Klopt ja, thumbnail nu.quote:
Ik heb een andere stream, en daar ook geen reclamequote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:08 schreef H_T het volgende:
Helaas geen reclame op de Youtube-stream, dus nu weet ik niet wat er bij de Lidl in Lviv in de aanbieding is
QFTquote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:14 schreef H_T het volgende:
Nu al meer muziek gehoord die me bevalt dan in sommige hele nationale voorrondes
Nummer 4 en 5 uit de odds (uit 8)quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:15 schreef koffieleuk het volgende:
En dit zijn (zover ik weet) niet de favorieten, damn.
Eensquote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:14 schreef H_T het volgende:
Nu al meer muziek gehoord die me bevalt dan in sommige hele nationale voorrondes
Denk (en hoop) dat je wellicht wel gelijk hebtquote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:17 schreef Cee het volgende:
Ik verwacht trouwens van S10 een soortgelijk nummer qua ritme, beat etc.
Ik vergeef ze de verkeerd opgeschreven zin, leuk weetjequote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:18 schreef koffieleuk het volgende:
Dank wiwi voor de duiding vanavond! Wel een stagair zo te zien.
[ twitter ]
Nu je het zegt.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:21 schreef koffieleuk het volgende:
Duurde even, maar de staging van Go_A is een goeie versie van Horehronie
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:28 schreef molloot200 het volgende:
Ik wist niet dat dit nu al bezig wasIk dacht rond 20 uur of zo pas.
Wie is de favoriet?
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:10 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Alina is wel de grote favoriet om te winnen hier volgens de bookies, al heeft het nummer Stefania van Kalush Orchestra meer streams. Ihor de fluitspeler in Kalush Orchestra speelt ook fluit in Go_A. Go_A zien we zo de show openen als het goed is.
Alina Pash, die treedt als laatste aanquote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:28 schreef molloot200 het volgende:
Wie is de favoriet?
Alina Pash, die komt als laatste.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:28 schreef molloot200 het volgende:
Wie is de favoriet?
Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:29 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Alina Pash, die treedt als laatste aan
Tot nu toe alleen maar goeie dingen gezien! (Nu 3 van 8)
Echt zo erg hè.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:29 schreef molloot200 het volgende:
Zo ironisch dat ik ze plezier zie en hoor maken maar je ondertussen weet wie er op de loer ligt
Ja we hopen bij Oekraïne altijd wel op relletjes en gedoe, maar niet op zo'n manierquote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt zo erg hè.Kan me niet voorstellen hoe iedereen in die studio zich nu moet voelen, lijkt me zo vreemd, zo eng. Allemaal lachen en plezier maken en een feestje bouwen maar ondertussen…
Hoop zo dat het allemaal goed afloopt daar.
Voor mij hoeft deze ook niet zoquote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:38 schreef Momo het volgende:
Dit is het enige nummer in deze selectie die ik matig vind
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:40 schreef H_T het volgende:
Gezellig tussenfilmpje zo, met soldaten en luchtalarm
Mijn nummer 2 van 2017quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks, dat ga ik nog even terugkijken morgen ofzo!
Wat een tof liedje vond ik datEn hen een leuk stel
Veel plezier danwel succesquote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:47 schreef koffieleuk het volgende:
Sociale plicht roept, hopelijk tot later
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |