nou 1 x lachen is geen vrijstelling hoorquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:43 schreef Flory het volgende:
[..]
Hij heeft echt humor, hoop dat hij nog blijft
julie moeten wel bijzeggen wat vor poepenquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:43 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
poepen voor vrijstelling is niet echt schon he mario
Ik blijf een gaydar bij die jongen houdenquote:
zal jij niet weten zekerquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
julie moeten wel bijzeggen wat vor poepen
bedoelt is,het is en ned.forum
poepen in belgisch = neukenquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
ach wat geeft dat , hoe meer zielen .............quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:44 schreef tiki het volgende:
[..]
Nou dit.
Het lijkt wel de eerste huwelijksnacht uit een soort 'middeleeuwen' waarbij de hele familie bij de deur staat te luisteren of het huwelijk wel geconsumeerd wordt
doe jij nederlands poepen in bed dan?quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
Whaha ja The Tudors ofzoquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:44 schreef tiki het volgende:
[..]
Nou dit.
Het lijkt wel de eerste huwelijksnacht uit een soort 'middeleeuwen' waarbij de hele familie bij de deur staat te luisteren of het huwelijk wel geconsumeerd wordt
poepen is op zijn Belg in de kont genomen worden. Laat ik het dan maar even platvloers zeggenquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:45 schreef odie22 het volgende:
[..]
ach wat geeft dat , hoe meer zielen .............
En dan morgen een bebloed laken als teken dat ze nog maagd was?quote:
Ze speelt het wel goed iig als het niet echt isquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:45 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik vind Vera en Dimi wel schattig eigenlijk. Zoiets kun je niet constant spelen.
Gevonden, klopt het dat er even geen geluid was, toen streamlock en toen wel weer geluid ?quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:42 schreef Lonneke1983 het volgende:
zou je kunnn kijken of je de yogasessie metKristof kunt vinden was rond 12:45
welnee poepen is gewoon neukenquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
poepen is op zijn Belg in de kont genomen worden. Laat ik het dan maar even platvloers zeggen
Zegt iemand, die voor de helft nicht zu verstehen istquote:
nee,ik weet wel dat in deze topicquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:45 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
doe jij nederlands poepen in bed dan?
Ik heb dan net nog geneuktquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:46 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
welnee poepen is gewoon neuken
Ja zoiets jaquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan morgen een bebloed laken als teken dat ze nog maagd was?
Maar zo is hij heel vaak, waarschijnlijk net niet als jij kijkt.quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:44 schreef odie22 het volgende:
[..]
nou 1 x lachen is geen vrijstelling hoor
Veel Vlaamse termen in deze en vorige BB dus de NLers zijn er zo mee wegquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee,ik weet wel dat in deze topic
belgs getypd werd mar komt jemand
nieuw snapt die helemal niks
Denk je dat ik van gisteren benquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:48 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
zucht belgisch poepen is neuken
na 10 jaar philip geubels ook welquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar hier begrijpen ze dat ook wel na vorig jaar
quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:48 schreef mario390 het volgende:
is toch niet serieus
zij zoll beter slapen als zij nog
en moelijke spel kregt
Toch ook mooi dat ze privacy krijgen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:48 schreef tiki het volgende:
Die twee daar samen in het bed, alleen op de kamer: ontzettend ongemakkelijk.......
Wie is dan wel echt in het huis? Kitty is sowieso flink door de mand gevallen, te zien in de uitzending van vanavond.quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze speelt het wel goed iig als het niet echt is
en wanneer welke nieuw komenquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar hier begrijpen ze dat ook wel na vorig jaar
Op je avatar klikken en dan foto selecteren. Zorg wel dat je de juiste afmeting hebtquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:48 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
zucht belgisch poepen is neuken
ff oftopic hoe verander toch je avater?
dat geloof ik niet so ganzquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:49 schreef Flory het volgende:
[..]
Veel Vlaamse termen in deze en vorige BB dus de NLers zijn er zo mee weg
sowieso binnen een week alquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:49 schreef Clasientje het volgende:
Vera die nu alles doet om zich safe te plaatsen voor de nominatie. Ik moet Kitty gelijk geven dat dit gewoon echt heel raar is zo ongeloofwaardig nu al naast elkaar liggen dit zo vlak voor de nominatie.
Mss slim om dat in de OP te zetten.quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
en wanneer welke nieuw komen
kregen ze dann belgisch vor anfänger?
kitty wast ze zo ff op het wasbordjequote:Op woensdag 12 januari 2022 23:50 schreef suzi1 het volgende:
dimi heb 2 condooms bij voor geval dat. die hoeft dus maar 2x
Alles om maar te mogen blijven hequote:Op woensdag 12 januari 2022 23:49 schreef Was-beer het volgende:
Vera had niet gedacht in BB zo te gaan liggen met iemand. Ze heeft het vanaf dag 1 over niets anders
Zou best kunnen. Waren bezig in de tuinquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Gevonden, klopt het dat er even geen geluid was, toen streamlock en toen wel weer geluid ?
Goffer.quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:50 schreef odie22 het volgende:
[..]
kitty wast ze zo ff op het wasbordje
Vera was echt aan het flirten met Dimi de laatste dagenquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:49 schreef Clasientje het volgende:
Vera die nu alles doet om zich safe te plaatsen voor de nominatie. Ik moet Kitty gelijk geven dat dit gewoon echt heel raar is zo ongeloofwaardig nu al naast elkaar liggen dit zo vlak voor de nominatie.
Noem me naïef maar ik geloof niet dat dit enkel voor het spel is... ze liepen toch al langer om elkaar heen te draaien. Kitty is gewoon bang voor d'r eigen plekje en gaat dan jaloers en afgunstig om d'r heen slaan.quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:49 schreef Clasientje het volgende:
klopt toch niet,je snapt het ook niet wat loptquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:49 schreef Was-beer het volgende:
Vera had niet gedacht in BB zo te gaan liggen met iemand. Ze heeft het vanaf dag 1 over niets anders
dankjequote:Op woensdag 12 januari 2022 23:51 schreef FreshFruit het volgende:
Je hebt vet mooie ogen,en je bent superlief...
Voordat ze binnenkomen ja intro vieze belgische worden voor Nederlanders en andersomquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
en wanneer welke nieuw komen
kregen ze dann belgisch vor anfänger?
Dank jequote:Op woensdag 12 januari 2022 23:51 schreef FreshFruit het volgende:
Daar begint het mee. Ze doen er wel lang over. Rambam hoppa.quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:51 schreef FreshFruit het volgende:
quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:52 schreef B00STER het volgende:
[..]
hahaha je was me net voor verdorie.
Kom op Kitty pak Kristof op zijn bek. Kun he wat punten scorenquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Noem me naïef maar ik geloof niet dat dit enkel voor het spel is... ze liepen toch al langer om elkaar heen te draaien. Kitty is gewoon bang voor d'r eigen plekje en gaat dan jaloers en afgunstig om d'r heen slaan.
Ik ook hoor, hij hoort er absoluut bij in deze BB.quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:52 schreef zodeju het volgende:
Sorry maar moet ook vaak om Salar lachen met zijn opmerkingen....
Werd ook tijd.quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:54 schreef b_engeltje het volgende:
vera: je mag me wel een kusje geven
Leuk een foto van jezelf, zouden er meer moeten doenquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:54 schreef b_engeltje het volgende:
je bent maar ook attraktivquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:54 schreef b_engeltje het volgende:
Zoietsquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:55 schreef suzi1 het volgende:
echt laten ze hun nu alleen zodat ze even van bil kunnen
het komt van haar af, in tegenstelling wat hier gedacht wordt, ze heeft hem zoveel hints gegeven dat ie toe heeft gehaptquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:54 schreef b_engeltje het volgende:
Groetjes terug hihihiquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:56 schreef Angel79 het volgende:
Hey lijkt wel een groetjes van 12 zeg..hihihihi..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |