@Mansjester is een extreem kritische kijker. Ik reken er voor mezelf altijd een +1 of -1 bij als hij een sterke mening over iets heeftquote:
Eet smakelijk. Ziet er prima uit.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:57 schreef tong80 het volgende:
Vriend van me heeft Toast en Tosti restaurant. Kwam even langs.![]()
[ afbeelding ]
Hemels voer echt waarquote:Op zondag 16 januari 2022 12:57 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Het was dan ook heerlijk.quote:
quote:Op zondag 16 januari 2022 12:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@:Mansjester is een extreem kritische kijker. Ik reken er voor mezelf altijd een +1 of -1 bij als hij een sterke mening over iets heeft.
@JR-Style-93quote:Op zondag 16 januari 2022 12:57 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht die komt niet meer. Zie boven je.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Chinees en als dessert een boosterprik.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Antisemitisch? Bedoelen ze die vergelijkingen met WO2? Of zijn er echt anti-jood dingen geroepen?quote:
Ik heb even wat delen van die soap gemist, maar waarom? Het gebeurde 'toevallig' bij de The Voice, maar in feite zijn die BN'ers toch gewoon schuldig, niet (de makers van) dat programma?quote:Op zondag 16 januari 2022 18:40 schreef 3rr0r het volgende:
Iedereen rent weg bij The Voice (Anouk, T-Mobile, Lidl), op naar SHO.
dat weten we nog nietquote:Op zondag 16 januari 2022 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb even wat delen van die soap gemist, maar waarom? Het gebeurde 'toevallig' bij de The Voice, maar in feite zijn die BN'ers toch gewoon schuldig, niet (de makers van) dat programma?
Van Jeroen Rietbergen had ik nog nooit gehoord.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb even wat delen van die soap gemist, maar waarom? Het gebeurde 'toevallig' bij de The Voice, maar in feite zijn die BN'ers toch gewoon schuldig, niet (de makers van) dat programma?
Nou, dat ITV (voorheen Talpa) is de maker en die heeft er niet echt iets mee gedaan anders dat die Jeroen streng toespreken ofzo en dat vindt men niet oké.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
toch blijkbaar een prins van de mol familiequote:Op zondag 16 januari 2022 18:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van Jeroen Rietbergen had ik nog nooit gehoord.
Er lopen bij die demo’s eigenlijk steevast van die hele enge groepjes mee zoals voorpost, nvu.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Antisemitisch? Bedoelen ze die vergelijkingen met WO2? Of zijn er echt anti-jood dingen geroepen?
Het zijn allemaal massaverkrachters!quote:Op zondag 16 januari 2022 18:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
toch blijkbaar een prins van de mol familie
Dus het is John de Mol zijn schuld?quote:Op zondag 16 januari 2022 18:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nou, dat ITV (voorheen Talpa) is de maker en die heeft er niet echt iets mee gedaan anders dat die Jeroen streng toespreken ofzo en dat vindt men niet oké.
weinig te verliezen als je ziel verkocht isquote:Op zondag 16 januari 2022 18:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het zijn allemaal massaverkrachters!
Of ze moeten duidelijk afstand nemen van John de Mol.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus het is John de Mol zijn schuld?
vanaf nu kijk ik geen VI Vandaag meer!
Uiteindelijk wel lijkt me. Is ook lastig als het de vriend van je zus is, dan bonjour je hem er niet zo uit. Tevens was dan de aandacht er toen al op gekomen en het programma beschadigd.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus het is John de Mol zijn schuld?
vanaf nu kijk ik geen VI Vandaag meer!
nee, dit is de enige tijd in de geschiedenis dat die shit niet bestaatquote:Op zondag 16 januari 2022 19:05 schreef Caland het volgende:
Het pedofiele netwerk van de elite ontrafelt zich!!!
Meisjes, in ieder geval bij Marco B.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:09 schreef 3rr0r het volgende:
Ben wel benieuwd hoe die vrouwen eruit zien.
Dat is hoe ze die dames te pakken nemen.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van Jeroen Rietbergen had ik nog nooit gehoord.
Kun je ze niet kwalijk nemen. Het zijn Engelsen hè.quote:
Niet met Humberto hèquote:Op zondag 16 januari 2022 23:42 schreef AFCNiels het volgende:
Pfff, Humberto ook al. @:KingRoland had jij dit verwacht?
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |