De arts heeft je wel wat uppers meegegeven mag ik hopen?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:59 schreef tong80 het volgende:
Net eens geteld. Slik momenteel 18 verschillende soorten medicatie.
Plaatje doet het niet. Wel poppers in het pakket.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
De arts heeft je wel wat uppers meegegeven mag ik hopen?
[ afbeelding ]
Volgende week vrijdag schriftelijke overhoring Sabbaths Theater van Philip Roth.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
De arts heeft je wel wat uppers meegegeven mag ik hopen?
[ afbeelding ]
Vanavond even informeren in COR om te kijken of de bibliotheken al open gaan nav de persco.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag schriftelijke overhoring Sabbaths Theater van Philip Roth.
Dat wordt doordouwe ouwe !
Goed systeem qua down.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hello Fresh mongool gespot.
[ afbeelding ]
Ik heb het ooit wel eens geprobeerd, maar was niet echt mijn ding. Ik hou zelf meer van experimenteren in de keuken.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hello Fresh mongool gespot.
[ afbeelding ]
Ja ben vieswoest.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:18 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik heb het ooit wel eens geprobeerd, maar was niet echt mijn ding. Ik hou zelf meer van experimenteren in de keuken.
Maar man man, dat je je daar zo boos over kan maken. Helemaal een plaatje opgezocht op het internet enzo
Arme sloeber gespot die denkt dat hij zelf kan koken.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zelfingenomen varkens die het maar wat interessant vinden dat iemand hun groenten (groentjes) inclusief kruiden (kruidjes) aan de deur komt afleveren. Voor een prijs waar je in de winkel 5 van die pakketten van kan kopen. Wagelijke mensen gewoon.
OEH VANDAAG IETS MET KURKUMA SCHAT, SPANNEND!!!!!!!!
Haagsekeukengenotquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Arme sloeber gespot die denkt dat hij zelf kan koken.
Mosterd bij je gehaktbal zeker.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:18 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik heb het ooit wel eens geprobeerd, maar was niet echt mijn ding. Ik hou zelf meer van experimenteren in de keuken.
Maar man man, dat je je daar zo boos over kan maken. Helemaal een plaatje opgezocht op het internet enzo
Vegaballen dan.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:26 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik eet geen gehaktballen eigenlijk.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:26 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik eet geen gehaktballen eigenlijk.
Dus je bent er met al je geëxperimenteer nog niet in geslaagd om een spannende gehaktbal te maken?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:27 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
nee nee, ik eet gewoon vlees. Maar het hele idee van een gehaktbal vind ik saai.
Gehaktballen als onderdeel van een ander gerecht, zoals bijvoorbeeld een Soutzoukakia, jawel, maar gehaktballen op zich, nee. Dan stamp ik hem liever plat en maak ik een burger van dezelfde hoeveelheid gehakt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dus je bent er met al je geëxperimenteer nog niet in geslaagd om een spannende gehaktbal te maken?
Ontbijten lijkt me toch wel belangrijk.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:40 schreef tong80 het volgende:
Had nog niks gegeten vandaag. Net warm gegeten. Bloemkool met puree en sudderlapje. Uitgekookt!
Jammer dat het er gelijk weer uitkwam.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ontbijten lijkt me toch wel belangrijk.
Ik zal jou eens plat stampen, gehaktbal!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:42 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Gehaktballen als onderdeel van een ander gerecht, zoals bijvoorbeeld een Soutzoukakia, jawel, maar gehaktballen op zich, nee. Dan stamp ik hem liever plat en maak ik een burger van dezelfde hoeveelheid gehakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |