Schnabbelenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:06 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Ik schakel net in, vroeg me al af of dit de goede zender was. Wat doen die daar?
Ze hebben ooit het songfestival gewonnen als de slechtse winnaar ooit.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:06 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Ik schakel net in, vroeg me al af of dit de goede zender was. Wat doen die daar?
Ja dat weet ik nog wel.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze hebben ooit het songfestival gewonnen als de slechtse winnaar ooit.
Die zien we over een jaar of 4 wel op het echte ESFquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:14 schreef koffieleuk het volgende:
Sarah James van JESF genoemd, die zal dan ook wel een interval doen.
Daria zal wel nog dankbaarder zijn denk ikquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:16 schreef molloot200 het volgende:
Die pre recorded backings zijn duidelijk aanwezig
Als het daardoor in elk geval vocaal oké zou zijn dan zou ik het niet eens zo'n verkeerde optie vindenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:16 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Daria zal wel nog dankbaarder zijn denk ik
Ik ook niet hoor! Als de staging ook on par is ten minste.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als het daardoor in elk geval vocaal oké zou zijn dan zou ik het niet eens zo'n verkeerde optie vinden
Ja!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:23 schreef koffieleuk het volgende:
Deze ben ik ook meer gaan waarderen
Dat kan echt niet eigenlijkquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja!
Er was in Polen wel #ophef over deze, want één van de juryleden is ook één van de schrijvers van dit liedje.
Allemaal rond 8 begonnen en de favorieten aan het einde jaquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:52 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb overigens het idee dat straks alle favorieten in een ander land op hetzelfde moment zullen zijn
Ja, allemaal op het eindquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:52 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb overigens het idee dat straks alle favorieten in een ander land op hetzelfde moment zullen zijn
Ik lette even niet op, welk jaar was hij?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:54 schreef Arth_NL het volgende:
Oh Piasek. Bijna vergeten dat die ooit nog meedeed.![]()
De Rafal van voor Rafal bestond.
Heerlijk voorspelbaar inmiddels hèquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:56 schreef koffieleuk het volgende:
Folk liedje, dus bloemetjes op de backdrop en in het haar
2001quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:55 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik lette even niet op, welk jaar was hij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |