Goffer.quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:50 schreef odie22 het volgende:
[..]
kitty wast ze zo ff op het wasbordje

Vera was echt aan het flirten met Dimi de laatste dagenquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:49 schreef Clasientje het volgende:
Vera die nu alles doet om zich safe te plaatsen voor de nominatie. Ik moet Kitty gelijk geven dat dit gewoon echt heel raar is zo ongeloofwaardig nu al naast elkaar liggen dit zo vlak voor de nominatie.

Noem me naïef maar ik geloof niet dat dit enkel voor het spel is... ze liepen toch al langer om elkaar heen te draaien. Kitty is gewoon bang voor d'r eigen plekje en gaat dan jaloers en afgunstig om d'r heen slaan.quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:49 schreef Clasientje het volgende:
Vera die nu alles doet om zich safe te plaatsen voor de nominatie. Ik moet Kitty gelijk geven dat dit gewoon echt heel raar is zo ongeloofwaardig nu al naast elkaar liggen dit zo vlak voor de nominatie.

klopt toch niet,je snapt het ook niet wat loptquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:49 schreef Was-beer het volgende:
Vera had niet gedacht in BB zo te gaan liggen met iemand. Ze heeft het vanaf dag 1 over niets anders

dankjequote:Op woensdag 12 januari 2022 23:51 schreef FreshFruit het volgende:
Je hebt vet mooie ogen,en je bent superlief...

Voordat ze binnenkomen ja intro vieze belgische worden voor Nederlanders en andersomquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
en wanneer welke nieuw komen
kregen ze dann belgisch vor anfänger?

Dank jequote:Op woensdag 12 januari 2022 23:51 schreef FreshFruit het volgende:

Daar begint het mee. Ze doen er wel lang over. Rambam hoppa.quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:51 schreef FreshFruit het volgende:

quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:52 schreef B00STER het volgende:
[..]
hahaha je was me net voor verdorie.

Kom op Kitty pak Kristof op zijn bek. Kun he wat punten scorenquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Noem me naïef maar ik geloof niet dat dit enkel voor het spel is... ze liepen toch al langer om elkaar heen te draaien. Kitty is gewoon bang voor d'r eigen plekje en gaat dan jaloers en afgunstig om d'r heen slaan.

Ik ook hoor, hij hoort er absoluut bij in deze BB.quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:52 schreef zodeju het volgende:
Sorry maar moet ook vaak om Salar lachen met zijn opmerkingen....

Werd ook tijd.quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:54 schreef b_engeltje het volgende:
vera: je mag me wel een kusje geven

Leuk een foto van jezelf, zouden er meer moeten doenquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:54 schreef b_engeltje het volgende:

je bent maar ook attraktivquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:54 schreef b_engeltje het volgende:

Zoietsquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:55 schreef suzi1 het volgende:
echt laten ze hun nu alleen zodat ze even van bil kunnen

het komt van haar af, in tegenstelling wat hier gedacht wordt, ze heeft hem zoveel hints gegeven dat ie toe heeft gehaptquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:54 schreef b_engeltje het volgende:

Groetjes terug hihihiquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:56 schreef Angel79 het volgende:
Hey lijkt wel een groetjes van 12 zeg..hihihihi..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |