abonnement bol.com Coolblue
pi_203156709
Mohammed Amine Ihattaren (Utrecht, 12 februari 2002) is een Nederlandse voetballer van Marokkaanse afkomst die doorgaans als aanvallende middenvelder speelt. Hij debuteerde op 26 januari 2019 in het betaald voetbal als speler van PSV.

(links)

quote:
PSV-supporters sluiten Ihattaren nu al in de armen
Hij is nu al de man die PSV graag aan de bal wil hebben. Mohamed Ihattaren (17) blonk uit tegen NAC en werd gekozen tot man van de wedstrijd.

Na afloop van elke thuiswedstrijd krijgt een van de PSV-spelers een zilverkleurige schaal. Op initiatief van de grootste fanclub reikt een supporter de prijs uit aan de democratisch gekozen man van de wedstrijd. Luuk de Jong kan met al zijn verworven schalen inmiddels een complete huiskamerwand behangen en ook Jeroen Zoet en Steven Bergwijn hebben na jaren in PSV-dienst nogal wat supportersservies voorhanden

Zaterdagavond kreeg Mohamed Ihattaren bij PSV na de winst op NAC (2-0) voor het eerst in zijn carrière de waarderingsprijs van de thuisfans. Ingetogen, maar trots deed hij zijn verhaal en onderwijl hield hij het blinkende bordje stevig vast. Ook de jonge spelmaker weet uiteraard dat het voor PSV uiteindelijk gaat om de schaal die vanuit Zeist naar Amsterdam of Eindhoven gaat, maar dit was voor hem mooi meegenomen.

Tussen lange fases vol gezapigheid en voorspelbare tikkies terug veerde het publiek zaterdag op bij de balaannames en voortzettingen van de nieuweling. Ihattaren presenteert zich voor een net 17-jarige sensationeel en is nu al de man die PSV tussen de linies graag aan de bal wil hebben. Een natuurtalent, dat zuiver en razendsnel het spel verplaatst en altijd vooruit probeert te denken en spelen. Geen enkele vijandelijke defensie wil zijn linkerbeen in schietpositie hebben, omdat een uithaal verschroeiend kan zijn.
https://www.ed.nl/psv/psv(...)n-de-armen~a7d0dd9c/

woensdag 12 januari 2022 @ 16:51:00 #2
268491 fetX
FOK!VRIENDEN
pi_203156715
twitter
pi_203156768
Laatste nieuws:

twitter
Lijkt op de weg terug naar FC Utrecht.

quote:
Mohamed Ihattaren zet Tilburgse villa na 2,5 maand alweer te koop
Amper 2,5 maand nadat voetballer Mohamed Ihattaren in Tilburg een villa kocht, heeft hij hem weer te koop gezet. Dat is te zien op makelaarswebsite Christie's. Daar waar Ihattaren ruim een miljoen euro neerlegde voor het huis, ligt de vraagprijs met 1,3 miljoen nu bijna drie ton hoger.

https://www.omroepbrabant(...)maand-alweer-te-koop
Verkoopt optrekje in Tilburg.

Vooralsnog veel roddel en achterklap. We blijven hopen op die comeback.
pi_203157960
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 16:51 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Dit kan toch niet. :')

Leuk dat die jongen in zijn Utrecht kan voetballen. Al voetballen ze bij zijn ouders in de achtertuin ontbreekt het deze man totaal aan discipline. Kansloos verhaal. Wordt niks.
pi_203157995
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2022 16:54 schreef RamboDirk het volgende:
Laatste nieuws:

[ twitter ]Lijkt op de weg terug naar FC Utrecht.
[..]
Verkoopt optrekje in Tilburg.

Vooralsnog veel roddel en achterklap. We blijven hopen op die comeback.
Leuk als het hem lukt. Van 3 ton kun je heel wat feesten.
If you dance with the devil, then you haven’t got a clue. For you think you’ll change the devil, but the devil changes you.
  woensdag 12 januari 2022 @ 18:31:09 #6
454342 Bolasie
Just banter mate
pi_203158012
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 16:51 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Tweet is weg. Wat stond er?
Brexit means Brexit
  woensdag 12 januari 2022 @ 18:32:07 #7
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_203158028
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 18:31 schreef Bolasie het volgende:

[..]
Tweet is weg. Wat stond er?
Hij is ranzig dik.
Makkelijk derde.
pi_203158428
https://www.gelderlander.(...)-ihattaren~aebd724e/
quote:
Uiteindelijk dook Ihattaren ‘om privé-redenen’ in Nederland op, waar hij met personal trainer Jordy Best individueel aan de slag ging. ,,Mohamed belde in november dat hij terug was in Nederland en graag met mij aan de slag wilde”, reageert Best, eigenaar van Bestpersonalsportskills waarmee hij (jonge) voetballers helpt in hun ontwikkeling.

,,Ik had anderhalf jaar daarvoor al een paar keer met hem getraind en dat was blijkbaar goed bevallen”, legt Best uit. ,,In november en december heb ik Ihattaren een aantal weken één-op-één begeleid. Ik kon duidelijk zien dat hij een tijdje niets had gedaan. Ik probeerde hem fit te krijgen door veel met de bal te werken. Mohamed is een positieve jongen, die hard en serieus trainde, van een dolletje houdt en al snel flinke progressie boekte.”

Maar tussen Best en Ihattaren liep het uiteindelijk spaak. En dat mag met alle gebeurtenissen rondom de middenvelder de laatste jaren ook geen verrassing heten. ,,Hij was een eind op weg om fit te raken. In de gesprekken die ik met hem had, merkte ik dat zijn mindset veranderde. Hij had echt een doel voor ogen. Maar na een paar weken verwaterde ons contact. In december liet Mohamed opeens niet meer van zich horen”, aldus Best.
Vind je het gek dat hij viesdik is.
Dit wordt weer een heerlijke soap als het doorgaat. Utrecht :')
pi_203158447
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 19:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Vind je het gek dat hij viesdik is.
Duidelijk iemand met 0,0 doorzettingsvermogen en veel behoefte om lekker te doen waar hij zelf zin in heeft.
If you dance with the devil, then you haven’t got a clue. For you think you’ll change the devil, but the devil changes you.
pi_203158466
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 18:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Hij is ranzig dik.
Volgens mij een oude foto. Ik zie iemand in dit weer niet met slippers en joggingpak over straat gaan. Laat staan een Marokkaan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203158712
De OP kan wel een opfrisbeurt gebruiken.
pi_203159552
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 19:04 schreef Caland het volgende:

[..]
Volgens mij een oude foto. Ik zie iemand in dit weer niet met slippers en joggingpak over straat gaan. Laat staan een Marokkaan.
Zag er vrij koud en mistig uit :P
pi_203164146
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 19:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]

Aan de andere kant zal Utrecht - gezien zijn geschiedenis - niet al te veel voor hem betalen. Dus kunnen ze het ook als een gokje zien, mocht hij ineens het licht zien. Baat het niet, schaadt het niet zeg maar.....
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_203164261
VIESVET
Op vrijdag 28 juli 2017 08:32 schreef Nielsch het volgende:
Geweldig hoe jij echt het simpelste van t simpelste vertegenwoordigt op FOK!
  donderdag 13 januari 2022 @ 06:53:18 #15
374695 Tjacka
#STAYSTRONGTONG
pi_203164443
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 18:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Dit kan toch niet. :')

Leuk dat die jongen in zijn Utrecht kan voetballen. Al voetballen ze bij zijn ouders in de achtertuin ontbreekt het deze man totaal aan discipline. Kansloos verhaal. Wordt niks.
maher is ook wel opgeknapt daar toch
Götze is beter dan Berghuis - Shreyas
pi_203164458
Bij de titel moet ik toch ook aan dit stukje poëzie denken:

"...ze zeggen, dat een ziel soms verdwaalt..."

@El-Stinho
@Mani89
@Rellende_Rotscholier
  donderdag 13 januari 2022 @ 08:39:48 #17
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_203164961
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 19:04 schreef Caland het volgende:

[..]
+ Boompje met ontspruitend blad op de achtergrond... Ook wat vroeg.

quote:
Mohamed Ihattaren heeft zich uitgesproken na zijn veelbesproken vertrek bij Sampdoria. De negentienjarige Utrechter werd door Juventus verhuurd aan de club uit Genoa, maar zette al gauw weer koers naar Nederland: de bij PSV opgeleide linkspoot voelde zich naar eigen zeggen aan zijn lot overgelaten.

Ihattaren werd in zijn eentje op een hotelkamer ondergebracht, vertelt hij in een uitgebreid interview met De Telegraaf. "Ik kon het niet meer opbrengen. Allerlei afspraken werden niet nagekomen. Alsof ik niet bestond. Ik kreeg geen salaris, niets werd geregeld, geen bankrekening of verzekering. Toen heb ik voor mezelf gekozen, mezelf in bescherming genomen en ben vertrokken. Het vertrouwen was weg." Medio oktober besloot hij zijn biezen te pakken. "Ik heb inderdaad niets van me laten horen na mijn vertrek bij Sampdoria, waar Juventus me voor een seizoen stalde. Dat valt niet goed te praten. Ik ben weggegaan vanwege de omstandigheden."

De start van Ihattaren in de Italiaanse havenstad – waar hij vlak voor de zomerse transferdeadline neerstreek – was al een valse. "Toen ik daar aankwam, was er niemand behalve de teammanager. Ik moest foto's maken met het shirt en de volgende dag trainen", blikt hij terug. Uiteindelijk zou hij alleen tijdens de wedstrijd tegen Internazionale op de bank zitten. "Ik had geen idee en zij hadden voor mijn gevoel geen idee wie ik zou zijn. De trainer (Roberto D'Aversa, red.) wist niet eens dat ik linksbenig ben. Maar ik dacht: ik ga er gewoon wat moois van maken. Voetballen en je kop houden."

Volgens Ihattaren heeft hij nog altijd geen salaris ontvangen en was hij zelf verantwoordelijk voor zijn hotelovernachtingen en taxiritten. "Wat als ik daar m'n been had gebroken? Dan zie je dat in Nederland alles top geregeld is." Na anderhalve maand hield hij het voor gezien en vertrok hij naar Utrecht, waar hij binnenkort waarschijnlijk bij de plaatselijke FC gaat spelen. "Maar vermist, zoals ze bij Sampdoria zeiden… Vraag elk willekeurig jongetje in Utrecht waar Afellay, Labyad of de moeder van Ihattaren woont en ze brengen je tot aan de voordeur. Dan hadden ze me daar zien zitten."
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_203165124
Typische mocro die je z'n hand moet vasthouden omdat hij nooit geleerd heeft z'n eigen broek op te houden. Die zaakwaarnemer zouden ze moeten opknopen.
Op donderdag 15 april 2021 11:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Pedofilie en homoseksualiteit, daar bestaat natuurlijk ook een link tussen, maar dat hoor je nooit om homoseksuelen te beschermen.
  donderdag 13 januari 2022 @ 09:29:01 #19
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_203165428
Geen bankrekening wat is dit nu weer :')

Alsof je Nederlandse rekening niet werkt in Italië :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_203165456
Doet elke dag de stormbaan met Vanenburg.
  donderdag 13 januari 2022 @ 11:14:49 #21
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_203166874
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 06:59 schreef Bugno3 het volgende:
Bij de titel moet ik toch ook aan dit stukje poëzie denken:

"...ze zeggen, dat een ziel soms verdwaalt..."

@:El-Stinho
@:Mani89
@:Rellende_Rotscholier
Mohamed is alleen niet mager als het ochtendlicht.
[i]Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.[/i]
pi_203167270
quote:
14s.gif Op donderdag 13 januari 2022 09:29 schreef fathank het volgende:

Alsof je Nederlandse rekening niet werkt in Italië :')
En anders loop je toch in Italie een bankfilliaal binnen om een rekening te openen ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_203167317
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 11:14 schreef Mani89 het volgende:

[..]
Mohamed is alleen niet mager als het ochtendlicht.
Na de wedstrijd zwijgend op het stille veld.
pi_203172603
quote:
Sampdoria-voorzitter verbolgen: 'Ihattaren vertelt leugens'

De clubleiding van Sampdoria heeft met ontsteltenis gereageerd op een interview dat Mo Ihattaren aan De Telegraaf heeft gegeven. Volgens voorzitter Marco Lanna klopt er niets van het verhaal van Ihattaren en zijn het allemaal leugens.

Ihattaren vertrok afgelopen zomer bij PSV, nadat hij in onmin was geraakt met trainer Roger Schmidt. Zijn toenmalige zaakwaarnemer Mino Raiola regelde een contract bij Juventus, dat hem direct doorverhuurde aan Sampdoria. Volgens Ihattaren werd er bij die club niet naar hem omgekeken.

"Als 19-jarige zat ik daar in een hotelkamer. Alleen, volledig aan mijn lot overgelaten. Allerlei afspraken werden niet nagekomen. Alsof ik niet bestond. Ik kreeg geen salaris, niets werd geregeld, geen bankrekening of verzekering", vertelt Ihattaren aan de krant.

Na een interlandperiode trok de middenvelder voor zichzelf de conclusie dat het geen zin meer had. "Aan alles voelde ik dat ik niet gewenst was. Ik werd emotioneel op het veld, belde na de training een vriend van me die in het hotel zat en vroeg hoe laat we konden terugvliegen. Ik ben om 13.30 uur vertrokken en nooit meer teruggekeerd naar Genua. Ik was het vertrouwen verloren."

'Grote leugens'
Sampdoria-voorzitter Lanna reageert als door een adder gebeten. "Dit is allemaal onzin, het zijn grote leugens. Het hele interview is gelogen. Alle mensen bij Sampdoria zeggen dat hier geen letter van klopt."

Dat Ihattaren geen salaris heeft ontvangen, is correct, maar volgens de voorzitter ook terecht. "Er ligt een duidelijke afspraak tussen onze advocaten en die van hem. Hij is zomaar vertrokken en we konden hem daarom een boete opleggen. Daar zien we van af, maar dat betekent ook dat we geen salaris hoeven te betalen tot eind januari. Dat is de deal."

https://nos.nl/artikel/24(...)aren-vertelt-leugens
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  donderdag 13 januari 2022 @ 17:57:34 #25
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_203172980
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 11:40 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]
En anders loop je toch in Italie een bankfilliaal binnen om een rekening te openen ?
Als je gewend bent dat iemand je tasje draagt, je schoenen poetst en je kont kust na het kakken is dat wel een beetje veelgevraagd denk je niet?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 13 januari 2022 @ 22:25:12 #26
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203177873
Was weer heel slim dat interview.

twitter
  donderdag 13 januari 2022 @ 23:58:00 #27
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_203179331
quote:
81s.gif Op donderdag 13 januari 2022 22:25 schreef maxi-mus het volgende:

[ twitter ]
Maar hijs zielig want psychische stoornis dus hij kan het niet helpe
Ohh ohh ohh . Meneer Smiss , u wordt weggelopen .
~DeMart
http://sndup.net/rk5t
pi_203180184
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 19:03 schreef Perrin het volgende:

[..]
Duidelijk iemand met 0,0 doorzettingsvermogen en veel behoefte om lekker te doen waar hij zelf zin in heeft.
Bij de big 4 zou hij dus niet aangenomen worden

@Wereldgozer @fetX @RamboDirk @Coco @Lenny_Leonard
pi_203180864
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 19:03 schreef Perrin het volgende:

[..]
-niet doen-

[ Bericht 2% gewijzigd door onlogisch op 14-01-2022 12:26:37 ]
pi_203182397
quote:
81s.gif Op donderdag 13 januari 2022 22:25 schreef maxi-mus het volgende:

[ twitter ]
Wat een verstand :')
Uitvinder van de biersmiley.
pi_203182743
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 11:40 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]
Mwah, het blijft wel Italië hè. Het zou me niet verbazen als ze daar zo'n berg aan bureaucratie omheen hebben gehangen dat het zelfs als Italiaanstalige nog een helse klus is om er doorheen te komen, laat staan als jochie uit Nederland.
  donderdag 20 januari 2022 @ 12:45:32 #32
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203282483
twitter
pi_203282608
@Paul ROBBED
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 20 januari 2022 @ 12:54:25 #34
268491 fetX
FOK!VRIENDEN
pi_203282616
:D

Veel plezier ermee Ajax.
pi_203282641
Lijkt me een verstandige jongen, die ver gaat komen.
pi_203282738
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 12:45 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
:') |:(
  Forum Admin donderdag 20 januari 2022 @ 13:11:10 #37
35723 crew  GGMM
pi_203282851
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator / Weblogger donderdag 20 januari 2022 @ 13:14:55 #38
80791 crew  Paul
Kim = JAA!
pi_203282924
:(
Een baan bij FOK!: https://forum.fok.nl/pages/jointhecrew
Gouden Notes tussenstand: Schakeltopia + mazaru + Maanvis
  Moderator / Weblogger donderdag 20 januari 2022 @ 13:16:14 #39
80791 crew  Paul
Kim = JAA!
pi_203282948
Bij Utrecht had hij basisplek gehad
Een baan bij FOK!: https://forum.fok.nl/pages/jointhecrew
Gouden Notes tussenstand: Schakeltopia + mazaru + Maanvis
pi_203283011
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 12:54 schreef fetX het volgende:
:D

Veel plezier ermee Ajax.
Mo zit in het hoofd van Berghius.
pi_203283018
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 13:16 schreef Paul het volgende:
Bij Utrecht had hij basisplek gehad
Elke ander speler zou basisplek krijgen bij Utrecht als je ziet hoe ze afgelopen week hebben gespeeld
  Redactie Sport donderdag 20 januari 2022 @ 13:22:02 #42
274204 crew  Mexicanobakker
Winnaar WIDM prono 2017
pi_203283061
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 12:45 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Sterkte.

(Mocht het ineens wel met zijn discipline gaan vlotten uiteraard een meerwaarde)
Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny
pi_203283081
quote:
Gemiddeld 2.7 sterren uit 5461 beoordelingen
Als je enorme trek hebt in McDonald's, dan is McDonald's bezorging in Amsterdam een aantrekkelijke optie. Je hoeft er niet voor in de McDrive te staan, want wij bezorgen je favoriete eten gewoon bij jou thuis. Heb je een feestje te vieren of kom je terug van de film? Hoe kun je dit nu beter vieren dan met eten van McDonald's! Met een uitgebreid McDonald's menu is er meer dan genoeg keuze voor jong en oud. Geniet van lekkere frietjes en kipnuggets of maak een keuze uit de verschillende Voordeelmenu's. Voor kids zijn er natuurlijk de Happy Meals. Salades, ijs & cookies behoren eveneens tot de mogelijkheden. Bovendien is het prettig dat McDonald's speciale menu's en producten in de aanbieding heeft voor vegetarische mensen. Aarzel daarom niet om je order in te dienen, maar bestel McDonald's in Amsterdam en laat je eten snel bij je thuis afleveren.

McDonald's restaurants Amsterdam
Bestel bij McDonald's in Amsterdam
McDonald's Muntplein - Lekker en snel (577)
McDonald's Muntplein
Kip, Burgers, Patat
ca.60min
¤ 2,49
McDonald's Spaklerweg - McDelivery (446)
McDonald's Spaklerweg
Kip, Burgers, Patat
ca.60min
¤ 2,49
McDonald's Eerste Van Swindenstraat - Lekker en snel! (1070)
McDonald's Eerste Van Swindenstraat
Kip, Burgers, Patat
ca.60min
¤ 2,49
McDonald's Leidsestraat - Lekker en snel! (305)
McDonald's Leidsestraat
Kip, Burgers, Patat
ca.60min
¤ 2,49
McDonald's Albert Cuyp - Lekker en snel! (543)
McDonald's Albert Cuyp
Kip, Burgers, Patat
ca.60min
¤ 2,49
McDonald's Kinkerstraat - Lekker en snel! (1289)
McDonald's Kinkerstraat
Kip, Burgers, Patat
ca.60min
¤ 2,49
McDonald's Amsterdamse Poort - McDelivery (235)
McDonald's Amsterdamse Poort
Kip, Burgers, Patat
ca.60min
¤ 2,49
McDonald's Osdorpplein - McDelivery (646)
McDonald's Osdorpplein
Kip, Burgers, Patat
ca.60min
¤ 2,49
McDonald's World of Food - McDelivery (140)
McDonald's World of Food
Amerikaans, Kip, Burgers
ca.60min
¤ 2,49
McDonald's Osdorp Drive - Lekker en snel! (108)
McDonald's Osdorp Drive
Kip, Burgers, Patat
ca.60min
¤ 2,49
McDonald's Buikslotermeerplein - McDelivery (102)
McDonald's Buikslotermeerplein
Kip, Burgers, Patat
ca.60min
¤ 2,49
  donderdag 20 januari 2022 @ 13:23:53 #44
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203283090
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Sterkte.

(Mocht het ineens wel met zijn discipline gaan vlotten uiteraard een meerwaarde)
Ik denk niet dat we er veel last van gaan krijgen. (als in, die gaat toch niet spelen)
  Redactie Sport donderdag 20 januari 2022 @ 13:25:54 #45
Winnaar WIDM prono 2017
pi_203283124
quote:
10s.gif Op donderdag 20 januari 2022 13:23 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik denk niet dat we er veel last van gaan krijgen. (als in, die gaat toch niet spelen)
Ik zie hem inderdaad de boel niet ontwrichten, verder waarschijnlijk gewoon wat geld dat verbrand wordt.
  donderdag 20 januari 2022 @ 13:26:47 #46
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203283136
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik zie hem inderdaad de boel niet ontwrichten, verder waarschijnlijk gewoon wat geld dat verbrand wordt.
En een hoop vermoeiende berichten en vragen over Mo'tje.
  Redactie Sport donderdag 20 januari 2022 @ 13:29:08 #47
Winnaar WIDM prono 2017
pi_203283176
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 13:26 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
En een hoop vermoeiende berichten en vragen over Mo'tje.
Ik denk dat je als topclub linksom of rechtsom altijd moeilijke vragen krijgt.
  donderdag 20 januari 2022 @ 13:30:49 #48
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2022/2023
pi_203283201
Snap het nog wel vanuit Ajax perspectief, maar vanuit Ihattaren begrijp ik er niets van. Zou een kleinere club waar wat minder druk en aandacht is veel verstandiger vinden.
  donderdag 20 januari 2022 @ 13:31:23 #49
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203283213
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 13:29 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik denk dat je als topclub linksom of rechtsom altijd moeilijke vragen krijgt.
Maar zoals bij PSV werd het op een gegeven moment wel heel erg de grote Ihatarrenshow.
pi_203283390
Leuk nieuws

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')