SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar nemen ze net genoeg versoepelingen voor. Om dat te voorkomen. Leuk praatje bij de persconferentie; media die zich weer aansluit bij het beleid en hoppaquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:44 schreef _serial_ het volgende:
[..]
J*zus, het wordt echt tijd voor burgerlijke ongehoorzaamheid op die manier.weer een paar weken verder.
![]()
Allicht. De vraagstelling over die mondkapjes aan het OMT was dermate sturend dat je wel kon inschatten dat de regering dat besluit eigenlijk al had genomen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:43 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Advies van de FFP2 kapjes wordt overgenomen, aldus de verslaggever op RTL.
Donder op.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Alleen daarom al de moeite waard om te kijken.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh god, dat gaat 1 groot cringe festijn worden.![]()
is er eigenlijk ook maar 1 ander land dat winkelen ‘op afspraak’ heeft?! Wat is dat voor iets onzinnigs. Moet je dan voordat je gaat winkelen in Nederland je route vast bepalen en voor alle winkels tijdstippen invoeren wanneer je wil komen oid?!quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:43 schreef _serial_ het volgende: Winkelen op afspraak ook echt, hallooooo 2021 belde
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Ga toch een end heen, OMT :/ Ik heb geen zin in die vieze eendenbekken die na een kwartiertje al vol waterdruppels zitten.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:43 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Donder op.![]()
Donder opquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:43 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Donder op.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Zijn dat type II kapjes of specifiek die eendensnavels?quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:43 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Donder op.
Van die eerste heb ik nog een pakje liggen, die tweede ga ik echt niet meer aanschaffen, ze stikken er maar in.![]()
Het gaat om type IIR, niet FFP2. Ander soort 'type 2' dus.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:43 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Donder op.
Beiden volslagen idioot om nu mee aan te komen kakken, maar wel even feitelijk correct blijven.![]()
![]()
Hoop oprecht dat de horeca/MKB de hakken in het zand zet en een dikke fuck you geeft aan het kabinet/OMT/etc voor deze waardeloze "versoepelingen"Tics van je petten.![]()
Inmasseren voor 2gquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
is er eigenlijk ook maar 1 ander land dat winkelen ‘op afspraak’ heeft?! Wat is dat voor iets onzinnigs. Moet je dan voordat je gaat winkelen in Nederland je route vast bepalen en voor alle winkels tijdstippen invoeren wanneer je wil komen oid?!![]()
Zeker, heb er nu al zin in.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:47 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Alleen daarom al de moeite waard om te kijken.![]()
Die mondkapjes betekent vooral een einde aan de stoffen kapjes. Verschil tussen die goedkope wegwerpdingen en type 2 is niet zichtbaar zonder verpakking.![]()
Die gebruik ik al door Duitsland.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:43 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Donder op.
Maar buiten kunnen ze de boom in ermee. Op kantoor waar ik verder toch al niet kom ook trouwens."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
De drempel is precies hoog genoeg omquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
is er eigenlijk ook maar 1 ander land dat winkelen ‘op afspraak’ heeft?! Wat is dat voor iets onzinnigs. Moet je dan voordat je gaat winkelen in Nederland je route vast bepalen en voor alle winkels tijdstippen invoeren wanneer je wil komen oid?!
1) de winkeliers nogmaals met een dolk in de rug te steken (je bent toch open? zeur dan niet)
2) de klanten weg te houden vanwege de drempel om afspraken te maken
Resultaat : lege winkelstratenwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Euhh ja, like.... who cares. Alsof een gemiddelde winkelmedewerker mensen actief gaat aanspreken:quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ga toch een end heen, OMT :/ Ik heb geen zin in die vieze eendenbekken die na een kwartiertje al vol waterdruppels zitten.
"Nee, ho ho.... u heeft géén FFP2 masker op. Op deze manier kunt u niet de winkel in!"
Sure.![]()
![]()
Ik hoop het ook. En dan ook echt met z'n allen. Alleen dan kan het iets van een signaal afgeven. Een paar tenten die voor een paar uurtjes open gaan gaat niks opleveren.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:48 schreef nattermann het volgende:
Hoop oprecht dat de horeca/MKB de hakken in het zand zet en een dikke fuck you geeft aan het kabinet/OMT/etc voor deze waardeloze "versoepelingen"
Gaat alleen niet gebeuren verwacht ik.![]()
Hoe moeten we aan die mondkapjes komen, want nergens te verkrijgen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:48 schreef Confetti het volgende:
Het was toch medische maskers maar niet per se FFP2?
Plus slecht voor het milieu die wegwerp spulFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Ah, duidelijk.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het gaat om type IIR, niet FFP2. Ander soort 'type 2' dus.
Beiden volslagen idioot om nu mee aan te komen kakken, maar wel even feitelijk correct blijven.
Enfin, geen trek in.![]()
Zie hier het beleidter onderscheid. Regels gelden alleen voor anderen die niet beschikken over macht.quote:bron: nu.nl De coronabesmetting van minister Wopke Hoekstra (Buitenlandse Zaken) is geen reden voor andere Nederlandse politici waar hij de afgelopen dagen contact mee had om ook in quarantaine te gaan. Ook koning Willem-Alexander gaat niet in quarantaine.
Sws zijn de tot doel gemaakte maatregelen, onzinnig. Ik blijf mij verbazen dat men blijft (be)sturen op besmettingen ipv te kijken voor wie, wat nu precies nuttig is."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
3 dagen geleden.... maar zou je dan straks voor je winkelen op afspraak ook nog eens je ffp2 masker mee moeten nemen....om jezelf door die drukke winkelstraat te manoeuvreren waar geen hont loopt omdat het winkelen op afspraak is?quote:Het Outbreak Management Team (OMT) heeft vandaag het kabinet geadviseerd dat mensen een chirurgisch mondmasker (minimaal type 2) moeten dragen in publieke buitenruimtes waar niet voldoende afstand kan worden gehouden. Dat kan zijn in winkelstraten,![]()
Laagste cijfers sinds oktober, toen we nog 2 weken volle bak open bleven.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
IC instroom 12
IC bezetting 358
IC Duitsland 3
Kliniek instroom 100
Kliniek bezetting 1002100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Bijna heel Nederland moet nu andere mondkapjes gaan kopen. Praktisch onmogelijk.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het gaat om type IIR, niet FFP2. Ander soort 'type 2' dus.
Beiden volslagen idioot om nu mee aan te komen kakken, maar wel even feitelijk correct blijven.![]()
Das bijna niemand meerquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
IC instroom 12
IC bezetting 358
IC Duitsland 3
Kliniek instroom 100
Kliniek bezetting 1002![]()
Wacht wat, gaan ze die kapjes buiten er doorheen drukken? Nee toch. In godesnaam, doe lekker een advies voor de liefhebber maar laat mij met rust.
Hoop dat ik weer mag werken maar dat binnensporten onder voorwaarden vertrouw ik ook voor geen meter.Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.![]()
Daar betrap ik ze continue op met de laatste adviesaanvragen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Allicht. De vraagstelling over die mondkapjes aan het OMT was dermate sturend dat je wel kon inschatten dat de regering dat besluit eigenlijk al had genomen.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Mooie cijfers, misschien toch eens na gaan denken over een avondklok.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
IC instroom 12
IC bezetting 358
IC Duitsland 3
Kliniek instroom 100
Kliniek bezetting 1002"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Wat te denken van BOA's op straat.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:49 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Euhh ja, like.... who cares. Alsof een gemiddelde winkelmedewerker mensen actief gaat aanspreken:
"Nee, ho ho.... u heeft géén FFP2 masker op. Op deze manier kunt u niet de winkel in!"
Sure.
Die worden dan in elkaar getrapt.![]()
Je snapt dat jij en ik ook niet onszelf hoeven op te sluiten als we buiten 1.5m met iemand in contact zijn geweest voor 2 tellen?quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:50 schreef Vallon het volgende:
Zie hier het beleid
[..]
ter onderscheid. Regels gelden alleen voor anderen die niet beschikken over macht.
Sws zijn de tot doel gemaakte maatregelen, onzinnig. Ik blijf mij verbazen dat men blijft (be)sturen op besmettingen ipv te kijken voor wie, wat nu precies nuttig is.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ja deze kul precies, de headline geeft SPORTEN MAG weer.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:49 schreef _serial_ het volgende:
[..]
De drempel is precies hoog genoeg om
1) de winkeliers nogmaals met een dolk in de rug te steken (je bent toch open? zeur dan niet)
2) de klanten weg te houden vanwege de drempel om afspraken te maken
Resultaat : lege winkelstraten
Maar dan hebben we het over sporten onder voorwaarden en tot 20:00.![]()
Wel heel lucratief voor degenen die ze verkopen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:51 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Bijna heel Nederland moet nu andere mondkapjes gaan kopen. Praktisch onmogelijk.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
En gaat ook niemand doen joh. Dikke doeiquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:51 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Bijna heel Nederland moet nu andere mondkapjes gaan kopen. Praktisch onmogelijk.![]()
![]()
Een groot deel van Nederland had ze al, en natuurlijk kon je hierop anticiperen de afgelopen dagen door ze alsnog te bestellen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:51 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Bijna heel Nederland moet nu andere mondkapjes gaan kopen. Praktisch onmogelijk.![]()
Nee geen horeca en niet mogen winkelen is veel te schriel.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:47 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Daar nemen ze net genoeg versoepelingen voor. Om dat te voorkomen. Leuk praatje bij de persconferentie; media die zich weer aansluit bij het beleid en hoppaweer een paar weken verder.
Je kunt namelijk niet winkelen op afspraak. Je kunt dan alleen maar 1 winkel in en daar moet je binnen een bepaalde tijd iets kopen. Niks kopen moet je wel erg harteloos voor zijn. Dat kan wel prima bij de action of de zeeman of zo maar dus niet in een andere winkel. Mode zaken en schoenenzaken blijven nu domweg in de kou staan. Zeker schoenenzaken draaien op afspraak zo goed als geen omzet. Werd me de vorige lockdown al akelig duidelijk.
Winkelen is gewoon winkels in en uit kunnen lopen op zoek naar iets dat je bevalt/past
Horeca uitsluiten is onnodig en fataal voor de sector.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..![]()
Denk dat dat de aap in de mouw is.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wel heel lucratief voor degenen die ze verkopen.![]()
Online bestellen....of..... winkelen op afspraak om ze te kopenquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:51 schreef Gehrman het volgende:
[..]
![]()
![]()
ALLES OPENquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
IC instroom 12
IC bezetting 358
IC Duitsland 3
Kliniek instroom 100
Kliniek bezetting 1002![]()
Mensen zullen gewoon wegblijven... en dat is eigenlijk al erg genoeg, je kunt dan gewoon dood gaan bloeden zonder steun als winkel.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:49 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Euhh ja, like.... who cares. Alsof een gemiddelde winkelmedewerker mensen actief gaat aanspreken:
Sure.Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Binnensporten met mondkapjequote:Op donderdag 13 januari 2022 13:51 schreef josja het volgende:
Wacht wat, gaan ze die kapjes buiten er doorheen drukken? Nee toch. In godesnaam, doe lekker een advies voor de liefhebber maar laat mij met rust.
Hoop dat ik weer mag werken meer dat binnensporten onder voorwaarden vertrouw ik ook voor geen meter.
Kan ze een geheimpje verklappen; bewegen en daarna meteen een mondkapje op is een beetje... hoe zeg je dat... verschrikkelijk. Was laatst iets te laat weg gegaan van huis en moest hard fietsen, bij aankomst meteen een mondkapje op. Nou, het leek alsof ik aan het stikken was de eerste paar minuten.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Jazeker 😂😂quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, allang. 12 uur al. Nog nodig?
Datafeed LCPS is de laatste tijd niet heel vroeg up to date![]()
Echt de realiteitszin van het OMT bestaat alleen uit kan niet en wil nietquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:52 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ja deze kul precies, de headline geeft SPORTEN MAG weer.
Maar dan hebben we het over sporten onder voorwaarden en tot 20:00.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
En toch nog zo bang zijn. Om te janken dit beleid.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laagste cijfers sinds oktober, toen we nog 2 weken volle bak open bleven.![]()
![]()
Krijgen minima vergoeding voor?quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:51 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Bijna heel Nederland moet nu andere mondkapjes gaan kopen. Praktisch onmogelijk.
Zag gisteren een item op tv dat dingen veel duurder zijn.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Chirurgisch masker is niet FFP2quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
3 dagen geleden.... maar zou je dan straks voor je winkelen op afspraak ook nog eens je ffp2 masker mee moeten nemen....om jezelf door die drukke winkelstraat te manoeuvreren waar geen hont loopt omdat het winkelen op afspraak is?![]()
Dat is zo'n blauw vodje.blablablabla![]()
Die hebben al genoeg moeite met het beoordelen van standaard regeltjes, dus laten we het verschil kunnen zien tussen types mondmaskers even niet doen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:51 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Wat te denken van BOA's op straat.
Die worden dan in elkaar getrapt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Dat lijkt me wat willekeurige zaken bij elkaar gooien. Een probleem met gegevensbeveiliging zegt niet zoveel over de vraag of zorgverzekeraars opeens wettelijk gezien recht gaan krijgen om mensen uit te sluiten of hogere premies te vragen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:33 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Nog niet. Maar het kan wel die kant op gaan met 2g. Hoevaak lekken gegevens niet uit?
Er zijn meerdere redenen om dit als zwaar hellend vlak te zien wat onwenselijk is als je kijkt naar wat de situatie is in de pandemie.
Je kan meerdere dystopische situaties schetsen maar het weegt hoe dan ook absoluut niet op tegen de eventuelr voordelen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
‘Versoepelingen’You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!![]()
Heb er een paar al bijna 2 jaar in omloop. Kunnen nog wel een ronde mee.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:51 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Bijna heel Nederland moet nu andere mondkapjes gaan kopen. Praktisch onmogelijk.
Tics van je petten.![]()
Ik had ze inderdaad allang, omdat ik naar Duitsland ben geweest.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een groot deel van Nederland had ze al, en natuurlijk kon je hierop anticiperen de afgelopen dagen door ze alsnog te bestellen.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
En terecht. Die moeten ook normaal gaan doen en af van dat bevel is bevel. Burgerlijke ongehoorzaamheid tegen dit schrikbewind is onderhand wel gepast.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:51 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Wat te denken van BOA's op straat.
Die worden dan in elkaar getrapt.![]()
We wisten gelukkig al langer dan vandaag dat ze een beetje wereldvreemd zijn daar.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:53 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nee geen horeca en niet mogen winkelen is veel te schriel.
Je kunt namelijk niet winkelen op afspraak. Je kunt dan alleen maar 1 winkel in en daar moet je binnen een bepaalde tijd iets kopen. Niks kopen moet je wel erg harteloos voor zijn. Dat kan wel prima bij de action of de zeeman of zo maar dus niet in een andere winkel. Mode zaken en schoenenzaken blijven nu domweg in de kou staan. Zeker schoenenzaken draaien op afspraak zo goed als geen omzet. Werd me de vorige lockdown al akelig duidelijk.
Winkelen is gewoon winkels in en uit kunnen lopen op zoek naar iets dat je bevalt/past
Horeca uitsluiten is onnodig en fataal voor de sector.![]()
Walgelijk he? Ik trek dat stinkkapje ook niet als ik net getraind heb. Gek geworden zijn ze.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Binnensporten met mondkapje
Kan ze een geheimpje verklappen; bewegen en daarna meteen een mondkapje op is een beetje... hoe zeg je dat... verschrikkelijk. Was laatst iets te laat weg gegaan van huis en moest hard fietsen, bij aankomst meteen een mondkapje op. Nou, het leek alsof ik aan het stikken was de eerste paar minuten.Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.![]()
Kan wel gaan gebeuren. Wertelijk of onwettelijk.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat willekeurige zaken bij elkaar gooien. Een probleem met gegevensbeveiliging zegt niet zoveel over de vraag of zorgverzekeraars opeens wettelijk gezien recht gaan krijgen om mensen uit te sluiten of hogere premies te vragen.
Dat pad hoeft oa drm niet bewandeld te worden.![]()
En ik denk dat praktisch heel Nederland dat dus ook niet gaat doenquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:51 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Wel fijn voor de bedrijven want die kunnen wel gaan lappen
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Niet?quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:55 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Die zijn nooit dicht geweest.
Hebben ze gelogen tegen mij?
![]()
![]()
Bij mijn sportschool hebben ze het ingaan van het beleid tot 17:00, waar ook mondkapjes aan gekoppeld waren, nooit de mondkapjes ingevoerd. Het heeft toch 0 zin.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Binnensporten met mondkapje
Kan ze een geheimpje verklappen; bewegen en daarna meteen een mondkapje op is een beetje... hoe zeg je dat... verschrikkelijk. Was laatst iets te laat weg gegaan van huis en moest hard fietsen, bij aankomst meteen een mondkapje op. Nou, het leek alsof ik aan het stikken was de eerste paar minuten.
Maar ik zie nog wel gebeuren dat we mogen sporten, maar niet mogen douchen of omkleden, ook z'n 2020 maatregelwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Niet heel lief om je vrouw zo te omschrijvenquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:55 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Die zijn nooit dicht geweest.![]()
![]()
Ik blijf gewoon mijn stoffen kapje houden. Alsof een winkelier mij gaat wegsturen wanneer deze mogelijk een bak geld aan mij kan verdienen. Hoogstens zal je een keer moeite hebben met een BOA zonder verder levensdoel.![]()
Om 14:01 is hij er altijd de laatste weken.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:53 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Jazeker 😂😂
Datafeed LCPS is de laatste tijd niet heel vroeg up to date
Maar voorheen was hij er nog wel eens vroeger ja.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Denk je echt dat ik zo'n FFP2 mondkapje om ga doen?![]()
Hooguit in het openbaar vervoer als de chauffeur pissig wordt, maar verder heb ik hier in mijn omgeving nog geen BOA gezien (want die zijn er niet). Meh, ze leven echt in hun eigen fantasiewereld.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Maandag besteld, gisteren in huis, via bol.comquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:54 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik had ze inderdaad allang, omdat ik naar Duitsland ben geweest.![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Niet heel lief om je vrouw zo te omschrijven![]()
TR gemacht!![]()
![]()
Ik ben blij voor de studenten en mbo'ers, maar verder is dit natuurlijk om te janken. De regering/OMT zullen ongetwijfeld inschatten dat ze met deze kruimels de geest weer in de fles krijgen, maar ik hoop een klein beetje dat ze dat mis hebben.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Niet relevant. We moeten richting 2G. Onze redding.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:55 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Waarvoor zal 2 g nog nodig zijn met deze variant ? Virus is aan het muteren naar een snotneus![]()
Factuurtje cc aan OMT gedaan?quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maandag besteld, gisteren in huis, via bol.comwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Wel veel onduidelijkheid nog over het sporten. Mag er nou wel gewoon in competitieverband gesport worden?![]()
Het verschil tussen die type II en wegwerp medische kapjes zie je toch niet, fuck deze micromanagement bullshit.![]()
Idd, ik hoop het maar 2g staat de 17e gepland.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:55 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Waarvoor zal 2 g nog nodig zijn met deze variant ? Virus is zich aan het muteren naar een snot neus
Haal je het nu weg door winkels compleet te openen krijg je het er niet meer op.
Met afspraak maken kan je het er nog op zetten later.
Ook voor horeca en cultuur.
Maarja hopelijk niet natuurlijk maar twijfel eraan.![]()
Ik verwacht dat de horeca weer naar de rechter stapt om het kabinet te dwingen cafés en restaurant weer geopend moet worden....het zou echt goed zijn als het kabinet eens de rechtszaak verliest als de rechter de kroegbazen en restauranthouders in gelijk stelt.Humor, serieus en vrolijk!![]()
Dat is nog niet zeker, maar verwacht dat competities een van die beperkingen zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:57 schreef Simmertje het volgende:
Wel veel onduidelijkheid nog over het sporten. Mag er nou wel gewoon in competitieverband gesport worden?wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Nogmaals ze willen alleen van die stoffen maskers af, niet dat iedereen met FFP2 maskers gaat lopenquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:56 schreef Discombobulate het volgende:
Denk je echt dat ik zo'n FFP2 mondkapje om ga doen?![]()
Hooguit in het openbaar vervoer als de chauffeur pissig wordt, maar verder heb ik hier in mijn omgeving nog geen BOA gezien (want die zijn er niet). Meh, ze leven echt in hun eigen fantasiewereld.
blablablabla![]()
Er zijn er ook die er als de gewone blauwe die we nu gebruiken uitzien.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:49 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Sure.![]()
Niemand gaat je dat ding van je mond plukken om te bekijken welke soort je op hebt hoor.Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..![]()
Looproutes op het voetbalveldquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:56 schreef _serial_ het volgende:
Maar ik zie nog wel gebeuren dat we mogen sporten, maar niet mogen douchen of omkleden, ook z'n 2020 maatregel
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Benieuwd hoe de Albert-Heijn dat gaat doen voor personeel.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:52 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
En gaat ook niemand doen joh. Dikke doeiRecht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
In de meeste West-Europese landen valt wel mee hoe snel het leegloopt.quote:
Vooral op de ic's gaat het gunstig, maar verpleegafdelingen liggen in het buitenland ook nog relatief vol.Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2![]()
Na 2(!) jaar ook echt.. het is toch om te janken dit.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Nogmaals ze willen alleen van die stoffen maskers af, niet dat iedereen met FFP2 maskers gaat lopen![]()
Levensgevaarlijk die dierentuin.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:57 schreef Kickinalfa het volgende:
Ook daadwerkelijk niks over (buiten)doorstroom locaties weer.
Wat een ellende.![]()
Dat is nooit een optie geweest en gaat ook niet gebeurenquote:
Hooguit een mondkapje op tijdens de wandeling naar de kleedkamer/lockers.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Voetballen op 1,5 meter van je medespelerquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Looproutes op het voetbalveldFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Dit ja. Er liggen nu 370 mensen op de ic van de 17 miljoen inwoners. Openen! Nu!quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:58 schreef Ven1972 het volgende:
Ik verwacht dat de horeca weer naar de rechter stapt om het kabinet te dwingen cafés en restaurant weer geopend moet worden....het zou echt goed zijn als het kabinet eens de rechtszaak verliest als de rechter de kroegbazen en restauranthouders in gelijk stelt.![]()
Het rechtsysteem heeft al wel laten zien hoe ze er in staan. Komt het advies vanuit het OMT? Dan is het rechtsgeldig om een sector gesloten te houden.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:58 schreef Ven1972 het volgende:
Ik verwacht dat de horeca weer naar de rechter stapt om het kabinet te dwingen cafés en restaurant weer geopend moet worden....het zou echt goed zijn als het kabinet eens de rechtszaak verliest als de rechter de kroegbazen en restauranthouders in gelijk stelt.![]()
Daar heeft eigenlijk alleen PEC ruimschoots ervaring mee.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Voetballen op 1,5 meter van je medespeler
@Treinhomo @Treinhoer check deze grap.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
"U ziet deze lijn? Daar zijn we dus niet zeker van"quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:45 schreef Scrummie het volgende:
quote:
Het is de bedoeling dat minister Kuipers morgen afbeeldingen zal tonen op een scherm. Hij wil op die manier dingen verduidelijken. De doventolk gaat vanuit een aparte ruimte werken en wordt kleiner in beeld gebracht, zoals in veel landen al gebeurt.
Oh god, dat gaat 1 groot cringe festijn worden.![]()
In de meeste andere landen zijn stoffen maskers allang niet meer toegestaan, je kan ook zeggen dat we lang van onze vrijheid hebben mogen genieten.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Na 2(!) jaar ook echt.. het is toch om te janken dit.blablablabla![]()
Ja de aarde kan ook morgen spontaan imploderen, maar erg waarschijnlijk is het niet.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:55 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Kan wel gaan gebeuren. Wertelijk of onwettelijk.
Dat pad hoeft oa drm niet bewandeld te worden.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ze hebben gewoon een klap van de molen gehad.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
We wisten gelukkig al langer dan vandaag dat ze een beetje wereldvreemd zijn daar.![]()
eerlijk gezegd vind ik dat ze zo'n mep nu wel hard verdienen![]()
![]()
Die horeca en cultuursector dicht houden is echt disproportioneel.... kut OMT en schijterig Kabinet, geef die sectoren toch perspectiefOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Kuipers die alternatieven voor sport gaat illustreren en pornhub op de beamer gooit.
Genot.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Mondkapje tijdens wandelen ook echt. Daarna ga je omkleden met dezelfde mensen waar je mee gesport hebt.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is nooit een optie geweest en gaat ook niet gebeuren
Hooguit een mondkapje op tijdens de wandeling naar de kleedkamer/lockers.
Mijn sportschool is in al die tijd nooit gebeld voor een BCO. kun je nagaan.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Marginale toets. Totaal kansloos.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:58 schreef Ven1972 het volgende:
Ik verwacht dat de horeca weer naar de rechter stapt om het kabinet te dwingen cafés en restaurant weer geopend moet worden....het zou echt goed zijn als het kabinet eens de rechtszaak verliest als de rechter de kroegbazen en restauranthouders in gelijk stelt.
De rechters zijn de hoertjes van de Staat in crisistijd.![]()
Enige plaatje wat ze moeten zien is diegene met de voorspelling van Jaap en hoever ze ernaast zitten.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:01 schreef zoost het volgende:
[..]
"U ziet deze lijn? Daar zijn we dus niet zeker van"
En daarna het OMT opheffen.![]()
Ben wel benieuwd naar de uitspraak waarin dat een relevant criterium is.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het rechtsysteem heeft al wel laten zien hoe ze er in staan. Komt het advies vanuit het OMT? Dan is het rechtsgeldig om een sector gesloten te houden.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Die gaan ze ook geven.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:01 schreef TheVulture het volgende:
Die horeca en cultuursector dicht houden is echt disproportioneel.... kut OMT en schijterig Kabinet, geef die sectoren toch perspectief
''Als de situatie zich goed blijft ontwikkelen zullen we over twee of drie weken bij het OMT advies inwinnen over een eventuele heropening voor in de middag uren''.
Lekker vaag houden natuurlijk.![]()
En na aanschouwing van die vleselijke lusten aldus zijn lul uit zijn broek haalt en helikoptert.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:01 schreef Caland het volgende:
Kuipers die alternatieven voor sport gaat illustreren en pornhub op de beamer gooit.
Genot.![]()
Onbegonnen werk in een grote stad. Funshoppen is NIET de bedoeling. Snel je sneakers passen, afrekenen en je hok weer in.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
is er eigenlijk ook maar 1 ander land dat winkelen ‘op afspraak’ heeft?! Wat is dat voor iets onzinnigs. Moet je dan voordat je gaat winkelen in Nederland je route vast bepalen en voor alle winkels tijdstippen invoeren wanneer je wil komen oid?!![]()
![]()
Klopt ook, maar het kabinet is vrij om het advies van het OMT te negeren als er aanleiding naar is.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het rechtsysteem heeft al wel laten zien hoe ze er in staan. Komt het advies vanuit het OMT? Dan is het rechtsgeldig om een sector gesloten te houden.Humor, serieus en vrolijk!![]()
Je ziet in een QR samenleving geen potentieel hellend vlak?quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja de aarde kan ook morgen spontaan imploderen, maar erg waarschijnlijk is het niet.![]()
En excuses aanbieden voor het gebruik van dit soort ik-zuig-het-ook-maar-uit-mijn-duim modellen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:02 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Enige plaatje wat ze moeten zien is diegene met de voorspelling van Jaap en hoever ze ernaast zitten.
En daarna het OMT opheffen.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Hebben ze dat gedaan de laatste paar keer?quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:04 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Klopt ook, maar het kabinet is vrij om het advies van het OMT te negeren als er aanleiding naar is.
Ze hebben er zelfs nog eigen verzwaringen bovenop gegooid omdat Rutte in de gordijnen hing.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Maar als ze dat niet doen krijgt het altijd toestemming van de rechter. De facto kun je niet naar een rechter op dit moment. Het is een schijnvertoning.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:04 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Klopt ook, maar het kabinet is vrij om het advies van het OMT te negeren als er aanleiding naar is.![]()
Nu al mensen zonder mondkapjes in de winkel of de neus buitenboord. En dan moet er nu gelet worden of het wel het goede mondkapje is. Okay.![]()
![]()
Het meest treurige is dat het gros van de mensen in dit land het gewoon weer accepteren en blij zijn dat er versoepeld gaat worden____________
blablablabla![]()
Ja, de rechters moeten altijd onpartijdig blijven, echter zijn ze dat niet zowel de rechter vaak de kant kiest van iemand meer invloed heeft dan een ander.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:05 schreef Confetti het volgende:
[..]
Maar als ze dat niet doen krijgt het altijd toestemming van de rechter. De facto kun je niet naar een rechter op dit moment. Het is een schijnvertoning.Humor, serieus en vrolijk!![]()
De les zit em hierin dat ze meer versoepelen dan gepland vanwege dat gepush van winkels.
We hebben meer macht dan mensen denken.
Horeca take note!![]()
Er is in deze tijd geen goed of fout meer. Rechters functioneren puur pragmatisch in deze postmoderne tijd. Donder op met je "Ja MaAr REchTsTaAT!!1" onzin. Dat was vroeger misschien zo.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:02 schreef Confetti het volgende:
[..]
Marginale toets. Totaal kansloos.
De rechters zijn de hoertjes van de Staat in crisistijd.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
no wayquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Online bestellen....of..... winkelen op afspraak om ze te kopen![]()
Hier in Drachten gaat de Horeca Zaterdag open, met steun van de Burgermeesterquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:06 schreef Elan het volgende:
Het meest treurige is dat het gros van de mensen in dit land het gewoon weer accepteren en blij zijn dat er versoepeld gaat worden____________
even kijken of ze dit standpunt volhouden, vorige keer trokken ze keutel weer in na dreiging van boete van 10.0000
![]()
Dit. NOS was ook op de radio net jubelstemming.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:06 schreef Elan het volgende:
![]()
Ja de Albert Heijn hier heeft de naleving op het dragen van die dingen ook maar laten varen. Alsnog wel de meerderheid heeft ze op hoor, maar zag je voorheen slechts sporadisch mensen zonder zo'n ding zie je dat nu eigenlijk steeds vaker.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:06 schreef Dutchguy het volgende:
Nu al mensen zonder mondkapjes in de winkel of de neus buitenboord. En dan moet er nu gelet worden of het wel het goede mondkapje is. Okay.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Yup, dit.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:06 schreef Elan het volgende:
![]()
Ik ben niet blij, ik ben woest.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:06 schreef Elan het volgende:
Het onderbewuste en ideologie heeft ook altijd invloed. Altijd.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:07 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ja, de rechters moeten altijd onpartijdig blijven, echter zijn ze dat niet zowel de rechter vaak de kant kiest van iemand meer invloed heeft dan een ander.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Ik zie daarin niet direct een glijdende schaal richting dusdanig veel macht voor zorgverzekeraars dat zij de mogelijkheid gaan krijgen om te bepalen wie ze verzekeren en tegen welke kosten nee. In ieder geval niet zolang we geen kabinet VVD / JA21 krijgen ofzo.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:04 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Je ziet in een QR samenleving geen potentieel hellend vlak?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Die medische maskers? Volgens mij hebben de meeste zo'n elcheapo wegwerp ding of een wasbare.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een groot deel van Nederland had ze al, en natuurlijk kon je hierop anticiperen de afgelopen dagen door ze alsnog te bestellen.![]()
Zonder duidelijke druk van buitenaf was dit clubje dus echt zo wereldvreemd geweest dat ze waarschijnlijk niet meer hadden gedaan dan de mondkapjesplicht nog verder aanscherpen en wie weet het hoger onderwijs open. Dat is best ontnuchterend.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:07 schreef Cesare-Borgia het volgende:
De les zit em hierin dat ze meer versoepelen dan gepland vanwege dat gepush van winkels.
We hebben meer macht dan mensen denken.
Horeca take note!![]()
Ik heb bijna twee jaar best veel begrip gehad voor maatregelen, maar dit is echt niet meer uit te leggen... de angst regeert nog steeds en ik ben heel erg benieuwd welk halfbakken datamodel Jaap en co nu weer uit de mottenballen hebben getrokken over de Omikron-piek. Sowieso is het een probleem dat je met aangepaste quarantaineregels ook al kunt managen...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Krijg je in een land waar de boomers oververtegenwoordigd zijn en op de VVD blijven stemmen, zelfde met de huizenmarkt. Die zijn allemaal blij dat hun huis dat 5 jaar geleden 2.5 ton kostte nu 5 ton waard is want dat betekend 250k winst in de zakquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:08 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Dit. NOS was ook op de radio net jubelstemming..
blablablabla![]()
Ik denk dat het wisselgeld toch nog de horeca gaat zijn. Alleen terassen of beperkte bezetting. Die hebben een te luidruchtige lobby om te negeren.
Wie dan in ruil wel gepakt gaat worden..![]()
Rustig doorgaan met ademhalen!quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:09 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik ben niet blij, ik ben woest.![]()
Mwah, denk dat een rechtszaak kans van slagen heeft als er andere virologen bij betrokken worden, eventueel zelfs uit andere landen. Het perspectief moet echt anders en het moet massaler.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het rechtsysteem heeft al wel laten zien hoe ze er in staan. Komt het advies vanuit het OMT? Dan is het rechtsgeldig om een sector gesloten te houden.
Maar eerst de persco van vrijdag afwachten, kijken hoe ze zich hier uit willen lullen.Makkelijk eerste![]()
ga fietsen jij, ikke niet hoorquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:11 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Rustig doorgaan met ademhalen!
Weet iemand welke dorpen/steden, buiten Valkenburg, morgen ook de horeca opengooien?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Rechters lezen ook de krant.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, denk dat een rechtszaak kans van slagen heeft als er andere virologen bij betrokken worden, eventueel zelfs uit andere landen. Het perspectief moet echt anders en het moet massaler.
Maar eerst de persco van vrijdag afwachten, kijken hoe ze zich hier uit willen lullen.zie email 27 oktober![]()
Een rechtszaak heeft als het gaat om politieke besluiten, zoals deze, niet zo veel zin. De rechter gaat niet snel op de stoel van de wetgevende c.q. uitvoerende macht zitten tenzij er echt evident fouten zijn gemaakt. Iets met Trias Politica, en zo.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, denk dat een rechtszaak kans van slagen heeft als er andere virologen bij betrokken worden, eventueel zelfs uit andere landen. Het perspectief moet echt anders en het moet massaler.
Maar eerst de persco van vrijdag afwachten, kijken hoe ze zich hier uit willen lullen.
Dus nee, kansloos. Niet procederen.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2022 14:15:33 ]![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:03 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
En na aanschouwing van die vleselijke lusten aldus zijn lul uit zijn broek haalt en helikoptert.![]()
![]()
Ik denk oprecht dat de horeca een hele goede zaak heeft bij een rechter als ze hun zaakjes goed voor elkaar hebben.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: