Of in het crematorium.quote:
Ja wat werken ze goed zeg.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is niet zwart wit zoals jij het graag hebt, vaccins werken, 2G werkt ook, we gaan allemaal dood maar we springen toch ook niet met z'n allen voor de trein?
Nee daar zitten we nog onder.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zitten we nu al aan de piek van de testcapaciteit? Teleurstellend.
Boven de 10 IC's per dag nog steeds de bedoeling. Daar zitten we nog boven.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Maak je niet druk. Ik weet (bijna) zeker dat 2G er niet gaat komen. Is nu met deze dalende ziekenhuiscijfers ook helemaal niet meer actueel.
Nee juist niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als je de journalisten op Twitter volgt is het gewoon de ministerraad geweest die dit gedaan heeft.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heel misschien helpt het dat er nu een dokter aan het roer staat, die ook zijn eigen afwegingen kan maken. Marcel Levy suggereerde gisteren al bij Beau dat Kuipers er waarschijnlijk niet hele andere ideeën op nahoudt dan hijzelf.
Als er geen kahoot aan het eind zit word ik woedend.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:23 schreef Zwansen het volgende:
Ik ben benieuwd of Ernst zijn .ppt's altijd netjes uitlijnt. Ik vind het vreselijk als mensen naar de volgende slide klikken en de titel of de tekst staat dan net een stukje naar links of rechts.
Ook verschillende lettertypes of -groottes is enorm hinderlijk.
niet dat ik weet.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De ambitie is toch om mee te spelen op Champions League niveauquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mooi record, je moet altijd streven naar het hoogste.
Zal zo even kijken, maar geen 7000quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:23 schreef bloodymary1 het volgende:
Zat er nou een correctie van 7.000 door die storing van gisteren bij? Of waren dat er niet zoveel. Dan valt het wel een beetje tegen, had hoger verwacht.
Mentimeterquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Als er geen kahoot aan het eind zit word ik woedend.
Ik hoop dat ie comic sans gebruikt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:23 schreef Zwansen het volgende:
Ik ben benieuwd of Ernst zijn .ppt's altijd netjes uitlijnt. Ik vind het vreselijk als mensen naar de volgende slide klikken en de titel of de tekst staat dan net een stukje naar links of rechts.
Ook verschillende lettertypes of -groottes is enorm hinderlijk.
Jij denkt nog steeds niet dat de vaccins werken? Wauw.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja wat werken ze goed zeg.
Ze werken hooguit matig en dat slechts voor 3 a 4 maanden tops.
2G werkt niet. Graag een bron met cijfers die mijn ongelijk aantonen. Jij beweert dus jij bewijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |