Oh, joh. Ik kreeg er al een maand meldingen van, dus ik deed een poging tot satire.quote:
Ik ben ook bijna koos abo-loos.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, joh. Ik kreeg er al een maand meldingen van, dus ik deed een poging tot satire.
Enig hinderlijke gaan die advertentiemeldingen weer zijn. Verder kan ik het wel leien.
Ben je spotter van Taghi ofzo.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:13 schreef El-Stinho het volgende:
Ik was vandaag toevallig in de buurt van het Binnenhof en ik zag Onze Jaïr in actie.
Mooi dat in die tijd iedereen zo'n simpele boerenkop had. Klaassen zou er zo tussen kunnen met zijn kaartje.quote:
Kwam 'ie ook.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 08:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Behalve Keizer, die ziet er uit alsof hij net uit het concentratiekamp komt gewandeld.
ik ben er wel geweest alleen niet zo'n liefhebber van paella, maar paella is natuurlijk net zoiets als de nasi a la @johannes_vermeer , komt in allerlei soorten en matenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
@:tarado
Ongetwijfeld ben jij, wereldreiziger dat je er loopt, ooit in Valencia geweest en heb jij daar fatsoenlijke paella gehad.
Als je daarmee klaar bent zou ik Sterke verhalen van Ton van Dijk eens lezen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:20 schreef El-Stinho het volgende:
Beste mensen, vooral @:maxi-mus en @:ggmm neem ik op dit gebied serieus.
Gooi even Netflix-tips.
The Witcherquote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:20 schreef El-Stinho het volgende:
Gooi even Netflix-tips.
After life seizoen 3 staat erop maatquote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:20 schreef El-Stinho het volgende:
Gooi even Netflix-tips.
Dan heb ik wat meer info nodig maar ik ben momenteel bezig in Stay Close.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:20 schreef El-Stinho het volgende:
Gooi even Netflix-tips.
Review van Stay Close graag.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan heb ik wat meer info nodig maar ik ben momenteel bezig in Stay Close.
James Nesbittgod.
Bron/The Bridgequote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:20 schreef El-Stinho het volgende:
Gooi even Netflix-tips.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |