Kun je ze niet kwalijk nemen. Het zijn Engelsen hè.quote:
Niet met Humberto hèquote:Op zondag 16 januari 2022 23:42 schreef AFCNiels het volgende:
Pfff, Humberto ook al. @:KingRoland had jij dit verwacht?
[ twitter ]
'Bedankt dat je er was, was erg leuk en je zag er heerlijk uit met die strakke broek waarin je geile billetjes zo goed tot hun recht komen. Kus kus'quote:Op zondag 16 januari 2022 23:42 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
moet hij wetenquote:Op zondag 16 januari 2022 23:42 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Hallo Dionnequote:Op maandag 17 januari 2022 00:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
'Bedankt dat je er was, was erg leuk en je zag er heerlijk uit met die strakke broek waarin je geile billetjes zo goed tot hun recht komen. Kus kus'
Eigenlijk wel hij ging toch al vreemdquote:Op zondag 16 januari 2022 23:42 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Weet jij hoe een hert een doelpunt viert?quote:Op maandag 17 januari 2022 03:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eigenlijk wel hij ging toch al vreemd
Ik schakel een hulplijn inquote:Op maandag 17 januari 2022 06:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Weet jij hoe een hert een doelpunt viert?
Veel geile gasten in Hilversum. @WilfredLadyShave.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:42 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Ja, zekerweten. Smeerlap eerste klasquote:Op zondag 16 januari 2022 23:42 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Racist.quote:Op maandag 17 januari 2022 09:02 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ja, zekerweten. Smeerlap eerste klas
Heeft niks met zijn huidskleur of afkomst te maken hoor. Wel dat meneer blijkbaar al meerdere keer een scheve schaats heeft geredenquote:
Van mij mag Albert Verlinde eigenlijk wel corona krijgen.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:42 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Ik werd laatst door @Tagliano ook uitgemaakt voor racistquote:Op maandag 17 januari 2022 09:16 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Heeft niks met zijn huidskleur of afkomst te maken hoor. Wel dat meneer blijkbaar al meerdere keer een scheve schaats heeft gereden
Niet serieus te nemen die manquote:Op maandag 17 januari 2022 09:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik werd laatst door @:tagliano ook uitgemaakt voor racist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |