Hier een Bob Ross kapsel.quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:22 schreef Sangha het volgende:
Ben benieuwd hoe het met de kappers zit, word weer aardig coupe hippie hier.
over 2 weekjesquote:Op donderdag 13 januari 2022 17:14 schreef blissard1984 het volgende:
Ja maar anders (cue dramatische muziek) “code zwart”
Bob Ross? Dat is toch dat personage uit Friends?quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:14 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Hier een Bob Ross kapsel.
[...]
Nopequote:Op donderdag 13 januari 2022 17:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bob Ross? Dat is toch dat personage uit Friends?
quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bob Ross? Dat is toch dat personage uit Friends?
Het was een grap.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:59 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
Nee de inmiddels overleden schilder van o.a. happy little trees.
Je verwacht het nietquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:37 schreef koemleit het volgende:
[..]
helaas hadden we te maken met een oerhollandse storinsdag
Daar waren ze hier in de UK zo krampachtig mee. 2 pubs, ieder aan een kant van een rivier, bij een brug. Bij de ene moest je reserveren, minstens een uur vantevoren, bij de andere kon je zo binnenlopen mits er nog ruimte was. Zelfs wel eens gebeld of ze plek hadden bij de eerste, en of we over 5 minuten dan konden reserveren. Dat kon dus niet. Hoezo niet? Er is toch plek, je hebt personeel rondlopen, maar je houdt je stoelen liever vrij? Bizar. Maar heel vaak wel onlogische situaties in de horeca in de UK. Heel vaak geweest dat het bij de ene vol zat, en de andere bijna leeg. Rara hoe kan dat?quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:09 schreef blissard1984 het volgende:
Nou ja, “op afspraak” is wel ruim intepreteerbaar natuurlijk. Bij de deur vragen: “mag ik een afspraak” waarop wordt gereageerd met: “maar natuurlijk. Schikt het u over 5 seconde?” is wat mij betreft een prima oplossing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik vond hem wel leuk.quote:
Nee, maar we hebben wel het hoogste aantal besmettingen op een donderdag ooit! PANIEK!!!quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:15 schreef CherryLips het volgende:
Is dit die afvlakking van de daling waar ze het over hadden of begint die morgen?
Nou ja, hij komt er duidelijk niet uit. Volgens mij wil hij eigenlijk alleen bewezen feiten presenteren, maar wordt door de presentator verlokt antwoord te geven op zaken die hij (vanuit zijn visie) eigenlijk nog niet met voldoende zekerheid weet. Voor mijn gevoel typisch een techneut die iets moet presenteren en door te veel kennis de weg kwijt raakt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:02 schreef ThijsTH het volgende:
https://www.npostart.nl/o(...)01-2022/POW_05261965
Moet je dit nou toch eens kijken....ik weet niet of Diederik een blackout heeft of wat dan ook, maar vanaf minuut 13:00 vertelt hij een minuut lang alleen maar lariekoek.
"wat we nog niet weten is of de omikron variant net zo dodelijk is"
"de ligduur van delta en omikron is even lang"
Hoe is het toch mogelijk dat dit zo maar kan op nationale TV?
Oke dus dat de ligduur van delta en omikron even lang is, is een bewezen feitquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:12 schreef blissard1984 het volgende:
[..]
Nou ja, hij komt er duidelijk niet uit. Volgens mij wil hij eigenlijk alleen bewezen feiten presenteren, maar wordt door de presentator verlokt antwoord te geven op zaken die hij (vanuit zijn visie) eigenlijk nog niet met voldoende zekerheid weet. Voor mijn gevoel typisch een techneut die iets moet presenteren en door te veel kennis de weg kwijt raakt.
Zoals ik al zei:”hij wil alleen feiten brengen” Het is de interviewer die hem andere dingen wil ontlokken. Door timing van interrupties met vragen en stellingen. Diederik laat zich van zijn apropos brengen en roept wat “onzin” om zich daarna met “we weten het nog niet” te herpakken.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:22 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Oke dus dat de ligduur van delta en omikron even lang is, is een bewezen feit![]()
En als je dan toch zulke bewezen feiten over ligduur hebt, waarom heb je dan nog geen feiten over de dodelijkheid?
Dit dus, een wetenschapper die op basis van gedegen wetenschappelijk onderzoek een uitspraak wil doen. Dat kan ook niet binnen 2 dagen .......quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:12 schreef blissard1984 het volgende:
[..]
Nou ja, hij komt er duidelijk niet uit. Volgens mij wil hij eigenlijk alleen bewezen feiten presenteren, maar wordt door de presentator verlokt antwoord te geven op zaken die hij (vanuit zijn visie) eigenlijk nog niet met voldoende zekerheid weet. Voor mijn gevoel typisch een techneut die iets moet presenteren en door te veel kennis de weg kwijt raakt.
In de praktijk pakt Omikron een stuk milder uit, maar of het echt milder is moet je gelijke groepen vergelijken. Dus een groep van dezelfde leeftijd die voor het eerst een besmetting doormaakt en niet gevaccineerd met eenzelfde groep. Het probleem is dat vaak de besmettingsstatus niet bekend is voordat iemand besmet raakt. Heel veel mensen hebben al een eerdere asymptomatische besmetting doorgemaakt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:12 schreef blissard1984 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |