SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Nou ja en dat is dus ook wat ik bedoel. Het kan. Ik vind het alleen een beetje apart dat het binnen 2 weken gebeurt in BB2022, waar het tussen Jill en Thomas in 3 maanden niet is gebeurd. Dat zet je toch aan het denken.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:29 schreef Flory het volgende:
[..]
Vera heeft wel aangegeven dat je met iemand lekker moet kunnen lachen, hij moet dus wel humor moet hebben (welk soort humor is persoonlijk) Dimi is niet iemand waarbij je in slaap valt en ik moet er ook vaak om lachen. Een heel ander persoon als Tobi bijvoorbeeld die aardig en erg leuk is maar rustig en serieus.
Ik geloof het ook niet, het laatste wat je volgens mij wilt is een relatie beginnen met tig camera's op je gericht.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:31 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou ja en dat is dus ook wat ik bedoel. Het kan. Ik vind het alleen een beetje apart dat het binnen 2 weken gebeurt in BB2022, waar het tussen Jill en Thomas in 3 maanden niet is gebeurd. Dat zet je toch aan het denken.
ja om dat zij denkt maar fout denkt dat de kijkersquote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:31 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou ja en dat is dus ook wat ik bedoel. Het kan. Ik vind het alleen een beetje apart dat het binnen 2 weken gebeurt in BB2022, waar het tussen Jill en Thomas in 3 maanden niet is gebeurd. Dat zet je toch aan het denken.
Gast, moet je eens op schoolkamp gaan... Of op vakantie.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:31 schreef B00STER het volgende:
[..]
Het is een setup. Ze willen dit seizoen per se een stelletje hebben. Ze denken dat dit goed is voor de kijkcijfers, ik denk dat dit wel mee valt. De tijd van Bart en Sabine is echt voorbij. Het is een RLS, geen datingshow!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:31 schreef B00STER het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja om dat zij denkt maar fout denkt dat de kijkers
geen stelletjes uit elkaar stemmen,maar als ze snappen
dat het niet echt is, wel
Ik zoen wel eens op een eerste date dus ik vind het nog wel meevallen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:31 schreef B00STER het volgende:
[..]
Tja, zoek de verschillen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:31 schreef B00STER het volgende:
[..]
Uiterlijk is uiteraard ook niet alles. Maar in een Big Brother huis, binnen 2 weken als (destijds) genomineerde in bed gaan liggen met een door de kijkers vrijgestelde man, die ook nog het minst aantrekkelijk is, dan ga je gewoon vragen krijgen. Dat is eigenlijk alles wat ik bedoel. Ik begrijp de kritiek wel een beetje. Ik oordeel verder niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:32 schreef KnalPoenani het volgende:
Salar heeft mij te veel vrouwelijke trekjes, niet aantrekkelijk. Bij Kristof krijg ik een vervelend gevoel door zijn gedrag en uitspraken dus vind ik ook niks. Tobias is veruit de knapste man daar maar is een beetje saai (nog).
Met Dimitri kan Vera onwijs lachen dus ik snap haar keuze eigenlijk wel. Hij is misschien niet superknap maar wel gewoon een leuke knul vind ik.
Ja dat kan veel redenen hebbenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:31 schreef B00STER het volgende:
[..]
Over smaak valt te twisten.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:34 schreef B00STER het volgende:
[..]
Uiterlijk is uiteraard ook niet alles. Maar in een Big Brother huis, binnen 2 weken als (destijds) genomineerde in bed gaan liggen met een door de kijkers vrijgestelde man, die ook nog het minst aantrekkelijk is, dan ga je gewoon vragen krijgen. Dat is eigenlijk alles wat ik bedoel. Ik begrijp de kritiek wel een beetje. Ik oordeel verder niet.
Nou exact dat dus, dan doe je het erom is mijn eerste gedachte. En wat is dan de motivatie?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik geloof het ook niet, het laatste wat je volgens mij wilt is een relatie beginnen met tig camera's op je gericht.
Dan heb je geen tig camera's op je gericht en dagelijks 24/7 te bekijken en op tvquote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:34 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Gast, moet je eens op schoolkamp gaan... Of op vakantie.
Dan zie je hoe snel het kan gaan...
En wat heeft dat er mee te maken?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan heb je geen tig camera's op je gericht en dagelijks 24/7 te bekijken en op tv
Toen ik op kamp ging, hingen er geen 100 camera's boven mijn slaapzak. Althans, ben ik vrij zeker van.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:34 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Gast, moet je eens op schoolkamp gaan... Of op vakantie.
Dan zie je hoe snel het kan gaan...
Waarom ben je er zo erg mee bezig?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:35 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou exact dat dus, dan doe je het erom is mijn eerste gedachte. En wat is dan de motivatie?
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:36 schreef B00STER het volgende:
[..]
Toen ik op kamp ging, hingen er geen 100 camera's boven mijn slaapzak. Althans, ben ik vrij zeker van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |