Boven de 10 IC's per dag nog steeds de bedoeling. Daar zitten we nog boven.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Maak je niet druk. Ik weet (bijna) zeker dat 2G er niet gaat komen. Is nu met deze dalende ziekenhuiscijfers ook helemaal niet meer actueel.
Nee juist niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zitten we nu al aan de piek van de testcapaciteit? Teleurstellend.
Als je de journalisten op Twitter volgt is het gewoon de ministerraad geweest die dit gedaan heeft.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heel misschien helpt het dat er nu een dokter aan het roer staat, die ook zijn eigen afwegingen kan maken. Marcel Levy suggereerde gisteren al bij Beau dat Kuipers er waarschijnlijk niet hele andere ideeën op nahoudt dan hijzelf.
Als er geen kahoot aan het eind zit word ik woedend.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:23 schreef Zwansen het volgende:
Ik ben benieuwd of Ernst zijn .ppt's altijd netjes uitlijnt. Ik vind het vreselijk als mensen naar de volgende slide klikken en de titel of de tekst staat dan net een stukje naar links of rechts.
Ook verschillende lettertypes of -groottes is enorm hinderlijk.
niet dat ik weet.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zitten we nu al aan de piek van de testcapaciteit? Teleurstellend.
De ambitie is toch om mee te spelen op Champions League niveauquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mooi record, je moet altijd streven naar het hoogste.
Zal zo even kijken, maar geen 7000quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:23 schreef bloodymary1 het volgende:
Zat er nou een correctie van 7.000 door die storing van gisteren bij? Of waren dat er niet zoveel. Dan valt het wel een beetje tegen, had hoger verwacht.
Mentimeterquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Als er geen kahoot aan het eind zit word ik woedend.
Ik hoop dat ie comic sans gebruikt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:23 schreef Zwansen het volgende:
Ik ben benieuwd of Ernst zijn .ppt's altijd netjes uitlijnt. Ik vind het vreselijk als mensen naar de volgende slide klikken en de titel of de tekst staat dan net een stukje naar links of rechts.
Jij denkt nog steeds niet dat de vaccins werken? Wauw.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja wat werken ze goed zeg.
Ze werken hooguit matig en dat slechts voor 3 a 4 maanden tops.
2G werkt niet. Graag een bron met cijfers die mijn ongelijk aantonen. Jij beweert dus jij bewijst.
Naja het is iets toch?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:25 schreef Arizona het volgende:
Wel weer een gemiste kans dat de winkels maar tot 17:00 uur open mogen, in het kader van drukte-spreiding.
Maarja, ben hier toch al wel blij mee
Jij zal nooit het type zijn wat zijn mening aan zal passen door wetenschap. Dit subfora staat vol met verklaringen waarom je denkwijze bullshit is. Kijk alleen al naar de kansen om op de ic te belanden met en en zonder vaccinatie/booster etc.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja wat werken ze goed zeg.
Ze werken hooguit matig en dat slechts voor 3 a 4 maanden tops.
2G werkt niet. Graag een bron met cijfers die mijn ongelijk aantonen. Jij beweert dus jij bewijst.
Ik ben ook benieuwd naar welke overgangseffecten hij kiest. Dat kan mijn avond echt maken of breken.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:23 schreef Zwansen het volgende:
Dat zal Omicron leren!quote:Het dringende advies voor bezoek thuis wordt eveneens iets soepeler. In plaats van twee bezoekers per dag vanaf dertien jaar en ouder mogen dat er vanaf zaterdag vier zijn.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:26 schreef ThierryPicking het volgende:
[..]
Jij zal nooit het type zijn wat zijn mening aan zal passen door wetenschap. Dit subfora staat vol met verklaringen waarom je denkwijze bullshit is. Kijk alleen al naar de kansen om op de ic te belanden met en en zonder vaccinatie/booster etc.
Wij stormen nog even lekker door qua besmettingen. Twente heeft er nog zin in!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:25 schreef bloodymary1 het volgende:
Hier is het echt klaar. Nog maar 7 in mijn gemeente. Valt me wel tegen dat toen Limburg leidde dat hier elke dag even vermeld moest worden. Van wat doen ze daar allemaal? En nu is het in Holland het ergst en hoor je er geen hont meer over.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:25 schreef bloodymary1 het volgende:
Hier is het echt klaar. Nog maar 7 in mijn gemeente. Valt me wel tegen dat toen Limburg leidde dat hier elke dag even vermeld moest worden. Van wat doen ze daar allemaal? En nu is het in Holland het ergst en hoor je er geen hont meer over.
Hier gaat het ook nog lekker, 176 op zo'n 120.000 inwoners.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij stormen nog even lekker door qua besmettingen. Twente heeft er nog zin in!
Ziekenhuisopnames en overlijdens zijn er echter niet tot nauwelijks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |