abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203154225
Ben wel benieuwd hoeveel en vaak je dan moet blowen. Of het al werkt als je dat bijvoorbeeld maar eens in de maand doet of zo.

Ik vraag dit voor een vriend.
pi_203154229
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 14:18 schreef chratnox het volgende:

[..]
Ook hier is denk ik weer belangrijk, met of door? :)
En.... liggen ze er een dag of 3 weken?
pi_203154230
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 14:18 schreef Perrin het volgende:

[..]
Vooral voor ongevaccineerden is een variant als omikron echt een uitkomst idd. Die bouwen nu met relatief erg weinig risico toch immuniteit op.
En juist die groep zorgt weer voor overbelasting in de ziekenhuizen. Er was toch al zo'n variant gevonden, op Cyprus niet?
blablablabla
pi_203154234
quote:
10s.gif Op woensdag 12 januari 2022 14:18 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Rustig aan Nancy. Ga even stofzuigen ofzo, dat kalmeert je altijd wel.
_O-

*I want to break FREEEeEeEeEeEe!!!!!*
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 12 januari 2022 @ 14:21:21 #80
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_203154243
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 14:19 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Belangrijker vind ik nog wat er op de IC komt. Wat mij betreft mogen opnames best stijgen, vooral de gewone zonder IC opname.
Wat is onze maximale opnamecapaciteit dan? Die is natuurlijk ook makkelijker op te schalen, maar hebben we daar recent geen nog problemen mee gehad?
pi_203154245
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 14:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel en vaak je dan moet blowen. Of het al werkt als je dat bijvoorbeeld maar eens in de maand doet of zo.

Brekend nieuws: booster niet meer noodzakelijk voor vliegreizen als je bereid bent om bij de check-in balie minimaal vijf minuten flink te blowen
pi_203154256
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 14:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]
Het blijft nog steeds de vraag of het nu werkelijk aan omikron ligt of aan het boosterprogramma.

Zie ook:

60+ blijft heel erg achter qua groei bij 60-. Dat kan alleen aan de booster liggen lijkt me. Het zou niet logisch zijn als het aan een vertraging ligt ('eerst jongeren, dan bejaarden'), want in eerdere golven zag je dat ook niet.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_203154257
quote:
14s.gif Op woensdag 12 januari 2022 14:21 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Brekend nieuws: booster niet meer noodzakelijk voor vliegreizen als je bereid bent om bij de check-in balie minimaal vijf minuten flink te blowen
Waarna je opgepakt wordt omdat je verboden middelen bij je hebt :+
pi_203154273
Nog een maandje of twee dan is deze puinhoop voorbij. Kunnen we ons weer gaan verbazen waarom de kapper en het biertje nou eigenlijk zo tyfusduur zijn geworden.
blablablabla
pi_203154274
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 14:22 schreef chratnox het volgende:

[..]
Dat telt dan niet meer natuurlijk.

Alles voor Corona.
  woensdag 12 januari 2022 @ 14:23:10 #86
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_203154278
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 14:17 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]
Ik ben het er daar niet mee eens. Vanaf maart 2020 heeft Nederland al geprobeerd dit te beschouwen en te behandelen als een griep. Alleen dat leverde meer problemen op dan het oploste. Juist die nuchtere houding (van zowel het volk als de bestuurders) zorgde ervoor dat het steeds zo uit de hand liep.

Kan nog steeds dat het de beste langetermijnstrategie bleek overigens.
Dan heb ik het beleid de afgelopen twee jaar heel anders ervaren dan jij :) .
We vlogen van het ene uiterste naar het andere, routekaarten werden even snel bij het grofvuil gezet als dat ze gemaakt werden. En ik heb nog steeds niet de indruk dat we proberen te gaan leven met het virus.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_203154279
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 14:22 schreef chratnox het volgende:

[..]
Ga je alsnog in quarentaine :)
pi_203154296
quote:

"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_203154301
quote:

Gotta get high or die!
  woensdag 12 januari 2022 @ 14:24:45 #90
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_203154303
quote:

Zou spacecake ook afdoende zijn?

Ik vraag dit voor een niet meer rokende vriend.

Ikzelf neem dus regelmatig CBD capsules en ben vreselijk benieuwd of ik die nu ook moet gaan hamsteren :D
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  woensdag 12 januari 2022 @ 14:24:50 #91
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_203154305
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 14:22 schreef Elan het volgende:
Nog een maandje of twee dan is deze puinhoop voorbij. Kunnen we ons weer gaan verbazen waarom de kapper en het biertje nou eigenlijk zo tyfusduur zijn geworden.
Over twee maanden is het virus wel klaar met ons. Nu het OMT nog _O-
Makkelijk eerste
  woensdag 12 januari 2022 @ 14:25:09 #92
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203154311
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 14:20 schreef Elan het volgende:

[..]
En juist die groep zorgt weer voor overbelasting in de ziekenhuizen. Er was toch al zo'n variant gevonden, op Cyprus niet?
Ook wel te verwachten, omikron zal wel relatief het hardst toeslaan bij de groepen die nog helemaal geen immuniteit hebben verkregen de afgelopen paar jaar. Dat is neem ik aan vooral de groep ongevaccineerden.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_203154316
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 14:23 schreef Arizona het volgende:

[..]
We vlogen van het ene uiterste naar het andere, routekaarten werden even snel bij het grofvuil gezet als dat ze gemaakt werden. En ik heb nog steeds niet de indruk dat we proberen te gaan leven met het virus.
Die routekaarten kwamen er alleen omdat iedereen vroeg om perspectief. Alleen kon men geen perspectief geven omdat men het ook niet wist. Alleen dat kan je als leiders van dit land (zeker in het begin) ook weer niet zeggen. Perspectief is wel het woord waar ik het meeste hekel aan heb sinds deze pandemie.
pi_203154320
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 14:22 schreef Elan het volgende:
En waarom je je QR code moet scannen als je wat fruit op de markt koopt.
pi_203154325
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 14:23 schreef Arizona het volgende:

[..]
Tot aan deze lockdown heeft Nederland naast het VK en Zweden het meest liberale beleid van Europa gevoerd. Nederland was steeds het eerste land om te versoepelen (we hadden zelfs de anderhalve meter afgeschaft in september), en dat met cijfers die vele malen hoger lager dan in andere landen, én terwijl we een kleinere buffer hadden in de ziekenhuizen.

Als er één land is dat heeft willen leven met dit virus is het Nederland wel.

Alleen "leren leven met het virus" betekent niet "blind alles open gooien".
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_203154327
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 14:25 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
En waarom je je QR code moet scannen als je wat fruit op de markt koopt.
Hieraan meedoen :')
pi_203154336
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 14:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Die gaan heus ook wel inzien wat de rest van de wereld een maand geleden al wist. UK is letterlijk van 200k besmettingen naar 100k gegaan in amper een week tijd.

Als ze echt die lockdown verlengen tot einde van de maand word je toch gek :X
blablablabla
pi_203154343
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 14:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Omikron: Ja jeetje jongens, hier is ook geen lol te behalen. Ik kom hier een beetje stampij trappen, maar bij het minste of geringste gaan die Nederlanders al in lockdown. Daar kan ik toch niets mee? Zo kan ik toch niet fatsoenlijk verspreiden? Laat maar dan hoor, dan kap ik er wel mee, hier heb je je groepsimmuniteit, zeikerds.
  woensdag 12 januari 2022 @ 14:26:59 #99
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203154345
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 14:21 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]
Het blijft nog steeds de vraag of het nu werkelijk aan omikron ligt of aan het boosterprogramma.

Zie ook: [ afbeelding ]

60+ blijft heel erg achter qua groei bij 60-. Dat kan alleen aan de booster liggen lijkt me. Het zou niet logisch zijn als het aan een vertraging ligt ('eerst jongeren, dan bejaarden'), want in eerdere golven zag je dat ook niet.
Lijkt me erg plausibel ja. Ondanks dat omikron veel minder ziekmakend is, krijg je door de toegenomen besmettelijkheid toch nog een ziekenhuispiek met mensen die nog geen immuniteit hadden en toch de pech hebben dat ze erg ziek worden van omikron.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_203154346
quote:
10s.gif Op woensdag 12 januari 2022 14:24 schreef Arizona het volgende:

[..]
Zou spacecake ook afdoende zijn?

Ik vraag dit voor een niet meer rokende vriend.

Ikzelf neem dus regelmatig CBD capsules en ben vreselijk benieuwd of ik die nu ook moet gaan hamsteren :D
Lijkt mij wel, zitten toch ook die stoffen in.

Maar mijn vraag was eigenlijk wel serieus bedoeld. Ik blow soms wel, maar hoogstens eens per maand of zo. Gewoon omdat ik het lekker vind. Maar vroeg me af of je die stoffen dan ook hebt waar ze het in dat onderzoek over hebben. Zou haast denken van wel. Maar dat is gissen natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')