Kan iemand dit registreren?quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als er nog een nieuwe lockdown komt, eet ik 3 medische mondneusmaskers op, live op camera en deel ik de stream hier.
[gam]Haxballquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Waar gaan alle COR users dan posten?
We blijven kijken naar de UK en Denemarken. Oh en de VS.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Terwijl alles gewoon open is in Belgenland.
#ANNOUNCE VRIJHEID
Matrix is het nog niet eens waard om te downloaden.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Eindelijk Spiderman en de Matrix kijken!
Staat genoteerdquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als er nog een nieuwe lockdown komt, eet ik 3 medische mondneusmaskers op, live op camera en deel ik de stream hier.
Dumbledore dies.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Eindelijk Spiderman en de Matrix kijken!
Morgen over 30k gemiddelde?quote:Gemiddeld stijgt het aantal positieve coronatests ook: in de afgelopen zeven dagen werden gemiddeld 29.868 positieve tests per dag geregistreerd. Dat is 71 procent meer dan de zeven dagen daarvoor.
Nws, pol, bnw en vbl.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Waar gaan alle COR users dan posten?
Over 2 weken krijgt hij antwoord?quote:
Kijken naar de VS als geheel is sowieso zinloos. Dan zou je specifiek bepaalde staten moeten monitoren die enigszins met Nederland vergelijkbaar zijn qua bevolkingsaantal, oppervlak, vaccinatiegraad, maatregelen, zorgcapaciteit etc.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
We blijven kijken naar de UK en Denemarken. Oh en de VS.
PANIEK
PS: De cijfers die positief te lezen zijn nemen we niet mee.
Present!quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zoals het grootste gedeelte van het algemene beleid dus eigenlijkquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kijken naar de VS als geheel is sowieso zinloos. Dan zou je specifiek bepaalde staten moeten monitoren die enigszins met Nederland vergelijkbaar zijn qua bevolkingsaantal, oppervlak, vaccinatiegraad, maatregelen etc.
Niet te vergeten een significante Delta overlap. UK en Denemarken zijn veel relevanter voor ons.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat omikron voor veel minder ernstige complicaties zorgt. Dus de besmettingen lopen weliswaar op, maar als de zorg het allemaal aankan dan is dat eerder toe te juichen. Zo werken we aan de groepsimmuniteit op een relatief risicoloze manier.
Uit puur respect voor de 1e Matrix (quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Matrix is het nog niet eens waard om te downloaden.
Kuipers is ook BNW'erquote:
Eigenlijk na het eerste deel niks meer geworden.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Matrix is het nog niet eens waard om te downloaden.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:42 schreef LTVDK het volgende:
Ook weer een nieuw dagrecord wereldwijd
[ afbeelding ]
Hoe meer mensen een dosis airborne vaccine hoe beter.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:42 schreef LTVDK het volgende:
Ook weer een nieuw dagrecord wereldwijd
[ afbeelding ]
Opgeslagen voor de volgende winter.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die zijn ook wel over hun piek heen inmiddels. Check dit.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
We blijven kijken naar de UK en Denemarken. Oh en de VS.
PANIEK
PS: De cijfers die positief te lezen zijn nemen we niet mee.
Dogma reacties ala " COVID IS GEEN GRIEP' niet zien als Pavlov reactie.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:43 schreef Discombobulate het volgende:
Omikron niet als griepje zien? Er zijn al tal van studies die laten zien dat de IFR nog lager is dan van griep...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |