nou 1 x lachen is geen vrijstelling hoorquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:43 schreef Flory het volgende:
[..]
Hij heeft echt humor, hoop dat hij nog blijft
julie moeten wel bijzeggen wat vor poepenquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:43 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
poepen voor vrijstelling is niet echt schon he mario
Ik blijf een gaydar bij die jongen houdenquote:
zal jij niet weten zekerquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
julie moeten wel bijzeggen wat vor poepen
bedoelt is,het is en ned.forum
poepen in belgisch = neukenquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
ach wat geeft dat , hoe meer zielen .............quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:44 schreef tiki het volgende:
[..]
Nou dit.
Het lijkt wel de eerste huwelijksnacht uit een soort 'middeleeuwen' waarbij de hele familie bij de deur staat te luisteren of het huwelijk wel geconsumeerd wordt
doe jij nederlands poepen in bed dan?quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
Whaha ja The Tudors ofzoquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:44 schreef tiki het volgende:
[..]
Nou dit.
Het lijkt wel de eerste huwelijksnacht uit een soort 'middeleeuwen' waarbij de hele familie bij de deur staat te luisteren of het huwelijk wel geconsumeerd wordt
poepen is op zijn Belg in de kont genomen worden. Laat ik het dan maar even platvloers zeggenquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:45 schreef odie22 het volgende:
[..]
ach wat geeft dat , hoe meer zielen .............
En dan morgen een bebloed laken als teken dat ze nog maagd was?quote:
Ze speelt het wel goed iig als het niet echt isquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:45 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik vind Vera en Dimi wel schattig eigenlijk. Zoiets kun je niet constant spelen.
Gevonden, klopt het dat er even geen geluid was, toen streamlock en toen wel weer geluid ?quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:42 schreef Lonneke1983 het volgende:
zou je kunnn kijken of je de yogasessie metKristof kunt vinden was rond 12:45
welnee poepen is gewoon neukenquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
poepen is op zijn Belg in de kont genomen worden. Laat ik het dan maar even platvloers zeggen
Zegt iemand, die voor de helft nicht zu verstehen istquote:
nee,ik weet wel dat in deze topicquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:45 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
doe jij nederlands poepen in bed dan?
Ik heb dan net nog geneuktquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:46 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
welnee poepen is gewoon neuken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |