Ja zeg, als ze nu alles flink versoepelen is er straks geen excuus meer om 2G erdoorheen te drukken!quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:30 schreef Molo het volgende:
Waarom zou je níet de horeca en alles open gooien?
En wanneer kan het dan eigenlijk wel?
Wat moet alles nog kosten qua kapot gaan en laten wegkwijnen??
Haha wat ern land he. Mooi hier slles open. Ik ga tukken zo doeoquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:30 schreef Molo het volgende:
Omdat Jaapgod en Koopmans oprecht hun broek volschijten voor de verwachte GOLF DES DOODS.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:30 schreef Molo het volgende:
Zijn we eigenlijk nog een virus aan het bestrijden of gewoon politieke spelletjes aan het spelen?quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:33 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja zeg, als ze nu alles flink versoepelen is er straks geen excuus meer om 2G erdoorheen te drukken!
Proostquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:36 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Haha wat ern land he. Mooi hier slles open. Ik ga tukken zo doeo
Dat en die angstmodus lijken wel de drijfveren ja. Pfffquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:33 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja zeg, als ze nu alles flink versoepelen is er straks geen excuus meer om 2G erdoorheen te drukken!
Het laatste.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zijn we eigenlijk nog een virus aan het bestrijden of gewoon politieke spelletjes aan het spelen?
DonDeleefquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:36 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-ga-maar-versoepelenquote:De druk op de ziekenhuizen is de laatste tijd minder geworden, de cijfers over de omikronvariant zijn gunstig en áls er mensen met omikron werden opgenomen, is dat bijna altijd waarschijnlijk een 'nevendiagnose'. Dat zegt Peter de Jager, hoofd intensive care van het Jeroen Bosch ziekenhuis in Den Bosch.
Hoeveel had je er al op toen je dit typte?quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:36 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
De golf des doods is inmiddels ontaard in een aftrapte Golf IV van 575 euro met overal deuken en een zwaarlijvige man achter het stuur.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Omdat Jaapgod en Koopmans oprecht hun broek volschijten voor de verwachte GOLF DES DOODS.
Ik durf de stelling wel aan dat een burgemeester meer democratische legitimatie heeft dan de regering. Dus dat kan het criterium niet zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:17 schreef zalkc het volgende:
[..]
Het OMT is niet verkozen dus zijn ze ondemocratisch maar meritocratisch samengesteld. Het is dus geen flauwekul om het OMT ondemocratisch te noemen. Het is een leugen om te zeggen dat ze democratisch zijn samengesteld.
[..]
Een burgemeester is een ondemocratische, maar welzeker politieke, entiteit. Het staat hem vrij om politieke druk uit te oefenen ten behoeve van zijn gemeente.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:39 schreef trein2000 het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-ga-maar-versoepelen
Het begint toch wel heel potsierlijk te worden, rest van het artikel ook de moeite waard.
Eat that, OMT.quote:"Als je nu nog vasthoudt aan een lockdown bedrijf je geen wetenschap meer."
Tuurlijk is het het randje opzoeken, maar uit een protest je winkels de hele dag opengooien om te laten zien dat het wel goed kan gaan, of dat het wel veilig kan zou ik wel als demonstreren kunnen zien.quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Winkels opengooien is geen demonstreren. Dat is echt je reinste flauwekul.
Dit zijn burgemeesters die hun rug persoonlijke mening over de maatregelen boven hun democratische taak stellen. Nergens is geregeld dat de burgemeester een lokaal oordeel mag vellen over de maatregelen in het kader van corona.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:39 schreef trein2000 het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-ga-maar-versoepelen
Het begint toch wel heel potsierlijk te worden, rest van het artikel ook de moeite waard.
Mooi toch, loop es niet zo te stoken nu.nl!quote:In de praktijk kunnen burgemeesters een door het kabinet ingestelde coronamaatregel naast zich neerleggen zonder dat ze op korte termijn worden teruggefloten door een overheidsinstantie. Dat blijkt uit een rondgang van NU.nl langs onder meer het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS), het Veiligheidsberaad en de Raad van State.
Maar dat systeem is te logisch.quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
https://www.hln.be/binnen(...)ijft-open~a8398cce6/
Ik vind het systeem waar de Belgen aan denken, zeker door de ontwikkeling van Omicron, heel logisch klinken. Zouden wij wel mogen overnemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |