Ik denk dat Sven in Turijn 2006 dichter bij het goud zat, dan straks in Peking bij een podiumplek.quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:14 schreef AgnesGru het volgende:
Het zou natuurlijk geniaal zijn als Sven wint, maar dat is een onmogelijke opgave. Gun hem in ieder geval een podiumplaats, ook mooi voor de statistieken.
Ja tsja, krijg je als je wedstrijden skipt en buiten top-6 WC standings valt. Misschien maar beter ook. Geen excuses, alles of niets.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:51 schreef hhh38 het volgende:
Ik las dat Roest en Bergsma niet in het laatste blokje van 6 zitten in de loting. Van der Poel, Bloemen, Swings, Ghiotto, Zakharov en Rumjantsev wel. De Nederlanders moeten een tijd neerzetten dus.
Ja vooral Roest zal bij een slechte loting helemaal alleen moeten rijden. Maar ik denk dat een tijd neerzetten voor hem misschien wel goed werkt.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja tsja, krijg je als je wedstrijden skipt en buiten top-6 WC standings valt. Misschien maar beter ook. Geen excuses, alles of niets.
Alhoewel je in slechtste geval geen lekkere loting krijgt en weinig draft hebt
Gelukkig kan ie afkijken bij Kramer en Engebraten die allebei ruim voor hem zullen starten gok ik.quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:25 schreef Felagund het volgende:
Ik hoop niet dat Roest te snel van start gaat, dit lijkt mij een niet al te snelle baan.
Ja, dat is wel een voordeel, vooral Engebraten die goed in vorm lijkt te zijn. Van Kramer is dat nog maar de vraag.quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gelukkig kan ie afkijken bij Kramer en Engebraten die allebei ruim voor hem zullen starten gok ik.
Kramer kan hem met z'n ervaring natuurlijk wel vertellen hoe het ijs is, los van hoe goed z'n race gingquote:Op donderdag 3 februari 2022 16:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een voordeel, vooral Engebraten die goed in vorm lijkt te zijn. Van Kramer is dat nog maar de vraag.
Waar vind je die? Dan kan ik zelf zoeken voortaanquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nog niet, ze zijn trager dan gisteren.
https://olympics.com/beij(...)#M5000M-------------quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waar vind je die? Dan kan ik zelf zoeken voortaan
Kramer in rit 1 en Roest zelfs voor de dweil, matige loting ookquote:
Zakharov werd 5e in SLC en 4e in Calgary!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:02 schreef Slobeend het volgende:
Ik verbaas me er altijd over dat Rumyantsev en Zakharov laat in lotingen zitten maar nooit goed rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |