De arts heeft je wel wat uppers meegegeven mag ik hopen?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:59 schreef tong80 het volgende:
Net eens geteld. Slik momenteel 18 verschillende soorten medicatie.
Plaatje doet het niet. Wel poppers in het pakket.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
De arts heeft je wel wat uppers meegegeven mag ik hopen?
[ afbeelding ]
Volgende week vrijdag schriftelijke overhoring Sabbaths Theater van Philip Roth.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
De arts heeft je wel wat uppers meegegeven mag ik hopen?
[ afbeelding ]
Vanavond even informeren in COR om te kijken of de bibliotheken al open gaan nav de persco.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag schriftelijke overhoring Sabbaths Theater van Philip Roth.
Dat wordt doordouwe ouwe !
Goed systeem qua down.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hello Fresh mongool gespot.
[ afbeelding ]
Ik heb het ooit wel eens geprobeerd, maar was niet echt mijn ding. Ik hou zelf meer van experimenteren in de keuken.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hello Fresh mongool gespot.
[ afbeelding ]
Ja ben vieswoest.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:18 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik heb het ooit wel eens geprobeerd, maar was niet echt mijn ding. Ik hou zelf meer van experimenteren in de keuken.
Maar man man, dat je je daar zo boos over kan maken. Helemaal een plaatje opgezocht op het internet enzo
Arme sloeber gespot die denkt dat hij zelf kan koken.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zelfingenomen varkens die het maar wat interessant vinden dat iemand hun groenten (groentjes) inclusief kruiden (kruidjes) aan de deur komt afleveren. Voor een prijs waar je in de winkel 5 van die pakketten van kan kopen. Wagelijke mensen gewoon.
OEH VANDAAG IETS MET KURKUMA SCHAT, SPANNEND!!!!!!!!
Haagsekeukengenotquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Arme sloeber gespot die denkt dat hij zelf kan koken.
Mosterd bij je gehaktbal zeker.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:18 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik heb het ooit wel eens geprobeerd, maar was niet echt mijn ding. Ik hou zelf meer van experimenteren in de keuken.
Maar man man, dat je je daar zo boos over kan maken. Helemaal een plaatje opgezocht op het internet enzo
Vegaballen dan.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:26 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik eet geen gehaktballen eigenlijk.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:26 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dus je bent er met al je geëxperimenteer nog niet in geslaagd om een spannende gehaktbal te maken?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:27 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
nee nee, ik eet gewoon vlees. Maar het hele idee van een gehaktbal vind ik saai.
Gehaktballen als onderdeel van een ander gerecht, zoals bijvoorbeeld een Soutzoukakia, jawel, maar gehaktballen op zich, nee. Dan stamp ik hem liever plat en maak ik een burger van dezelfde hoeveelheid gehakt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dus je bent er met al je geëxperimenteer nog niet in geslaagd om een spannende gehaktbal te maken?
Ontbijten lijkt me toch wel belangrijk.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:40 schreef tong80 het volgende:
Had nog niks gegeten vandaag. Net warm gegeten. Bloemkool met puree en sudderlapje. Uitgekookt!
Jammer dat het er gelijk weer uitkwam.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ontbijten lijkt me toch wel belangrijk.
Ik zal jou eens plat stampen, gehaktbal!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:42 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Gehaktballen als onderdeel van een ander gerecht, zoals bijvoorbeeld een Soutzoukakia, jawel, maar gehaktballen op zich, nee. Dan stamp ik hem liever plat en maak ik een burger van dezelfde hoeveelheid gehakt.
Gehaktbal kiekeboequote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:19 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Wat zijn jouw favoriete gerechten dan? Wel een receptje erbij graag
De Eurokok draait zich om in zijn graf.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:26 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Schijnt in het noorden des lands wel vrij standaard te zijn onder de naam "eierbal."quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:12 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik had daar nog nooit van gehoord, maar dus gewoon een gekookt ei in een gehaktbal?
Wtf
Tamelijk spannend. Ranzig, maar wel spannend.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:12 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik had daar nog nooit van gehoord, maar dus gewoon een gekookt ei in een gehaktbal?
Wtf
Die ken ik wel, dat is een gefrituurd ei met wat kerriekruiden in de schil, maar daar komt geen gehakt aan te pas.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Schijnt in het noorden des lands wel vrij standaard te zijn onder de naam "eierbal."
Stamppot is de Nederlandse mac&cheese. Dat is echt het aller debielste vreten dat er is.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Die ken ik wel, dat is een gefrituurd ei met wat kerriekruiden in de schil, maar daar komt geen gehakt aan te pas.
Gehaktballen, samen met droge aardappelen en stamppot één van ‘s Neerlands meest inspiratieloze "gerechten"
Mwah, toch wel iets gezonderquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Stamppot is de Nederlandse mac&cheese. Dat is echt het aller debielste vreten dat er is.
Dat is de basis van de Nederlandse keuken. Smakeloos, zonder textuur en dus vooral saai en voorspelbaar. De basis is een AVG-tje waarbij ieder ingrediënt zijn eigen hoekje op het bord heeft. En het liefst eten we dat dan ook nog in een bepaalde volgorde op.quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is de basis van de Nederlandse keuken. Smakeloos, zonder textuur en dus vooral saai en voorspelbaar. De basis is een AVG-tje waarbij ieder ingrediënt zijn eigen hoekje op het bord heeft. En het liefst eten we dat dan ook nog in een bepaalde volgorde op.
Het spannendste wat je met een Nederlands bord voor je neus kan gebeuren is dat je een spekje in je stamppot aantreft.
Macaroni uit de wasbakquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:10 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
De Eurokok draait zich om in zijn graf.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jammer dat het er gelijk weer uitkwam.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:40 schreef tong80 het volgende:
Had nog niks gegeten vandaag. Net warm gegeten. Bloemkool met puree en sudderlapje. Uitgekookt!
Woedendquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zip is nog steeds boos. Die verleid je met wat Taghi kruimels niet naar hier.
Dan kunnen alleen werklozen naar de winkels, die al geen geld hebben. @tong80 @Drizzt @Charz @Lenny_Leonardquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:23 schreef 3rr0r het volgende:
Winkels tot 17:00 open zonder afspraak
[ afbeelding ]
Ken je klassiekersquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:12 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Wtf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |