Wat blijft dat toch vermakelijke televisie.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:55 schreef pullup het volgende:
Eens kijken hoeveel teflon Boris bezit![]()
[ twitter ]
Dat was wel een geweldige aanslag op hun eigen geloofwaardigheidquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat mondkapjesadvies is idd onbegrijpelijk. Tenzij iemand daar nog snel een Sywertje wil doen nu het nog net kan, zo aan het einde van de crisis.
For shame!quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:57 schreef nostra het volgende:
[..]
Wat blijft dat toch vermakelijke televisie.
hoeraquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:44 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Ben benieuwd of er plaatsen zijn die gewoon morgen al open gaan
Genoeg in te richten voor de toekomst.quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:02 schreef Stoorzendert het volgende:
Wel een beetje sneu voor Kuijpers. Is 'ie eindelijk de Corona-minister, lost dat virus zo'n beetje voor z'n neus op in een verkoudheidje
Nouja, ik hoop in een ziekenhuisbus en geen lijkwagen, maar inderdaad. Daar ligt inmiddels bijna niemand meerquote:Op woensdag 12 januari 2022 16:02 schreef zalkc het volgende:
Nu het tumult wat zakt, laten we dit ook niet vergeten
[ twitter ]
Het was al weken stabiel negen en ineens is er een ziekenhuisbus langsgekomen om ze op te halen?
Misschien moet het OMT voorstellen om een muur te bouwen zodat de bevolking hier blijft.quote:
Ja dat zeker, maar met een iets kleinere zak geld als dat Hugo dat mocht doenquote:Op woensdag 12 januari 2022 16:03 schreef ludovico het volgende:
[..]
Genoeg in te richten voor de toekomst.
Alleen als we België ervoor laten betalen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:04 schreef OProg het volgende:
[..]
Misschien moet het OMT voorstellen om een muur te bouwen zodat de bevolking hier blijft.
Toch zijn er wel weer veel landen als Duitsland en Spanje waar ze niet van die rigoreuze lockdowns hebben, maar wel een stuk verder gaan met mondkapjes. Geen idee in hoeverre dat effectief is, maar goed.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat mondkapjesadvies is idd onbegrijpelijk. Tenzij iemand daar nog snel een Sywertje wil doen nu het nog net kan, zo aan het einde van de crisis.
Nu hebben ze dit soort grappen ook al bedacht met het rookverbod, iedere gast was ook werkzaam in de kroeg en dan mocht het wel. Heeft het niet lang volgehouden.quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Volgens Kuipers mag de fitnessruimte van het Erasmus open zijn omdat werkgevers een sportruimte voor hun werknemers open mogen houden. De hele coronatijd al.
Dan kunnen sportschoolhouders al hun leden in dienst nemen met een nulurencontract (en geen uren laten maken) en dan kunnen ze gewoon open gaan.
Waarom zijn de sportlessen van mijn Hogeschool dan geschraptquote:Op woensdag 12 januari 2022 16:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Volgens Kuipers mag de fitnessruimte van het Erasmus open zijn omdat werkgevers een sportruimte voor hun werknemers open mogen houden. De hele coronatijd al.
Dan kunnen sportschoolhouders al hun leden in dienst nemen met een nulurencontract (en geen uren laten maken) en dan kunnen ze gewoon open gaan.
Bijzonder. De sportschool bij mij op mn werk moest toch echt dicht.quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik verwacht ook niet dat het acuut gaat stoppen als je ze wel dicht laat.quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:06 schreef popje het volgende:
Kuipers: ,, Ik snap dat iedereen er helemaal zat van is. Maar op het moment dat iedereen daar een eigen ding in neemt, dan krijg je dat je kunt voorspellen dat zo'n pandemie alleen maar meer doorraast."
Als reactie op het openen van de winkels dit weekend. Dus de pandemie raast door als de winkels opengaan...
Nou ja, het wordt natuurlijk allemaal wel ingewikkeld als iedereen maar wat doet, maar er is wel meer aan de hand dat "iedereen het zat is".quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:06 schreef popje het volgende:
Kuipers: ,, Ik snap dat iedereen er helemaal zat van is. Maar op het moment dat iedereen daar een eigen ding in neemt, dan krijg je dat je kunt voorspellen dat zo'n pandemie alleen maar meer doorraast."
Als reactie op het openen van de winkels dit weekend. Dus de pandemie raast door als de winkels opengaan...
Wat is juridisch het verschil met een niet publiekelijk toegankelijke ruimte, enkel en alleen voor betalende clubleden?quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:07 schreef popje het volgende:
"Het gaat daar om een niet publiek toegankelijke ruimte, enkel en alleen voor medewerkers", zei de minister.
waarschijnlijk omdat ze de studenten weren en dan niet willen dat personeel er wel gebruik van maakt?quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarom zijn de sportlessen van mijn Hogeschool dan geschraptKunnen dan ook prima weer doorgaan denk ik.
Precies dit. Ondertussen zijn gemeentes en provincies zich in de discussie aan 't roeren. Dit is wel wat anders dan de bevolking die er geen in meer in heeft.quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:08 schreef nostra het volgende:
[..]
Nou ja, het wordt natuurlijk allemaal wel ingewikkeld als iedereen maar wat doet, maar er is wel meer aan de hand dat "iedereen het zat is".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |