abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203174141

[info]Let op: we zijn allemaal bekend met de hete hangijzers omtrent het onderwerp ''corona'', discussies zijn pittig en lopen soms ook lichtelijk uit de hand. Dat is tot daar aan toe; persoonlijke vetes tolereren we absoluut niet en daar is dan ook een zero tolerance beleid op van toepassing.

Dit betekent dat we veel sneller zullen overgaan op een forumspecifieke ban voor COR. COR is een relatief druk forum en natuurlijk een actueel onderwerp. Het is voor newbies en oldies alike geen uitnodiging om mee te posten als er louter gekissebis tussen een klein groepje users te lezen is. Als je de neiging voelt om op de persoon te spelen of een sneer uit te delen, is het ook een heel goede optie om iemand te negeren.[/info]

Vragen over je eigen gezondheid: huisarts of GGD
Andere vragen: 0800-1351 (08:00-22:00)
Twijfel je over de vaccinatie, bel de De Vaccinatie Twijfeltelefoon: 088-7555777

Bij klachten, blijf thuis, en laat je testen!
Om een afspraak te maken voor een Coronatest bel je tussen 08:00 en 20:00 met 0800-1202.
Je kunt ook online een afspraak maken voor een Coronatest via https://coronatest.nl/, hier heb je wel een DigiD voor nodig.

Afspraak maken kan via www.coronatest.nl , www.coronavaccinatie-afspraak.nl of telefoonnummer 0800-7070.

SPOILER: Helpen?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hont
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Linkjes voor informatie
SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)
SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)
SPOILER: Informatie over dagcijfers
SPOILER: Varianten waaronder Omicron
SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatus
SPOILER: Gedragsregels in dit topic:
  donderdag 13 januari 2022 @ 19:17:14 #2
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203174155
Hopelijk massale burgerlijke ongehoorzaamheid dit weekend tegen de onnodige knellende maatregelen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_203174176
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 19:17 schreef Perrin het volgende:
Hopelijk massale burgerlijke ongehoorzaamheid dit weekend tegen de onnodige knellende maatregelen.
Hoop het ook. En dan geen politie inmenging. Laat de den haag bubbel maar barsten.
  donderdag 13 januari 2022 @ 19:19:04 #5
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203174183
Dit wordt toch complete chaos zo met die handhaving die overal anders wordt...

Het coronabeleid stort nu echt snel in elkaar.
pi_203174188
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 19:17 schreef Perrin het volgende:
Hopelijk keihard optreden tegen mensen die de wet overtreden omdat ze de democratie niet respecteren.
pi_203174191
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 19:09 schreef Johannes788 het volgende:
Pechtold held net op NPO1:

“Doe gewoon zoals Spanje, behandel het als de griep.”

Opheffen dus. Mooi :) d66’er naar mijn hart
Direct al scheurtjes in die partij.

Mooi, erg mooi.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_203174201
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 19:18 schreef alpeko het volgende:

[..]
Windvaan Bruls _O-
Zo'n vedergewicht is 'ie anders niet.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_203174204
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 19:18 schreef alpeko het volgende:

[..]
Windvaan Bruls _O-
Bruls is wel verworden tot de spreekbuis van het CDA-bestuur. Zou die man ook een eigen mening hebben?
pi_203174205
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 19:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Hopelijk keihard optreden tegen mensen die de wet overtreden omdat ze de democratie niet respecteren.
Volgens de democratie horen we nu open te gaan hoor. Weet niet of je het door hebt...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_203174209
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 19:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik kan me niet herinneren ooit op het OMT gestemd te hebben.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_203174213
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 19:19 schreef WheeledWarrior het volgende:

Dit weekend wordt wel geinig inderdaad, maar denk dat maandag alles wel weer gehandhaafd gaat worden. Al die extra’s boa’s moeten ook wat te doen hebben.
- verwijderd door admin -
  donderdag 13 januari 2022 @ 19:21:04 #13
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203174214
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 19:20 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Volgens de democratie horen we nu open te gaan hoor. Weet niet of je het door hebt...
Je weet wel dat dingen niet zo werken.
pi_203174222
Bruls zal echt een minister van Justitie wezen die alle horecaondernemers die opengaan met de ME laat bestormen.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_203174223
Hier gaat alles gewoon open, zonder afspraak. Ook na zaterdag is de bedoeling.
pi_203174225
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 19:19 schreef WheeledWarrior het volgende:

Die hele willekeur toont alleen maar de totale potsierlijkheid aan.

Maar het is wel de bijl in je rechtsstaat. Immers als je zegt “we handhaven niet”, of je uitlaat zoals Yesilgoz gisteren, dan geef je het signaal af dat je naar wens kan gaan shoppen in wet- en regelgeving. Ik weet niet of je dat uiteindelijk moet willen.
pi_203174227
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 19:20 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Ik kan me niet herinneren ooit op het OMT gestemd te hebben.
Die adviseren slechts. Je hebt er weinig van begrepen.
pi_203174240
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 19:20 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Volgens mij heeft onze democratisch gekozen regering daar nog helemaal geen besluit over genomen, dus ik heb geen idee waar je op doelt.
  donderdag 13 januari 2022 @ 19:23:01 #19
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_203174242
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 18:08 schreef RipCity het volgende:
Hoofd IC zet vraagtekens bij streng coronabeleid door meevallende opnamecijfers

https://www.at5.nl/artike(...)llende-opnamecijfers
In Amsterdam waar de besmettingen rondgieren.... O+
Kan die man niet ff een foontje naar Kuipers plegen ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_203174243
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 19:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Die adviseren slechts. Je hebt er weinig van begrepen.
Je bent bekend met de kreet “de facto”?
pi_203174248
quote:

[..]
Zaterdag wilden ze het doen in de vorm van demonstreren, dat zou ik wel ludiek vinden. Vooral omdat het de regering dwingt een standpunt in te nemen. Het belangrijkste punt in dit geval is dat diverse burgemeesters aangegeven hebben niet te zullen handhaven en het zien als demonstreren. Dat lijkt me prima binnen de democratie passen, aangezien het in overleg met het lokale bestuur wordt gedaan.
pi_203174254
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 19:21 schreef hollandia02 het volgende:
Bruls zal echt een minister van Justitie wezen die alle horecaondernemers die opengaan met de ME laat bestormen.
Dan halen we denk ik wel het wereldnieuws met spectaculaire beelden.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_203174267
''Versoepelingen'', nog zo een kutwoord. Zelfde als lockdown.
pi_203174270
Sowieso, mensen die zich maar blijven verschuilen achter 'Ja maar democratie!!' en 'Wet = wet!!'. Ernstig gevaarlijke gedachtegangen. Kent die blinde gezagstrouwheid eigenlijk grenzen?
  donderdag 13 januari 2022 @ 19:25:33 #25
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203174275
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 19:23 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Dan halen we denk ik wel het wereldnieuws met spectaculaire beelden.
Opstand breekt uit in laatste land dat hardnekkig vasthoudt aan lockdown.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')