Een lekkere ovenschotel met macaroni, kaas, kip en groentequote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe gyros.
Eet smakelijk! Wat leuk dat je dit vraagt, erg attent van je!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Precies, behoorlijk dommig van @3Rror dat hij daar niet aan dacht.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien hadden ze wel heel erg trek in pizza, weet jij veel.
wie?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Precies, behoorlijk dommig van @:3rror dat hij daar niet aan dacht.
Rode kool met rundvleesquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom een aziatische kapper?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:53 schreef KingRoland het volgende:
Als iemand nog een Aziatische kapper kan aanbevelen of kennen laat het mij maar weten want kappers mogen weer open
Thanks boys
Frietdag. Dikke oprijplaat naar binnen gewerkt. #moddervetquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Moet naar zo'n dure yuppenzaak. Vaste adresje kon ik niet online boeken.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:53 schreef KingRoland het volgende:
Als iemand nog een Aziatische kapper kan aanbevelen of kennen laat het mij maar weten want kappers mogen weer open
Thanks boys
Pasta van HelloFresh @Calandquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je doet verdomme maar gewoon normaalquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:42 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Eet smakelijk! Wat leuk dat je dit vraagt, erg attent van je!
Zelfgemaakt pizza di carne, bloemkool bodem.
Wat is normaal?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je doet verdomme maar gewoon normaal
Moet jij wetenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:39 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik zat hier al toen de mannen van staal en de schepen van hout waren, vrind.
^^ @onlogischquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kloon van @:wateropmars ? @:helpmefok ?
Een kloon van niemand.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kloon van @:wateropmars ? @:helpmefok ?
Bobbel in z'n tapijt.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:15 schreef Wereldgozer het volgende:
Heeft Sjon de Mol een groot probleem?
@:lenny_leonard @:zipportal
Goedmorgen, had het nog niet vernomen van je rikketik, zit tegenwoordig wat minder op Fok en meer aan de werk.quote:
SE03 is uit. Stevig hyped wel.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:25 schreef El-Stinho het volgende:
@:Caland Eerste aflevering Afterlife meegepikt en dit zit me als gegoten.
Ben met S01 begonnen gisteren. Twee afleveringen gehad en nu ben ik een Rocket Man.quote:
Één van de beste series op den Netflix.quote:Op zondag 16 januari 2022 11:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ben met S01 begonnen gisteren. Twee afleveringen gehad en nu ben ik een Rocket Man.
Het cynische en sarcastische is helemaal mijn ding.quote:Op zondag 16 januari 2022 11:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Één van de beste series op den Netflix.
gervaisgodquote:Op zondag 16 januari 2022 11:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het cynische en sarcastische is helemaal mijn ding.
Ja, maar het extreem ongemakkelijke is nog meer mijn ding.quote:Op zondag 16 januari 2022 11:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het cynische en sarcastische is helemaal mijn ding.
Prima review.quote:
Vind het het veel van hetzelfde, op een gegeven moment ergens tijdens seizoen 2 kon het me niet meer boeien. Het blijft maar een beetje doorkabbelen.quote:Op zondag 16 januari 2022 11:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ben met S01 begonnen gisteren. Twee afleveringen gehad en nu ben ik een Rocket Man.
quote:Op zondag 16 januari 2022 12:26 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Vind het het veel van hetzelfde, op een gegeven moment ergens tijdens seizoen 2 kon het me niet meer boeien. Het blijft maar een beetje doorkabbelen.
6.1/10
Jezus wat een boekwerkquote:Op zondag 16 januari 2022 12:26 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Vind het het veel van hetzelfde, op een gegeven moment ergens tijdens seizoen 2 kon het me niet meer boeien. Het blijft maar een beetje doorkabbelen.
6.1/10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |