Wat is het toch een ontzettend sympathieke jongen hequote:Op woensdag 9 februari 2022 12:45 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Uhm wat gebeurt hier nou weer
Sneller en beter ijs is juist ook in het voordeel van andere schaatsers. Zelf heeft die daar ook baat bij. Maar nee het is het grootste schandaal in de schaatshistoriequote:Op woensdag 9 februari 2022 12:45 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Uhm wat gebeurt hier nou weer
Nils heeft duidelijk nog nooit van Ingrid Paul gehoord.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sneller en beter ijs is juist ook in het voordeel van andere schaatsers. Zelf heeft die daar ook baat bij. Maar nee het is het grootste schandaal in de schaatshistorie
Die had ik eigenlijk uit mijn geheugen gewist, bedanktquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:58 schreef Remco het volgende:
[..]
Nils heeft duidelijk nog nooit van Ingrid Paul gehoord.
Schaatsers die gewend zijn om bijna alleen maar op perfect Heerenveen-ijs te rijden toch net ietsje meer.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:07 schreef linebear het volgende:
Wat een pannekoek. Iedereen heeft er dan toch voordeel aan.
Oh ja inderdaad.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:58 schreef Remco het volgende:
[..]
Nils heeft duidelijk nog nooit van Ingrid Paul gehoord.
Die denkt straks op de 10000 meter dat de pallet van de training er nog ligt.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Thieu snapt het niet zo goed volgens mij.
Nee hij heeft wel gelijk dat zwaardere omstandigheden in het voordeel zijn van schaatsers die dat gewend zijn. Dus eigenlijk iedereen behalve Nederlanders en misschien Canadezen en Amerikanen die bijna alleen op hoogte trainen. Als Nederland dat bewust beïnvloed is dat wel dubieus, maar die woorden die Nils gebruikt slaan nergens op.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sneller en beter ijs is juist ook in het voordeel van andere schaatsers. Zelf heeft die daar ook baat bij. Maar nee het is het grootste schandaal in de schaatshistorie
quote:De ‘cijfertjesman’ voert continu metingen uit op het ijs. Hij zegt: ,,Door te laten zien hoe ik tot mijn meetresultaten kom, hoop ik Messer en zijn mensen te overtuigen van mijn ideeën. Zo draag ik een steentje bij aan de mogelijke successen. Door dingen te benoemen en aan te blijven dringen op aanpassingen die in ons voordeel zijn, krijgen we toch iets meer voor elkaar.”
Alleen beïnvloedt hij zelf het ijs niet. Hij levert alleen maar data aan, waar de ijsmeester dan wat mee kan doen. Met nadruk op kan.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:42 schreef Mansjester het volgende:
Gaat voornamelijk om onderstaand stuk toch? Dat je het ijs probeert te beinvloeden omdat het jezelf voordeel oplevert
[..]
Hij dringt aan op aanpassingen, dat is wel wat meer dan alleen maar data aanleveren.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Alleen beïnvloedt hij zelf het ijs niet. Hij levert alleen maar data aan, waar de ijsmeester dan wat mee kan doen. Met nadruk op kan.
In hoeverre is het aandringen? Dat haal ik zelf niet uit het artikel.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij dringt aan op aanpassingen, dat is wel wat meer dan alleen maar data aanleveren.
Maar dit wordt enorm opgeblazen
Dat staat er letterlijk, maar hoe extreem dat is kan je er niet uithalen, Nils maakt daar in z'n hoofd blijkbaar iets heel heftigs vanquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:01 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
In hoeverre is het aandringen? Dat haal ik zelf niet uit het artikel.
Misplaatste arrogantie van TeamNL en KNSB.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:04 schreef heywoodu het volgende:
Wat een bizar slechte 'uitleg' van Remy de Wit wel. Hij maakt het alleen maar erger.
Oh, zo bedoelde ik het ook meer.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat staat er letterlijk, maar hoe extreem dat is kan je er niet uithalen, Nils maakt daar in z'n hoofd blijkbaar iets heel heftigs van
Ok Lance. Dat zal ze leren!quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:57 schreef Netsplitter het volgende:
Ik had als KNSB meteen contact gezocht met de advocaten en een persbericht daarover uit gestuurd.
Keihard de kop indrukken.
Hij is een beetje te oud om over de knie te leggen, dus dan maar zo.quote:
Waarschijnlijk zijn ze gewoon jaloers dat ze zelf niet zo'n ijsmeter in de equipe hebben of wist ie zelfs oprecht niet dat het bestond (lijkt me sterk)quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:55 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind dit op zich wel helder, ik zie echt het probleem niet:
https://nos.nl/peking2022(...)h-kampioen-onwaardig
Op zich zou me dat bij Nils dan ook weer niks verbazen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn ze gewoon jaloers dat ze zelf niet zo'n ijsmeter in de equipe hebben of wist ie zelfs oprecht niet dat het bestond (lijkt me sterk)
Maar ik ga er vanuit dat jij met de ijsmeester overlegt hoe het ijs zo goed en snel mogelijk gemaakt kan worden, niet zo goed mogelijk voor jouw schaatsers. En dat laatste komt wel duidelijk in het interview naar voren.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn ze gewoon jaloers dat ze zelf niet zo'n ijsmeter in de equipe hebben of wist ie zelfs oprecht niet dat het bestond (lijkt me sterk)
aankaarten is wat anders dan iemand betichten van fraude en het de grootste scam ooit is. Doping zou er niks bij zijnquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:08 schreef wimderon het volgende:
Jeetje wat een woede in vooral dat andere topic hierover.
Kennelijk is dit toch wel een topic onder schaatsers uit niet-Nederland. Prima dat hij het dan aankaart, dat het na een gewonnen race is maakt het ook er niet zwakker op.
Het is behoorlijk over de top inderdaad. Maar als hij het in een bijzinnetje noemt wordt er verder geen aandacht aan besteed natuurlijk.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:42 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
aankaarten is wat anders dan iemand betichten van fraude en het de grootste scam ooit is. Doping zou er niks bij zijn
nu wel idd. Dat er aandacht komt prima, kon imo wel anders.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is behoorlijk over de top inderdaad. Maar als hij het in een bijzinnetje noemt wordt er verder geen aandacht aan besteed natuurlijk.
Waar merk je dit uit op?quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:08 schreef wimderon het volgende:
Kennelijk is dit toch wel een topic onder schaatsers uit niet-Nederland. Prima dat hij het dan aankaart, dat het na een gewonnen race is maakt het ook er niet zwakker op.
Dit heb ik vanmorgen ergens gelezen of voorbij horen komen in een stuk over de kritiek van Van der Poel, kan het nu natuurlijk zo snel niet terugvindenquote:
Er werd in ieder geval gezegd dat de Chinezen hadden geklaagd omdat het ijs was aangepast in het nadeel van Ning (en dus in het voordeel van de Nederlanders). Maar weet niet of je dat bedoelt.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit heb ik vanmorgen ergens gelezen of voorbij horen komen in een stuk over de kritiek van Van der Poel, kan het nu natuurlijk zo snel niet terugvinden
Dat heb ik Urben horen zeggen inderdaad, weet niet of hij het ook was. Die was eerst op de radio en later nog uitgebreid op tv (op audiëntie bij de onvermijdelijke Jeroen Stekelenburgquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Er werd in ieder geval gezegd dat de Chinezen hadden geklaagd omdat het ijs was aangepast in het nadeel van Ning (en dus in het voordeel van de Nederlanders). Maar weet niet of je dat bedoelt.
Ik zou zo'n klacht van de Chinezen veel serieuzer nemen dan die van Van der Poel om eerlijk te zijnquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Er werd in ieder geval gezegd dat de Chinezen hadden geklaagd omdat het ijs was aangepast in het nadeel van Ning (en dus in het voordeel van de Nederlanders). Maar weet niet of je dat bedoelt.
Welke andere topic?quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:08 schreef wimderon het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |