Laat dat maar aan die Chinezen over, ik zie het nog wel voor me dat er wel allerlei technische problemen zijnquote:Op zondag 30 januari 2022 12:09 schreef ijs_beer het volgende:
De hal van binnen. Ziet er toch gaver uit dan toen in Sochi op Pyeonchang.
Die kans acht ik ook best groot. Die waren er al vrij veel in Tokio, terwijl je van de Japanners wel iets anders zou verwachten.quote:Op zondag 30 januari 2022 12:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Laat dat maar aan die Chinezen over, ik zie het nog wel voor me dat er wel allerlei technische problemen zijn
Volgens Arjan Samplonius zit het wel goed met Irene Schouten. Hij denkt dat de concurrentie alleen nog van Miho Takagi en Ivanie Blondin komt.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)riete-irene-schouten
Het is over jongens
Dit soort artikelen altijd met halve informatie... Laat gewoon de uitslag zien en dan oordeel ik zelf wel wat ik er uit wil halen.quote:Op maandag 31 januari 2022 12:14 schreef franklop het volgende:
Thomas Krol heeft maandag in Peking een trainingswedstrijd op de 1.000 meter gewonnen. De 29-jarige rijder van Jumbo-Visma kwam in de National Speed Skating Oval tot een tijd van 1.08,84. Aan de testwedstrijd deden acht schaatsers mee.
Krol noteerde eind december bij het olympisch kwalificatietoernooi in Heerenveen een winnende tijd van 1.07,24. Eerder deze maand won hij ook bij de EK afstanden (eveneens in Thialf) de 1.000 meter: 1.07,77. Krol doet bij de Olympische Spelen, die vrijdag beginnen, mee aan de 500, 1.000 en 1.500 meter.
Marijke Groenewoud was bij de trainingswedstrijd over 1.000 meter de rapste vrouw in Peking. De Friezin van Team Zaanlander klokte 1.16,30. Bij de Spelen komt ze in actie op de 1.500 meter en de massastart.
Jorrit Bergsma, de olympisch kampioen van 2014 op de 10 kilometer, kwam ook de baan op. De 35-jarige ploeggenoot van Groenewoud noteerde in een wedstrijd over 3 kilometer de vierde tijd: 3.44,38. Bergsma rijdt zondag bij de Spelen de 5.000 meter, net als Patrick Roest en Sven Kramer.
De voor Canada uitkomende Ted-Jan Bloemen, die Bergsma vier jaar terug opvolgde als winnaar van de olympische 10 kilometer, klokte 3.41,15 en werd daarmee tweede achter de Noor Hallgeir Engebraten (3.40,60).
Carlijn Achtereekte reed maandag de 3 kilometer. De regerend olympisch kampioene op die afstand besloot haar race voortijdig. De 3.000 meter voor vrouwen is zaterdag de eerste schaatsafstand bij de Spelen. Ook Irene Schouten en Antoinette de Jong doen daaraan mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 januari 2022 12:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit soort artikelen altijd met halve informatie... Laat gewoon de uitslag zien en dan oordeel ik zelf wel wat ik er uit wil halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb er 1 voor jeCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Nice. Binnenkort even topic ook openen daarvoorquote:Op maandag 31 januari 2022 12:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
3km voor de mannen ja! @:Mansjester
Hmzzz TJ Flowers lijkt wel in goede doen helaas...quote:
En Engebraten dus nog beter!quote:Op maandag 31 januari 2022 13:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hmzzz TJ Flowers lijkt wel in goede doen helaas...
Kan zoiets nog gecorrigeerd worden in een paar dagen tot een week?quote:Op maandag 31 januari 2022 17:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Krol heeft het over zacht (en traag) ijs.
Broddelwerk van Mark Messer?quote:Op maandag 31 januari 2022 17:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Krol heeft het over zacht (en traag) ijs.
Geen idee of zoiets snel aan te passen is. In de eerste week zijn het wel vooral de duurnummers (1.500 meegerekend) en in de tweede week de 500 en 1.000. De 500 (v) is een dag na de 10.000 (m), maar of dat dus in 24 uur is aan te passen?quote:Op maandag 31 januari 2022 17:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kan zoiets nog gecorrigeerd worden in een paar dagen tot een week?
Zoals verwacht dus wel een flink nadeel dat we geen WK Afstanden hebben gehad daar vorig jaar.
Wat maakt het uit. Als de omstandigheden voor iedereen maar gelijk is.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kan zoiets nog gecorrigeerd worden in een paar dagen tot een week?
Zoals verwacht dus wel een flink nadeel dat we geen WK Afstanden hebben gehad daar vorig jaar.
Blijft dit een schaatshal na deze OS, of gaan ze er iets anders mee doen?quote:Op maandag 31 januari 2022 17:24 schreef Idisrom het volgende:
Het schaatsstadion voor speedskating is het enige nieuw gebouwde stadion met deze Winterspelen. De rest is hergebruikt.
Ten eerste is schaatsen is altijd leuker met snelle tijden. Ten tweede zijn de Nederlanders over het algemeen gebaad bij snelle omstandigheden, omdat Thialf relatief heel snel is voor een laaglandbaan. Uitzondering zijn misschien Bergsma en Schouten.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:27 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Wat maakt het uit. Als de omstandigheden voor iedereen maar gelijk is.
We zeuren toch ook niet dat de modder teveel opgedroogd was met het WK veldrijden, tenzij ze uit Vlaanderen komen.
Vind dat ook overdreven. Thialf is gewoon bizar snel. Als deze baan op het niveau van Berlijn of Hamar is, is het een prima locatie.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:27 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Wat maakt het uit. Als de omstandigheden voor iedereen maar gelijk is.
We zeuren toch ook niet dat de modder teveel opgedroogd was met het WK veldrijden, tenzij ze uit Vlaanderen komen.
Ik denk dat het het nationaal schaatscentrum wordt, zeg maar de Thialfbaan van China.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:59 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Blijft dit een schaatshal na deze OS, of gaan ze er iets anders mee doen?
Gelukkig is er daarnaast ook nog echte sport.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:20 schreef BasEnAad het volgende:
Wel even wennen,1 afstandje per dag in de ochtend. Twee keer knipperen met je ogen en het is weer klaar.
Sleetje rijden en jeu de boule on ice zijn geen sporten.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig is er daarnaast ook nog echte sport.
Mand.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:44 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Sleetje rijden en jeu de boule on ice zijn geen sporten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |