesproken te worden. Plus dat er een aanzienlijke kans is dat er weer grafiekjes voorbij komen die niet uitkomen en waar je daarna niks meer over hoort. Can't wait! En daarna hier op FOK! horen dat we te dom zijn als volk om het te begrijpen omdat we niet mee gaan in het beleid.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:23 schreef alpeko het volgende:
Ik vraag dit voor een slechtziende vriend: gaan ze de sheets vanavond ook beschrijven?
Ik neem aan dat ze minsten 1000 euro bonnen voor de bouwmarkt voor 10 gelukkige winnaars verloten (18 plus, vaxxinated only)quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Als er geen kahoot aan het eind zit word ik woedend.
Blijkbaar heb je een verhoogde kans op corona als je wel eens met je nicht neuktquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:28 schreef Benny het volgende:
In Volendam krijg je gratis corona bij je paling ofzo?
Schijnt dat dat dorp 1 grote familie is.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:28 schreef Benny het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:28 schreef Benny het volgende:
Haha, ik was dat advies eigenlijk al helemaal vergeten. En volgens mij de rest van NL ook als ik zo eens om me heen keek de afgelopen weken.quote:
Ik kan morgen eindelijk een nieuwe spatel kopen zonder gedoequote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:28 schreef bloodymary1 het volgende:
Ben voor alle ondernemers die open mogen blij, maar die winkels interesseert me persoonlijk dan weer geen fuck. Ik haat winkelen, bestel alles online met bezorging. Kan meestal wel zorgen dat ik dan net geen afspraken buiten de deur heb en anders zetten mijn vrienden van PostNL, DHL, DPD en weet ik wie nog meer het netjes ergens neer buiten het zicht. Toffe gasten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |